Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ennas, net als wat ik tegen anna gezegd heb, respect dat je het alleen doet! Ik denk niet dat ik het zou kunnen! U go girl!

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Ennas je hebt een aantal parkeerterreinen. Misschien is het handig om op het transferium te parkeren. Dan moet je alleen wel een loopbrug over (trein is er onder) Er zullen genoeg mensen lopen om je te helpen. De winkels zijn gewoon ook om 13.00 open tis maandag he hahahaha....Knap hoor dat je het zo in je 1tje doet! Hoe kom je eigenlijk in Berkhout belandt? Oh wat een lekker koppie zeg met d'r duim in de mond haha

Marloes veel plezier morgen!

Anna moeders woont 5 min lopen hahaha dus is om de hoek. Als er geen bomen stonden en ik me nek een beetje ver uitrek dan kan haar huis zien staan hahahaha en mijn oma woont aan de overkant van mij hihi... Wanneer hoor je of de woningruil doorgaat?

Miracle Ismail is ook zo ver ik het kan zien een buikslaper. Net wat jij zegt: op de rug onrustig en op de buik stil hihi... Trouwens net papa en mama want wij zijn 100% buikslapers en tijdens me zwangerschap gewoon op me buik geslapen hoor hihi

Bellie hahaah ja soms schiet je gewoon in de lach haha maar dan moet je streng blijven hihii.. Ik heb dat met mijn peet-dochtertje. Dan flikt ze wat en haar moeder is dan boos op haar en dan gaat ze op de bank zitten met een heerlijke pruillip hihi en probeer dan maar eens niet te lachen :D Of dan gaat ze Michael Jackson na doen ;) en dan lig je helemaal in een deuk!

3. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    ennas. zo heel verhaal. maar wat knap! petje af meid. Ik vind het juist een hele mooie keuze die je gemaakt hebt. Jammer dat er altijd mensen zijn die een oordeel geven over anderen. Niks van aantrekken en lekker genieten van je dochter.

AnnaB ik duimook voor je dat de woningruil doorgaat.

zo ga hier de kleine voeden en dan lekker naar mijn bed.

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @miracle
    geen last van, van stilte :p hier slaapt iedereen behalve ik. Ik ben aan het wachten dat Céan komt voor het drinken... dan kan ik hem aankleden en zelf ook slapen hihi
    tv staat aan dus afleiding genoeg:p

@bellie
    Wat heerlijk dat je zulke goede nachten hebt :)

@mnm
    Slaap lekker :)

@danitjuh
    Wel makkelijk als iedereen zo dichtbij woont :)
    Ik heb geen idee wanneer ik wat hoor... het is daar ook vakantieperiode dus kan zijn dat ik lang moet wachten... de procedeure voor woningruil vanaf moment aanvraag duurt 6 weken dus dit zal wel langer duren denk ik...

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    MNM, alvast trusten!

Danitjuh, haha die bolle buik weerhield onms er niet van gewoon op de buik te slapen ;)
    Hier woont mijn moeder ook zo dichtbij! En mijn oma een kwartiertje hier vandaan :D

Anna, ik lig nu ook te wachten tot Ryan voor zijn voeding komt zodat ik ook kan gaan slapen, tot die tijd kijk ik ook tv :)

Er komen pruttel geluidjes uit ryans pampertje, hihi en hij ligt er dan zooo ontspannen bij :D

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Oh dat moet vast wel goed komen dan, zullen ook vast wel borden staan die aangeven waar de parkeerplaatsen zijn :) Thanks!

M'n tante woont in Berkhout! :)

bedankt voor jullie lieve woorden allemaal :)

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier ook aan het wachten tot Emma's laatste voeding. Gister viel ze bijna direct in slaap erna, hopelijk vanavond ook! Morgen lekkere drukke dag, maar heb er wel zin in. Eerst Emma showen op werk en later op bezoek bij vrienden. Dinsdag gaan we naar de bank, kijken wat we kunnen kopen binnen onze huidige hypotheek :) En ook nog naar het CB die dag. Ik bel morgen ook maar de ha, wil toch wel paar dingen over Emma bespreken. Aangezien ie morgen weer terug is van vakantie verwacht ik pas later in de week een afspraak te kunnen krijgen.

Ah, mevrouw begint wakker te worden! :D

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Hier ook nog aan het wachten! Als mevrouw over 10 min nog niet wakker is ga ik er maar even wakker maken :) Heerlijk is dat, zo'n slaperig koppie, zo'n klein lijfje wat zich helemaal uitrekt!

