Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@kaatje, ja dat snap ik heel goed, zou dat ook alleen proberen, als echt niks anders werkt.
    Maar ik lees dat ze iets gedronken had, super!

@ennas, wat een mooie foto's!!

@moonlight, aaah leuke foto!

@marleen, fijn dat alles goed is gegaan en dat ze alweer wat eet, goed zeg!

@chantal, jeetje... :( schrik toch iedere keer weer van je berichtjes.
    Het is idd een vechtertje, maar wat naar dat ze steeds zo moet vechten.
    Heel veel sterkte meis! dikke knuff!!

Jevani heeft gister wel last gehad van zijn prikjes, gelukkig geen koorts, maar hij moest heel erg huilen.
    Toen even een zetpilletje gegeven en ging het een stuk beter.
    Hij heeft ook wat onrustiger geslapen, ga zo maar even een flesje geven en kijken of we nog even kunnen slapen.

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

mamachantal aah nee hele dikke knuff meid. val gewoon ff stil. jullie meisje is een vechtertje! Zet hem op viënna!

marleen. fijn dat alles goed gegaan is. en ze toch nog wat gegeten heeft.

zo hier ga ik snel verder. moet om 9.10 bij de vk zijn voor nacontrole. En ik moet ca half uurtje rijden. en ik moet nog voeden. Dus moet even tempo maken. tot later.

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier al 2 nachten naar 1 nachtvoeding i.p.v.2 of 3 ik blij gaatde goede kant op :)
    Moet ook niet vergeten dan TM een paar weekjes jonger is dan veel van jullie kindjes en dat dat voor doorslapen en aantal voedingen etc een hoop verschil kan maken...

4. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hier weer 2× gevoed vannacht, volgens mij om 3 uur en om half 6 of zoiets...
    Senna en ik hebben vanmorgen al ff snel gedoucht, straks voor het eerst met Mika naar het cb, ben benieuwd hoeveel hij is gegroeid!! En nog even een bakkie doen bij m'n mams.

Bellie; Jij ook al zo'n lekker tevreden meisje! Succes bij het uwv.

Marleen; Oh wat heerlijk is dat dan hé dat ze zo lekker bij je liggen, dan zijn ze ineens weer heel klein en kwetsbaar... Gelukkig heeft ze redelijk geslapen, vanmiddag idd lekker samen ff op bed.

Schildje; Lastig zeg dat Bart steeds wakker wordt van dit weer, is hij dan bang?? Heb helaas geen tips voor je.

Patriesja; Hoop dat jullie nog even lekker kunnen slapen

Jac; Zo dat wordt haasten, succes!!

Chantal; Hoe is het bij jullie??

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, wat doet ze lang van die eerste voeding!!!

Mees heeft 's morgens echt snel weer honger... dan halen we net 2-2,5 uur en dan weer 200cc

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Martje, ja hij is dan bang. Ik zou niet weten hoe ik dit er uit moet krijgen.:(

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hoop dat het weer hier vanmiddag nog bij trekt. AH bestaat hier 10 jaar dus vanmiddag en zaterdag feest. Vanmiddag met een springkussen,suikerspinnen, schminken en clowns ( om die clowns moet ik wel met een bocht omheen want Levi is bang voor clownen )

Schildje, het enige wat je kan doen is denk ik gerust stellen dat het gewoon wind, onweer etc is. Dat het buiten is en dat je dan binnen niet bang hoeft te zijn. Blijven gerust stellen dus en dan zal hij vanzelf gaan merken dat er binnen idd niets aan de hand is.
    Heeft hij het overdag ook? of alleen snachts ?

Patriesja, ahh Jevani last van zijn prikjes :(

Jac, leuk even baby showen bij de vk :)

8. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Lastig, zou het zo ook niet weten...misschien overdag met hem erover praten, dat hij er niet bang voor hoeft te zijn en dat er niets kan gebeuren??? Maar waarschijnlijk hebben jullie dat wel al gedaan, zijn er geen boekjes of zo over te vinden?? En anders oordopjes ;)

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Hoop ook voor je dat het weer bij jullie vanmiddag beter wordt. Hier schijnt op dit moment de zon.

