Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Lees net in de lounge dat een forumlid haar man is verongelukt, hebben een kindje en ze is zwanger van de tweede...verschrikkelijk!!

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ben echt stront chagrijnig. Heb de neiging dat hele pak nutrilon ar door de plee te flikkeren. Het spugen is idd minder, maar ipv daarvan heeft ze verstopping en zit haar fles vol met klonten en verstopt de speen om de minuut. Hierdoor raakt zij enorm gefrustreerd en ik dus ook. Zelfs een drie standen speen van 3+ maanden verstopt en komt er geen druppel meer uit. Heb de neiging nutrilon te bellen en ze flink uit te kafferen. Maar goed, bel morgen wel het CB, maar denk dat ik liever Emma laat spugen...

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Frustrerend Henrieke!!! Het ene probleem opgelost en het volgende is er al.

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou ik denk zomaar dat Ismail zijn regeldagen heeft. Wist niet wat het inhield maar nu ondertussen wel ;) Meneer wil alleen maar bij ons slapen. Gelukkig wel in de nacht goed slapen in zijn eigen bedje. Overdag ook wel maar zijn dus van die hazeslaapjes. 45 min en dan houdt het ook op.

Wel alles gelezen maar niet reageren .. sorry meiden...

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ennas, jij dus ook een leuke en lange avond achter de rug! Ik lig ook al lekker in bed, nog even gtst kijken en dan slapen!

Anna, succes met puin ruimen! Heb nog steeds diep respect voor je dat je allemaal maar alleen doet. Wat een rot bericht van je vader trouwens.

Henrieke, ik zou het ook eens met een thermometer proberen. Morgen idd maar even de HA of CB bellen. succes/sterkte komende nacht, hopelijk slaapt ze vannacht gewoon lekker.

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Martje, Ja ze heeft een hele moeilijke stoelgang. We zijn er nu een jaar ong. mee bezig en lopen het laatste half jaar bij de kinderarts. Ze kan niet zonder haar poepdrankje ( zo noemen wij het inmiddels, is een medicijn wat haar ontlasting verdunt ) en ik heb in geval van nood ook in de la een doosje klysma's liggen ( deze hebben we in het begin veel moeten gebruiken omdat ze na 3 dagen ooit nog bezig was...).
    Nou worden we vanaf oktober begeleid door een obstipatieverkleegkundige, zij gaat ons helpen met het afbouwen van de meds in de hoop dat ze er vanaf komt.

Ennas, zo! Logisch dat je moe bent, slaap ze ;)

Henrieke, en JBPM door de voeding helpt dat niet? ( johannesbroodpitmeel )

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Danitjuh; Hoop dat de regeldagen snel voorbij zijn.

Miracle; Wat lijkt me dat zielig als ze zo'n last heeft en niet kan poepen... Ik hoop dat de obstipatieverpleegkundige jullie kan helpen.

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @henrieke
    dikke knuff

@miracle
    Hij drinkt gewoon heel normaal eigenlijk. Niet boos, niet trekken, niet bijten helemaal niks...

@Kaatje
    ik dacht ook hij krijgt te weinig binnen. Maar als ik dan zie dat hij tevreden is. goed poept en plast en goed groeid maak ik me niet zoveel zorgen. Als hij niet zou groeien dan zou ik me zorgen maken.

@bellie
    Dank je wel voor je compliment :)

@rest
    thanks voor de reacites op de foto's :)

@iedereen
    slaap lekker... ik ga zo denk ik maar eens naar boven verkassen :)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Anna, dan zou ik me niet druk maken, hij heeft voldoende aan die 90cc ;) slaap ze!

Martje, ja vooral in het begin, de tranen stonden vaak in de ogen als ze aan het gillen en huilen was van de pijn. Gelukkig gaat het nu goed maar owee als we 1 dag haar drankje vergeten dan heeft ze de volgende dag meteen moeite en met een beetje pech slipt ze dicht..

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Anna: 90cc is een nette hoeveelheid hoor met bv.

