Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Frummel bedankt. ik dacht het al. maar nu weet ik het dus zeker. (spruw invriezen bedoel ik)

schildje he bah krijg kippenvel van jouw verhaal van bart. Pfft gelukkig ishet goed afgelopen.

marleen ik kijk uit naar de snotvrije? foto's.

Martje ik zit op 5 voedingen per dag! gaat goed. Zal vandaag denk ik wel 6 worden. zie verhaal beneden.

mamatien. hihi ze waren er snel bij. Maar hier ook 5 mnd na de eerste weer zwanger van de tweede. Is wel heel leuk. Maar idd erg vreemd om het te vertellen als jij weg bent. maar gefeliciteerd tante.

Dantihuh zo heftig zeg. van je vriend en vriendin. Lijkt mij heel moeilijk. hihi meneertje vind het gezellig zo lang opblijven s'avonds.

Patriesja. OOch arme jij. dikke knuf meid. kan me voorstellen dat het je zwaar valt nu.

MNM kan me voorstellen dat je schrikt. Ik zou het persoonlijk allemaal even afwachten. en het over je heen laten komen. Maar ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd. heel veel sterkte. hopenlijk valt het allemaal wel mee voor de kleine nila. succes donderdag bij de ka.

Kaatje zo dat is knap lastig probleem zeg. Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt. Aldenk ik dat je er ook niks aan kan doen. Je kan moeilijk Elin honger laten lijden. Misschien samen iemand bedenken en die bellen. vervelende situatie.

Marloes80 ja moe word je ervan. succes.

AnnaB pfft en dat is goed? jeetje meid. vind het knap dat je dat volhoud. Zou heel erg chag zijn na 1 nacht. maar dat na al die nachten? geloof dat ik niet meer op de benen kan staan.

sherry hihi komen de tandjes er al aan?? wie weet lukt het met het volgende kindje wel meid. en idd 1.5 uur kolven is gewoon geen doen hoor. Verandert niks aan je gevoel, weet ik wel. maarhopenlijk heb je er snel vrede mee.

vanochtend werd zoonlief om 5,30 wakker. Vond het al heel vroeg voor hem. Kijk ik in de wieg is meneer helemaal losgewurmeld uit zijn inbakerdoek. Had nu de swaddle me aan. Omdat hij gisteren de woombie (super ding zeg. frummel bedankt nog!) ondegespuugd had. Nou dat was dus geen succes. Meneer dus klaarwakker. Heb hem dus maar gevoed. Komt het schema wel een beetje in de war. Maar goed krijgt ie maar een keertje extra vandaag.

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marloes; jeetje wat een gedoe...dat wordt wel januari voor je het een keer terug hebt!!

Jac; Gelukkig zijn mij 6 voedingen dan ook "normaal" Je ventje vond de woombie waarschijnlijk ook fijner ;)

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een fijne nacht. Eerst hubbie in zijn sas met het presentje op zijn kussen, Jim om 22:45 gevoed, en vanmorgen kwam hij om half 8. Om half 9 weer op bed gelegd en hij slaapt nu nog... helaas kon ik de slaap niet meer vatten en ben er om 10 uur maar uit gegaan.

Anna; tjonge dat zijn nog aardig wat voedingen. Ben je niet afgebrand zo in de ochtend? Ik had dat wel heel erg toen Jim nog zo vaak kwam omdat je dan elke keer maar 2 uurtjes slaapt.

Marloes; gatsie als dat verzekeringen gedoe krijg je echt een punthoofd van! succes!!

MNM; nou dat is ook niet mis! ik had niet in de gaten dat de reflux van Nila zo erg was, maar om meteen te willen opereren. Dat is zeker schrikken.

Kaatje; lastig probleem met je zus. Je wil voor iedereen de makkelijkste weg, maar nu is het niet makkelijk om een beslissing te maken die voor iedereen fijn is. Al je niet zo ver weg woonde had ze zich wel op mijn nagels uit mogen leven, mijn ukkie red zich prima bij papa met afgekolfde melk in een flesje. Dan kan jij lekker bij Elin blijven.

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och mijn ukkie heeft honger.

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Kaat, ik snap je dilemma maar als ik eerlijk ben vind ik dat Elin voorgaat anders zit jij ook niet op je gemak.
    Maar dat is mijn mening hè;)

Patries veel sterkte!

