Morguh dames, Ik ga maar beginnen met een reageer poging. 7:23 uur is het. Ik geloof dat Céan 1x is gekomen vannacht in plaats van 2 keer! Maar weet het niet helemaal zeker. In ieder geval 4 uur geleden. En net heeft hij een klein beetje gedronken maar niet veel. Dus verwacht heb straks nog weer te komen Mjah hier begin ik @danitjuh Hoe vaak moet je nu dialyseren? Is het een beetje te combineren? Dat jij op zon tijdstip een film kan zien over spinnen!! Bah! Muffins lekker je hebt me op ene idee gebracht voor vandaag J @frummel Heb je nog een vulling die je in de draagdoek doe? Wat heerlijk dat Jace zo goed is gegroeit! @siske Sorry mijn adres gegevens staan op het kaartje. @henrieke Mag ik vragen waarom jij je moeder niet vertrouwd met Emma? Céan ligt te slapen beneden in de box of kinderwagenbak. Als ik boven ben ligt hij in bed. Sorry maar moest wel lachen om je ha bezoek hihi @bad Uhm die staat voor de sier in de kamer van Céan!! Ga altijd met hem douchen! Ideaal en heerlijk! @ryanne Meisje inderdaad in de meerderheid . Zullen we de mannen maar gaan uithuwelijken? Ze kunnen bijna allemaal 2 meisjes kiezen/krijgen @poepen Hier ALTIJD wanneer ik de luier net heb verschoont! Dus verschoon 2x de luier achter elkaar met ca. 15 minuten ertussen. @kelly Bv al helemaal afgebouwd? En zelf helemaal tevreden over dat je nu fv geeft? J @vakantie Ja hier mijn buren gaan vandaag weg voor een week op de camping in haaksbergen . En ik denk: RUST RUST RUST RUST RUST!!!!! @ennas Hoe gaat het met jou? Jula nog zoveel wakker? Zelfs bij een 3e is er onzekerheid hoor. Ik ben erg onzeker of ik wel genoeg voeding heb voor hem. En of hij soms niet te warm is gekleed etc. @miracle Heerlijk he als een kind zich zo vermaakt met het kijken van een film J (hier is er een periode geweest van Free Willy, Cars, Brother Bear, Piet Piraat, Dora, Hello Kitty) @zonnebeertje Hoe gaat het met tygo? @gebruiksaanwijzing Niet gekregen helaas . Zat niet tussen het zaad @pink Met bv soms een week geen ontlasting? Hier elke dag tot zijn nek toe!! Hier is het kamertje overdag gewoon licht. s Avonds is het donker maar Céan slaapt in het wiegje op mijn kamer maar daar is het overdag ook gewoon licht J Als ik ergens een afspraak heb en Céan komt voor voeding dan voed ik hem gewoon Maakt mij niet uit waar ik de afspraak heb.. .ligt hij in de kinderwagen of draagdoek en hij slaapt dan laat ik hem slapen en wacht totdat hij komt. Maar als hij wakker is en honger heeft dan voed ik hem gewoon bij de afspraak. (Zeg wel altijd netjes of ze er geen bezwaar mee hebben aangezien hij ook eten moet hebben) @jac Hoe is het afgelopen met het schip? Hoe was het bij linnaeushof (of hoe je dat ook mag schrijven ) @paso Nee geen lamme arm wel spierpijn van het dragen van Céan gisteren 4 uur op de arm
@mnm Bij het cb ging het goed. Modelkind werd hij zowat genoemd. Maandag wezen wegen en was hij 3940 gram en woensdag 4150 gram en 52,7 cm J Doet het goed dus op mamas melk J Wat belachelijk dat je zolang moest wachten. Ik was echt weggegaan en had een nieuwe afspraak gemaak! Leuke fotos J @zwemmen Naar mijn weten is dat met 6 weken dat het mag @bellie Ik heb gestemd J (plek voor muggen: Achter de commode, kast, bed. Gordijnen, kachel etc). Het is niet alleen de dag die zo snel gaat maar ook de weken hoor. Ben de hele dag druk met de kinderen en huishouden dus kom aan de rest eigenlijk niet toe. Erg vervelend mjah ben blij dat het weekend is J Heb nu