Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Henrieke, dikke knuffel voor jou!

Ik heb net ryan zijn laatste voeding gegeven, normaal valt hij direct aan de borst in slaap. Nu is hij klaar wakker! Ligt vrolijke geluidjes te maken en is druk aan zwaaien en doen.. Nou ja is best gezellig :D

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Waar woon je? Als je wilt kunnen we best eens wat af spreken! Is ook wel eens lekker om even buiten de deur te zijn!

Ennuh, dat laatste is ook herkenbaar. Hier betaal ik vaak zat boodschappen, voeding en luiers enz. enz. Terwijl we ook samen een rekening hebben voor boodschappen. Krijg vaak zat te horen: dat moet je niet van jou rekening doen, maar van onze gezamelijke rekening...tja eeeeh, zo ben ik nou eenmaal hihi:p.

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Ja snel hé, ik schrok er zelf ook van haha.

Henrieke; Sterkte, gevoel had ik bij Senna ook weleens... Dat is ook wel heel veel geld voor een dagje uit!

Kaatje; Wat zal Levi opkijken morgenvroeg. Alvast een hele fijne dag gewenst!!!

Net ff gedoucht, straks Mika voeden en dan op bed. Morgen vroeg uit de veren om op tijd bij de osteopaat te zijn!

4. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Miracle; Hopen dat hij straks wel lekker gaat slapen!

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Kaatje; gefeliciteeeeerd!!! :) Veel plezier vandaag!!

't is toch jammer dat we niet allemaal bij elkaar in de buurt wonen! (en dan woon ik in de grootste uithoek denk ik :)

Henrieke; je hebt helemaal gelijk, 350 is hardstikke veel voor 1 dag!! Enne gooi het er maar lekker uit hoor!

Zo, ik duik lekker m'n bedje in. Juul is uit logeren bij m'n broer en schop zusje! Ze gaat zondag varen en wilde graag dat Juul een keer kwam logeren voor die tijd.
    Had er om 1900 gebracht en ben toen naar m'n paard gegaan, toen ik klaar was had ik echt zoiets, en nu...? :)
    nouja nu maar lekker slapen, morgenochtend nog even paardrijden en dan snel m'n meisje weer ophalen :)

Truste allemaal!!

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, van harte gefeliciteerd met Levi's 3de verjaardag!!

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier vannacht zoals gewoonlijk rond 3 uur en half 6. Nu gauw aankleden en straks naar de osteopaat!!

Ennas; Dat zal raar zijn zo zonder je meisje.

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen
    Jaaaa ons kleine meisje heeft doorgeslapen, van 22.30 tot 06.30.
    Wel vanaf 3 uur af en toe wat huiltjes in haar slaap, maar ze werd er niet van wakker.
    Helaas was het voor mij een pilloos nachtje, dus ik heb er niet van kunnen genieten.
    Gister had ze haar dag niet zo, veel krampjes gehad. En op de momenten dat ze huilt kun je dan wel horen dat ze nog verkouden is. Begin volgende week nog maar een keer de huisarts laten luisteren.
    Gister een drukke dag gehad, eerst alles boven gepoetst, gestofzuigd en gedweild, 2x kraamvisite gehad en voor de eerste keer de nagym. Dat was erg leuk.
    Nu zometeen neia naar de psz brengen, boodschappen doen, kraamvisite en vanmiddag vrienden op bezoek die blijven eten. Druk druk druk weer.

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje, van harte gefeliciteerd met Levi zijn 3e verjaardag!!!!

Geniet ervan!

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    kaatje, van harte gefeliciteerd met levi! Veel plezier vandaag!

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kaatje van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Levi. Alweer 3 jaar. Heel veel plezier vandaag.

@Ik moet dadelijk om 8:45 bij de oogarts zijn met Rick. Mijn moeder komt over 15 min om Bart op tehalen en zij brengt hem naar de spz toe. Zal mij benieuwen hoe het gaat. Hij is al dagen hangerig enz. Gisteravond begon hij weer te huilen en ja hoor zijn neus zat dicht. Nu is hij dus verkouden. Eindelijk komt het er uit. Hopelijk is hij er snel vanaf. Mijn man begon ook al. Nu maar hopen dat Fleur er niks van mee krijgt.