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

klinkt heeel bekend! Dit was bij Declan hetzelfde.. Die zat ook op het randje van opereren. Alleen hier in het sophia kinderziekenhuis opereren ze praktisch niet meer aan een reflux tenzij het echt zo ernstig is dat het echt de groei en ontwikkeling in de weg gaat staan. Dex bleef qua groei altijd iets boven de p5 van de curve en kreeg dus geen operatie. Al had ik liever die operatie gehad. We hebben echt vieding in moeten dikken tot praktisch beton dikte en alles lepelen omdat hij anders en niet at en alles er weer uit spuugde bij de kleinste bheweging. Hiermee spuugde hij ook wel, maar geen hele voedingen meer.. Mijn advies; wacht even het gesprek met de kinderarts af. Huisartsen ziijn vaak iets ouderwetser er in..

Over de vernauwing dat is pylorus stenose. Is een kleine operatie(sneetje in een spiertje) en klaar. Dit kun je beter hebben als een hele zware reflux want hier is veel meer en veel beter iets aan te doen. Na de operatie kunnen de kindjes alweer eten

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

kaatje: persoonlijk zou ik juist wel gaan naar je zusje.. Tijd om te kolven kun je altijd wel even maken. Denk dat he juist goed is om te kijken hoe elin het een avondje zonder mama doet! en ik zou persoonlijk gaan omdat ik het al beloofd had en het echt heel lastig is om een examen model te vinden..

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou geloof dat ik mijn zusje hier voorlopig niet meer zie. Komt helaas erg weinig begrip van haar kant af. Nou ja komt misschien nog wel als ze ooit zelf moeder wordt. Zij denkt dus dat je je kind gewoon ergens kan dumpen en dan moeten anderen het maar uitzoeken hoe ze het oplossen als ze niet uit een fles wil drinken. Helaas werkt het zo in het echte leven niet. Ik laat het maar ff rusten.
    Ik kan daar tussendoor niet kolven want het examen duurt 3 uur en zolang is ze ook met me bezig. Opperde al een paar andere modellen maar dat wilde ze niet omdat ze graag iemand had die ze goed kon. En mijn kinderen gaan sowieso voor alles en iedereen

Marloes, jeetje wat een gedoe zeg ! Misschien eens zelf naar het ziekenhuis rijden en daar je mond open trekken ?

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    *zwaai!*

@ MNM: Wat vervelend van de reflux! :(

@ Chantal: Wat kl*te dat ze weer alles uitgespuugd heeft....hoe is het nu?

@ Paso: Jammer dat je de condooms niet over je oren getrokken hebt ;)

@ Kaatje: Dat is inderdaad wel erg lang zeg! Kan me aan de ene kant voorstellen dat je niet wil, andere kant denk ik wat Frummel zegt, ook wel weer zo is......

@ Marloes: Ik zou ook gek worden met die verzekering!:$

@ AnnaB: jeetje dat zijn inderdaad nog erg veel voedingen!

ehm.....voor de rest ben ik het even kwijt...:)

Gisteren weer hardgelopen en vanmorgen op de weegschaal -1 kilo :D Hiep hiep hoera (niet dat dit door die ene keer hardlopen komt, maar het is er toch maar mooi af:D).

We zouden een bedrijfsuitje van het werk van mijn vriend hebben in Oktober.....blijkt dit a.s. zaterdag al te zijn! Hoe mijn vriend toch op Oktober is gekomen???:( . Maar goed, dit is wel heel snel! Een hele dag m'n meisje missen.....Ik hoop dat ze het goed gaat doen bij Opa en Oma (die gelukkig konden oppassen). We gaan een soort gps route rijden met Mini Coopers, naar een vliegveld toe. Dan krijgen we een rondvlucht boven de Veluwe en aansluitend een buffet. Dus het is wel weer (bedrijfsuitjes van mijn vriends werk zijn altijd leuk) een zeer leuk uitje! Heb er wel veel zin in, maar aan de andere kant.....:)

@ Basisschool: Ik heb eigenlijk nog niet eens nagedacht over een basisschool. Ik zou ook niet weten wat een goede school is hier in de stad. En we weten nog niet of we hier willen blijven wonen, of dat we weer terug gaan naar Apeldoorn, waar we beide vandaan komen....Als we weer terug gaan, willen we dat voor z'n 4de verjaardag doen, zodat hij niet van school hoeft te wisselen. Lastige beslissingen dus!

Ben ook bang dat dit huis niet zo snel te verkopen is......:(

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!

Kaatje, ik zou ook gewoon lekker gaan. Als je even aangeeft tussendoor te moeten kolven, lijkt me dat geen probleem. Heb je ook even iets voor jezelf ;) ( je moet natuurlijk doen wat jij het fijnste vind ;) )

Anna, gelukkig was de nacht wel wat fijner! Hij drinkt gewoon graag bij je :)

MNM, ik ben benieuwd hoe het bij de KA gaat!

