Paso Wat fijn dat je mannetje weer wat aan het werk is. Dat geeft vast ook weer wat rust. Ik vind het op een gegeven moment ook wel weer tijd dat Marcel aan het werk gaat, bijvoorbeeld in een vakantie, of toen hij werkeloos was. Kaatje Fijn dat Levi lekker verwend is Jammer he dat zo veel drukte zo van invloed is op die ukjes. Toen ze er net waren hadden ze dat niet zo vind ik. Romee ligt ook het liefst boven in haar bedje te slapen merk ik. Hoe was het bij de tandarts? Haha, brood eten met verdoving is niet handig. Ik moet eigenlijk voor controle, maar stel het steeds uit.... Bah! Henrieke Heeft Emma ondertussen al gepoept? Misschien kun je beter nutriton proberen ipv AR? En misschien de voeding roeren met een vork, dan heb je minder klonten in de voeding dan wanneer je het alleen schud. Anna Balen dat Cean zo weinig drinkt per keer. Als hij per x meer zou drinken zou hij misschien 's nachts ook langer slapen. Romee drinkt 120+4, om de 4 uren en 's nachts slaat ze er 1 over. Als je kolft, komt er dan wel meer uit dan die 90 ml? Wat ontzettend k*t dat de kids weer niet te handelen zijn.... Prachtige foto's! Martje Jeetje wat een beroerde nacht door het onweer zeg. Jara is er gelukkig niet wakker van geworden. MNM Lees dat het weer wat beter gaat? Fijn zeg! Wat raar dat de rest van je collega's nog niks hebben laten horen.... Een van mijn ooms en tantes zijn nog niet geweest. Dat valt me ook erg tegen, had ze namelijk wel verwacht. Ok, de vakantie zit er tussen, maar Romee is al zo'n beetje 2,5 maand oud Juud Wat fijn dat jullie zonnetje er weer is! Genieten he? Wat een lekker bekkie heeft Rein! Verlof Tsja het verlof is ook hier bijna afgelopen. Moet de eerste week van oktober weer beginnen. Begin maar even met een halve dag, die andere halve neem ik wel op. Dan op woensdag weer een halve en vrijdag dan de hele dag. Heb een contract van 3 dagen, maar heb zoveel uren opgespaard dat ik de komende maanden de woensdagmiddag vrij neem. Frummel Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! En lief dat je de kleertjes allemaal weg geeft. Dat kleine mannetje zal zijn kast vol hebben hangen dankzij jou! Dat geeft vast een goed gevoel. Maar inderdaad wel moeilijk hoor. Winnie Vreselijk zeg! Dat lijk me echt een en al hel... Jac Haha jij hebt ook zo'n rare slaper! Romee slaapt het liefs op haar kamer, ingebakerd (heb een puckababy besteld) en ook met een doekje over haar ogen.... Oja en de speen in haar mond, als die er uit floept kun je m maar weer terug stoppen Kleine Dylan Nog niks over gelezen, maar zo te horen wil ik dat ook niet lezen... Zal wel niet al te prettig zijn. Trouwens wie heeft dat dan gepost op het forum? Moeder zelf??? Pink Succes meid, hoop dat je kleine meid snel wat regelmatiger besluit te drinken! Zo, ben weer bij. Gistermiddag gezellig () op visite geweest bij mijn schoonmoeder. Kids zijn weer verwend door mijn zwagers, haha, Jara is helemaal blij met haar piano (electronisch keybord). Paps en mams zijn er wat minder blij mee Maar gelukkig begrijpt Jara best dat ze er even mee kan spelen en dat het daarna ook wel weer even genoeg is. Heb mijn trouwring ook weer om gekregen na weet ik hoe veel maanden.
Ik gebruik nog steeds voedingsbh's. Heel af en toe een normale als ze allemaal in de was zitten maar vindt dat toch minder praktisch
Zoo, de booschapjes weer binnen...ukkie ligt in de box te kraaien, zo tijd voor een voeding en Hubbie zit in de badkuip. Pink; tjonge dat zijn brakke nachten! hopelijk snel wat meer ritme. Annab; 90 cc maar dus... tjonge heb ik dan echt zo'n hongerlap...die neem pas genoegen met 180 cc. (gewoon borstvoeding gekolft) Frummel; sinds ik kolf heb ik ook mijn gewone bh's weer aan maar met aan de borst drinken vond ik het wel makkelijk. En ja ik krijg die opmerking nu ook al omdat ik afkolf. Mensen vinden dat blijkbaar een heel gedoe. Voor mij is het alleen maar makkelijk want ik ben in 10 min klaar met kolven, terwijl jim er 2 uur over doet tussen het slapen door..... laat mij maar lekker kolven! Jac; geen nummer 6 begrijp ik? tja 5 is ook een hele dagtaak! (dat vind ik met 1 al ) Sterkte met je ingreep. MNM; Nila doet het ook al goed! Hoe gaat het met jouw nachtrust? Nog steeds medicijnen? Marleen; jah dat is waar...ik kan heerlijk door het huis stormen als hubbie werken. Anders was ik altijd met hem op sleeptouw en dan krijg je niks gedaan. Wat heeft jouw dochter trouwens een grappige slaapmethode Zo en nu de kleine man eens voeden...dan kan ik daarna gaan koken.
