Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    miracle: ja logisch ik zou dr ook wat van gezegd hebben tegen manlief,10 uur vind ik ook beetje laat..

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    hey frummel, hoe gaat ie?

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hey Frummel!!

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, hoe gaat het nu eigenlijk met elin en het flesje ? Drinkt ze er nu wel weer goed uit?

Mamachantal, idd maar dan was het gezellig en niet op de tijd gelet en ze was lekker aan het spelen.. *zucht* Gelukkig is jaimy een enorme slaapkont dus die is niet wakker voor 8 uur morgen vroeg maar de volgende keer gaat ie maar alleen als ik niet meega.

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey frummel, je bent gespot ;)

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    hihi ach voor keertje :)
    gebeurt overal wel is hoor

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hoi dames:)

Meldplicht;) Allereerst excusses voor de extreme verwaarlozing. Zoals jullie hebben gelezen heb ik even bij donkies gecrasht. We zaten elkaar hier enorm op elkaar lip en dat werkte niet bevoordelijk. De dagen apart hebben ons beiden erg goed gedaan. Alleen Dex die had heel erg heimwee. Op de terugweg heeft hij alleen maar geslapen, thuis gegeten en toen van 19 tot 10.30 geslapen, arm kind. Verder was ik gewoon te moe om iets te doen eerlijk gezegd. En ook te moe om hier iets te melden. Zoals jullie hebben meegekregen ben ik van de trap gestuiterd. Wilde met Jace naar beneden voor de laatste voeding(dan krijgt hij nu een fles) een glee uit over een duploblokje van Declan. Eerste reactie was Jace wegdraaien. Maarja hierdoor verloor ik wel volledig mijn evenwicht en klapte tegen de muur om vervolgens verder te stuiteren. Jace sliep zelfs nog toen we de grond raakte. Heeft er helemaal niets van meegekregen en niets aan overgehouden godzijdank. Ik zelf dat op het moment dat het ook wel mee viel. Volgende ochtend zag ik ineens ook bloed in me haar en dat ik toch flink open lag. Naar de huisarts geweest. Flinke jaap in me hoofd, dikke wang, knieën open, 2 vingers gekneusd en een hersenschudding. Ik ben eigenlijk vooral heel erg moe door de hersenschudding en nu snel hoofdpijn. Vanavond ook weer 2 uur geslapen. Vrijdag nog terug geweest naar de huisarts omdat ik toch wel erg veel last had van me knie en die ook 2x zo dik is. Banden blijken verrekt. Heeft even de tijd nodig om goed te genezen.

Met Danny en mij gaat het verder goed. We hebben veel gepraat, heel veel. Geen ruzie of iets. Het afgelopen jaar is voor ons beide gewoon vreselijk heftig geweest. De zwangerschap was angstig (door de zwangerschap bij dex die slecht verliep), daarbij declan die met 13 maanden nog niet doorsliep en een onwijze huilbaby was, toen het misbruik van Declan, politie onderzoek enz, vroeggeboorte Jace, op en neer gereis naar het ziekenhuis. Eind conclussie is eigenlijk dat we samen duidelijke afspraken hebben gemaakt. We gaan ervoor en we gaan er heus wel komen, met hulp. Het heeft gewoon tijd nodig..

Heb een poging gedaan tot bijlezen maar het is echt even teveel. Verder knallen me ogen nu weer bijna dicht dus ik ga me bedje in want kan niet zo heel veel hebben op het moment.

Ik ga proberen weer gezellig mee te lezen en te schrijven;)

xxx

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee :( Krijg er inmiddels echt een hard hoofd in straks met de opvang. Morgen weer een poging doen.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    gaat het nu wel wat beter met je fummel??
    je bent wel rot gevallen zeg jeetje!
    maar idd je had jace vast dus je kan jezelf ook niet opvangen/een leuning vastgrijpen ofzo.. Beterschap!

Fijn dat jullie er samen uitkomen, en er toch nog voor gaan!!
    Heeft danny nog hulp ?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, jeetje idd veel verwondingen voor een val van de trap. Hoop dat het allemaal snel geneest, en gelukkig had Jace niets. Een baby kan toch een stuk minder hebben. Fijn dat je zo goed gepraat hebt met Danny.Hoop dat het goed komt en blijft gaan met jullie.

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ja dat was dus het hele punt.. Je vangt jezelf totaal niet op. Normaal breek je je val nog een beetje en nu totaal niet, dat voel je wel haha. Danny heeft hulp en we hebben samen hulp. Komt helemaal goed:)

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ismail was weer erg onrustig vanavond. Had ook weer veel last van krampen en persen. Ben benieuwd hoe ze het deze nacht hebben met hem in het ziekenhuis :)

Ik is moe dus gaat ook maar richting bedje!

