Na ja... lekkere actie van sm, Marleen. Had ff op hello kitty gegoogeld kaatje, en toen zag ik het van het strikje... maar hij is zo ook al heel leuk hoor! Ben je er lang mee bezig?
ffl, gelukkig toch gevonden! Waar lag ie? Argh! Ryan ligt eindelijk even te slapen, begint Jaimy te stieren.... Resultaat: Ryan wakker.. Achja..
@martje Hier zijn de nachten niet al te best. Helaas maar hopen dat het over een tijdje beter gaat @marloes Heerlijk hoor half 10 de fles @henrieke' Bah ongesteld. Succes ermee! Inbrekers die je haren wouden stelen wat niet mocht omdat emma dan niet kon drinken? dus... juist... vaag haha @bapsie wat een gave sticker zeg! Hoe heeft hij dat gedaan? @mnm beterschap met nila! @patries het was een drama vandaag. Zat er helemaal doorheen!. Heb er 3 uur over gedaan om een kleine afwas weg te werken. Was meer politieagente aan het spelen. Echt vreselijk. @bellie wij hadden gemarineerde kip, aardappels, spinazie, sla en doperwtjes. (ticho doperwtjes, ivy spinazie en ik alle 3 hihi) @kaatje shirtje is leuk geworden @kletsen Ja Céan tegen mijn moeder en Ticho en Ivy maar tegen mij echt zelden @ffl fijn dat je het armbandje hebt gevonden!
Al een week 2 mega vervelende kinderen. Thanks a lot papa... Morgen even half uurtje kijken op school van Ticho... Ben benieuwd... dus dat wordt de wekker zetten.
Ik word gewoon geslagen door Céan.. hij ligt naast mij en slaat druk met zijn handen tegen mij aan en is aan het zoeken. Kind heeft net gedronken... honger hals..
Kaatje, o leuk zeg een boomhut! Patriesja, succes morgen! Jara moet dus nog in ieder geval een week wachten tot ze weer naar school mag. FFL, goed zeg dat je het armbandje weer gevonden hebt! Waar was ie? Jara heeft een superleuke middag gehad met haar tante's. Kwam vol verhalen weer thuis. Marcel is ook weer onderweg naar huis. Ze hadden mooi weer gehad gelukkig. Hij neemt straks een flurry voor me mee
annab eigenbedrijf van manlief en heeft sinds kort een plotter, dus moest natuurlijk fe wat uitproberen
Bapsie; Knap gemaakt hoor!! Hier voed ik ook elke 2.5 a 3 uur, je bent dus niet de enige... Misschien leg ik hem soms ook te snel aan hoor als hij wakker is, maar dan is hij wel altijd direct wel rustig... En hij wil ook altijd wel drinken! MNM; Jeetje wat naar zeg voor jullie meisje, kan me voorstellen dat het vreselijk is om aan te moeten zien dat je meisje zo'n pijn heeft. Ik duim met je mee dat ze snel beter wordt! Kaatje; Je shirtje is leuk geworden!! Marleen; Zo irritant hé als mensen ze wakker maken als ze moeten slapen... FFL; Gelukkig heb je het armbandje weer gevonden, snap dat je hem niet meer om wilt doen, maar hem in de kast laten liggen is toch ook zonde?? AnnaB; Ik hoop ook voor je dat de nachten binnenkort beter gaan. Hier werd Senna vanmorgen pas om 9 uur wakker, ging toen naar onze slaapkamer en ineens hoor ik hem huilen, was hij boos omdat ik niet meer in bed lag... Vanmiddag met de kids naar de kartbaan geweest (daar was mijn man ook) en daar lekker patatjes gegeten. Senna moet morgen ook weer voor het eerst naar de psz, hoop dat het allemaal gaat lukken om op tijd klaar te zijn. Ben inmiddels zo gewend om tot een uur of tien in onze pyjama te lopen haha...