Vanmorgen was het 4.00u toen ryan besloot zich te melden, daarna om 7.45u, om 9.00u en toen om 11.45u. Ik had al op een rommelig nachtje/ochtendje gerekent ;)
    Nu ligt ie lekker te slapen!

Nog even een vraagje aan de BV mama's: zijn jullie kindjes ook nog een beetje geel?
    Ryan nml wel.. HA en CB zeggen dat het normaal is bij bv kindjes. De bv zou dit nml in stand houden/het afnemen ervan vertragen.
    Was benieuwd of we de enige waren..

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Dex ziet soms nog steeds een beetje geel:) vooral rond zijn wenkbrauwen..

Kaatje: in dat geval geef ik je 200% gelijk. Als je niet kunt kolven houd het helemaal op en als je zelf alternatieven aanbied en ze weigert dat dan is het helemaal haar probleem. Beetje heel erg onbegripvol van haar..

Pff hier een zuignapje(letterlijk) wat alleen maar bij mama wilt zijn. Krijg niets gedaan in huis bah..

Verder had vriendlief gister de keuken schoongemaakt. Echt super lief maar hij had dus ook de frietpan weer terug gezet. 3x raden waar in Declan net uit kon vissen? Juist de frietpan! Uur bezig geweest om alles weer vet vrij te krijgen en toen begon Jace weer.. Gelukkig staat het eten voor vanavond al klaar dus hoef verder weinig te doen maar had graag nog even willen strijken. Maar volgens mij zit dat er niet in vandaag. Nou ja dan doe ik dat vanavond wel!

Verder de bevestiging gehad dat de eerste week van november mijn jurk word geleverd:D helemaal op maat gemaakt:D ik is blijjjjjj

Hier zie je het goed rond zijn wenkbrauwen, hier was hij een maandje of 10

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    thx meiden voor de lieve berichtjes!!! Vanmiddag ook lekker een potje zitten janken! vannacht namelijk ook een zeer beroerde nacht, dus met al de emoties+slaapgebrek..... :(
    Lig nu even op bed en ga maar even me ogen dicht doen!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Patriesja: had op hyves al gereageerd maar nogmaals heel veel sterkte meid:( dit zijn vreselijke dagen..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moonlight, klinkt als een leuk bedrijfsuitje

Miracle, denk niet dat de docent ( of mijn zusje ) het op prijs steld als ik 20 min. vertrek tijdens een examen ;) Maar zusje is al boos dus is niet meer nodig.
    Hier is Elin al heel lang niet meer geel.Was het een beetje in de kraamweek maar toen ze beter ging drinken en meer plasluiers kreeg was dit ook zo weer weg

Frummel, voortaan de frituurpan maar ergens anders zetten dus

Zo ik ga mp weer even vol zetten

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Nog leuke dingen in de aanbieding Kaatje?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Twee ( trouw) pakken, Hout tafeltje met twee stoeltjes, berg babykleertjes van Levi, Herenjas, Damesjas, Bekkenband, Nachtkastjes, Wandplanken, Box voor bij opa/oma of buiten.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kruidvat belde net, ze hadden vandaag mijn sollicitatie brief gekregen, of ik vandaag nog op gesprek kon komen.Vandaag gaat niet lukken ivm opvang, dus nu heb ik morgen om 10.30 een gesprek. :D hoor wel veel slechte verhalen over kruidvat en flexibiliteit etc dus eerst nog maar eens zien wat ze me morgen te bieden hebben.

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

o crap.. me moeder belde vanmorgen.. gewoon gepraat en nu wilt ze me toevoegen op facebook. lastig lastig lastig

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Kaatje he vervelend die situatie met je zusje. Al kan ik alle twee de kanten wel snappen. (die van jou, Maar ook die van haar) Hoop dat jullie het snel weer kunnen uitpraten.
    ooh wat leuk een sollicitatiegesprek bij het kruidvat. Veel succes!

Moonlight.klinkt als een super leuk uitstapje zeg. Ben wel jaloers hihi. Veel plezier alvast. en super dat opa en oma op zo'n korte termijn konden oppassen.
    niet geschoten is altijd mis. Dus als je het huis te koop zou willen zetten, zou ik het persoonlijk gewoon te koop zetten, en dan maar zien wat er gebeurt. Wie weet.

Miracle Bij Naël valt het nog mee het geel zien. maar mijn vierde had het ook heel erg, en best lang hoor. zou me er dus ook niet druk om maken, als je dat deed.

frummel. Krijgen wij ook een foto te zien van frummel in haar trouwjurk?? Oeps niet zo handig dus van Danny. succes met de strijk vanavond. (moet ik eigenlijk ook doen!)

Deel Deze Pagina