tenminste tijd om 50 paginas terug te lezen @flesje geven met bv Hier is me er niks over gezegd op het cb. Céan is dinsdag 6 weken en heeft nog nooit een fles gehad. Ze waren eerder verbaast op het cb dat ik nog bv gaf :O @luca Als Aline zo vaak komt gewoon aanleggen en laten drinken. Brengt jouw productie ook omhoog en zij krijgt gewoon dr drinken. Als ze tevreden is dan is het goed. De ene keer komen ze sneller aan als de andere keer. @rono Wat fijn dat Lucas het zo goed doet J Balen van de spruw en de negatieve uitslag van de hielprik. Ik duim heel hard dat alles toch goed is J @kaatje Wat fijn dat je bloeddruk is gedaald! @chantal Dikke knuffel voor jou! @avondeten Van de week rijst gemaakt met kipfilet, doperwtjes en roerei en daarbij vissticks was nog lekker ook nog. Vanavond geen idee we vieren vanmiddag de verjaardag van mijn broer dus ik moet zo nog even naar de winkel toe voor wat dingen J @ongie Ja een halve dag van mij mag het wel wegblijven @babydoos Moet dat ding nog opsturen! Dan krijg ik het afhaal bewijs! @paso Gefeliciteerd met de geboorte van Jim!! Geniet er lekker van! @inenten Uhm gewoon de standaard prikken mag. Voor de mexicaansegriep pas ik denk ik maar. Hebben de andere 2 ook niet gehad toen ze hem konden krijgen (een erger griepje!) @buik missen Nee totaal niet ben blij dat die weg is J Nu nog afvallen en 20 kilo eraf en ik ben tevreden J Ga vanavond maar denk ik de wii fit (plus) aan zetten en dan even wegen hoeveel ik weeg heb alleen geen idee of ik er waarde aan moet hechten en of deze echt klopt! @mac Och al heel lang niet gehad! Ook nog niet echt zin in gehad! @marloes Dus een muur met schoenpoets de nieuwe verf? @patries Céan heeft zich nu 2x omgedraaid van rug naar buik. Doet hij vooral als hij boos is en zijn zin niet krijgt @Bapsie Gefeliciteerd met de geboorte van Thomas! Geniet er lekker van!
@anna goed bezig!! Ik lees altijd alles maar reageren is een stuk lastiger. Er komt steeds wat tussen helaas. Maar t lezen van alle berichten alleen al is leuk nog drie kwartier en we zijn er. Beide kindjes slapen al van kwart over 9 dus lekker rustig in de auto
Anna; met Tygo gaat het goed, zijn piemeltje ziet er weer goed uit! wel goed schoon blijven houden. Wij gaan straks een bakfiets kopen Fietskar vond Barrie niks en heb ik weer verkocht! Het wordt een babboe big! Hier een zielig meisje gisteren; ze is van 18:00 tot 24:00 wakker geweest van de buikpijn, ze moet poepen maar t lukt niet ze krijgt een heel rood hoofd en je hoort haar persen, maar er komt niks! Iemand nog tips? Ze heeft nu net uiteindelijk gepoept na tempen, maar heeft dus een dag of 4 geduurt waar ze erg last van heeft Ze heeft wel lekker geslapen, kwam alleen om 5:00!!!
Wijziging van de plannen : Ferry en Levi zijn lekker varen en vissen. Ik blijf een dagje thuis met Elin, kan ik gelijk even in het huishouden aan de gang. Anna weer helemaal bij Zonnebeertje, gaaf een bakfiets ! Ahh arme Jenna. Een theelepeltje zonnebloemolie doet vaak wonderen. Mijn moeder schoof er vroeger altijd een puntje zeep in
bapsie, gefeliciteerd!!! pff half6 was ik al wakker, 7uur was ik in t zh, nu nog maar proberen wat te slapen,spullen inpakken en na t eten vanavond naar huis
@zonnebeertje hier gister t zelfde probleem. Krampjes en duwen maar niet kunnen poepen,zelfs na tempen niet. Uiteindelijk is ie in slaap gevallen. Bij bv mag er een week tussen zitten maar lijkt me niet dat ze daar dan last van moeten hebben?