Net een nijntje van hotfix gemaakt. Zo even op een shirtje strijken en dan is Elin ook helemaal bling bling Levi vindt zijn speeltoestel echt helemaal super. Vandaag werd hij wel huilend wakker met overal pijn. We denken spierpijn van het klimmen steeds FFL, waar lag het armbandje nu ? Kan je er bij de juwelier geen ringetje tussen laten zetten zodat je hem kleiner vast kan maken ? Hier ook een armbandje van souders gehad maar is ook nog te groot dus laat hem nog af Marloes, ach nou ja zo is het strikje ook leuk Ben er twee uur mee bezig geweest Marleen, lekker Anna, ja ze kunnen al hard slaan he zo klein. Tot morgen
Ik was de site van de kids aan het bijwerken en kwam babyfoto's van Jaimy tegen... Even showen Links is Jaimy en Rechts is Ryan
Ja he Al vind ik wel dat jaimy echt een meisjesgezicht heeft en ryan een jongensgezichtje ( logisch natuurlijk )
Leuke foto´s Ik heb maar even op papier gezet wat er voor contact is geweest met de vader van Jula sinds ze geboren is. Niet veel dus was snel klaar haha. Weet nooit waar het goed voor is. Mocht hij ooit iets gaan eisen ofzo kan ik laten zien dat ie de eerste tijd ook geen interesse heeft getoond. En dan kan iedereen heel hard roepen; Voor hem is het ook moeilijk en misschien durft ie niet.. Heb 'm laten weten dat ie kon komen en hij is welgeteld 1x 20 min geweest! En een beetje man zet zich over z'n 'angsten' heen als ie iets graag wil of zie ik dat nou verkeerd?!
Miracle; Lijken echt op elkaar! Ennas; Verstandig om dat te doen denk ik, je weet maar nooit... En ik vind ook dat hij zich maar over eventuele angsten heen moet zetten, dus naar mijn idee zie je dat niet verkeerd.
@ffl, oh gelukkig toch teruggevonden, hier hadden we het ook, Celeno had een babyring(echt goud) met als gevolg dat hij het amper heeft gedragen, omdat ik bang was dat hij het zou verliezen. @miracle, dat zal je altijd zien idd... slapen ze nu? Ze lijken idd helemaal niet op elkaar @anna, oh balen meis... hopelijk een wat betere nacht nu. @marleen, fijn dat Jara het zo leuk heeft gehad! @martje, hier idd precies hetzelfde, wij zijn ook echt niet vlot s morgens hahaha Dat wordt dus nog wat deze week. @kaatje, ach Levi zelfs spierpijn ervan haha @ennas, slim om te doen. Ja je hebt helemaal gelijk, stom excuus, als hij echt zou willen, dan zou hij het ook wel doen. Hier slapen beide mannetjes lekker al de hele avond, straks nog even een flesje en dan hopelijk een goede nacht. Morgen weer vroeg op... *gaap*
ik bewaarde de ring altijd in het doosje wat er om heen zat. het doosje moest je vast maken met een lintje. die had ik dus niet goed dicht gedaan en had het doosje met het armbandje erin in een plastic opbergdoos in haar kledingkast gedaan waar ook andere spulletjes van dr in zitten. had die doos echt al 4 keer onderzocht en bij de 5e keer zag ik het armbandje eindelijk. dus ik ben een beetje blont..haha...
Ennas; Idd een rot smoes!! Je hebt helemaal gelijk. Patriesja; Zal ook wel goedkomen, zal proberen wat eerder op te staan. Dinsdag kunnen we weer "uitslapen".
Ennas, vind het ook slim van je dat je alles op papier hebt gezet! Wel een slappe smoes van hem hoor.. Patriesja, vind je ze niet op elkaar lijken, ik juist wel haha Ja jaimy lag er om kwart over 8 in en ryan heeft niet meer geslapen, he hem om kwart voor 10 zijn laatste voeding gegeven en hij is aan de borst in slaap gevallen. Lekker he een avondje voor jezelf en je mannetje!