Zucht... Heb ongi dus echt totaal niet gemist! Heb er niet veel last van, maar vond het wel erg fijn, negen maanden niet Mnm, arme Nila! Hopelijk is ze snel beter! Dikke knuffel meid! Ffl, gelukkig weer gevonden! Ik heb ook een heel mooi zilveren armbandje van mijn oma. Maar wil dat ie heel blijft, dus Emma heeft hem niet gedragen.
@martje, hier woensdag weer @miracle, is er dan verschil? Lekker hoor dat je rond 10en al de laatste voeding kunt geven, als we dat hier doen, dan komt ons mannetje s nachts, dus dan maar liever iets later. Ach hij slaapt wel de laatste tijd van zo ongeveer half 9 tot zijn laatste voeding om 12 uur en dan gelijk weer verder tot ongeveer 6 uur (als we geluk hebben ) en dan slaapt hij weer verder tot ongeveer 9 uur. @henrieke, echt een tegenvaller he, die 1e ongi!! hier ook net achter de rug.. Truste meiden!!!
Pff hier een druk nachtje gehad! 1u, 4u, 7u!! hopelijk was dat een eenmalige actie! ik kan ook niet meer slapen nu helaas, moet zo m'n broertje naar school brengen. hopelijk daarna nog ff een uurtje en dan vanmiddag weer naar de osteopaat! fijne dag allemaal en succes voor degene die weer voor de eerste keer naar school/psz gaan
Hier een brakke nacht. Elin kwam 00.30-03.30-07.30 Miracle, lijken ook op elkaar ! Ennas, nee hoor geef je gelijk. Misschien toch eens gaat praten met hem ? Weet je iig waar je aan toe bent Bapsie, Levi heeft ook een periode met licht aan geslapen
Goeiemorgen! Jara had 2 armbandjes. Heeft ze ook beide om gehad tot ze te klein waren. Romee heeft er ook 1 (gelukkig wel allemaal van zilver) Hier weer geslapen van 11 Tot 7. En Jara werd pas om kwart voor 8 wakker. Vandaag niet veel op het programma.
morge dames! jamelie is verkouden/ziek arm kind kan amper nog praten omdat ze t zo benauwd heeft, net al ventolin gegeven,maar werkt nie. Hoestdrank heeft ze ook al gehad. Ohhh gatver ze niest net op dr hand! blegh.....hahaha allemaal snot Met vienna gaat het redelijk..gister had ze slechte dag, ze bedachten dat ze maar ff met de helft van de morfine moest, tja dat werkte niet helemaal...kind had veel pijn veel huilen,niks was goed.. buikje heel dik, en verhoging buikfoto was gelukkig goed. met meer morfine ging het beter. kijken jullie kindjes ook scheel?? vienna dr oogjes staan niet meer goed sinds gister,ze kijkt regelmatig met 1 of 2 ogen scheel.. maar zuster zei dat heel veel babys dat hebben??? nou jamelie deed t nooit.... maak me er wel zorgen om.. t is sinds gister.. dag ervoor weet ik niet, sliep ze,vrijdag sliep ze ook hele dag.
Gister gemaakt voor Elin http://94.100.120.182/1402050001-1402100000/1402072101-1402072200/1402072141_6_afTK.jpeg Chantal, ahh Jamelie ziek. Beterschap. En arme Viënna.knuff. Scheelkijken deed Elin de eerste 5 weken van haar leventje. Daarna heb ik het eigenlijk niet meer gezien
@chantal het scheel kijken schijnt normaal te zijn zij de cb-arts. Het eerste jaar mag dat nog. @hier een goede nacht gehad. Haar wakker gemaakt om 11 uur en zelf kwam ze om half 4. Daarna rond 7 uur een klein flesje gegeven. Nu ga ik ook de fles maken want Fleur heeft honger. Tot later.
