*zwaait snel voorbij* Hier een meisje dat veel minder spuugt dankzij de nutrilon AR. Alleen nu beginnen de ontlasting problemen. Ze heeft er veel moeite mee en sinds een paar uur gilt ze enorm van de pijn als ze probeert te persen Ze heeft wel iets in d'r luier steeds, maar echt minimaal. Het kan natuurlijk zijn dat ze moet wennen aan de voeding. Geloof dat ik toch morgen maar even CB bel. Ze heeft er echt heel erg veel last van
Ahh wat sneu voor haar. Elin krijgt er ook meer last van.normaal poepte ze twee keer per dag, nu eens in de 2 a 3 dagen. Als ik merk dat het echt dwars zit geef ik haar een theelepeltje zonnebloem olie.schijt ze zich de dag erna in een keer leeg haha
Kaat,vond het erg achteruit gegaan,slecht onderhouden,slechte weggetjes,oude troep,.. Maar laatste x is paar jr terug.dat ik er was..maar niet voor herhaling vatbaar voorlopig
Vondt het de laatste keer qua onderhoud idd ook achteruit gegaan.Jammer. Ging er vroeger zelf vaak heen ( hadden een abbo ), vooral voor de speeltuin
Ja wij gingen ook regelmatig en dacht dat t dus leuk voor j. Zou zijn..ze vond alleen de speeltuin leuk
zwaai... ik leef nog njah wij leven nog Moet nog bij lezen.. wanneer ik tijd heb... Céan heeft nog steeds geen ritme. Ben gisteren naar Vrienden van Holland geweest in Nieuw Vennep. Had in de afgelopen dagen 500 ml voeding gekolft. Blijkt dat Céan per 2 uur 90 binnen krijgt. Iemand een idee of dat genoeg is? Hij drinkt ca. om de 2 a 3 uur. En soms duurt het wat langer. Ik las vanmorgen een mailtje dat me vader gisteren had verstuurd... hij en zijn vriendin zijn uit elkaar. Ik zag het al wel aankomen maar het kwam echt als een domper. Kinderen zijn vandaag weer terug gekomen van logeren bij papa. *zucht* gaat al gelijk weer goed mis natuurlijk. En ik voel me weer erg k*t erdoor. Helaas zal er toch een draai in moeten vinden. sorry einde ego nu weer verder met puin ruimen... *gaap ben erg moe*
* Zwaait ook * Anna, zo te zien is het voor Céan voldoende want hij kan op die 90cc toch 2-3 uur doen, zodra het voor hem niet voldoende is gaat hij vaker komen. Drinkt hij wel gewoon normaal, dus niet trekken aan de tepel of boos worden tijdens het drinken? Je kunt dit niet vergelijken met bijv. de hoeveelheid die ik kolf omdat dat toch verschilt per persoon..
Help! Jullie advies meiden! Emma gilt zo nu en dan echt de buurt bij elkaar vd pijn door die moeilijke ontlasting. Twijfel of ik de hap zal bellen..?
Anna: Céan heeft nog steeds geen ritme. Ben gisteren naar Vrienden van Holland geweest in Nieuw Vennep. Had in de afgelopen dagen 500 ml voeding gekolft. Blijkt dat Céan per 2 uur 90 binnen krijgt. Iemand een idee of dat genoeg is? Hij drinkt ca. om de 2 a 3 uur. En soms duurt het wat langer. Lijkt me wel weinig. Je hebt toch zo'n foefje dat je het gewicht keer 150ml moet doen en dat is de hoeveelheid die ze per dag binnen moeten krijgen. En dat dan delen door aantal voedingen Ik las vanmorgen een mailtje dat me vader gisteren had verstuurd... hij en zijn vriendin zijn uit elkaar. Ik zag het al wel aankomen maar het kwam echt als een domper. Wat een rotnieuws. knuff Kinderen zijn vandaag weer terug gekomen van logeren bij papa. *zucht* gaat al gelijk weer goed mis natuurlijk. En ik voel me weer erg k*t erdoor. Helaas zal er toch een draai in moeten vinden. Hoop dat ze er dit keer niet weer twee weken over doen om rustig te worden sorry einde ego nu weer verder met puin ruimen... *gaap ben erg moe*
Anna, leuke foto's Henrieke, ben bang dat de hap niets kan doen. Ik zou haar een theelepeltje zonnebloem olie geven.Eventueel in een warm badje doen.ontspannen ze vaak ook van. En als het er echt nu uit moet kan je er ook voor kiezen om de thermometer met wat olie te gebruiken maar daar zijn de meningen over verdeeld of het wel of niet goed is. Mijn moeder stopte er vroeger een puntje zeep in.
