Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bellie leuk, Ballorig! Jara vind dat ook geweldig!

Moonlight Hier vanmiddag ook zo'n brief op de mat. Ik weet al naar welke school ze gaat, nu alleen nog inschrijven.

Schildje En nu maar hopen dat die beesten zich laten vangen.... ;)
    Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan oplossen!
    Oef schrikken zeg! Hij zal het vast niet snel nog een keer doen! (hoop ik voor je)

Mamatien Haha, jij hebt zin om weer naar je werk te gaan!
    aankomende vrijdag is mijn verlof officieel afgelopen. Maar heb nog 2 weken vakantie. Heb nog niet heel veel zin om weer aan het werk te gaan, maar zie er ook niet tegenop. Zal wel weer even wennen zijn.

Paso He verdikkie, plannetje mislukt! Anyway, veel plezier vanavond, als ie tenminste iets onder zijn kussen vind en er niet alleen maar op slaapt ;) Heb anders nog wel een leuke link voor je (heb je vanavond niks aan, maar anders volgende week ;))
    Naughty Knot - Gadgets en cadeaus, koop ze bij de leukste cadeauwinkel van Nederland!
    Kwam m laatst tegen toen ik aan het zoeken was naar een kadootje voor een vriendin. :D

Chantal he bah zeg! En het ging van de week zo goed!
    Kunnen ze de voeding niet iets dikker maken (of andere voeding)? Of is dat geen optie?
    Fijn dat je test negatief was!
    En succes morgen met Jamelie!

Kaatje Netjes hoor van Elin! Die wacht gewoon tot op het laatste moment.... :)

Zo, onze kelder ziet er prachtig en superopgeruimd uit :D
    En ook het kastje van de papieren is weer leeg.

Net is de meneer van de Dela geweest. Romee is nu bijgeschreven op de polis en we hebben weer wat informatie gekregen waar we over na kunnen denken.

Verder hebben we een kadootje besteld voor mijn ouders: ze worden volgend jaar beide 50 en zijn 30 jaar getrouwd.
    Dat is wel een leuk kadootje waard. We sturen ze naar de musical van Miss Saigon en mogen blijven slapen in een prachtig hotel met sauna enz.

Oja en Romee haar oogje is eindelijk (al een paar dagen) snot-vrij!
    Heb me een ongeluk gemasseerd bij dat oogje. Eerst werd het erger dus ik dacht dat het niet hielp maar ineens was het helemaal klaar. Kunnen we weer fatsoenlijke foto's maken. :D

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Even een vraagje aan de mama's die bv geven.

Op hoeveel voedingen zitten jullie op een dag?? Kom vandaag uit op 6 voedingen, stel dat hij straks doorslaapt (tenminste ik hoop dat dat een keer gaat gebeuren) kom ik dus maar op 5, zou dat niet te weinig zijn??

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    schildje, jeetje wat schrikken!

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Martje heb je enig idee hoeveel hij per keer binnenkrijgt? (ok domme vraag, maar misschien heb je een keer gekolft en heeft hij het uit een flesje gehad?)
    Maar het lijkt mij dat hij er genoeg aan heeft, anders zou hij vaker komen lijkt me.
    Romee krijgt ook maar 5 flessen van 120+4

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Nee heb nog nooit gekolft, dus heb werkelijk geen idee...denk wel genoeg, geef ook maar 1 borst per voeding als ik 2 geef spuugt hij de helft er weer uit.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he, die heb ik vandaag ook gehad voor Thom... (die wordt in juni pas 3...ze zijn er wel heel erg vroeg bij

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Martje, geef hier ook 1 borst per keer. Hij komt ( normaal ) om de 3 uur en dan zonder nachtvoeding, ik zit dan op 6 voedingen ( mits hij een keer extra komt ). Vandaag heeft hij maar 5 voedingen gehad ( ik ga hem nu wakker maken voor voedingnr 5 ). Weet niet hoe de nacht ga lopen nu, maar hij heeft sinds vanmorgen alleen maar geslapen en ik hem hem om de 4 uur wakker gemaakt voor een voeding.

Als hij meer wil dan komt hij ook vaker dus zou me niet druk maken. Kolven kan wel maar daar kun je je niet op vastpinnen want een volgende voeding kan goed minder aan cc zijn.

Ik ga me kleine ventje wakker maken voor de laatste voeding, even tempen en dan lekker in zijn bedje leggen. Ben benieuwd hoe vannacht gaat want hij heeft dus de hele dag veel liggen slapen, zou me niks verbazen als hij vannacht besluit te komen voor een extra voeding.

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Haha, ze hebben alle brieven voor het hele jaar in 1x uitgeprint en op de bus gedaan :D

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik wil Paso wel zien met de condomies op haar oren;):D

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ben ff helemaal van mn aprepo.. Net zwager en zn vriendin en zoontje op de koffie (waar we niet zo n goede band mee hebben) . Ik ging om 20.15 weg om te sporten. Ik kom net terug blijkt dat ze kwamen vertellen dat zij 9 weken zwanger is!!

Hun zoontje is pas 6 maanden!!!! Vind het echt bizar..
    Beetje lomp van ze dat ze t vertellen als ik wegben.. En vriendlief heeft natuurlijk verder niets gevraagd haha..