Ik ga nu als een sneltrein vaart aankleden. de groeten allemaal.

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Hier was het 6.30u en terwijl de iedereen hier weer slaapt ben ik vanaf dat moment klaar wakker..

MNM, super dat Nila heeft doorgeslapen!!

Ohw vreselijk, lees net dat een September'11 mama haar dochtertje met 39.1wk is verloren...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Elin heeft weer doorgeslapen tot 06.30 ! Schrok vannacht wel wakker van een ballon die knalde beneden.
    Levi kwam beneden,trok het kleed van zijn fiets, zette tig stappen terug naar achter en ging met zijn treintje spelen haha. Typisch Levi, gaat er pas iets mee doen wanneer hij daar zelf zin in heeft.

Bedankt voor de felicitaties :D

MNM, lekker dat Nila ook doorgeslapen heeft. Goed om nog even te laten luisteren

Schildje,succes bij de oogarts

Ennas, Jula nu al uit logeren? Zou dat echt niet kunnen :D Levi is nu 2x uit logeren geweest bij opa en oma. 1x voor de leuk en één keer nood gedwongen ( bevalling van Milou )

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

Kaatje gefeliciteerd!!!

Rekening, hier hebben we er maar 1 waar iets mee gedaan wordt. Zo ook geen gezeur :)

Gisteren een migraine iets weer.. Na 4 pilletjes en van 21u tm 07u geslapen te hebben gaat het weer beter :) manlief kwam samen met sophia ook naar boven toen ik naar bed wilde. Nu liggen we met zn 3 tjes in bed. Af en toe prikt ze me in mn oog maar verder gaat het goed :p
    Moet wel lachen als ik haar na de fles hier leg dan zie je dr lachen, in dr ogen wrijven en dan gaan de armen omhoog en slaapt ze :)

Sinds gisteren is ze aan het niesen en aan het hoesten dus even in de gsten houden..

Hier gelukkig geen gezeur met manlief. Regelmatig doe ik even alleen boodschappen dat hij met haar thuis is en dan is hij blij dat ik er weer ben :) hij vraagt zich ook vaak af hoe ik nog zoveel kan doen op een dag...

Henrieke als hij zo graag naar parijs wilt kan hij toch alleen gaan? Zal hij ook niet doen.. Maar dan zeg je gewoon: ik wil wel maar qua financieen ga ik het niet redden dus ga maar alleen even een dag op en neer! Dan laat je het aan hem over..

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Er is er een jarig, hoera, hoera
    Dat kun je wel zien, dat is LEVI!!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, wilde jij voor Neia 4cm speldjes hebben ? Heb net weer een bestelling gedaan. Dit keer op een andere site en zag dat ze daar ook ovale speldjes hadden. Erg leuk :) Dus die heb ik ook mee besteld.

Sherry, au migraine. één keer gehad in mijn zwangeschap van Levi.Hoop het nooit meer te krijgen.

Rekening : Hier wel ieder een eigen rekening.Ferry betaald de huis rekeningen ( hypotheek,verzekeringen etc ) en ik betaal de gemeentelijke heffingen, boodschappen, cadeautjes en straks ook de dagopvang. Als één van de twee niet uit komt aan het eind van de maand vult de ander het aan ( als het mogelijk is )

17. Sherry

Sherry Niet meer actief

Oh zag iets over regenjassen... Anna heeft leuke te koop :)

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Woon heerlijk aan de kust in Noordwijk :) Afspreken lijkt me heerlijk (ben alleen geen auto rij held).

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, gefeliciteerd met Levi!!

Enne, goedemorgen meiden :)

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

Romee was om 5 uur even wakker. Even de speen er (3x) in en ze sliep weer verder. Jara was retevroeg wakker maar marcel heeft haar bij ons in bed gezet. Romee werd pas weer om 8uur wakker.

Jeetje zeg, wat erg voor de septembermama.....
    Word er wel weer even stil van.

MNM, fijn dat Nila zo lekker geslapen heeft. Nu jij nog...

Ennas, lekker even tijd voor jezelf dus! Lekker hoor. Ik woon ook in een uithoek hoor, waar woon jij?

Kaatje, gefeliciteerd met Levi zijn 3e verjaardag! Fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina