Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

en een paar opgevouwen spuugdoekjes onder zijn billen of een badcape? zodat zijn billen hoger komen en hij niet meer zo inelkaar zit? zo doe ik dat bij Jace, anders kotst hij alles onder met die reflux

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Oh ja en dan de mensen in de winkel....ach heeft hij zo'n honger ;)

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Marleen, toch wel he.. Ik raak altijd zo in de war met die temperaturen ( wel of geen koorts ). Ik wilde wel een zetpil geven alleen dat werd een heel gevecht, de termometer ging er al met moeite in, dus ze ligt nu in bedje zonder zetpil.

Martje, ahh kleine vent heeft zijn dagje niet. Hier ook een die de mc niet fijn vind.

Frummel, heerlijk toch z'n tevreden mannetje ;)

Hier heeft ryan net lekker gedronken. Leg hem zo over in zijn wiegje, eerst nog ff knuffelen met mama :D

4. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ga ik morgen even proberen. Senna heeft het eigenlijk nooit gehad in de mc volgens mij (die had verborgen reflux).

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Dan slaapt Marcel vast niet zo lekker vannacht... Nou ja als je meisje maar lekker slaapt. Ik zou haar idd ook lekker bij me in bed nemen!!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Marleen, gewoon het blanda-schaaltje invetten, dan valt het biscuit er best makkelijk uit.

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Miracle; Dus Ryan vindt de mc ook niet fijn...toch lastig. Zetpil krijg ik hier ook niet voor elkaar, of hij moet al echt heel heel ziek zijn... ik geef gewoon Sinaspril.

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, ik lig weer lekker in mn bed.

Frummel, ben weer jaloers :) Heerlijk dat hij zo'n vrolijk ventje is. Emma brult al na vijf minuten in de box. Speelkleed houdt ze langer vol. Maar dan huilt ze sowieso vrij veel. Alleen tijdens flesje, als ze slaapt huilt ze niet. En als het wakker tijd is en ze bij mij ligt of in de wipstoel ligt.

Morgen weer naar het CB. Heb weer wat vragen voor ze :) Sinds ik zantac geef word ze in de ochtend wakker met een heel raar huiltje. Heel hoog, maar niet exact hetzelfde als haar pijnhuil (en toch ook weer wel). Dit heeft ze 's avonds na het laatste flesje ook bij het in slaap vallen. Ze krijgt ook d'r eerste prikjes. Ben benieuwd hoe het gaat. Schoonouders staan al paraat mocht ze er veel last van hebben. Dan kunnen ze evt langskomen zodat ik even pauze kan nemen.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    na de prikjes even goed met de beentjes fiets bewegingen maken... niet te kort...mag je best even doen.

10. Rono

Rono Niet meer actief

blanda schaaltje insprayen met vet van dr oetker en dan 2 strookjes van bakpapier in een kruis er inleggen en dan beslag er in en bakken. Daarna kan je ze er aan de strookjes uittrekken

11. Rono

Rono Niet meer actief

Noëlle had nooit last van dr prikjes. Gewoon direct als je thuis komt 60mg paracetamol geven werkt goed! Noëlle had dan alleen maar beetje verhoging ipv echt koorts

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Goede nacht allemaal!

Ik ga lekker naar bed, morgen om 9.45 bij de verloskundige zijn. Ben volgens mij nog nooit zo vroeg ergens geweest met Jula haha. Normaal ligt ze dan nog op bed :)

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik geef voor de prikjes al een zetpilletje. Behalve een keer lichte verhoging en wat huilerig heeft jaimy nergens last van gehad. Ryan mag volgende week voor het eerst en ik krijg al schrik als ik er aan denk :-$

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elin heeft vanavond 60cc uit een spuitje op.is iig een begin

Chantal, zit je berichten met torenhoog kippenvel te lezen. Moet zeggen dat het me wel een paar keer door mijn hoofd geschoten is. Hoeveel kan zo'n klein lichaampje nog aan. hoop iig dat ze zich ook hier weer overheen vecht en jullie geen afscheid van haar hoeven te nemen. een hele dikke knuffel meis. En als ik iets voor je kan doen ofzo ...

Miracle, haha nee geen reactie,kreeg hem trouwens niet mee terug :D
    Voor jou de wendagen dus al bekend. Ik heb van de week gemaild omdat ik nog niets gehoord had maar ze nemen hier twee weken van te voren contact op dus zal volgende week wel wat horen

Moonlight, heb de tommee tippee, avent en etos geprobeerd. En als ik weg of boven ben pakt ze die ook niet
    Lieve foto

Frummel, thanx voor de tip

Marleen, hoop dat ze snel weer opknapt !

Nu snel naar bed, is al veel te laat maar ben vanavond 3 uur met een hotfix creatie bezig geweest. Gelukkig is hij nu af.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond allemaal!

Hier ook druk geweest met hotfixen! Jeetje wat een tijd kan er in gaan zitten zeg. En als je dan eenmaal bezig bent dan ben je gelijk weer een paar uur verder! Mja, dit doet natuurlijk niets af aan het berichtje van mamachantal!