Schildje; Haha, terwijl ik m'n verhaaltje aan het typen was, kwam Kaatje met bijna dezelfde tips

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hij heeft het alleen maar 's avonds en 's nachts. Overdag ziet hij het en zeggen wij ook dat het gezellig is met de regen. wij zitten binnen en buiten regent het. Hij is een maand of 4 geleden naar boven verhuisd en vanaf die tijd zeggen wij ook dat het buiten is en wij lekker droog binnen enz enz. Maar niks helpt. Ja, blijven proberen dat doen wij zeker.

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Schildje; En als je overdag een keer met hem boven gaat zitten als het heel hard regent, om hem zo te laten zien dat er niks gebeurt...

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Goedemorgen!

Ahh wat sneu voor Bart! Hopelijk groeit ie er overheen.

Bapsie; dat zal zeker verschil maken, maar nu 1x! Lekker joh!

Ik ga maar even wat doen, douchen/aankleden. Dan Jula wakker maken, vind ik altijd zo sneu. Mja moeten zo naar de VK.

13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik ben op vakantie maar lees wel mee.

Wil even mama chantal een hart onder de riem steken, wat onwys verdrietig :(
    Ik weet verder niet goed wat te zeggen... ik denk aan je...

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *gaap*

Ticho is naar school. Ivy is net wakker. Céan ligt op mij te snurken. En ik ga nu maar weer uit bed (slapen kan nu toch niet meer). Aankleden en dan maar boodschappen doen ofzo.. (ben nu al vergeten wat ik moest hebben)...

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Vanmiddag met Céan en Ivy naar het cb. Céan krijgt zijn eerste prikjes en ivy de ogentest... Ben benieuwd hoe ze het beiden doen! Eten wordt vanavond dus makkelijk zodat ik heerlijk met Céan kan knuffelen etc.

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Bapsie; Dat gaat idd de goede kant op!! Hier is het ook nog vaak 2× hoor 's nachts!!

Anna; Succes bij het cb!!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ligt hij nu op zolder Schildje? Is het dak goed geïsoleerd? Het klinkt allemaal veel harder dan natuurlijk.

Kaatje, goed van die 60cc!!

Jac, succes bij de vk en Anna bij het cb!

Mees was, voor zijn doen, vanochtend al vroeg wakker. Kwart voor zes...

Heb trouwens het ziekenhuis al weer aan de telefoon gehad over de echo en zij hebben alles wel op de juiste manier gedeclareerd. Nu krijg ik 2 brieven waarop staat dat ik zowel de 7e als de 23e een 20 weken echo gehad heb. Als de verzekering het dan nog niet snapte dan moesten ze het ziekenhuis maar bellen. We gaan maar weer in de wachtstand dus....

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou meiden ik ben er vandoor. Op naar het AMC. Ben benieuwd. We moeten er om 11 uur zijn dus ik ga zo meteen nog eventjes de file luisteren en dan richting het ziekenhuis. Gelukkig komt mijn moeder morgenmiddag eventjes kijken hoe het gaat. Ze moet toch naar schiphol buren wegbrengen. Vanavond moet ik al dialyseren in het amc, gelukkig maar 3 uurtjes en dan hoef ik morgen niet maar zaterdag weer :) Ik heb me laptop mee dus kan lekker op internet daar :D

Chantal hoe is het gegaan met Vienna deze nacht??

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Iedereen die naar het cb en de vk moet, veel suc6!

Bapsie, gaat de goede kant op met de nachtvoedingen ;)

Kaatje, hoop voor jullie dat het weer nog bij trekt.

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    nacht goed geslapen, geen koorts :)

danitjuh,ze hebben geen wifi daar he .....

Deel Deze Pagina