morge dames, frummel kan me voor stellen dat je blij bent dat de test negatief was. ook al had het welkom geweest. Lekker een weekendje weg. ben jalloers hihi. schildje oooh leuk schoolfoto's samen met de broers. Hier mag je geen broertjes en zusjes op de foto als je niet op school zit zo jammer. Wel een lekkere nacht gemaakt trouwens. ooh zoonlief huilt. ga voeden
Nou de foto is gemaakt. Ik had Fleur uit bed gehaald in haar jasje gestopt en ze was mooi wakker geworden. Tegen de tijd dat wij aan de beurt waren was ze weer in slaap gevallen en nu is ze dus met dichte ogen samen met Rick en Bart op de foto gegaan.
Goedemorgen, Hier was het 3 uur en half 6... Bah, ben nog steeds niet fit, verkouden wil maar niet overgaan, moet zo verschrikkelijk hoesten en m'n hele hoofd zit vol. Senna net naar de psz gebracht, straks toch maar een poging doen om in huis wat te gaan doen. Mamatien; Hoop dat het snel wat beter gaat met Fleur! Schildje; Wat leuk een foto van al jullie kids samen!! Marleen; Vijf uur is idd wel een beetje vroeg... Hier regent het ook al de hele morgen! Kaatje; Wow wat een heerlijke nacht (ik ben jaloers) Henrieke; Jij ook al zo'n lekkere nacht... Bapsie; Jij dus een wat mindere nacht. Wat Marloes dacht over XL heb ik ook al die tijd gedacht hoor...
Goedemorgen, wat een pagina's weer om terug te lezen! Ik reageer even op het belangrijkste wat ik onthouden heb. @Chantal: Fijn! Goed nieuws! Hou vol Vienna! @ Miss X: Welkom! @ Uitgaan: Laatste keer dat ik uitgegaan ben, was ik volgens mij een jaar of 20? (ben nu 25...). Af en toe voel ik me echt een huismus hihi. Ik mis het ook totaal niet, als ik soms mijn zusjes en nichtjes hoor, dan denk ik al van laat maar. @ Weer zwanger: Alsjeblieft niet! Het zou helemaal welkom zijn, maar ik moet er eigenlijk niet aan denken. Hier weer een goede nacht, ik heb haar om 7 uur maar weer wakker gemaakt voor een flesje. Vriendlief is weer aan het werk gegaan, alleen mag hij (van mij) nog geen autorijden. Hij heeft dus vandaag de hele dag een privéchauffeur hihi. Hij dacht gisteren dat hij wel weer auto kon rijden.....Maar wel enorm knijpen met z'n beide ogen ....grapjas... Ik snotter nog enorm, de rest van de familie is volgens mij weer snotvrij. . Zaterdag ga ik naar m'n collega die vorige week bevallen is....ze heeft een dochter gekregen genaamd: E.lin ...... Ik kan er nog steeds niet aan wennen, dat ze die naam gekozen heeft. Ze heeft het me wel verteld, 2 weken na mijn bevalling, dat we dezelfde naam hadden....maar toch....ik blijf het niet leuk vinden. Ik heb nu het gevoel dat het speciale eraf is. "Gelukkig" begrepen m'n andere collega's mijn gevoel, maar dat veranderd natuurlijk niets aan de situatie. Ik denk dat we er over een jaar wel om kunnen lachen, maar nu....nee. Aan de andere kant, moet het voor haar natuurlijk ook heel erg moeilijk zijn geweest, op het moment dat ze ineens haar meisjesnaam voorbij ziet komen. Zij staat dan voor de beslissing, neem ik die naam wel of niet. Dus het is natuurlijk voor beide niet leuk...... Sorry moest het even kwijt.
Zo sprookjesboom cupcakes staan in de oven Opnieuw zwanger : Aub niet zeg. Hoef er ook niet bang voor te zijn want om zwanger te worden heb je sex nodig Moonlight. denk dat het voor allebei vervelend is. Jij omdat jouw naam op het werk niet meer speciaal is, en voor haar omdat ze opeens moet beslissen wel of geen andere naam te verzinnen.
Moonlight... jammer van dé naam... maar ik zou liever de 1e zijn, dan de 2e die de naam geeft. Wij waren dit schooljaar met 8 vrouwen zwanger volgens mij... en iedereen bleef gewoon bij haar naam. ach en misschien werken jullie ook niet je hele leven samen
Dat is ook zo hoor! Ik heb haar ook gezegd dat ze moet doen waar ZIJ zich goed bij voelt. Dat ze absoluut de naam niet moet veranderen om ons. En inderdaad we zijn waarschijnlijk niet ons hele leven collega's en daarbij, dan zou ze haar kind een naam geven voor het leven, die zij misschien helemaal niet zo mooi vonden. Ik ben ook zeker blij dat ik eerder was, maar toch....