Jeetje mina zeg, wat hebben jullie en je kleine meiske het toch elke keer weer zwaar te verduren! Viënna heeft al bewezen dat ze sterk en een vechtertje is! Maar de vraag is inderdaad hoelang haar lichaampje dit nog aankan. Ik duim mijn duimen blauw en hoop zo dat jullie kleine meisje door zal blijven vechten tot ze veilig en wel met jullie mee naar huis toe mag! Vind het echt vreselijk erg voor jullie door welke he jullie keer op keer weer heen moeten. Als ik iets kan doen voor je/jullie, ik sta voor jullie klaar! Hele dikke knuffel!

Heb ook nog mooie foto's voorbij zien komen. Weet alleen even niet meer wie het was die ze spamde *bloos*

Frummel: Jaceheeft dus ook al een lekker ritme! Heerlijk he, zo'n duidelijk kindje. Fabiënne is ook zo vreselijk makkelijk. haar schema is nu zo:
    07.00 fles 180+6
    13.30 fles 150+5
    16.15 fles 150+5
    19.30 fles 150+5
    23.00 fles 180+6
    Na haar voedingen ligt ze lekker in haar box. Heb zondag de playgym maar weer naar beneden gehaald. Merkte gewoon dat ze zich verveelde. Nu dat ding in de box staat is ze tegen de beestjes aan het slaan. Ze vermaakt zich echt prima. Na een half uur zie ik dat ze moe wordt en gaat ze zonder mokken naar bed. Ik zweer echt bij de woombie(inbakerzak), wat een ongelofelijk fijn ding is dat zeg. Verder is het gewoon een heel erg tevreden en vrolijk meiske. Blije baby = blije mama en andersom hihi:p.

Kaatje: Balen dat Elin nog niet gewoon lekker uit een flesje wilt drinken. Maar 60cc via finger feeding is idd een begin! De tip die frummel gaf: bloot tegen bloot en hoofdje naar jou hoofd toe zou ik idd eens proberen. Heb er hele goede ervaringen over gehoord! Hopelijk drinkt ze snel lekker de fles leeg, dat geeft jou ook rust!

Verder is er echt niets blijven hangen, sorry! Kga me bedje maar eens opzoeken, morgen moet ik naar het uwv toe. Heb er echt zo'n geen zin in!

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    doorslapen was echt van korte duur denk ik :) Nja het heeft ook wel weer wat, zo gezellig 'snachts een flesje geven haha

17. Sherry

Sherry Niet meer actief

#3557 Sherry, 7 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2011
    Chantal, heb hier echt geen woorden voor...

Ik hoop dat alles snel achter de rug is en ze naar huis mag.

Ook hier zal ik kaarsjes branden :)

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

Miracle, misschien is sinaspril een betere optie dan een zetpillen? Ik heb ze altijd beide in huis.

Martje, volgens mij heeft marcel vannacht meer geslapen dan ik ;)
    Jara was regelmatig wat wakker. Op een gegeven moment lag ze tegen me aan met haar handje om mijn nek *smelt*

Chantal, hoe is vienna de nacht doorgekomen?

Redelijke nacht gehad, regelmatig wakker door Jara en Romee kwam eerder voor de fles. Ben nu al vanaf 5 uur wakker. Gelukkig kon ik de fles nog een uurtje rekken. Ach, ook wel gezellig, zo lig je om half 6 met zn 4en in bed. Haha. Tussen de middag maar tegelijk met de meiden op bed.

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Zag trouwens gister bij 'hart van nederland' het verhaal van de steenmarters en de vlooien op school.
    Weet alleen niet meer wie het vertelde gister....

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Chantal wat erg zeg. Het zit zeker niet mee met jullie meisje. Ik zal heel erg hard duimen dat het niet in haar bloed zit.

@frummel lekker zeg van jace. Heerlijk om te horen dat hij het zo goed doet. zo hij is lang wakker zeg van 14 t/m 19 uur. Hier is Fleur elke dag wakker van 14 t/m 18 Nou eigenlijk iets langer omdat ze om 18 uur de fles krijgt.

@Fleur vind de mc heerlijk. Ze valt zo inslaap maar als ze echt wakker begint te worden dan wilt ze er ook meteen uit anders zet ze wel een keel op.

@MArleen dat was ik. Het is de school "de Overlaat" Dat het bij hart van Nederland was zeg wat een verhaal. hahaha

Gisteravond was het drama hier met Bart en het weer. Het waait ook nog zo hard en dat hoor je heel erg goed boven. ik vind het wel gezellig maar Bart schijnbaar niet. Ad en ik hadden elkaar al aangekeken en gezegd dat wij het logeerbed even wasvrij zullen maken voor het geval dat.

Ik begin nu een beetje radeloos te worden hoe dit nu verder moet. Hoe kan ik hem nu laten wennen aan die geluiden. :( Het huilen stond mij gisteren nader dan het lachen.
    Uiteindelijk hebben wij hem op het logeerdbed gelegd om zelf nog een goede nachtrust te hebben samen met Bart.

Het gekke was trouwens wel. De logeerkamer ligt pal naar de kamer van Fleur. Ik laat haar 's nachts altijd zelf komen en ze was aan het wakker worden en begon te huilen om 3:15. Door dit geluid sliep meneer gewoon heen en ze zette een flinke keel op. :( Rara hoe kan dat!!!

Deel Deze Pagina