Wat een kut weer!!!! Als er geen regen bij was kon ik zo een boekje buiten lezen!!! (nou even bij lezen)
jeuhh wat een geweldige nacht heb ik weer gehad... Ivy wakker, Ticho wakker, Céan om 1 uur, 4 uur, 7 uur. Zie gewoon op tegen vandaag! Sinds dat de kinderen terug zijn van slapen bij me ex is het gewoon een drama ook de nachten weer. Het ging met Ivy de goede kant op. Het is gewoon een DRAMA!!! (me wallen hebben inmiddels kleinkinderen gekregen over)
Kaatje en danitjuh, Jara word dinsdag geopereerd. Zelf heeft ze er wel zin in. Ik iets minder. Weet inmiddels dat het niet een fijn gezicht zal zijn als ze haar onder zeil brengen, maar t duurt maar kort. Voordat ik zou kunnen beginnen met janken zijn ze ook al weer bijna klaar met dr Frummel, fijn dat het goed met je/jullie gaat. Je bent maar raar gevallen joh. Knap hoor, declan al op t potje! Vandaag alleen met de kids. Marcel is vandaag naar Nijmegen toe. Daar hebben ze samba festival. Marcel zit bij een slagwerkgroep dus gaan ze vanmiddag ook nog optreden. Zo jammer dat het zo ver weg is, anders was ik meegegaan met de kids. Vanmiddag komen mijn zusjes Jara ophalen, dan gaan ze zwemmen. Word een rustige middag
morge dames, Frummel. Wat fijn om weer wat van je te horen. Jeetje zeg je hebt wel een goede smak gemaakt. Gelukkig is er niks met Jace. Ja van een hersenschudding kan je toch goed ziek/moe van zijn. Zelf nooit gehad, maar dochterlief wel. (dachten toen ook aan een schedelbreuk maar dat was het gelukkig niet) Maar die sliep hele dagen. Wel super om te horen dat jij en Danny er echt voor gaan knokken. Veel succes samen! Marleen alvast veel succes voor dinsdag. Is idd een vervelend gezicht, al hebben de kids er meestal geen last van. hier slechte nacht. pfft veel te warm. en Naël die om 3.00 kwam. Wel gelukkig maar 5 min drinken en dan weer slapen. Maar toch. Ziet er goed uit voor vandaag nu al 22 graden hier buiten.
Goedemorgen, Frummel; Jeetje, je bent dus behoorlijk hard gevallen. Gelukkig dat Jace er niets aan heeft overgehouden. Fijn dat het tussen jullie beide ook goed gaat!! Wat heerlijk dat Jace zo goed slaapt! Anna; Hoop dat je toch nog in slaap bent gevallen. Lees het al, je hebt dus geen fijne nacht gehad!! Marleen; Kan me voorstellen dat je tegen de operatie van Jara aanziet, lijkt me ook maar niks Hier redelijke nacht gehad, Mika kwam om half 3 en half 6 weer voor een voeding. Hij ligt nu lekker in de box te "spelen" en Senna slaapt nog steeds, was gisteren met papa op stap en dus ook te laat op bed gekomen!
Bah Begin idd ongesteld te worden. Gelijk maar aan de feminax, dat helpt tenminste tegen de buikpijn. En dan binnenkort maar de ha bellen. Mag spiraaltje laten plaatsen tijdens m'n tweede menstruatie Verklaart wel weer de rare dromen van vannacht. Droomde over inbrekers, die mijn haren wilden stelen! En dat mocht niet, want dan kon Emma niet drinken... Ehm, dus
Goedemorgen. Elin kwam 04.00 uur.Daarna werden we om 08.00 met zijn allen wakker. Lekker in bed tv gekeken, ontbijt op bed, Elin in bad en nu pas net beneden. Gaan even goed aan de schoonmaak hier. Een paar dagen verbouwen in de tuin is slecht voor je huishouden Henrieke, en is het een ongi geworden ? Ja dus haha geweldige droom Marloes, zo dat is lekker zo'n nacht ! *ga mannetje maar even helpen schoonmaken*
*jalours* hier 22.30/2 uur/5 uur en 6.30... daarnaast hebben mijn darmen best last van die anti-biotica dus al met al voel ik me nog niet echt fitter, maar fe vragen of moeders/oma me morgen komt versteken
Marloes; Zo Mees heeft lekker geslapen!! Henrieke; Haha...jij hebt wel een aparte droom gehad. Kaatje; Succes met schoonmaken!! Bapsie; Nog niet fit dus, hoop dat je morgen versterking krijgt!! MNM; Ben benieuwd hoe het met jullie gaat??
Goeiemiddag!!   Na de voeding van 23.00u kwam meneertje weer om 6.00u en daarna om 9.00   Marloes, zo die heeft lekker lang geslapen dan!!   Henrieke, oh bah ongie geworden.. Hahah, leuke droom   Hier dacht ik ook ongie te worden maar na de spottingen niks meer gehad en de buikpijn is inmiddels ook weer over... Mooi, mag nog wel even wegblijven   Kaatje, schoonmaakze!   Bapsie, beterschap en wat een leuke sticker!!   Nog geen berichtje gehad van MNM? Hoop dat alles goed is...
Bapsie: gaaf die sticker! Wat een creabea man heb jij. Hier ook een goede nacht gehad. Fabiënne werd pas om 8 uur wakker. rond 9 uur weer lekker op bed gelegd, en net heb ik haar maar wakker gemaakt voor een flesje. Ligt nu alweer te slapen. Klein slaapkoppie. Manlief is vandaag aan het werk. Ik ben als een bezetene door het huis heen gegaan. Strijk weg gewerkt, gestoft, gestofzuigt, gedweild, vaat weg gewerkt, keuken gepoetst en nu zit ik lekker buiten op me luie gat. Het valt me echt mee wat voor weer het is. Het is goed vertoeven buiten! Dinand ligt ook lekker op bed, het kleine meiske slaapt, dus heb even lekker me-time! Maak me wel een beetje zorgen om Nila van MNM. Hoop zo dat alles goed is!
Belliebel, zo lekker zeg pas om 9 uur ! Vraag me ook af hoe het met Nila is Hier hoor ik Elin langzaam wakker worden.Mag ook wel. Slaapt al vanaf haar voeding van 09.30
Belliebel, dat is ook een lekkere nacht! En weer druk bezig geweest deze morgen Zo ik heb eindelijk Jaimy der verjaardagsuitnodiging af. Morgen even uitprinten en dan kunnen ze op de post
Hoi meiden lief dat jullie aan ons denken. Helaas gaat het nog niet zo best met nila. Nu heeft ze weer een luchtweginfectie en sinds vrijdag een nieuwe antibioticakuur. Ze heeft enorm last van de verkoudheid/benauwdheid. Vooral gister met het benauwde weer. Daarnaast ook enorm last van de ontlasting, dus daar heeft ze ook iets voor gekregen. Ze spuugt erg veel dus nu moeten we iedere 2,5 uur kleinere beetjes geven. En zo nog een lijstje met tips meegekregen. Het is vermoeiend maar vooral hardverscheuren als je ziet dat je meisje zoveel pijn heeft. Gister heb ik flink met haar meegejankt, ik zat er echt even doorheen. Nu duim ik heel hard dat ze snel beter wordt.