ah bah, nou ik hoop echt niet voor je dat er een griepje aan komt. Misschien ook wel door het rare weer. Ja ik heb de ha gebeld, moet het nog wel even aankijken. Maar ik ga donderdag sowieso nog even laten luisteren.
Nee ze heeft daar nog nooit gewoont, we hebben altijd in Franeker gewoond en ik ben de enige die verhuisd is naar een andere stad. Gelukkig is t mar 10 km. Gelukkig heeft ze er wel vrienden/collega's wonen dus dat scheelt al. Gelukkig dat Nila al wel wat opgeknapt is en dat de uitslag geen kwaad kan!
whahaha die jas is zo duur, dan mag hij hem niet eens aan!! dan heb je er lekker veel aan he @bellie, ik zou idd ook even naar de ha gaan. @mnm, vriendlief ging mee, dus dan gaan we met de auto Oh op die manier, nou dat scheelt ook, dan hoef je daarna niet meer met Nila naar buiten, is ook nooit zo fijn met een ziek kind. Vanaf volgende week hier ook weer psz!
Tja, zal ook vast door het weer komen. Kan mezelf ook echt niet warm krijgen vandaag. Had bijna de verwarming aangegooid hihi. Nee denk dat die klier wel van me neus komt. Heb ook wel het idee dat het kleine beetje snot wat eruit komt, vreselijk stinkt. Naja, woensdag zullen we het zien hihi. Goed van je dat je donderdag wel even laat luisteren. Kan hij iig beoordelen of het al de betere kant opgaat!
Chantal, knuff Rono, leuke foto's BV en honger. hier ook. niet handig aangezien ik nog 5kg kwijt wil Verder zwaai ik even.ga de hond uitlaten en naar bed.truste
Marleen, gelukkig heeft ze er wel mensen om zich heen. Patriesja, heeft Celeno er al over dat hij weer naar de psz wil? Bellie, nou hopelijk geen ontsteking dan, dat stinkt bij neia ook altijd zo. Kaatje, lekker slapen. Ik ga ook mijn pilletje innemen, welterusten!
Nee hij zegt dan dat hij niet wil maar dat was toen hij ging ook en dan vond hij het eigenlijk hartstikke leuk dus het zal wel meevallen. Misschien de eerste keer weer even wennen. Vindt Neia het ook weer leuk?
Rono, mooie foto's!!! Chantal, arm meisje! Dat ze zoiets zonder verdoving oid doen Hier ligt Emma eindelijk goed te slapen. Ze had flink zitten spugen. Hele hydrofiele luier zat er onder Eerste dosis zantac zit er in, nu hopen dat het helpt. Vind het zo zielig voor d'r! Vooral omdat ik weet hoe het voelt. Heb zelf een tijd lang last gehad van veel maagzuur (maagbacterie) en voelde me er flink beroerd door.
Henrieke, beterschap voor je kleine meisje! Ik ga ook het bedje opzoeken. Meiske heeft haar flesje op, dus kan me bed in hihi.
Miracle; Dus jij weet morgen precies waar je allemaal spieren hebt haha. Overdag gaat het ook nog wel met eten, moet me met Senna ook een beetje inhouden hé... Ik heb juist 's avonds na het avondeten steeds zo'n trek! Drinken moet ik echt om denken, dat doe ik dus te weinig!! Gevolg is dan hoofdpijn... Patriesja; Dus bij jullie heeft de Nutriton wel geholpen, gelukkig heeft Mika er zelf niet heel veel last van, hij huilt verder niet ofzo. 't is alleen erg vervelend. Heerlijk toch lekker bankhangen! Chantal; Nou in geen 400 jaar dat ik dat betaal voor een jas!! MNM; Ach arme Nila, hoop dat ze snel opknapt. Fijn dat je moeder Neia wil brengen, lekker binnen blijven met jullie kleine meisje!! Jij bent dus ook flink geweest vandaag! En ja de was blijft maar komen...vooral met zo'n klein spugertje!! Bellie; Beterschap!! Vond het ook megakoud vandaag en ik heb de verwarming wel ff aangezet vanmorgen en nu hebben we de houtkachel aan... Kaatje; Nee dat is idd geen goeie combi..., ik zit 5 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar was ook maar 5 gegroeid! Henrieke; Hopen dat de Zantac helpt, heeft Senna ook een hele poos gehad. Laatste voeding net gegeven, dus ik duik ook m'n bedje in. Trusten!!
Marloes was dat maar zo. Vannacht kwam Fleur weer rond 3 uur. Maar daarna is ze weer fijn gaan slapen.
Hier was het vannacht half 5. Vandaag naar het cb voor de prikken. Romee moet flink hoesten dus zal wel even vragen of het wel verstandig is om de prikken wel te geven.
voor ons was het ook vroeg... 6 uur... maar niet erg, want komt eigenlijk beter uit, met de schooltijden van Sam. Succes straks Marleen.
Goedemorgen. Kon gister niet in slaap kopen.sliep pas rond 23.30. Elin kwam 02.45 en 06.30 Stond dan ook op met knallende koppijn. Staat nu een chocoladetaartje in de oven, krijg zo twee oud collega's met baby's op de koffie Martje, netjes 5 gegroeid. ik ben 14.5 aangekomen
Goeiemorgen! Hier was het ook half 5 en kwart voor 9, ligt nu aan de borst We zijn een beetje laat wakker dus als ryan klaar is snel mezelf en jaimy aankleden en dan jaimy na KDV brengen.
Hier vannacht 4 uur. Marleen; Succes met de prikjes (als het doorgaat) Kaatje; Hoofdpijn inmiddels iets gezakt?? Gezellig visite! Ik heb bij beide zwangerschappen gewoon geluk gehad dat ik zo weinig ben gegroeid, heb er geen moeite voor gedaan ofzo. Alleen veel misselijk geweest en heel veel eten stond me tegen! Hier straks als Mika slaapt ff snel douchen en dan straks boodschapjes doen!
Miracle, lekker toch uitslapen martje nee hoofdpijn is nog niet echt minder maar ook nog geen tel op mijn kont gezeten. Taart gebakken,gestofzuigd, Elin heeft krampen etc.