Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

@dunjatamara: echt een lieve foto!
    sterilisatie: denk dat mijn man ook nog te jong is voordat ze het willen doen. ik zelf ga me nooit laten steriliseren..heb al 2 kids voor hem gebaard dus hij mag een knippie zetten haha..

nu hier ook nog condooms..en straks toch maar koperspiraal ben ook klaar met hormoonzooi

kaatje: waar koop je die condooms zo goedkoop?:D

ennas: als je samen met je dochtertje gaat douchen kan je ook een wippertje in de douche zetten met een hydrofiel er overheen dan leg je haar daar in als je klaar ben met douchen kan je jezelf even snel afdrogen badjas aan en dan je dochter afdrogen en aankleden..

wel respect voor je dat je het helemaal alleen doet!
    kan nog steeds niet begrijpen dat een man niet naar zn kind omkijkt..

oow baby alarm...hhhonnggggeeeerrrr...mheeeee

;)

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Dat zijn idd handige tips :) Ga het morgen gelijk even proberen, ze vind douchen heerlijk én het scheelt een hoop tijd!

Dacht dat ik de eucalyptus mee had maar niet, heb het dus ook niet gebruikt! zal thuis eens op het flesje kijken, heb er echt nooit op gelet :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Net kwam een vriend op de koffie, had een schattig setje van Noppies mee genomen voor Elin .Lief !
    Mag woensdag gaatjes komen vullen bij de tandarts. Moest pas in september maar heb kiespijn. Vrijdag pas plek bij de fysio

Jac, hier alles goed. met jou ?

Bailey, gezellig ! Tuurlijk mag je mee schrijven :) Gefeliciteerd met Milan ! Leuke naam :D ( hadden wij voor een jongen )

Henrieke, hoe was het op je werk ?

alleen douchen met baby Vindt het een gedoe. Heb het met Levi wel eens gedaan. legde hem dan op een aankleedkussen als we klaar waren, globaal afdrogen en toedekken. Dan snel mezelf afdrogen en baby aankleden.

Dunjatamara, lieve foto ! Hier ook bergen speelgoed. geen idee waar ik straks al het meiden spul kwijt moet

10 condooms voor 1 euro
    Goedkope condooms

4. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Noppies is leuk :D:D
    Ik ga zo op jacht voor een winterjas voor Jula. Gaat hardstikke hard al in de winkels zei mn nicht. Wil natuurlijk wel een leuke dus nu maar vast op zoek :)

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hihi, ben blij voor jullie dat het goed gaat:D!

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Bailey welkom terug en jij nog gefeliciteerd met de geboorte van Milan!

MNM klinkt als een rustig dagje althans het begin ervan! Alles lekker rustig aan doen. Hmmm heerlijk fruitsalade Jawel heb nog 2 uurtjes erbij kunnen pakken hihi

Jac misschien een vaatje wat geknapt is? Wel fijn dat de scherpe pijn eraf is.

DunjaTamara das een goed idee speelgoed naar de arme landen! Wat een leuke foto zeg!

Ik heb geloof ik al 1.5 uur geleden gezegd tegen mezelf dat ik wat ga doen in huis maar ik zit nog steeds op de bank :) Kleine man lag in de kinderwagen maar werd en is nog steeds een beetje onrustig. Zit weer te kreunen en te persen dus hopelijk volgt er snel een mooi kadootje voor mama ;)

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Achos, arme Emma (en papa en mama)! Je ging geloof ik vandaag de HA bellen he? Fabiënne trekt hier overigens ook aan haar haartjes. Maar dat is vooral wanneer ze honger heeft en papa/mama niet opschieten met haar flesje.

Heeft ze ook vaak koude handjes/voetjes?

8. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ach, op het moment dat hij goed groeit kan je hem best eens uit zichzelf laten komen hoor! Is niets ergs aan hihi:p.

9. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whaha, wat een schatjes van kinderen heb je toch anna! :D

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Nou ik ga maar is naar buiten, pff.. net een flinke bui, hopelijk blijft het nu een beetje droog.

