Kikker; Kan me voorstellen dat je er gestresst van wordt. Ze is natuurlijk door de regeldagen de voeding aan het opkrikken, zodat ze meer binnenkrijgt. Die fles van 200 cc is waarschijnlijk meer dan dat ze op dit moment aan de borst krijgt. En ze probeert nu door het vele drinken er voor te zorgen dat ze dat straks wel uit de borst haalt. Tenminste dat denk ik en daar kan ik me wat bij voorstellen. Snap je m'n warrig verhaal nog Zolang ze genoeg plasluiers heeft en groeit hoef je je denk ik geen zorgen maken (zeg ik nu heel makkelijk hoor), 't is alleen voor jezelf heel vervelend en je wordt er erg onzeker van. Chantal; Bah wat een ellende allemaal... Jullie meisje heeft dus nog een lange weg te gaan, nogmaals heel veel sterkte met alles!! Fijn zeg dat ze heeft genoten van haar badje!!
Een tante van m'n mannetje is lactatiekundige. Die zei altijd tegen mij op punten dat het niet goed meer liep: een hele dag in bed liggen met je kleine meisje tegen je aan. Bloot tegen bloot, en gewoon elke keer weer blijven aanleggen! Mja, ik ben er toen uiteindelijk mee gestopt.
Kikker, je kan via de huisarts een neusspray krijgen die ook voor meer productie zorgt Chantal, jeetje behoorlijk rommeltje dus binnen in haar buik.knuff
Jeetje zeg! Pas wel een beetje op jezelf he! Misschien is het voor jullie al wel goed om eens met een maatschappelijk werkster te gaan praten. Ik heb dat bij Dinand altijd heel erg hard weg gewuifd. Dit kon ik zelf wel alleen af. Niet dus! Je cijfert jezelf deze periode helemaal weg omdat je er voor Jamelie wilt zijn en bij je kleine meisje! Logisch hoor. Maar mocht ze straks thuis komen, dan heb je opeens "rust" en kun je in een diep zwart dal terecht komen. Hoeft niet meteen te gebeuren, bij mij gebeurde het ook pas toen Dinand 9 maanden was. Achteraf gezien had ik al veel eerder aan de bel moeten trekken. Bijv. toen ik slecht sliep 's nachts en enorm duizelig werd. Is nu makkelijk praten, maar achteraf gezien had ik het allemaal heel anders moeten doen!
Das gewoon omdat je lichaam op is! Maar dan ook zo op dat je er niet eens meer van kan slapen. Werken die "slaap"pillen nog een beetje?
Misschien kun je anders eerst beginnen met dingen van j af te schrijven. Hoe je je voelt en wat er door je heen gaat. Ik kon dat ik die tijd niet, vond het vreselijk moeilijk. Maar nadat ik in die hele depressie beland ben, merk ik dat als ik opschrijf wat ik voel en hoe ik me voel, ik me daarna echt stukken beter voel en me hoofd leeg is. Je kunt het daardoor beter relativeren! Maar meid, echt, ik heb met jullie te doen! Je wilt gewoon dat je meisje thuis komt en rust aan je hoofd en lijf hebt!