haha hij kan grappig zijn maar op dat soort momenten baal ik hoor. doe ik zelf zo mijn best en dan verpest hij het voor zichzelf
Schildje: fijn dan alles 'goed' was! Kaatje: zo'n opmerking zou ik ook echt niet kunnen waarderen. Hier ook zo'n hork die verwachte dat we direct na de bevalling weer een spetterend sexleven zouden hebben.. Rono: zal je zo ffies een pb sturen! Die jurk staat je geweldig meis! uhm verder.. Danny is sporten, kids beide op bed en ik hang op de bank met een enorme pot thee
Hier een ontroostbaar kereltje....weet niet goed wat ik er mee aan moet. In de box is brullen, in bed is brullen, en bij mij is het ook brullen. speen helpt voor 3 minuten... Hubbie ligt al in bed met oordoppen want die moet om half 5 weer op. Schildje; hopelijk wel wat gerustgesteld? Gelukkig lijkt het mee te vallen. Henrieke en kaatje; haha ik heb ook een man die continu mij wil verleiden. Heb hem gezegt dat hij dan maar condooms moet halen....haha dat zag hij geloof ik niet zo zitten...waarom schamen mannen zich om condooms te halen????
Ik zou (als mijn hubbie zo'n opmerking zou maken) een kussen naar z'n kop smijten en denk ik lachen uitbarsten whaha. Ach, het komt toch allemaal vanzelf wel weer goed!
paso: comdooms bestellen via internet? geen idee waar die schaamte vandaan komt.. Heeft Jim soms een huiluurtje? Declan begon dat rond de leeftijd van 1 maand ook te ontwikkelen.. Het enige wat je dan kunt doen is ze bij je houden en uit laten huilen. Heel zielig en vooral frustrerend
Zielig he, als ze zo ontroostbaar zijn. Misschien werkt een lekker warm badje! Mannen en condooms kopen: Tja, die van mij is er niet heel moeilijk in, maar als ik zeg dat ik ze ga halen dan lijkt het toch altijd wel een opluchting voor hem hihi.
@Paso ik ben ook gerustgesteld. Het is de eerste keer dat mijn meisje zo iets heeft en zeker omdat ze nog maar 7 weken is dan vind ik het altijd moeilijk. Met de jongens was dit ook zo. Ze is na de fles van 6 uur even aan het mopperen gegaan maar was binnen 5 min stil. Ze was ook zo moe en als je koorts hebt dan ben je sneller moe. Dat ben ik al als ik dit heb dus laat staan hoe een baby zich voelt. Voordat zij naar bed ging kreeg ik nog heel veel lachjes te zien van haar. Zelfs naar papa werd goed gelachen, wel met slaperige oogjes. @Sex, hier 2 keer gehad na de bevalling. Maar meer zal nog wel komen. We zijn zo moe als het avond is en de kids liggen op bed dat wij eigenlijk maar 1 ding willen en dat is slapen slapen slapen.
Schildje; Fijn dat alles "goed" was bij de huisarts. Ik hoop voor je dat je kleine meisje inmiddels lekker slaapt en snel weer koortsvrij is. Logisch toch dat je je zorgen maakt, ze zijn ook nog maar zo klein. Paso; En slaapt jullie mannetje inmiddels??
Ja heel zielig! Ik heb jim maar even aangelegd om hem wat te kalmeren. Hij had wel pas een uur geleden 180 ml gedronken, maar het lijkt te helpen. Oh en hij is nu zijn luier vol aan het knetteren tjee wat een lawaai.
Als Jace krampjes heeft is hij ook alleen maar met tiet te troosten en dan komt ook direct alles eruit haha
Schildje; oh gelukkig maar, en ze kan er zelf nog om lachen Zit er trouwens ergens rond 6 weken een regeldag misschien?? Martje; nee helaas. Meestal is hij ook wel wakker van 7 tot 23 maar dan kan hij zich in de box nog prima amuseren en wordt hij pas rond half elf als hij honger krijgt wat jengelig....voor 2 weken terug ging het de hele dag zo tussen het borstvoeden door dus ik kreeg even een deja-vu Bellie, ja in badje wordt hij wel altijd heerlijk relaxed maar dan maak ik hubbie weer wakker met alle lawaai... pffff rotte ploegendienst ook... Frummel; heej das een goeie! Maar toch vind ik dat hij zich niet zo aan moet stellen dan zet hij maar een bivakmuts op als hij bang is om hekend te worden... (wonen echt in een roddelgat)
Paso, volgens mij zat er poep dwars! Mannen en condooms: Hier heeft ie er geen problemen mee, heb ze ook no niet zelf hoeven halen
Ik geloof het ook! Inmiddels is hij in slaap gevallen in de box. Ik had hem ook even zijn broek uitgedaan want hij werd zo heet van al dat gehuil.
Mannen en condooms. Ferry zou er ook geen problemen mee hebben, maar meestal bestel ik er tig tegelijk op internet. Net zo makkelijk en een stuk goedkoper.
Paso: heb nog een pak kruidvat condooms liggen haha. Will ze zo in een envelop mieteren en naar de opsturen hoor. Gebeurd hier niets mee..
Paso; Zo dan is jullie kleine man ook lang wakker 's avonds!! Volgens mij geen regeldagen rond die tijd, maar elk kind is natuurlijk anders. Mika had geloof ik toen hij ca. 6 weekjes was ook een aantal onrustige dagen, even daarna werd hij verkouden, dus bij hem lag het daar aan. Oh lees net dat hij slaapt, gelukkig!!