Henrieke: neutral zeep halen beetje eraf schrapen, met drupje water mengen en er een zetpil van kneden en dit inbrengen. Hap zal weinig tot niets doen eraan.. sterkte meis

Zo hier weer terug van ons weekend weg. Praat jullie nog bij maar ik ben nu echt helemaal kapot dus duik me bed in!
    X

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kan me voorstellen dat dat vreselijk is. Je staat er dan zo machteloos bij, je zou zo graag willen helpen maar kan niks doen. Gelukkig gaat het nu goed!!

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    jeetje wat erg zeg voor winnietje (?),.. en voor haar kindje(s) natuurlijk! zit gelijk te janken...

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    frummel,wel leuk weekend gehad?

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gave foto's Anna!!!

Henrieke, idd even tempen... en anders gewoon bellen meid. Ze zitten daar niet voor niks.

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Henrieke, wij zijn er ook achter dat je heel erg goed moet schudden met de nutrilon voeding. Doe je dit niet dan veel klonten.

@Poepen, nou Bart heeft hier ook veel last van. Hij poept maar dan heel erg weinig en het is keihard. Vrijdag heb ik dus een afspraak gemaakt bij de ha. Het is gewoon zielig. Klysma's geven doe ik niet want ik ben bang dat hij dan niet meer zonder kan. Ik geef nu druppels van vsm maar heb het idee dat het niet helpt.
    Bart drinkt veel en eet ook genoeg bruin brood.

Gillen en huilen doet hij niet maar hij is dan bijv. de hele dag bezig met proberen te poepen en dan komt er pas aan het einde van de dag een klein hoopje uit. de dagen daarna is het dan ook en soms komt wel alles er uit op 1 dag maar met moeite.

Hier kwam Fleur om 5:15 en haar laatste fles was van 11 uur. Dus dit gaat de goede kant op.

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Onze kleine meid heeft het weer perfect gedaan van half 11 tot half 7!
    de kraamvisite gister was nog gezellig.
    Neia had geen koorts meer en leek naast het hangerige niet zoveel last te hebben, hopelijk blijft het zo.
    Ik heb gisteravond nog de was weg gestreken, pfff maar dan is dat ook klaar. En daarna heerlijk met nila geknuffeld, ze kan zo mooi kletsen als ze nergens last bam heeft.
    Nu maar de douche in duiken, want om 10.uur krijgen we al kraamvisite van.een collega.

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

henriekec en hoe is het gegaan vannacht? heeft ze nog gepoept?

frummel vertel vertel hoe was je weekend?

paso fijn dat jim nu een ritme heeft. en watfijn dat jullie een letselschade advocaat hebben gekregen! en nu wel blijven schrijven he. is leuk!!

ooh mijn geheugen is een zeef. sorry dames die ik vergeet.

bbq gisteren was gelukkig in de aula. buiten tentje voor de bbq. Was wel gezellig.

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ze ligt nog te slapen :) Denk dat ze doodmoe was gisteravond want uiteindelijk viel ze diep in slaap en heeft de hele nacht door geslapen! Straks bel ik het CB, even overleggen.

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier best een goede nacht (voor ons doen dan), 0.00 uur laatste voeding en toen om 05.00 uur weer. Senna net naar de psz gebracht, straks in huis ff wat doen en vanmiddag komt de fysio.

Schildje; Hopen dat de ha wat voor Bart kan doen, want dit is ook sneu.

MNM; Fijn dat het met Neia wat beter lijkt te gaan, met Nila ook alles goed?? Ze heeft wel weer goed geslapen!

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Werd begroet door een mega glimlach :D Ze had wat gepoept, maar niet veel. Flesje van 180+6 verdween in haar holle kies. Ze had flink honger! Schudden lijkt te helpen, zaten flink wat minder klonten in.

Nu even knuffeltijd en als ze straks slaapt en ik gedoucht heb, bel ik het CB. Ze zeggen dat het twee weken duurt voor ze aan een nieuwe voeding gewend zijn, maar wil niet dat ze twee weken lang alleen maar pijn heeft!

Nog bedankt voor jullie berichtjes. Ik wil wel op alles reageren maar gaat me even niet lukken. Zit momenteel heel slecht in m'n vel en met dit er nu bij heb ik alle energie nodig om haar te troosten.

Deel Deze Pagina