YEEEAY Baps gefeliciteerd met jullie zoon Thomas!!!! Eindelijk is hij er dan!! Fijn dat alles goed gaat en een vlotte bevalling! Geniet er lekker van!!
Hoi meiden, Iedereen is bevallen dus van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes, lekker genieten van de ukkies! Als fanatieke meelezer heb ik ook een abbo Altijd leuk om mee te lezen met meiden uit dezelfde maand, veel herkenbare dingen en veel tips dus ga vooral zo door Liefs, Senso
Kaatje; Ja, vind het niet fijn om snachts alleen te zijn met Jula Dus ga zo lekker spulletjes inpakken en richting Hoorn. Anna; Met mij gaat het goed!! Vanacht goed geslapen, Juul is weer in der normale doen dus ben weer blij! Het lijkt wel of er af en toe een ritme te bekennen is, dus dat is wel fijn Kan wel merken dat als ik niet lekker in mn vel zit zij ook uit der doen is. Lukt het bij jou allemaal wat met de kids?? Contact met je moeder al wat beter?
Zo dan....weer een periode afgesloten. Begonnen we met streepjes zoeken op zwangerschapstesten, overgeven en die spannende weken op weg naar de eerste echo's. Blij waren we toen Kaatje's echo's goed waren... Helaas moesten we toen al afscheid nemen van 12 mama's...maar heb ze allemaal even opgezocht en er zijn er al weer heel veel in blijde verwachting...nu die andere nog. De echo's zaten er op... genieten kon beginnen.... tot het moment dat Daan* en Loek* (nienke en frenzy) geboren werden, maar ook die 2 jongens ver weg op een mooie ster, krijgen er een broertje of een zusje bij. Nienke en Frenzy, ik hoop met heel mijn hart, dat het deze keer anders mag gaan en jullie na een week of 37 een mooi, maar vooral gezond kindje mogen krijgen. Helaas werd er daarna nog een klein meisje, Dilara geboren, te klein om te blijven bij haar ouders en zusjes.... De 20 weken echo was ook een schrik voor mamachantal...er was iets mis met het hartje. Gelukkig hadden we Belliebel voor alle info over hartjes en operaties. en toen..... wow... 23 mei, een dag om nooit te vergeten. Ismail ziet het levenslicht, veel te vroeg, maar hij is sterk. Hij groeit en groeit en groeit, niet altijd even snel, maar hij groeit. Daarna gaat het snel, na weken vol harde buiken, weeën is daar onze kleine Jace en niet lang daarna volgt verrassingsmeisje Djena. 19 kindjes worden geboren, nog voor juli, onze maand, moet beginnen!!! Er werden 1e, 2e, 3e kindjes geboren en zelfs een 5e kindje kwam er bij Jac. We sluiten de mooie rij op 6 augustus, Bapsie en Thomas hebben als laatste de klus geklaard. Nu is het tijd voor luiers, bezoekjes aan het cb, nachtelijke 'voedermomentjes', blijkt Viënna een heel sterk meisje te zijn, wat er wel komt!!! Ik vond het weer een mooie periode samen MAMA's!!! Ik hoop dat we nog lang samen kunnen kletsen!
Anna, ik vertrouw mijn moeder niet omdat ze een alcoholiste is, met allerlei lichamelijke klachten door overmatig roken en drinken. Ze dronk toen ze zwanger was van mij en als baby verstopte ze de flessen tussen mijn babykleding. Dankzij haar (en mijn vader) heb ik vorig jaar een burn-out van een half jaar gehad en is mijn zus jaren geleden 5 jaar lang opgenomen geweest opde zwaarste psychiatrische afdeling. Ze heeft nooit bewezen een moeder te zijn en ik kan haar ook niet zo zien. Ik vertrouw haar geen seconde met Emma en als ze haar dan wel op de arm heeft dan tril ik van binnen en moet ik me inhouden om Emma niet uit haar armen te rukken.