Spannend Henrieke, hoop voor jullie dat het lukt met het huis!

Voor iedereen, goede nacht en misschien nog tot vanacht :)

9. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    hier ook bezig met de fles:p

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    echt supergoed johhh:D

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier is de kleine vent ook wakker, net verschoond en nu lekker drinken. Na het voeden kruip ik lekker onder de dekens!
    Trusten!!

12. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    pfieuw, ben blij dattik nog niet verschoond heb, mevrouw pruttelt haar luier vol hihi:p

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Flesje zit er in, truste!!

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Weet niet wat ze heeft, maar het is duidelijk pijnlijk. Ze grijpt constant naar haar achterhoofd en trekt keihard aan haar haren. Ik krijg soms met moeite haar vuistje open. Haar ogen staan ook enorm open gesperd. Mijn gevoel zegt hoofdpijn, maar zou het eigenlijk niet weten. In ieder geval is ze al meer dan een uur wakker en zeurderig.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier zijn we weer! Ryan ligt weer lekker te drinken :)

Henrieke, hoe gaat het nu, is ze uiteindelijk in slaap gevallen?

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Hubbie is net vertrokken naar zijn werk en ryan besloot meteen dat ie mama gezelschap wilde houden door zich te melden voor een voeding :) hoop dat ik daarna nog even me ogen dicht kan doen, we zullen zien :)

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Henrieke hoe is het gegaan?

Angie is Djenna nu helemaal weer beter? Of moet je nog voor controle naar het ziekenhuis?

Morning lady´s ;)

Ismail maakt het mama niet makkelijk ;)

Om 24.00 had ik in zijn flesje 80 gedaan. Ik dacht nou dan slaapt hij lekker. Drinkt hij maar 60 op ;) Dus na 2 uur had meneer weer honger dus de rest van het flesje gegeven. Op zijn buik bij mij in slaap gevallen dus op zijn buik naast mij gelegd op bed. En hij sliep! En mama sliep ook :D Niks aan de hand. Maar ja hij moet natuurlijk rond 04.00 weer zijn volgende fles hebben :) Hij sliep nog zoo lekker dat ik hem gewoon heb laten liggen en hij kwam zelf rond 05.00 en heeft een flesje op van 65. Nu ligt hij weer klaarwakker rond te kijken met speen in zijn mond maar slapen :p

Dus straks maar weer naar boven... op mijn buik leggen en dan maar wachten tot hij slaapt en dan weer rustig terug leggen op bed op zijn buik. En dan hopelijk nog wat uurtjes pakken voordat hij weer wakker wordt.

Eens kijken wanneer Ismail dan weer komt ;) Dan maar een dag niet aan de tijden houden..... :)

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Gaap

19. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Zo het weekend is weer voorbij en Rick heeft vandaag zijn eerste dag vakantiespelen. Gelukkig is het binnen deze ochtend want het regent hier. Kan ik alvast wennen dat hij straks weer weg is. Dat is over 2 weken alweer dat hij naar school gaat. De vakantie is toto nu toe snel voorbij gegaan.

Gisteravond had ik weer even last van mijn (kraam)tranen.:(
    Het idee dat mijn meisje straks op haar eigen kamer gaat slapen vind ik nog een beetje raar. Op 1 of andere manier wil ik haar dicht bij mij houden. Zal wel zijn omdat dit ons laatste kindje is en ik nog even wil genieten daarvan. Mijn man begreep mij gelukkig wel en zei ook tegen mij dat Fleur op onze kamer mag blijven zolang ik dat wil. Zelf slaapt hij op het logeerbed omdat hij niet kan slapen van de kleine geluidjes die zij maakt. Misschien denk ik over 1 week er anders over maar dat is nu nog moeilijk te zeggen.
    Voor de rest ben ik heele rg gelukkig met mijn gezinnetje en geniet elke dag weer. Ook als de jongens af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan halen. ;)

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Uiteindelijk om twee uur maar weer een flesje gegeven en daarna sliep ze eindelijk! Zojuist heeft ze haar voeding gehad en ligt ze te zeuren in haar ledikant. Vriendlief gaat zo naar werk, maar die zit nu even bij haar. Ik hoop zo dat ze nog even wat uurtjes pakt!

Maar dit was niet de eerste keer dat ze zo in haar haartjes greep. Wel dat ze het 's nachts deed, maar afgelopen weekend deed ze het ook aleen paar keer. Ook maar bespreken met de ha zodra ik een afspraak krijg!

Share This Page