Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik zou Lucas lekker laten slapen. Geloof dat er max. 8 uur tussen mag zitten als ze zo jong zijn (weet het niet zeker hoor). Maar als hij verder goed groeit en tevreden is, zou ik hem lekker laten slapen!

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ze trekt hier er echter zo hard aan dat ze gewoon nog harder huilt. Daarnaast mocht ik haar achterhoofd totaal niet strelen, ging het volume ook omhoog. Woensdag zie ik de ha en wil vooral dit bespreken. Ze had zo duidelijk pijn!

Ze heeft inderdaad wel vaak koude handjes/voetjes. Niet altijd, maar elke dag toch wel een keer.

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ben weer terug van kantoor. Helaas geen boodschapjes gedaan, m'n wond protesteerde.

Inderdaad badcape cadeau gekregen :) Wel heel leuk, want het is een hele grote. Was wel leuk iedereen even te zien en Emma lag heerlijk te pitten :) Nu mooi op tijd thuis voor volgend flesje.

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Alles goed hier, geniet van mijn mannen zal vanavond proberen te Spammen

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Oohja voor de lijst TM is 51cm :)

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Bedankt allemaal! Zal nog even kort omschrijven hoe het hier tot nu toe is verlopen dan heb ik vraagjes allemaal in 1x beantwoord.

Onze Milan is 21 juni om 5:45 geboren met een gewicht van 3360 gram en een lengte van 52 cm. Hij deed het gelijk goed gelukkig! Maandag 20 juni begonnen de weeen rond 10 uur in de ochtend in mijn buik. Omdat ik het niet herkende ging ik eens lekker douchen maar al snel kwamen er rugween bij. Toen gaan klokken en direct om de 3 min weeen maar waren nog niet heel heftig. Om 1 uur manlief naar huis gebeld en die stapte half 2 binnen. Nog een uurtje geklokt en toen vk gebeld, die was er om 3 uur; 1 cm ontsluiting en volledig verstreken dus ging wel echt komen gelukkig. 6 uur de volgende controle; 2cm en mn rug vond de weeen niet meer zo tof gezien ze op mijn hernia sloegen. Dus toen al aangegeven pijnstilling te willen als het nog kon in het zh. Om 9 uur zou ze weer komen maar half 8 manlief laten bellen. Ze was er kwart over 8 en was het krap 3 cm, schoot dus echt niet op. Naar het zh gegaan en kwart voor 9 vliezen gebroken en in een weeenstormterecht gekomen. Ik liet duidelijk merken pijnstilling te willen maar vk deed er niets mee. Op ten duur kreeg ik ze niet meer weggepuft en ben ik gaan hyperen, kreeg ik vanuit de hoek van de kamer waar mevrouw al smssend stond; ja je moet wel blijven puffen he! toegesnauwd. Om 11 uur uiteindelijk naar de OK gegaan voor de ruggeprik met krap 4 cm. Om 12 uur werkte ie goed en ben ik heerlijk gaan slapen tot half 3. Toen kreeg ik honger dus wat gegeten en niet veel later voelde ik me tikje anders maar niet gebeld daarvoor. Om half 5 kwam de gyn uit zichzelf controleren en had ik volledige ontsluiting en was Milan zelf al gaan zakken dus mocht ik gaan persen. Omdat mijn weeen afzwakten wee opwekkers gekregen en de ruggeprik uitgezet maar het gevoel kwam niet terug dus geperst op commando, en dat ging nog best goed. Om +/- tien over half 6 flinke knip gezet en tadaa daar was Milan! Wij zijn beide lekker gewassen en daarna heeft papa iedereen gebeld haha. Vervolgens moest die catheter eruit maar ik had nog geen gevoel terug, inmiddels was de ruggeprik er al uit vanaf kwart over 6 en mijn gevoel kwam pas om 4 uur in de middag terug. Plassen lukte dus niet, blaasscan gekregen en blaas zat 1 liter in dus hup catheter terug en gratis nachtje ziekenhuis... Volgende dag met catheter en al naar huis gegaan, en toen die er 3 dagen later is uit gehaald kon ik lekker zelf plassen gelukkig! Een dag nadat de kraamzorg weg was bleek ik BI te hebben helaas dus daarvoor nu een brace. Van mijn litteken bijna geen last meer, heel sporadisch nog een trekkend gevoel maar bijna niet. Wel nog last van mijn urinebuis en kan nog niet goed leegplassen dus daarvoor moet ik nog even terug. Milan doet het supergoed, komt om de 4 uur voor een 120cc voeding en slaapt snachts al heerlijk door. Krijgt de laatste voeding om 11 uur en komt dan om half 7 pas weer dus dat is erg fijn!