MNM ha meis, fijn om weer wat van je te horen. Wat ongelofelijk zielig voor de kleine Nila. Hopenlijk gaat het snel beter. Beterschap en heel veel knuffels voor jullie. Babsie. mooie sticker zeg! jeetje jij voed idd nog veel. is dat niet ongelofelijk vermoeiend? Drinkt hij dan wel genoeg dat hij elke keer zo snel komt? of is het gewoon gewenning om dan lekker bij mama te liggen. (ja wie neemt hem dat kwalijk hihi.. is ook zo lekker) ooh dat is niet handig bang in het donker en dan er niet achter kunnen komen, heeft ie daarna nog wel goed geslapen? Patriesja. nee hoor N heeft het alleen maar nodig om weer ff in slaap te vallen. Hij komt dan gewoon weer rond een uur of 7 a 8. ooh wat lief die geluidjes. Nou Naël doet dat niet hoor. ja hij knort heel veel haha. ook lief natuurlijk. Maar het is een serieus manneke. paps en mams moeten aardig hun best doen om een lachje te krijgen! Hoe was de eerste dag/ afscheid? had celeno er zin in? Kaatje leuk zeg dat tshirtje. ach voor een keertje moet het kunnen toch. haha praat wel met je mee hoor om het goed te praten hihi. och arme levi. spierpijn van het klimmen. nou ja valt iig erg in de smaak. Marleen fijn zo'n schoonmoeder. Echte smoeders acties. FFL ooh wat super! Gelukkig maar dat je hem weer gevonden hebt! Miracle. altijd fijn he die broertjes of zusjes. Hier ook vaak het geval. Al moet ik zeggen dat N er wel aan lijkt te wennen aan het gegil. AnnaB hoe was het op de school van tycho? Martje hoe was bij jou de eerste dag/ afscheid bijSenna op het spz? Ennas idd je weet nooit waar het goed voor is. Je kan het maar op papier hebben, kan je het ook niet vergeten. Maar ben je bang dan dat ie iets gaat eisen?? mamachantal handige actie van het ziekenhuis om de morfine te verlagen, gelukkig dat ze hetnu weer verhoogt hebben. beterschap voor de beide dames! scheelzien. ja hoor dat herken ik wel. vooral als ze ergens op willen focussen. Zo hier kindjes weer naar het internaat gebracht. Was weer een gezellig ouderwets weekend. Werd me even medegedeeld dat de tweede verkering heeft. (wat heb ik een medelijden met de jongen die verkering met haar heeft.) hihi altijd fijn om te weten. Naël heeft het goed gedaan die melde zich om 5.45. Maar om 4.00 was ie wel al even wakker. Dat is echt zijn klokje die af gaat om die tijd, want dat is al weer ff een tijd je zo. nu hopen dat ie daar ook weer vanaf gaat.ff de tut erin en hij slaapt weer verder.
Jac, ahh je kleine meid verkering Patat gister was trouwens heel niet erg want was vanochtend 800 gram kwijt haha
Goeiemorgen!!   Hier was het vanmorgen 5.25u en 8.30u, nu ligt lekker te slapen. Jaimy zit op de bank even tv te kijken en ik heb net het huis aan de kant gedaan. Alleen nog afwassen ( zoals gewoonlijk )     Kaatje, oeff een brak nachtje.. Leuk shirtje!!   Armbandje: Jaimy heeft er ook een gehad van Smoe, een zilveren met haar naam erop. Hij was in het begin veel te groot want ze kan hem pas sinds een jaar om..   Chantal, Beterschap voor beide meiden en een dikke knuff! Scheelkijken heeft Ryan in het begin ook gedaan, heb er heel eerlijk gezegd nu ook niet meer echt op gelet of ie het nu ook nog doet.. Jac, wat leuk, je jongste verkering! Ryan is hier ook goed aan alles gewend, zelfs onverwachtse geluiden doen hem bijna niks meer alleen gistere wel, haha.
