Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Goh me moeder belde vanavond... ze weet van de woningruil dat ik ermee bezig ben en dat ik het best wel spannend vind of de woningbouw goedkeuring geeft...

vroeg ze aan me of ik al had gekeken wat het kost om een verhuisbedrijg in te schakelen en hoe ik dat met de vloer wil doen... (financieel gezien kan ik beide niet betalen maar vloer ziet er op dit moment nog goed uit daar... maar voor eigen frisheid zou ik het aller liefste een andere willen)... vond het vreemd dat ze dat aankaarte en vroeg... dus ik zei tegen dr dat een busje huren 100 euro kost voor het weekend en dat ik dan in 2 dagen alles kan over verhuizen (lang leven vrienden die de zware dingen doen en ik de rest)... en dat verhuisbedrijf ook zo'n 500 euro kost... zei dr dat ik het dan liever zelf zou doen en dat ik van die 400 euro een heel eind kom met de vloer in het huis... daar gaf ze me ook gelijk in... beetje vreemde vraag van dr... geeft mij weer het idee alsof ze financieel wilt helpen.. (terwijl ik financieel gezien het liever zelf wil doen... aangezien me ouders zeuren over dat ze niet altijd financieel voor me klaar willen staan en ik het dus gewoon alleen wil doen... mjah...)

Ben best wel gespannen wanneer ik een reactie krijg en of het door kan gaan... bah ik hou niet van wachten en zeker niet omdat ik het boek wil sluiten en een nieuwe start wil maken...

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Pff spannend Anna!! Kan me voorstellen dat je wil weten waar je aan toe bent!! Duim voor je dat het doorgaat!!

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ennas, nou z'n opmerking vind ik erg grof! Ik vind het enorm knap dat je voor de kleine hebt gekozen, of het nou slim of dom was. Mensen altijd met ze vooroordelen, kan daar soms heel slecht tegen. Jij hebt het beste voor met je kindje en je doet het hartstikke goed!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    geen sorry... bedankt voor je antwoord :)
    Je hebt het goed gedaan hoor!

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @ennas
    Hoe "dom" je kon wezen heeft er wel voor gezorgd dat je een prachtige dochter hebt die je kan overspoelen met knuffels, kusjes en alle extraatjes... die straks tegen je gaat lachen en later gaat zeggen"mama ik vind je lief".

Wat lief van je moeder dat ze Jula 2 nachten bij dr heeft gehad :)

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ja vond dat ook heel erg die opmerking. Zie diegene ook niet meer.
    Die vooroordelen zijn idd heel vervelend. En dan vooral achter je rug om. Tegen mij leuk doen en dan vervolgens tegen andere er over lopen praten :(

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Haha ja dat is absoluut waar!! :D

Ja lief he, maar ze is dan ook stapelgek op Jula :D

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Anna, ik duim heel hard voor! Wanneer krijg je bericht of weet je dat niet?

En ach, ouders... Ze willen niet continue financieel voor je klaar staan maar toch willen ze je bij ( bijna ) elk dingetje helpen ondanks dat het iets kost. Wel logisch dat jet het natuurlijk zelf wilt doen.

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Ennas, knap hoor! Ik zou werkelijk niet weten hoe ik zou reageren als het zo bij mij was gegaan. Maar zoals iedereen al zegt, je doet het fantastisch en jij gaat de rest van je leven genieten van je prachtige meid en dat kan niemand je meer afnemen. Wat vooroordelen ze ook mogen hebben!

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Anna, duim, duim, duim!!! :D

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier is ons mama topic dan! :) Wat kletsen jullie toch door seg!
    Even proberen bijlezen en reageren.

@Bapsie: Gefeliciteerd met jullie zoon!

@Henrieke: Fijn zo een beetje ritme. :)

@Miracle: Ryan houdt de wasmachine in actie zo te lezen ;)
    Hier ook een buikslapertje, ze slaapt gewoon niet anders.
    Ik laat haar zo inslapen en draai haar dan om.

@Kaatje: Mooie lijst hé, zo gek dat het weer afgelopen is :)
    Genoeg kleding inderdaad! :D
    Wat een heerlijke foto!

