Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach, das hier ook altijd zo. Ga je nooit naar de dokter, maar als je hem een keer nodig heeft, dan zijn ze er niet! Mocht je het nou echt niet vertrouwen zou ik wat opvangen en de HAP bellen. Heb ik laatst ook gedaan toen ik blaasontsteking had!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat je dit ons verteld. Tja gedachtes kunnen soms nogal op hol slaan als je haar verhalen had gelezen. Maar iig fijn dat dat dus niet zo is en het maar om een stom blokje gaat.

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hopen dat het snel werkt, beterschap!!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ai henrieke, das inderdaad balen dat je het alleen moet doen! Wat zou hij zeggen als jij een avond de hort op zou zijn?

@hier: Nou, eindelijk gaat er wat gebeuren aan me pols! 30 september gaan ze opereren! Is dus best redelijk snel al! Beetje jammer dat het niet nog eerder kon, want manlief moet alleen zondag nog werken, en dan heeft hij 3 weken vrij. Ga maar even vragen aan hem of hij de 30ste ook niet vrij kan nemen. Hij heeft vrije dagen genoeg staan, dus moet (neem ik aan) niet een enorm groot probleem zijn!

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Dat is idd best snel. Heb je na de operatie wel iemand die je thuis kan helpen??

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jawel, het is op een vrijdag, en dat hele weekend is mannetje lekker thuis, dus komt vast goed.

Het is 3 dagen drukverband, en daarna 4 weken spalk voor het tillen! Valt al met al mee!

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Oké dat is te doen, dacht dat je hem 4 weken niet mocht gebruiken.

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Whahaha! Lig hier in een deuk! Dit heeft mijn telefoon er van gemaakt. Ik bedoelde blaas of nierstenen. Haha!

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Henrieke, waarom doe je Emma niet 's ochtends in bad? Dan zit je er 's nachts niet mee.

Bapsie, beterschap!

Chantal, fijn dat de beademing er af is!

Hier ook een erg huilerig meisje. Hoop dat t een sprongetje is dan zijn we er snel weer af. (hoe lang duurt zo'n sprong eigenlijk?)

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Bellie, fijn dat je zo snel geholpen word! En het valt inderdaad mee zeg, 3 dagen en daarna de spalk.

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Belliebel, dat is dan idd snel! Gelukkig gebeurd het vrijdags zodat je hulp hebt van je mannetje.

Marleen, ohh haha ik dacht al :D

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Jula hoest best erg, is dat heel erg bij zo'n kleintje??

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Ennas, hangt er geloof ik vanaf waar de hoest zit. Romee heeft het bovenin zitten, kon geen kwaad zei het cb. Maar wanneer het meer richting longen zit geven ze bv ook geen prikken op het cb. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yes Levi zijn speeltoestel staat in elkaar !
    Morgen alleen nog even verankeren en het schommelgedeelte bevestigen aan het huisje. Zal morgen even een foto maken en plaatsen

Moonlight haha verkeerde site door gegeven. www.hobbyhoek.weebly.com

Marleen, je moet je echt over geven aan het kraken. Vond het ook doodeng hoor.zo onnatuurlijk dat iemand je vast houd, zegt dat je moet uitademen en dat je dan weet dat ze aan je gaan trekken.Ben hier een aantal weken voor mijn nek gekraakt. De eerste twee dagen erna heb je meer pijn maar daarna merk je ( ik tenminste ) wel echt verschil.

Henrieke, o jee mannen en voetbal. Anders Emma morgenochtend in bad doen ipv vanavond ?

Chantal, fijn dat ze van de beademing af is !

Belliebel, toch een operatie. Hopelijk herstel je er snel van en helpt het

Ennas, een gewone hoest niet. Gaat het raar klinken zou ik het wel even in de gaten houden

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik heb geen idee waar het zit eigenlijk... Klinkt alsof er ook wel slijm zit ofzo. Net ging ze der ff van kokhalzen, arm kind.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tadaaaa, 1e haarbandje voor Fabienne is af:D

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Ennas, klinkt een beetje als wat Romee heeft. Zit een beetje bovenin, met zo'n rocheltje net na de keel zeg maar. Alsof ze even flink moet hoesten zodat t rocheltje weg is ;)

Kaatje, de osteopaat heeft mijn nek ooit gekraakt. Man wat eng zeg! Heb gelukkig geen pijn in mijn rug, dus hoop dat het meevalt volgende week.

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Fijn dat hij bijna klaar is, ben benieuwd naar de foto.

Bellie; Wat lief :D

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, zei net tegen me man: hijs toch lief! Eeeeh ja, het staat er zelfs op:p.

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ismail wou net niet slapen :D Heeft ook zijn fles wat later gehad. Ach ja hij sliep wel toen ik weg ging hoor. Maar heel onrustig. Had godzijdank ook weer een heerlijk poepluier. Nu ga ik morgenochtend voor de dialyse ff om het hoekje kijken hoe het gaat met hem. En dan dus dialyseren en dan weer heen. Mijn moeder komt ook nog maar ik weet niet hoe laat.

Chantal ja dat is voor de interactie. Fijn dat Vienna van de beademing af is. Zie je inderdaad woensdag wel.

Bapsie beterschap! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan.

Bellie spannend zeg de operatie. Leuk haarbandje :D

Deel Deze Pagina