@Allen; hoe doen jullie het qua anticonceptie en sex nu? Hier gisteren voor het eerst wat 'activiteit' gehad maar deed erg zeer...

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo afwas is weg en boodschapjes zijn opgeruimd, nu ligt ryan lekker te drinken.

Henrieke, was een geslaagd bezoekje op je werk dus, alleen geen boodschapjes maargoed die kan je vriend misschien halen?

Bapsie, lekker genieten! Ben wel benieuwd naar een foto van je mannetje :D

Bailey, zo best heftige bevalling! En uhm, stond je vk nou te smse?? Lekker brutaal om je zo af te snauwen!
    Sex hebben we hier nog niet gehad en qua anticonceptie komt er hier een spiraaltje.

8. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

Feb 10, 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    @kreunen haha ja hier ook en ook dr keel schrapen ofzo is net alsof ze dan wat wil zeggen zo van euh ahum haha

Anticonceptie, ik heb condooms gehaald ik ga echt geen hormonen slikken of in mijn lijf laten proppen heb mirena gehad was een grote hormonenbom 0,0 libido etc etc.
    De eerste keer na bevalling eigenlijk niet pijnlijk geweest gelukkig:-D

Hier is het gestopt met regenen en is er zelfs een zonnetje doorgebroken wij gaan dus even naar het winkelcentrum.
    Moet nutriton gaan halen had ik ff vergeten bij de boodschappen vorige week :-s

9. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kreunen ja hier zo haha. manlief slaapt tegenwoordig bijna steevast met een arm over zijn oor heen hihi. (dan gek vinden dat ie de kinderen nooit hoort haha)

bailey ha daar ben je weer, gezellig. Gefeliciteerd nog met milan. Leuke naam!

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ach gossie. Emma probeert haar (net schone) luier te vullen, maar het lukt niet helemaal. Ze zit te persen en ik hoor wel wat pruttelen, maar het lukt niet goed. Want zo nu en dan huilt ze er flink bij (wat lastig is als je probeert een flesje te geven :)).

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Ismail is wereldkampioen kreunen :D

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Meiden: ik zwaai even voorbij. Het is hier erg hektisch geweest. Jace bleef komen voor voeding, om het uur, half uur, soms kwartier enn met geluk 2 uur. Ik doe nog combi flesvoeding en borstvoeding en dit gaat een stuk beter. Ik kan in elk geval 's nachts weer een paar uurtjes slapen.

Henrieke: Ik stuur je vanavond ffies een mailtje. Morgen doe ik je doeken op de post.

Voor de rest hoop ik dat alles heel goed met jullie gaat en met de kleintjes:) Las alleen nog van henrieke en emma.. Klinkt als KISS syndroom.. Hopelijk geeft de huisarts uitsluitsel

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Belliebel, zo jij had een lekkere nacht !

Rono, Levi sliep vanaf 2 weken al af en toe door.

Bailey, jeetje heftige bevalling en zwaar onprofessioneel van je vk zeg om te smsén en je af te snauwen.
    Sex heb ik nog niet gehad, ook nog geen behoefte aan. Ga denk voor een spiraaltje,maar mijn huisarts raad dat pas aan met 3 maanden dus tot die tijd condooms. Bij Levi vond ik het de eerste paar keer ook niet echt pijnloos.

