Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Sherry: Nee hoor, hij heeft zelf ook al gezegd dat hij me officieël wil vragen maar eerst nog dé perfecte ring wil vinden en het goede moment wil hebben.
    Zei toen ook dat die ring niet overdreven moet zijn, tenslotte ruil je die toch in voor de trouwring, zei hij 'Jij bent waardevol voor mij dus ik wil een ring die bij je past en dus even waardevol is'.
    Hij is dus wel een romanticus ja ;)

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

Je hebt een verlovingsring EN een trouwring. Dus pak het goed aan :p

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pff, heb Emma maar weer ingebakerd. Ze begon duidelijk weer onrustig te worden. En nu ligt ze ingebakerd al direct na 5 minuten zeuren te slapen. Gelukkig heeft ze het de afgelopen 24 uur super gedaan zonder, binnenkort maar weer eens proberen of we het kunnen afbouwen.

Morgen komt er iemand van het kinderdagverblijf langs voor de intake. Ben benieuwd. Zag al wel in welke groep ze terecht komt (stond op de factuur); de boomhut :D Binnenkort als het goed is wat meedraai momenten.

Parijs, denk niet dat het er in zit. De week dat het goedkoopste is (en naar mijn mening betaalbaar), dan zijn mijn so op vakantie. En laten zij nou onze vaste oppas zijn. Een week later kan niet, want dan werk ik weer. En een week eerder scheelt 150 euro! Dan kan je voor de prijs van 1 treinretour ook een weekend in centerparcs zitten. Dat heb ik toch echt niet over voor een dagje Parijs.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Kaatje, bedankt voor de speldjes, ze zijn super mooi, ik raad het echt iedereen aan. Ik zal binnekort eens op je site kijken wat je voor neia hebt.
    Oh levi morgen alweer 3 jaar, wat vliegt de tijd toch.

Kikker, jeetje koemelkallergie, dat wordt wat, balen voor je dat je op dieet moet, maar idd alles voor je meisje.
    Och Lotte ook zo ziek geweest, gelukkig gaat het nu weer wat beter.

Kelly, 2015 lijkt nog zover weg, maar wel leuk om alvast plannen te maken.

Frummel, lekker stappen en even helemaal los gaan, wordt vast een topavond.

Marleen, haha je weet het antwoord al; nila heeft goed geslapen, mama wat minder. ;)
    Hoe is het nu met Jara?

Henrieke, balen zeg van die spierpijn, idd even je mannetje zijn werk laten doen.

5. Vinora

Vinora Niet meer actief

@MNM: Willen eerst nog een huis kopen tussendoor, dus maar goed dat het pas in 2015 is dan hé :D

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kikker, ohjee KMA, minder dat je nu op dieet moet maar idd alles voor de kleine..

Kelly, een echte romanticus dus ;)

Moonlight, iew dat is geen fijn aanzicht...

Net ryan gevoed, hij is nog steeds niet helemaal in zijn hummetje maar wilde toch even me handen vrij hebben. Heb hem ipv in de box net ook maar meteen in bedje gelegd ( 10min. geleden ) en nu ga ik net kijken en hij slaapt al! Denk dat het langzaamaan maar eens tijd gaat worden dat hij smiddags in zijn wiegje slaapt ipv de box.

En ik baal enorm ondetussen! Maandag bij de bruna geweest voor wat dikker wit papier zodat ik Jaimy der uitnodigingen kan uitprinten en opsturen, bleek dus maandag papier op te zijn maar zouden gister of vandaag nieuwe geleverd te worden. Ga ik er vanmorgen langs hebben ze de vellen nog niet binnen! En als ze vandaag niet binnen komen krijgen ze ze pas weer volgende week binnen... Daar ben ik dan dus te laat mee aangezien we volgende week zaterdag Jaimy der verjaardag vieren.. Argh!

7. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Henrieke; Dat zou ik idd ook niet doen voor één dagje

Miracle; Daar baal ik ook altijd van, zeggen ze dat het er dan en dan is en dan hebben ze het nog niet. Kun je niet ergens anders kijken??

8. Rono

Rono Niet meer actief

Miracle: Das mooi balen! Kan je niet na een andere bruna gaan?

Kikker: Bah kma! Dacht dat kma niet kon bij bv...

Centerparcs: Wij gaan 23 september lekker een weekendje!

Zo hier net 1 van de 2 bestellingen klaar! Dit is het resultaat.. Kan eigenlijk geen taart meer zien, maar meot nog een "leger"taart maken.

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier zit in de buurt geen andere bruna meer... Had aan Smoe gevraagd of ze bij hun bij de bruna kon kijken voor me maar die komt er deze week niet meer bij in de buurt.

Misschien dat ik de hema eens kan proberen...

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Rono, mooie taart! Hij ziet er ook erg lekker uit!
    Ohh en lekker een weekendje naar centerparcs!! Geniet ervan!