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Brief van ministerie van onderwijs heb ik vandaag ook in de bus gehad :D Jaimy staat wel al sinds vorig jaar ingeschreven op de basisschool, heb zelfs al de datum voor een kennismakingsgesprek ( zo, dat is vast geen nederlands woord :p )

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marleen, super cadeau !

aantal voedingen Meestal op een stuk of 6. Ook ik geef 1 borst per keer. Op mijn linkerborst houdt ze het langer uit. Zit altijd een stuk voller en zit meer druk achter.Daar krijgt ze in korte tijd gewoon meer binnen denk als bij die andere borst

Ik duik ook mijn bed in. Is alweer laat aan het worden. Truste

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    :$ toch gek dat ze dat vertellen als jij weg bent.... Dat vertel je toch meteen als je binnenkomt!?
    En snel al weer zeg, na 6 maanden. Je weet nu natuurlijk ook niet of het gepland was?

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mamatien, zo dat is wel heel erg snel...

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Mika is sinds dat ik naar de osteopaat ben geweest gewoon een stuk rustiger, wat natuurlijk heel fijn is, maar wat je soms ook zo onzeker maakt... Ook slaapt hij (vooral vandaag) best veel vind ik, heb soms het idee dat hij alleen maar in de kinderwagen ligt te slapen...

Even het schema van vandaag, rond 04.00 uur nachtvoeding, daarna om 08.00 toen even in de box en intussen badje klaargemaakt, na het badje rond 09.00 uur nog een paar slokjes aan dezelfde borst (die tel ik dus niet mee), daarna naar bed. Rond 12.30 weer wakker gemaakt, even geknuffeld en weer naar bed, om 16.30 weer wakker gemaakt, even in de box en rond 17.15 weer naar bed. 20.30 maar weer wakker gemaakt, tijdens het drinken in slaap gevallen... Of hij komt straks tussen 23.00 en 24.00 uit zichzelf of ik maak hem wakker voor de laatste voeding.

Als hij een uurtje in z'n bedje ligt wordt hij nog weleens wakker, maar dan geef ik hem de speen en slaapt hij zo weer verder. Ik weet dat dit eigenlijk juist een hongersignaal is, maar als ik hem zo snel alweer wat geef is de kans groot dat de helft er weer uitkomt. En als hij echt honger heeft dan spuugt hij de speen er direct weer uit.

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Leuk cadeau voor je ouders!! Fijn dat Romee haar oogje weer snotvrij is!

Mamatien; Zo dat is idd snel.

Kaatje; Dus ook 6 voedingen, dan ga ik maar gewoon op dezelfde voet verder. Las namelijk op sommige sites dat dat te weinig zou zijn en je vaker moest aanleggen om de productie e.d. op peil te houden, maar wil hem ook niet steeds wakker maken.

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zo hier was het gezellig bij die vriendin. Veel gekletst. Ze heeft nogal wat meegemaakt de laatste paar maanden. Waaronder mishandeling door haar ex. Maar laat dat nou ook een vriend van mij zijn :x Ben ook flink boos geworden op hem.

Daarna thuis Ismail aan papa gegeven. Hallo papa jij mag mij lekker eten geven en mij vermaken :D Ik lekker gedoucht en eten gemaakt. Ismail gooide weer roet in het eten. Die heeft gewoon niet geslapen van 15.15 tot ehhhh 19.00 :$ en natuurlijk moet hij gewoon om 8 uur weer eten ;) Dus in bad gedaan fles gegeven en toen lag meneer al snel in coma...

En nu is mams ook moe dus toedeloeeeeeeeeeeeee :D

Sherry thanks ik zal van de week eens kijken bij Prenatal.

Henrieke alweer een beetje bijgekomen? Knuffel.

Miracle wat groeit zoonlief toch lekker goed zeg! Heerlijk.

Schildje wat een gedoe met de school.

Mamatien succes dinsdag met de makelaar. Wel rot zeg dat het niet gaat op de manier zoals jullie willen. Zo die zijn er wel snel weer bij zeg met zwanger zijn. Raar dat ze niet wachten tot jij erbij bent

Frummel en normaal was die jurk welke prijs??

Marleen thanks voor de link. Ik heb hem opgeslagen. Dat lijkt mij inderdaad ook wel wat :d Leuk kadootje voor je ouders

Paso sterkte :(

Moonlight die van huggies die vallen bij Ismail zijn kippenkontje zo ervan af ;) Hij heeft soms gewoon nog een premature luiertje aan ;) Spinnen ik ga eerst met een bezem de trap af anders heb ik zo'n 8 potige beest in me gezicht.

Kaatje fijn zeg dat Elin drinkt uit een flesje.

Chantal pfff arme Vienna. Hopelijk is het met minder voeding dat ze het wel binnen houdt..

Schildje jeetje dat is zeker schrikken. Gelukkig is alles goed.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamatien, lees nu je berichtje pas van zwager en aanhang. idd raar dat ze het vertellen als jij weg bent. Jeetje zo snel alweer zwanger. die gaan het zwaar krijgen.

Martje, ik laat Elin ook zelf komen hoor. Meestal gaat het hier zo : 05.00 / 08.00 / 12.00 / 15.00 / 18.00 / 21.00
    Heel soms zit er nog een voeding tussen rond 02.30 maar meestal slaapt ze door tot een uur of 05.00

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

Marleen, nee weet ik dus niet.. Hun kennende zal t wel de bedoeling zijn.. (ze is nu 9weken en hun zoontje ruim 6mnden.. Was hij dus 4mnden toen ze zwanger werd)

Snap ook nietvwaarom ze t niet meteen verteld hebben...

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Dan houdt Elin het ook lang vol van 21.00 tot 05.00, dat redden we hier nog niet...

Deel Deze Pagina