Anna, mooie foto's! Henrieke, ook ik denk dat de hap je nu niet gaat helpen. Ik zou ze idd een theelepeltje sla olie geven, heb ook gehoord van een zetpilletje zeep dat dat helpt.. Schiet me binnen..Hier gistere bericht gekregen voor Jaimy, kan pas in in oktober terecht bij de obstipatieverpleegkundige, baal daar wel een beetje van.. Vind dat ze nu wel begeleid mag gaan worden :/
henrieke, je kan allicht bellen naar de hap of ze iets hebben.. maar denk dat ze je laten wachten tot morgen voor je eigen huisarts. Maar ik zou wel bellen, anders gaat het zo de nacht ook door terwijl dat misschien niet eens hoeft, en je misschien zo iets op kan halen daar.
Schildje; Fleur lekker geslapen, ik hoop dat het doorzet. MNM; De meiden hebben dus toch lekker geslapen! Klinkt idd als griep, beterschap. Chantal; Was het leuk in avifauna?? Oh lees nu dat het een beetje tegenviel, vond Jamelie het wel leuk? Patriesja; Lekker zeg dat jullie goed hebben geslapen! Jac; En leuke bbq gehad?? Hebben jullie het droog gehouden? Miracle; Jij ook al zo'n lekkere nacht!! Heeft Jaimy veel problemen dan met haar stoelgang? Paso; Fijn dat jullie het ritme hebben gevonden, hij slaapt lekker door zeg 's nachts! Heb je er nog veel last van dat je HB te laag is? Neem aan dat je er wel medicijnen voor krijgt. Super dat het met je man ook goed gaat, hoop dat de advocaat wat voor jullie kan betekenen. Bellie; Druk maar leuk weekend gehad dus!! Zo 03.00 uur, knap hoor dat je dat vol kon houden!! Kaatje; Leuke dag gehad vandaag?? Levi is goed verwend dus! Werkt dat zo goed een lepeltje zonnebloemolie?? Mika poept nu ook veel minder, eens in de 3 dagen, maar merk wel dat hij meer krampjes heeft en heel veel scheetjes laat. Henrieke; Fijn dat Emma minder spuugt, zielig dat ze zo'n last heeft bij het poepen. Ach lees net dat ze erg veel pijn heeft, hap kan denk ik weinig doen...maar je kan natuurlijk altijd bellen. Anna; Geen idee of dat genoeg is, lijkt me niet superveel, maar zolang hij tevreden is.... Wat balen zeg dat de kinderen steeds zo uit hun ritme zijn als ze bij hun vader zijn geweest! Sterkte met puinruimen. Geweldige foto's!!!
Zo eindelijk even tijd. Visite is rond 20.00 uur weggegaan, was erg gezellig. Ze hebben hier gegeten, hebben lekker chinees opgehaald. Hier was afgelopen nacht niet echt geweldig... Ik ben rond 23.30 op bed gegaan en een poos later werd ik wakker van het onweer. Jeetje wat ging het tekeer en het was echt heel erg dichtbij, ineens een megaknal en pats alle stroom weg...was dus ergens ingeslagen en de aardlek was er uit gesprongen. Senna en Mika waren ook wakker geworden van de harde knal, dus toen lagen we met z'n viertjes op bed... Ben normaal niet echt bang voor onweer, maar was me nu toch wel even te heftig. Senna was er ook erg van onder de indruk, hij kroop dicht tegen me aan en zei; Mam, mij kan toch niks gebeuren??? Toch wel lief hé... Ik vond het maar niks en was ook klaarwakker, ben eerst even naar beneden gegaan om wat te drinken, toen het wat minder werd Senna weer naar z'n bedje gebracht en proberen te slapen. Begon het ineens weer heftiger te onweren, dus hup Senna maar tussen ons in. Mika is daarna ook nog een aantal keren wakker geweest voor een voeding, maar wanneer en hoe vaak weet ik niet eens meer.... Toen ik vanmorgen wakker werd lagen we in ieder geval met ons viertjes in bed, Senna lag helemaal verkeerd om, met z'n hoofd bij het voeteneind... Vanmorgen wel wat langer kunnen liggen, dus voelde me ondanks de slechte nacht en m'n verkoudheid nog best redelijk!! Hopen dat we vannacht wat beter slapen!!
Zwaai ook even voorbij Henrieke; geen idee of ze wat kunnen doen... Wel sneu!!! Anna; Knuff, balen dat de kids weer uit hun ritme zijn! Mooie foto's!!! Lekker mannetje. Ik had gister een verjaardag. Thuis oppas voor Jula. Zat lekker aan de wijn en toen was het zomaar 3.45 voor ik in bed lag. om 6.45 was Jula wakker ( vanaf 21.00 dus dat was wel weer super) maar ben nu dus best moe. Zo lekker naar bed.