Goedemorgen, Fijn weekend gehad? Heb het weekend niet mee kunnen schrijven, door het mooie weer en de drukte....vind 18 pagina's terug lezen wel erg veel...Ik heb alleen de berichtjes van vandaag gelezen. Hier opzich een goede nacht gehad, alleen zelf behoorlijk veel wakker gelegen. E.lin kwam om 5.00u en ging pas 6.30u weer slapen. Om 7.00u ging de wekker weer, om R.oan naar het kdv te brengen. Gelukkig ging het dit keer goed en zwaaide hij me vrolijk uit met de mededeling: "Tot straks mama!". Vorige week schopte hij zowat de deur in, omdat hij pislink was dat hij naar het kdv moest.... Vriendlief heeft sinds vorige week last van zijn oog, bleek een roestdeeltje in te zitten. Vrijdag en Zaterdag naar de HA geweest en die heeft dit 2 keer proberen uit te boren........Omdat zijn andere oog "lui" is, heeft hij veel moeite met zien op het moment, omdat hij steeds moet focussen. Omdat hij er nu nog steeds last van heeft, heeft hij de HA weer gebeld. Als de HA voor 12 uur niet terug gebeld heeft, mag hij bij de oogarts een afspraak gaan maken. Voor de rest zijn ik, E.lin en R.oan verkouden. E.lin is steeds aan het hoesten, arm kind. Ligt nu wat onrustig bij m'n vriend op de arm. Maar goed, wat wil je met dit weer....de ene nacht mag je het winterdekbed erop en de andere nacht lig je zowat naakt in bed, omdat je je bed uitdrijft.... @ Kaatje: Ik heb je site gezien! Wat leuk zeg! Dat shirtje is trouwens ook erg leuk! Ik heb zelf veel genaaid voor E.lin, aan kleding waag ik me (nog) niet, maar ik wel een boxkleed, lakentjes, omslagdoek en naamslinger gemaakt. Voor R.oan heb ik aardig wat slaapzakken (hij kon niet slapen zonder slaapzak met mouwen) genaaid. Ik hoop trouwens voor je dat E.lin vannacht wat beter slaapt dan afgelopen nacht... @Chantal: wat fijn dat het iets beter met Vienna gaat. Beterschap voor je oudste! R.oan keek als baby ook ongelooflijk scheel, ik was eerst bang dat hij dat van z'n papa geerft had, maar het is gelukkig helemaal bijgetrokken! @ Jac: Wat schattig je kindje verkering! Ik lees net dat ze doordeweeks op een internaat zitten. Vinden ze dit niet lastig, zo'n lange tijd zonder papa en mama? @ Ennas: dat is inderdaad een brakke nacht! Pfff...Hoop voor je dat je zo nog wat kan slapen.
Jac; heb geen idee of ie dat gaat doen! Heeft ie wel eens gezegd. Toen was ik boos op 'm en had toen gezegd dat ie der niet mocht zien. Toen zei hij; dat had ik al verwacht maar gelukkig ben ik al een paar stappen verder dan jou. Verder nooit meer wat van gehoord overigens maar nu gewoon voor de zekerheid. Mocht ie toch een erkenning af gaan dwingen oid heb ik op papier staan dat ie sowieso de eerste 6 weken maar 20min langs is geweest, nooit gebeld of gesmst heeft om te vragen hoe het met der gaat ofzo. Ook kwamen we 'm vorige week zondag tegen. Hij is toen een keer of 6 langsgelopen zonder een blik in de kinderwagen te werpen ofzo. En het is niet dat ik er de hele tijd bij stond want ik stond 10 meter verder op het veld, zij stond aan de kant. Moonlight; oei klinkt eng, roestdeeltje in z'n oog!! Chantal; wat lekker dat het wat beter gaat met viënna!! Arme Jamelie! Hier ook allemaal verkouden, zwaar irritant! Kaatje; Leuke dingen hoor Ik heb op m'n wedstrijdset van het paardrijden overal steentjes opgeplakt haha. Uhmmm en nu weet ik het niet meer
Moonlight.prima weekend gehad. jij ook ? Fijn dat het kdv beter ging vandaag Klinkt niet best dat roestdeeltje in zijn oog.Ook lekker creatief dus
moonlicht. nee hoor. De kids hebben het prima naar hun zin op internaat. Allemaal vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen. mams heeft het er moeilijker mee. In de weekenden en de vakanties haal ik ze altijd op. oei dat is vervelend zeg. heb je de ha al gehoord?? Ennas. nou dan hoop ik dat het bluf was wat ik zei. Maar dan is het idd wel slim om alles op papier te zetten.
We moeten om 13.05u in het ziekenhuis wezen....hoop dattie nu goed geholpen wordt. Weekend was wel okee, alleen moest alles alleen doen ivm oog vriend...en met m'n bekken problemen die nog niet over zijn, is dat best lastig. Zaterdag met opa en oma naar het ballonfestival in Apeldoorn geweest. R.oan helemaal door het dolle heen. Gisteren beetje aangeklungeld in huis, 's avonds kwam andere oma eten, dus erg gezellig. Ondertussen is E.lin weer in slaap gevallen (natuurlijk net als je bijna weg wil..), mama's armen doen toch meer wonderen dan papa hihi
@miracle Echt broer en zus @ennas Een kind krijgen wat je misschien niet wilt of verwacht kan erg beangstigend zijn in de zin van wat gaat dit doen met mijn toekomst. (vaak is de angst betalen voor je kind) @afgelopen nacht JEUHHH!!! nee niet doorgeslapen hoor maar van 22:00 tot 2:30 uur vind ik al heel netjes hihi @chantal Céan kijkt af en toe ook scheel... vind dat altijd eng ben bang dat hij zo blijft kijken. @kaatje shirt is leuk geworden! @jac ik wist de meeste dingen al. Kreeg extra informatie etc. Ticho heeft de school gezien. Dus morgen de eerste echte dag! Dus je hebt er een schoonzoon bij hihi *ego* drukke dag. Afgelopen nacht maar weer ouderwets tegen me ex uitgevallen... heerlijk! kon het niet laten Maar heeft wel gewerkt hij heeft om 10 uur berichtje gestuurd hoe de kennismaking was en dat hij vanavond ging bellen om te vragen hoe het was omdat hij dan wat helderder was (hij ligt overdag nu te slapen) Straks naar logopedi met Ivy, ID aanvragen voor Ticho, Boodschappen doen, apotheke lastigvallen... bij me moeder eten.... pfff dan is de dag voorbij en kan ik thuis het huishouden gaan doen
Bapsie; Hier ook altijd een nachtlampje aan. Chantal; Mika kijkt soms ook scheel, vooral als hij moe is. Kan me nog herinneren dat Senna dat ook heel erg heeft gedaan en dan ook als hij moe was. Niet handig om de morfine te halveren... Beterschap met Jamelie. Kaatje; Leuk shirtje!! Jac; Ging allemaal goed op de psz en we waren op tijd!! Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad! Gelukkig dat Naël lekker weer verder slaapt als je de speen er weer in stopt, hier lukt dat helaas niet... Leuk zeg je dochter verkering!! Miracle; Zo jijj bent alweer flink bezig geweest op de maandagmorgen!! Moonlight; Fijn dat Roan dit keer wel met plezier naar het kdv is gegaan. Hoop dat ze het roestdeeltje er nog uit kunnen krijgen. Ennas; Wat een rare opmerking van de vader van Jula... En wat erg dat hij niet eens even ging kijken naar z'n dochter, ik snap dat niet hoor!! Anna; Zo netjes hoor van Céan!! Drukke dag dus vandaag. Zo hier hebben we het allemaal weer gered vanmorgen, waren ruim op tijd klaar om naar de psz te gaan. Toen snel weer naar huis, Mika voeden, de traktaties klaar maken (nog voor Mika zijn geboorte), intussen belde ook nog een collega... Was dus nogal haasten om weer om 10 uur op school te zijn met de traktaties, maar het is gelukt!! Nu net een broodje gegeten en straks in huis maar eens even wat doen en nog bedenken wat we vanavond gaan eten.
Kaatje Haha doe je t patat dieet? Jac ach verkering... Wat lief! Moonlight Succes in t ziekenhuis! Hopen dat zijn zicht straks weer wat beter is! Martje Drukke ochtend dus! Anna Heeft Ticho wat zin om naar zijn nieuwe school te gaan?