Wij gaan in januari ook een weekje :D Had via felicitas een bon met 40% korting gekregen :D

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kelly, wauw jij hebt een romantische man te pakken. Een van de weinigen geloof ik!
    Die van mij is ook super, maar helaas niet zo romantisch :(

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Oh bah, word opeens helemaal emotioneel bij het idee dat Emma over een maand al naar de kinderopvang gaat! Zou willen dat ik niet hoefde te werken en lekker thuis kon blijven met 'r. Helaas hebben toch echt wel mijn inkomen nodig :( Vind ook wel dat het contact met andere kinderen goed is voor haar ontwikkeling. Maar het idee dat ik haar achter moet laten daar 1x per week. Brrr... wil er eigenlijk nog niet aan denken!

13. Sherry

Sherry Niet meer actief

centerparcs, wij gaan in januari naar kempervenne :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    zwaai ! Elin op mijn arm

Kikker, balen zeg van de koemelkallergie

MNM, fijn dat ze in de smaak vallen

Las verder iets over een lekkere harige kont :D

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wij ook!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Lekker is dat... applicatie voor kinderopvangtoeslag werkt niet meer op mijn laptop. Heb een Mac met het nieuwste besturingssysteem. En de belastingdienst gaat niet met z'n tijd mee en dus moet ik wijzigingen via een papieren formulier en de post doen... Uiteraard even gebeld en diegene aan de lijn snapte totaal niet waar ik het over had. Hij moest constant navragen aan een andere afdeling wat ik bedoelde. Zijn conclusie: het werkt er niet op. Duh! Zover was ik allang en ik weet zelfs waarom het niet werkt. Maar mijn vraag is, wanneer werkt het wel? Tja, daar kan ik geen antwoord op geven mevrouw. Nee, dat weet ik. Vraag anders maar weer even na. Oh ja, dat kan ik wel even doen... Zucht!

Maar goed, kan dus even geen wijzigingen doorvoeren. Kwam erachter dat uurbedrag van het kdv omhoog is gegaan en was benieuwd hoeveel we dan meer terugkregen :D

17. Sherry

Sherry Niet meer actief

Wij gaan de 16e als het meezit. Werd vanmiddag al met een of ander vaaaaag verhaal gebeld.

Oeh volgens mij een luier met odeur de meur! Ze knettert aan alle kanten :D Nog erger dan d'r vader :p

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    @ Miracle: Bruna heeft ook een website, misschien kun je ze daar bestellen?
    Fijn dat Ryan net zelf in slaap gevallen is. Hier zit er ook over na te denken, om E.lin overdag ook maar in haar bedje boven te leggen. Ze slaapt nu overdag in de wandelwagen, maar merk met elk geluidje dat ze schrikt. Niet heel handig met een stuiterende peuter thuis. Ik kan moeilijk van hem verwachten dat hij de hele dag zachtjes doet.

@ Henrieke: Komen ze bij jou thuis voor een intake? Wat grappig, dat ze daar tijd voor hebben! Wij hebben soms niet eens tijd om op de locatie een intake te doen :(.
    Lekker dan van de belasting......leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker was het toch?

@Rono: mooooooi!

@Centerparcs: heb ik ook wel weer zin aan....

Hier een ontroostbare E.lin.....weet niet goed wat er aan de hand is, misschien krampjes of een sprongetje....arm kind :(

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Moonlight, we betalen er ook wel voor hoor :D Dit is een all-inclusive kdv en ze hebben apart mensen in dienst voor administratie/intake en voor huishoudelijke zaken als wassen en schoonmaken (ook van de kinderen :))

Belastingdienst, tja... t'is de overheid dus lopen ze achter met veel dingen op ICT gebied. Wist dat dit ging gebeuren (en vreemd genoeg zij dus niet...). Hebben nog wel een gewone pc staan. Maar gaat om het principe :D Stel dat ik die nou niet had? Dan moest ik het via papieren doen allemaal!

20. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Rono: Taart ziet er mooi uit!!

Henrieke: Kan ik me heel goed voorstellen dat je er nog niet aan moet denken. Zou ik ook hebben, ik heb het geluk dat mijn moeder oppast. Fijn zeg de belastingdienst ;)

Moonlight; Ik zit een beetje met hetzelfde, Mika slaapt hier overdag ook in de kinderwagen, maar heb hier ook een peuter rondlopen...wil ook niet de hele dag tegen hem zeggen dat hij stil moet zijn. Nadeel is dat ik nog vaak even naar Mika moet om z'n speen terug te stoppen, zou dan dus 20× of zo naar boven moeten... en vind het ook nog wel gezellig dat hij lekker beneden ligt.
    Ach wat sneu voor Elin, vervelend is dat hé dat je niet weet waar ze last van hebben.

Centerparcs; Wil ook nog een weekendje of midweek boeken voor eind dit jaar of begin volgend jaar, weet nog niet of het Centerparcs of Landal gaat worden.

De osteopaat heeft ook teruggebeld en ik kan morgen om half negen al terecht!!!! Ben heel benieuwd wat zijn bevindingen zijn... De fysio heeft nog steeds niet gebeld....

Share This Page