Morning Girls! @frummel, zou graag mee gaan stappen, maar Rotterdam is net even te ver hihi Ik hoor het wel wanneer jullie een keer naar Amsterdam komen om te stappen!! pff.. ik ben ook in geen tijden ECHT meer wezen stappen, maar hoeft ook niet meer elke weekend, maar voor een keer is het best leuk! @missx, welkom! @schildje, leuk de fotograaf @marleen, Jara dus wakker vannacht, hoe gaat het met haar? Heeft ze er veel last van gehad? @kaatje, wouw wat een nacht! lekker hoor! En Levi ook bijna 3!!! Ik vind dat toch al heel wat hoor 3 jaar! Waar zijn onze kleine mannetjes gebleven??? @henrieke, Emma heeft niet veel last gehad van de prikjes he? gelukkig maar, alleen wat verhoging. Hier gelukkig ook geen koorts. @martje, beterschap! @moonlight, oh wat jammer idd dat je collega dezelfde naam had, snap dat je dan baalt. Maar idd voor haar ook lastig... Hier een niet al te beste nacht, Celeno is de laatste dagen af en toe s nachts wakker En afgelopen nacht dus wel een aantal keer en die moest ook naar de psz vandaag, dus ben benieuwd of hij niet in slaap valt daar Gelukkig heeft vriendlief hem vanmorgen weggebracht. Jevani is gelukkig weer de oude, dat hebben we dan ook maar weer gehad, die prikjes(al komen er nog genoeg).
Dat sporten is niet goed voor je Gisteren mijn schouderspieren getraind en nu dus knallende spanningshoofdpijn. Ben al lekker in bad geweest, maar de boel zit muurvast. Vanavond vriendlief maar even lief aankijken Collega van hem heeft gister een dagje Parijs gedaan en nu wil hij opeens ook Goh Had het allang verwacht dat ie erover zou beginnen. Ik ben alleen zo enorm praktisch ingesteld en denk gelijk dat we het geld ook voor praktische zaken kunnen gebruiken. Terwijl ik weet dat we dat voorlopig toch niet uitgeven. Dus waarom dan niet een dagje Parijs? 's ochtends vroeg weg (slapen in de trein dus) en 's avonds weer op tijd thuis om Emma in bad te doen en erna in bed
@ Henrieke: Balen van je spierpijn! Leuk Parijs! Gewoon doen! Ik heb net even naar de foto's van je meisje gekeken...wat een poppie!!
Hier een foto van onze knuffel kont met mijn oude knuffel. Ze had al net d'r fles gehad en een schone luier maar toch stopt ze het in d'r mond. Het ziet er een beetje rommelig uit en normaal hangt de puckababy aan het ledikantje
En hier bij opa met zonnebril. Vond ze wel fijn. Ze heeft zo 20 min. gezeten. Zon was nogal fel en zo was ze toch vrolijk aan het rondkijken
Moonlight, dank je wel Sherry, wat een dotje Emma ligt heel saai zonder knuffels. Ben bang dat als ik haar een knuffel geef, ze haar gezicht er in legt. Die tic heeft ze namelijk heel erg. En zou dan niet rustig kunnen slapen!
Ze wilt geen speen, d'r duim probeert ze nog wel eens in de neus te stoppen dus ze is helemaal happy met een knuffel Ook goed! Als ze alleen over een paar maanden dat ding maar niet overal mee naartoe wilt nemen.. haha hij is al bijna 27 jaar oud en helemaal kaal geknuffeld!
Emma wil ook geen speen. Soms m'n pink of haar eigen had. Vanmorgen viel ze in slaap terwijl ze op het puntje van m'n neus sabbelde... En nu sabbelt ze aan m'n schouder... Rare meid
hahaha Sherry, wat grappig dat ze met jouw oude knuffel knuffelt! Wat een schattig meisje trouwens! Hier ook geen knuffels in bed, dametje gaat het hele wiegje door, dus dat vind ik nog een beetje eng. Zoonlief heeft trouwens een stuk of 10 knuffels in zijn bed liggen. Ik heb wel eens geprobeerd om er een paar uit te halen, maar dat merkt hij dan toch weer. Nee....ze moeten allemaal in zijn bed liggen!
E.lin wil trouwens alleen een speen als ik hem onder de warme kraan heb gehouden.....hoe bedoel je nu al verwend?