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Tuurlijk mag dat! Welkom terug:D! Ennuh, jij ook nog gefeliciteerdmet Milan:D!

12. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Veel plezier met Emma showen:D!

13. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Klinkt goed meid! En toppie dat het ochtendje alleen je goed af gaat!

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Alleen douchen met kleintje: Ik zet de maxi cosi neer. Leg er een grote badhandoek in en hydrofiele doeken. Als Fabiënne dan klaar is leg ik haar in de maxi cosi en wikkel haar in en ga zelf verder. Dan droog ik eerst mezelf af en kleed ik mezelf aan, en dan doe ik Fabiënne!

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Meid, je bent geen aanstelster hoor! Ik had het 2 weken geleden ook opeens, en dacht ook aan me maandelijkse probleem, maar na 1 dag was het over...

Wat het was, geen idee, maar een week later werd ik wel goed ongi!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!

Bailey, welkom terug! Jij ook gefeliciteerd met je kleine man!!

MNM, fijn dat je weer goed hebt geslapen en dat het ochtendje alleen ook goed is verlopen!
    Hier gaat het tot nu toe erg goed, moet wel bekennen dat ik de tv ook lekker aan heb gelaten ( normaal gaat ie aan het eind van de ochtend uit ). We hebben vanmorgen samen Ryan gebadderd en net met ze drietjes naar de winkel geweest. Dus gaat goed :)

Ennas, ik douche niet met Ryan, deed ik met Jaimy ook niet vond dat veelste eng haha! ( ligt aan mij hoor ;) )

Jac, nou ik vind niet dat je een aansteller bent hoor! Misschien dat je even de HA kunt bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn?

DunjaTamara, wat een mooie en lieve foto van de grote broer met zijn kleine zus!

FFL, delen wij qua sterilisatie dezelfde mening ;)

Kaatje, zo die link heb ik even onder favorieten gezet, aangezien er hier voorlopig nog rubbers gebruikt gaan worden :)

Danitjuh, haha ach het huishouden loopt niet weg ;)

Vraagje: Kreunen jullie kindjes soms ook zoveel ? En dan met name snachts.. Ryan kreunt vooral snacht best veel, ik dacht dan dat ie moest poepen oid maar dat is het niet. Hij ligt dan gewoon lekker te kreunen terwijl hij slaapt ( en soms best hard ook! Vind vriendlief dan niet zo prettig )

Zo net terug van de winkel, nu even de schapjes opruimen en de afwas weg werken.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Elin kan idd ook kreunen :)

18. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    En ben weer bij!

Hier een heer-lij-ke nacht gehad. Fabiënne kreeg om 23.00 uur laatste fles en kwam pas om half 6 vanmorgen. Daarna kwam ze weer om half 9. Manlief was uitgeslapen en was er om 7 uur al uit (had toch mooi even in bed blijven liggen hihi). Hij heeft mij weer laten liggen, de schat! Hij heeft me om half 11 maar wakker gemaakt. Naja Dinand maakte me wakker. Hij had een mooie tekening voor me gemaakt:D. Ik ben dus ook helemaal uitgeslapen, heerlijk!

Net stofzuiger door het huis gegooid (niet letterlijk he hihi) en me wasje is bijna klaar. Ga ik zo lekker buiten ophangen, want hier schijnt het zonnetje ook (nog).

Kids liggen lekker te slapen, dus kan even wat gaan doen!

19. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Kreunen: Hier is het meer pruttelen, net een koffieapparaat wat je hoort hihi:p.

20. Rono

Rono Niet meer actief

Even tussen de drukte door Haha! Paso en babsie van harte gefeli!
    Weet iemand hier toevallig vanaf wanneer een baby mag doorslapen? Lucas krijgt rond 11 meestal de laatste fles en dan moeten wij em om 5 uur wakker maken.. Om 5.15 ligt ie weer in zijn bed en dan moeten wij hem om 9 uur weer wakker maken. Vind het wakker maken zo sneu voor hem. Ik heb in iedergeval niks te klagen met Lucas haha.

Share This Page