@Anna: Ja bv helemaal afgebouwd nu, voel me toch een stuk minder gestresseerd nu. Af en toe nog wel schuldig maar dat is vooral merk ik zelf omdat mensen vaak meteen vragen 'geef je bv?' en omdat het nogal gepromoot wordt en ik bang was voor de reacties.
    Geef nu Nutrilon Forte want onze kleine meid is nogal een grote eter :D
    Ik weeg ook nog een goede 79, maar ben begonnen met 83 voor de zwangerschap. Dus ik ben blij :p
    Spannend trouwens ivm de woningruil!

Leuk zeepje!

@Zonnebeertje: Hier ook vanalles geprobeerd, uiteindelijk hielpen glycerine zetpillen goed en hadden we meteen 8 poepluiers in 4u tijd :)
    Mooie foto!

@MamaChantal: Hoe gaat het daar?

@Senso: Ook gefeliciteerd! En wat een lieve foto!

@Marloes: Mooi geschreven!

@Jeluna: Wat een naar nieuws, hopelijk vinden ze snel de oorzaak!

@MNM: In haar slaap poepen, wil dus zeggen dat ze heerlijk ontspant dicht bij mama :D

@Bellie: Ooh ik vind onweer ook altijd zo gezellig, met heel veel regen en wind liefst nog. Vind het dan superfijn om lekker in de warmte binnen te zitten :D

@Kikker: Hier gaat zoonlief mee naar boven als ik daar moet zijn, maar hij is ook al de 3 jaar gepasseerd en kan perfect de trap op en af.

@Pink: Ooh leuk nieuws dat de kijkers geïnteresseerd zijn!

@Danitjuh: Ismail bijgekomen, goed zo!

@Stephani86: Gefeliciteerd en welkom :)

@Paso: Lieve foto!

@Juud74: Ik ga voor de mirena denk ik.

@Ennas: Beetje situatie zoals hier bij mijn zoontje is geweest, alleen was hij er wel nog tot de 3e maand van Vitto's leventje (lees: we waren nog in een relatie maar hij zat meer bij zijn geheime andere vriendinnetje en ik wij zagen hem nooit en hij heeft letterlijk gezegd 'ik wil mijn tijd niet in Vitto steken').
    Nu gelukkig wel een lieve vriend die mijn zoontje gaat adopteren (stiefouderadoptie), hoor niks meer van Vitto's biologische papa.

12. Vinora

Vinora Niet meer actief

Weer helemaal bij!

Ik ga nu heerlijk bed in kruipen, vriend geeft de laatste voeding en ik doe de volgende dus lekker wat uurtjes bijslapen.

Tot morgen dames!

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @ennas
    een ware oma dus :D heerlijk hihi:)
    Hier moest me moeder er even inkomen ze deed eerst afstandelijk maar nu gaat het beter :)

@miracle
    ik heb geen idee wanneer ik bericht krijg. Ik ga morgen denk ik maar even bellen om te vragen of mijn brief en e-mail zijn aangekomen en anders stuur ik het nog een keer.
    heb al negatieve reacties gekregen van mijn vader en andere familieleden... dus we wachten gewoon af... dit is nog slopender dan wachten op een bevalling:p

14. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Zo, ik lig al lekker in bed, hopelijk dat meneertje ook effe doorslaapt.
    Nog een paar reacties;

Kaatje, wat een lieg meisje is Elin zeg, en wat lijkt ze op jou!

Jac, lieverd doe rustig aan hè. Eerst de rust nemen om te herstellen. Tis ook niet nix, 4 kindjes en een baby erbij. Wat je omschrijft klinkt als een verzakking, misschien toch naar de ha en fysiotherapeut???

En Anna, jeej het moet ook niet gekker worden hoor. Een DNA test??? Tsssst. Wat moet jij een hoop ellende verstouwen zeg, zo jong en 3 kindjes in je eentje. Petje af!

Nu slapen.... Tot morgen!

