hier een verkouden TM en een moeder met een zwaar gekneusde enkel... niet handig kan helemaal niets meer behalve vanaf de bank toekijken hoe andere voor me kids zorgen... to met hubbie en de kids naar t CB, wil nu toch echt wel eens weten hoe goed TM groeid...
Zo even een keer schandalig gequote Hier was het vroeg dag. Elin kwam om 02.30 en toen om 05.30. Had een doorlek luier dus helemaal moeten omkleden.En toen was ze wakker.beetje jammer
Goeiemorgen! Ryan kwam om 5.30u en ligt nu net weer te drinken Zometeen de kids en mezelf klaar maken om naar het cb te gaan, krijgt de kleine vent zijn eerste prikjes..
morge dames, zo hier is lekker geklets gisteren. Heb alles gelezen en op gereageerd. Maar ben alles weer kwijt. Had niet opgelet en kreeg een update van iets. Dus de computer sloot af. Dus alles kwijt. dus dat reageren komt niet meer. wil wel mamachantal dikke knuffel geven meid. Leek het net zo goed te gaan. Hopenlijk houd ze het vandaag weer binnen. En hoe was de uitslag van je zwtestje?? Sex. Nou hier ook totaal geen zin. Ook een beetje bang dat het nog zeer doet. En heb met manneke de afspraak staan dat ik dan weer naar de dokter zou gaan, om het weg te laten halen. Maar daar zie ik zo als een berg tegenop. Niet voor de pijn, maar gewoon weer iemand tussen de benen, en de poeha eromheen. Maar ja zal er toch wel weer een keer doorheen moeten.
Jac, kon je er zelf maar iets aan doen he Ik heb dat nu met mijn stuitje. Dat is door de snelle bevalling gekanteld, fysio kan er niets aan doen. Die adviseerde me naar een huisarts hier in de buurt te gaan ( niet mijn eigen ) want die kan het inwendig terug zetten. Maar dat gaat mooi via de anus. Dank je de koek koek. Zolang ik het meeste nog pijnloos kan laat ik het lekker zo
Zie ik onderweg de buurvrouw en die vertelde mij iets over school en ik heb het gelijk maar even opgezocht in de krant. http://www.gelderlander.nl/voorpagina/liemers/9473807/School-tot-de-kerst-op-de-vlucht-voor-steenmarters.ece Nou dat is dan lekker!!!
Daar ben je lekker mee zeg. zijn de kids nu wel op school ? Hopen dat je straks niet helemaal naar de andere kant van het dorp/stad moet voor school
Kaatje dat is het mooi ervan. Hier in de buurt hebben we niet een groot gebouw staan wat zolang gebruikt kan worden. De andere school in het dorp verderop, dit is voor mij nog geen 500 mtr, die zitten ook al vol. dus ik ben heel erg benieuwd hoe hun dit gaan oplossen.
Goedemorgen, Hier best fijne nacht, 23.30-4.00-8.00 en toen een heerlijke poepluier, werd ook wel tijd hij had vrijdag voor het laatst gepoept. Gebruik nu voor de nacht trouwens pampers en hij is nog niet één keer weer doorgelekt, het kwam er vanmorgen wel aan de zijkanten uit, maar daar kan ook geen luier tegenop... Mika direct maar in bad gedaan en die ligt nu heerlijk te slapen!! Vandaag de wekelijkse boodschappen weer doen, m'n moeder komt even oppassen, heb geen zin om weer met een huilende Mika door de C1000 te lopen. Marleen; En was de flurry lekker?? Schildje; Wat fijn dat het wat beter gaat met Fleur! Jeetje wat een gedoe op school, wat kunnen die beestjes wat aanrichten... Bapsie; Au...gekneusde enkel. Heb je je verstapt ofzo?? Beterschap voor TM Kaatje; Weer niet zo'n fijne nacht dus! Brrr...klinkt niet fijn hoe ze je stuitje kunnen kantelen, als ik er niet veel last van had liet ik het ook mooi zoals het is. Miracle; Sterkte met de 1e prikjes... Jac; Kan me voorstellen dat je niet weer met de billen bloot wilt.
iemand nog ideeën voor een TE vrolijke baby?? sinds gisteravond wilt meneertje alleen maar lachen als hij ons ziet. Heel schattig enzo maar hij drinkt dus ook amper.. Ik leg hem aan, hij hapt, zuigt 2x en gaat dan weer lachen en laat los. Vervolgens toeschiet reflex, kind schrikt zich de *PIEP* en stikt haast.. Afkolven en fles al geprobeerd, zelfde gebeurd.. Ook voeden met een doek over hem heen zodat hij niets ziet maar wederom hoor je dan de schaterlachjes onder de hydrofiel vandaan komen. Het is echt super lief hoor maar hij moet wel drinken en huilt ook echt van de honger.. Maar zodra hij dan aan ligt is lachen ineens weer belangrijker
Frummel hier ook een hele vrolijke dame.. Ik heb vannacht hele verhalen gehoord tegen dr beer.... Ze lult al meer dan dat dr moeder doet ben benieuwd wat voor telefoonrekeningen dat gaan worden later En nou ligt ze te slapen.... Natuurlijk erg moe..
Heel verhaal getypt en op iedereen gereageerd iets van 20 pagina´s ofzo valt me internet uit :x Dus sorry ga het niet meer opnieuw doen Met Ismail gaat het weer de goede kant op. Overdag toch wel veel beneden maar hij slaapt wel gelukkig. Afgelopen nacht had meneer natuurlijk een schone luier en toen vondt hij het nodig om hem maar vol te knetteren Dus was hij klaarwakker. Heb hem maar gewoon in bed gelegd en hij is warempel in slaap gevallen. Ga volgende week aan de kinderarts vragen of ik mag gaan zwemmen met Ismail. Pff maar welke zwemluiers moet ik dan halen? die van kruitvat vallen van zijn kippenkontje af Zat zelf te denken aan dit Splash About - Happy Nappy zwemluier - Lime Blauw Iemand ervaring mee?
Ik heb zo'n starterskitje van huggies. Maar bij prenatal had je ook van die zwembroekjes waar je geen luuer in hoef te doen. Of zie ik dit verkeerd? Hier starten we over 2 weken met babyzwemmen
Het is zo'n dag... Emma niet in haar sas, kl*te kat zat de nacht opgesloten in een schuur van een doe-het-zelf zaak en vervolgens krijg ik ruzie met de eigenaar (die zelf de deur de hele dag open laat) en vervolgens stoot ik keihard m'n hoofd. Gevolg: alle emoties knallen er in 1 keer uit. Ik kan niet ophouden met huilen, knallende koppijn en ben zo chagrijnig als maar kan. Geweldig.
help help help help help!!!! ok dat is overdreven maar even snelll... wat voor kleur jurk? wit of ivoorkleurig? ben net opgemeten en sta nu op het punt om te bestellen maar ik twijfel:S