[FONT=Calibri, sans-serif]Goeiemiddag!![/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]MNM, heerlijke nacht weer gehad dus!![/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Zo dat is wel lekker optijd, kraamvisite [/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Fijn dat het met Neia ook weer beter lijkt te gaan.[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Juud, wat een knap mannetje!![/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Einde verlof: Ik wil en moet er ook nog niet aan denken. Volgende week gaat Ryan voor het eerst na het KDV, gelukkig maar 3 uurtjes, maar wil er toch nog niet aan denken dat ie er straks hele dagen naar toe gaat ( gek is dat want bij jaimy vind ik het niet zo erg.. Maargoed die gaat er dan ook alweer 2 jaar naar toe ).[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Ik moet overigens 17 oktober beginnen, ligt natuurlijk wel aan het gesprek wat ik morgen heb...[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Eerste Prikjes: Ryan mag donderdag en ik zie er behoorlijk tegenop, gelukkig gaat me moeder met me mee.[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Frummel, dat klinkt idd als een super heerlijk weekend![/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Lief van je dat je de kleertjes aan iemand geeft die het niet zo breed heeft, daar zal ze je enorm dankbaar voor zijn.[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Moonlight, heerlijk zijn ze he, die lachjes [/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Paso: Obstipatieprobleem hier komt niet door fles of bv. Hier is ze daar pas met 2 jaar last van gaan krijgen en toen at ze al volledig met ons mee.[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Kindje dylan: ik heb hier geen woorden voor, zo iemand..Te walgelijk voor woorden gewoon..[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Het idee dat zoiets ook hier om de hoek zowat is gebeurd maakt me misselijk..[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]BV- VoedingsBH's: Ik draag nog steeds voedingsBH's, zat vd week wel te denken of een gewone BH ook lekker zou zitten maar een voedingsBH is wel weer makkelijk met voeden, lijkt me.. Bij Jaimy droeg ik volgens mij tot het einde van de BV periode een voedingsBH.[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]BV-vragen: Ik heb wel vragen gehad met tot wanneer ik van plan was BV te gaan geven. Ik wil zelf heel graag de eerste 6 maanden zoiezo BV geven, bij Jaimy heb ik tot mijn grote verdriet maar tot 4 maanden kunnen geven, daarna ligt het aan hoelang Ryan bij mij wil blijven drinken al trek ik wel ergens de grens.[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Pink, hoop dat ze snel weer een ritme krijgt![/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Zo ik ben weer bij [/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Smoe is vanmorgen op bezoek geweest en had een kadootje voor me bij, wat blijkt.. heeft ze een Mei Tai gemaakt! Vriendlief is vorige week zaterdag daar geweest en had blijkbaar tegen haar gezegd dat ik er een wilde, is ze op internet gaan neuzen en heeft ze hem zelf voor me gemaakt Erg lief van der Ryan ligt nu ook al sinds een uur of 2 in de box te slapen, en dan in de doek als hangmatje. Heeeeeerlijk![/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Morgen op gesprek komen bij me werk. Ben wel benieuwd en knijp hem ook wel even, Het kan nu drie kanten op, geen verlening, wel een verlening of een verlening maar met mindere uren. Als het een van de laatste twee is vind ik het niet erg! Als het het eerste is ga ik direct opzoek naar ander werk in de hoop z.s.m na het verlopen weer aan de slag te kunnen.[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]En! Vriendlief heeft de promotie gekregen!!! Ergens deze week zal die terug op gesprek moeten voor het bespreken van zijn salaris en contract. Helemaal super ( daardoor kan ik als ik wil ook ervoor kiezen om minder te gaan werken )[/FONT]
Zo, ha gesproken en we gaan toch over op de Omneo... Vinden het beter om nu al over te stappen, dan dat we twee weken wachten tot Emma aan de AR gewend is en dan over te stappen op Omneo. Dan kan ze weer twee weken wennen! Alleen jammer dat al die voedingen niet in kleine pakken verkocht worden. Hebben straks aan bijna 60 euro (open) voedingen staan en daarvan gebruiken we maar 1.