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kelly
    Dat is nog even een reageeractie :) hihi
    Slaap lekker :)

@juud
    ben benieuwd of hij doorslaapt :)
    Ja een dna test broer zus relatie... hoop ellende? ja soms wel ja... maar ben positief ingesteld en vecht waar ik voor wil gaan :)
    En elke negatieve situatie geeft mij weer positieve kracht om door te gaan :) en om te genieten van wat en wie ik heb om me heen :)

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Thanks meiden!! :)

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ennas, ik vind het ook altijd lekkerder om alleen te shoppen.
    Dat zou eens mooi zijn als ze de hele door slaapt tot 6 uur. Dat heeft Nila helaas nog nooit gedaan.
    Wat een heftig verhaal zeg. Jammer dat je hierdoor minder hebt kunnen genieten van je zwangerschap. Maar je bent een trotse mama en ik weet zeker dat je ook een hele goede mama bent. De papa van Jula mist een hoop.
    Wat een schatje zeg!

Marloes, ik heb tot nu toe alle tabletten moeten betalen, maar ik weet niet of dat ook met de staaltabletten zo was. Ik heb in ieder geval alle bonnetjes bewaard.
    Oooh leuk zeg de Beekse Bergen. Daar ben ik al lang niet meer geweest.
    Plopsaland zijn wij vorig jaar geweest, dat vonden wij super, en neia vroeg er laatst weer om. Maar voor ons is het een eind rijden, net even gekeken een uur en 3 kwartier.
    Lekker zeg als jullie nog een dagje richting Luxemburg gaan. Allemaal leuke dingen dus.

Anna, oh oke via de mail. Ja ik ben lekker bijgekomen!
    Wel lief dat je moeder ernaar vraagt, maar het voelt altijd beter om het zelf te kunnen doen.
    Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Miracle, kan me voorstellen dat je mannetje er ook geen zin in heeft.
    Nila slaapt nu naast me op de buik, dat heeft ze één keer eerder gehad. Verder meestal op haar rug, maar geen voorkeur gelukkig welke kant op met haar hoofd.
    Hier ook nog geen rekening gehad van de kraamzorg.

Marleen, altijd lekkerder als andere de pannenkoeken bakken. ;)

Kelly, probeer niet teveel te letten op wat andere mensen denken/vinden, je hebt het knap gedaan met de bv.
    Ongelofelijk van de vader van Vittorio, dat je wel 3 mnd zo'n hummeltje in je leven kon hebben en nu niks meer van je laat horen.

Juud, lekker slapen meid!

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Anna, ben benieuwd! Pff, die negatieve reacties, links laten liggen ;) zolang als jij en de kids er blij en gelukkig mee zijn, dat is belangrijkste!

Wat een stilte hier in huis ( oke dat de kids slapen is logisch ;) ). Moet ook weer wennen dat hubbie in zijn vroege dienst week optijd ligt te pitten, de afgelopen 3 weken zaten we gezellig nog op de bank of in bed te kletsen..nou slaapt ie al :p

MNM, voorkeurshouding heeft ryan ook niet. Hij draait zoiezo zijn hoofdje of hij nou op zijn rug of buik ligt, hij houdt van afwisseling als ie ligt te slapen ;) alleen wel een echt buikslapertje.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond dames!

Hier een leuk, maar best vermoeiend weekendje gehad. Gisteravond en vanmiddag visite gehad, daarna richting schoonouders, lekker chinees mee gegeten en toen was ik moe. Nu nog.

Heb grotendeels wel bijgelezen, maar lukt me even niet om te reageren. Zag wel mooie foto's voorbij komen van kaatje en ennas!

Paso en babsie: geniet lekker van jullie kleintjes. En Paso, inderdaad doe lekker rustig aan!

Hier is de nacht goed gegaan, Fabienne heeft heerlijk geslapen, kwam 1 keertje, en Dinand heeft ook weer doorgeslapen, dus we mogen niet klagen hihi:p. Ach, dat ventje is zo vreselijk lief en (eigen)wijs. Kan echt in een scheur liggen om hem. Hij begint zijn luisterorganen te gebruiken (eindelijk). Als iets niet mag en wijs "boos" worden op hem kijkt hij direct naar de grond en begint te huilen (ziet er dan zo zielig uit dat ik een brok in mijn keel krijg en bijna zou zeggen, nou vooruit dan maar whaha) Maar nee, we moeten echt even blijven volhouden met streng wezen hihi:p.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ga lekker nog een dvdtje kijken, heeft mannetje voor me aangezet.
    Iedereen een fijne nachtrust gewenst!
    Trusten!

Deel Deze Pagina