Henrieke, haha ja lastig he. Elin is ook wel eens aan het knoeien met drinken en dan opeens laat ze de tiet los om haar broek vol te poepen haha

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @miracle
    het komt zelden voor dat ik na 6 uur nog 1,5 uur kan slapen :)
    Kreunen nee... hier wel snurken... en hard ook!

@kaatje
    waar bestel jij de condooms dan?:p hihi
    (heb iemand al de opdracht gegeven om te zoeken.... het zijn dus 14.044 condooms voor 1250 euro :p hihihi)

@jac
    hoe gaat het met jou? Heb je de ha nog gebeld?

@bailey
    Welkom terug :) gefeliciteerd met Milan :)
    Hoe gaat het met jullie? Ik had die vk toch een woordje gegeven joh!

@henrieke
    idd elke minuut extra slaap is goddelijk :p

@patries
    gisteravond 23:00 uur... uhm... 00:20 uur... 04:00 uur... geloof ik... ik moet dat denk ik echt een keer gaan opschrijven maar val na het voeden ook zo weer in slaap hihi...
    Hopelijk heb je mooi weer voor het wandelen :) Hier regent het al de hele dag.

@ennas
    het douchen? Geen enkel probleem... handdoek op bed... hydrofiele luier eroverheen...
    Douche aanzetten, zelf uitkleden,spullen klaarzetten (dat doe ik meestal voordat ik me uitkleed:p), Céan uitkleden, douchen... hem op de handdoek leggen luier over hem heen leggen en extra handdoek zodat hij warm blijft...
    zelf snel afdrogen en badjas aantrekken... daarna Céan verder afdrogen en kleding aantrekken... daarna mezelf verder :)
    Werkt ideaal... maar ik douche altijd 's avonds... daarna kruipen we lekker half naakt tegen elkaar aan... deken over hem heen en vaak ligt hij dan relax tegen me aan en valt hij in slaap tot aan de volgende voeding :)

15. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Ik wil ook het liefst zo min mogelijk hormonen, het liefste geen maar volgens mij kan ik niet tegen condooms... Gisteren dus met gedaan maar nu jeukt alles onwijs daar beneden, zowel inwendig als uitwendig (waar het condoom geweest kan zijn zeg maar). Even aankijken dus ;). En tja die VK, wat zullen we daar eens van zeggen... die hoef ik nooit meer! Heb ook een klacht ingediend want zo had ze nog meer acties...

Henrieke, ach gos... Hier ook met regelmaat gehad maar sinds we infacol gebruikten voor de krampjes en boertjes gaat het gelukkig stukken beter. Of het echt daardoor komt durf ik niet te zeggen maar sinaasappel schijnt wel laxerend te werken.

Kaatje, wat leuk dat jullie ook Milan als naam hadden! :D

Frummel, klinkt heftig zeg... Hoop dat Jace snel opknapt. Vind het trouwens een hele gave naam!!

AnnaB, tja op dat moment is het helaas voor mij gelukkig voor haar niet tot me doorgedrongen. Pas achteraf toen ik het er met manlief over had en ik dacht dat ik het me had verbeeld zei hij dus dat het echt zo was gebeurd... Hmm, toen werd ik pislink natuurlijk. En nu nog als ik het verhaal vertel trouwens. De vk die mijn hechtingen heeft geknipt vroeg hoe het was gegaan en ben helemaal uit mn stekker gegaan. Na een kwartier ratelen snapte ze wel waarom en ging zij dit ook met haar evalueren omdat dit absoluut niet zo mag gebeuren... Hoop dat dit een ander bespaard mag blijven!

16. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Heb je wel eens aan het kiss syndroom gedacht?

17. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    We dachten het zelfde!

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wat is dat kiss syndroom? (naam klinkt heel bekend:))

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Jemig van het gesnurk van Céan word ik moe...

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    KISS syndroom, vandaag voor het eerst van gehoord :) Zal even googlen.

Share This Page