Kaatje mooie schommel hoor! Staat wel gezellig in de tuin hihi

Bellie wat een leuke foto zeg met het haarbandje.

Fightforlove ahh balen joh van het armbandje. Hopelijk vindt je het alsnog.

Jac lekker een avondje thuis. En leuke tassen besteld. Lijkt mij ook wel handig voor hier hihi

Marleen wanneer wordt Jara geopereerd?

Martje beterschap. Tis niet lekker he als je je zo belabberd voelt.

Frummel jeetje je hebt toch best wel een klappert gemaakt zeg! Neem wel je tijd hoor. Het schrijven hier komt wel weer ;) Eerst maar eens goed weer jezelf worden. Fijn dat het met Danny en jou wat beter gaat.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    okee gelukkig frummel, anders veranderd er alsnog niks bij jou thuis!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mamachantal, idd een keertje moet kunnen ;)

Kaatje, je probeert het nog wel elke dag? Anders eens even laten rusten en over een weekje ofzo weer eens proberen?

Frummel, jee je hebt een flinke smak gemaakt zo te lezen! Gelukkig heeft jace er niks van meegekregen/overgehouden.
    Fijn dat jij en danny veel gepraat hebben en afspraken hebben gemaakt!!

Zo ryan ligt weer te slapen en ik ga proberen ook te slapen, tis dat de tv aanstaat en er een film op is die ervoor zorgt dat ik hem eigenlijk nog niet wil uitzetten :p

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee probeer het om de dag. Maar ze blijft het gewoon vertikken.Maar over drie weken ofzo gaat ze al wel wennen bij oma en het kdv

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo zeg! Wat is het warm! Ben terug van de bbq en Emma ligt inmiddels te slapen. En ik lig weg te drijven in bed. Maar... Heb vandaag wel voor het eerst weer gefietst!!! Bij thuiskomst wel helder bloed bij afvegen wc bezoek. Dus of ik word ongesteld, of het is mijn wond. Het fietsen zelf ging goed. Hobbels waren wat minder fijn (en wat zijn er dan opeens veel drempels!).

*zwaait naar Frummel!*

*zwaait uiteraard ook nog even naar alle andere meiden :)*

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    zwaai terug

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik kan gewoon niet slapen. Céan ligt al bijna 3 uur te slapen en ik ben klaar wakker... zucht..

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hier ga ik met dex trouwens echt beginnen met de zindelijkheidstraining. Zal even kopieren wat ik op hyves had gezet:
    Op zoek naar een potje voor Declan.. Pff wat heb je veel van die dingen zeg. Denk toch dat het er 1 met muziek gaat worden. Hij is er echt aan toe, aan zo'n potje. Zodra zijn luier uitgaat dan gaat dan rent hij weg, roept MIE! wijst naar beneden en gaat staan plassen.. Geprobeerd zijn luier af te doen en hem op de wc te zetten en dan plast hij dus ook echt op de wc. Vandaag wilde ik hem boven verschonen en kwam tot de conclussie dat de luiers boven op waren. Even snel naar beneden gegaan om een luier te pakken. Kom ik boven, zit hij rustig in een hoekje te poepen.

Jace slaapt trouwens sinds 2 dagen van 19 tot 7 :D ik ben zoooooo blij haha. Hij krijgt nog wel een fles om middernacht maar dat is meer omdat ik vind dat hij het nodig heeft. Het is zo'n tevreden ventje. Zelfs overdag gaat hij niet huilen wanneer hij honger heeft.. Beetje mopperen maar meer niet.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zwaait terug naar de andere!

Hier vanavond de verjaardag gehad van me schoonvader! was gezellig, Dinand heeft zoals gewoonlijk de clown uit gehangen hihi. Dat ventje is echt een veelvraat. Eerst staan er chipjes (degene die hij van ons mag hebben, oma had het speciaal voor hem gekocht hihi). Mja dat bakje bleef op tafel staan, hij bleef 'hmmmmm mjammie ' roepen. Op een gegeven moment kwam de kaas, en dinand is dol op kaas. Papa, kaasie zegt hij dan! verder veel tomaatjes en druifjes gegeten en nuigt hij uitgeput op bed.

frummel: welkom terug. zoals de andere al zeiden: je hebt idd een flinke smaken gemaakt zeg! rust lekker uit , dat lezen komt wel weer! Fijn dat jij en danny er samen voor gaan! Gaat vast goedkomen!

verder niet heel veel onthouden. We zitten nog heerlijk buiten nu. Ik hou echt van zwoele zomeravonden:D. drink nu lekker me wijntje op en va dan ook me bedje maar in! morgen moet m'n mannetje nog 1 dagje werken, en dan heeft hij 3 weken vakantie.

Deel Deze Pagina