Goed zo Miracle-man!! En wat lief van je schoonmoeder. Juud, leuk dat je weer eens langs komt! en je verlof al weer voorbij, wat is dat snel gegaan. Volgens mij is mijn zwangerschapsverlof over 2 weken afgelopen, maar dan begint mijn zomervakantie 14 nov moet ik weer aan de slag. Mooie foto's van Rein! Frummel, lief dat je de kleertjes weg geeft. Ik moet het nog uitzoeken... Jac, succes met de ingreep. Krijg je de essure? of echt knip-knip? MNM, kraambezoek van je werk. Bij mij komt toevallig morgen onze locatie-directeur langs. Ze blijven maar even, ze zijn hier rond 14.00 uur en om 15.00 uur gaan ze al weer naar de volgende baby kijken. @baby dylan, wat een klootzak is die vader.... en dan ook nog een foto sturen, verschrikkelijk
Het gaat echt verkeerd in Nederland. Las nu dit in het nieuws... Wederom tranen hier! ‘Stel uit A’dam martelde baby dood’ - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Henrieke, ik ga de link niet eens openen, kan daar zooo slecht tegen Wat betreft je voeding, je hebt de AR nu over? Je zou anders hier op het forum kunnen kijken of iemand hem evt van je wil overnemen..
Dan idd niet openen!! Ik word er gewoon beroerd van Ik denk idd dat ik daar naar ga kijken. Scheelt toch weer!
Zo de fysio is geweest, heb wat tips gekregen hoe ik hem vast moet houden zodat hij z'n rechter nekspieren ook meer gaat gebruiken. Voor in bed een handdoek onder het matras gelegd, zodat hij iets opzij ligt en daardoor naar rechts kijkt. Volgende week komt ze weer!! MNM; Raar zeg dat je van de rest nog niets hebt gehoord!! En lekker bijgekletst met je vriendin?? Jac; Haha, de kleine man weet nu al goed hoe hij het hebben wil! Frummel; Heb het nog niet gelezen, maar als ik je reactie zo lees, kan ik het ook beter niet lezen... Voedingsbh; Hier nog wel, weet nog dat ik met Senna ook vrij snel weer gewone bh's aan had, maar had toen ook voedingsbh's die niet lekker zaten. Opmerking over bv heb ik nog niet gehad, maar ik zou het ook behoorlijk irritant vinden. Ik zie wel hoelang ik ga voeden, Senna heeft 8 maand borstvoeding gehad, toen was hij er zat van. Pink; Dat is vermoeiend...hoop dat het snel wat beter gaat! Knuff terug Danitjuh; Fijn dat het wat beter gaat met Ismail. Marleen; Haha...leuk cadeau zo'n piano. Paso; Doet Jim zo lang over een voeding dan aan de borst? Miracle; Alvast succes voor morgen, ik ben benieuwd... Mika krijgt volgende week de eerste prikjes, zie ik nu ook al tegenop. Wat lief zeg van je smoe dat ze een Mei Tai voor je heeft gemaakt! Gefeliciteerd met de promotie van je vriend! Henrieke; Hopen dat het met de andere voeding beter gaat! Jeetje wat een verschrikkelijk bericht zeg, snap echt niet dat iemand tot zoiets in staat is...
henrieke: ja daar kun je je toch helemaal niets bij voorstellen.. een kind vraagt er niet om om geboren te worden. Kies dan voor goede voorbehoedsmiddelene, abortus of adoptie maar zoiets pff hoe kun je zeg Marleen: nee las het op internet en kreeg het er echt koud van. Miracle: wat heerlijk zeg!! komt dus erg goed uit Henrieke: ik zou ook eens op dit forum kijken ja. uhm zeef ik is weer alles vergeten. Hier is heel het huis weer schoon. Wat een zooi was het zeg pff. Dex had zijn ontbijt koek overal op uitgesmeerd. Er was natuurlijk een heel weekend niet schoongemaakt, 2 katten en een konijn en de vrijdag dat we weggingen was ik ook nergens aantoe gekomen. o even een tip. Bij de blokker hebben ze een nieuwe dweil van jml ofzo voor 9,99. Er is een reclame van op tv. Had die net gehaald omdat de oude net afbrak. Dat ding is echt briljant voor een tientje! hmm ik kon toch zweren dat ik nog iets wilde zeggen..*denk denk denk* ben het kwijt, komt nog wel
Je kunt de plek waar geprik is ook insmeren met arnikind vallen en stoten gel dat verzacht en zorgt dat het niet zo snel gaat zwellen. Zelf laat ik pas met 4 mnd prikken en haal ik korreltjes bij het hollistischcentrum voor de enting. (verder laat ik de DKTP+Hib niet samen met de Pneu prikken, veel te belastend voor het lijfje, vind ik)
martje: kan er geen link van vinden sorry.. Het is zo'n microvezel dweil die je kunt uitwringen met zo'n ding aan steel. Vind hem echt top