Moonlight; Goed van je dat er al 1 kilo af is! Gelukkig heb je nog oppas kunnen regelen voor zaterdag, veel plezier alvast... Miracle; Mika ziet niet geel, is hij eigenlijk ook niet geweest. Frummel; Jeetje Declan weer in de frietpan... Sterkte vandaag met je zuignapje haha!! Kaatje; Spannend zeg, ze hebben wel haast dat ze zo snel willen dat je langskomt!! Zo ons huisje is weer schoon, boven en beneden alles gedaan!! Eten staat klaar, dus nu ff mamatijd
Valt hier niet mee om Mika zijn voorkeurshouding af te leren... Fysio heeft handdoeken onder z'n matrasje gelegd, maar hij draait steeds z'n hoofd weer naar links. Vandaag nog even weer extra m'n best gedaan om hem op de goede kant te laten slapen, maar lukt nog niet. Net weer een extra handdoek achter z'n rug gelegd, maar hij wurgt net zo lang tot hij weer op z'n rug en hupakee hoofdje ligt weer naar links... Hij vindt het gewoon echt niet fijn om op z'n rechterzij te liggen! Fysio komt maandag weer, dus we zullen wel zien...
Martje, ja zeker haast. heel niet erg want dat heb ik ook Je hebt ook speciale kussens zijligkussen.nl - zijligkussens & veiligheidsproducten voor baby en kind! zijligkussen.nl home
Ben heel benieuwd hoe het gesprek gaat! Ja ik weet dat die kussens er zijn, m'n zus had ook één maar die had ze uitgeleend en nu weer teruggevraagd. Is het kussen ineens spoorloos... Was dus van plan om zelf maar een nieuwe te kopen, maar las op internet dat heel veel fysiotherapeuten zelf van die kussens hebben die je dan in bruikleen krijgt, dus heb ff afgewacht om één te kopen. Heb haar maandag ook gevraagd en mocht het op deze manier niet lukken dan neemt ze zo'n kussen mee!!
Kaatje, ik las het idd al. Vervelend dat je zusje er geen begrip voor op kan brengen maar ze zal het idd pas goed begrijpen als ze zelf kinderen gaat krijgen. Jac, ja ik maakte me er in het begin wel ff druk om, ook omdat iedereen zei Is ie nou nog steeds geel?? Maar blijkt dus normaal te zijn en het is ook maar heel licht.. Frummel, oeps declan in de frietpan. Martje, wat misschien ook helpt is het bedje anders zetten.. Of idd zn kussen als die kaatje liet zien.
Hoi meiden, ik kom straks even bijlezen en kletsen, maar ik MOET nu echt eerst aan de strijk. Ik heb vanmiddag al wat gedaan, dus is niet veel meer, maar heb er oh zo geen zin in. Met Nila gaat het nog niet best. Overdag wordt ze elke keer na 5 minuten slapen wakker van het spugen en dan is het weer krijsen. Vanmiddag kwam er 3 uur na de fles nog enorme golven uit, echt 3 hydrofiel luiers kletsnat, en dan is ze niet te troosten, echt heel zielig. Maar wat ben ik blij dat ze het dan 's nachts wel enorm goed doet, dan hebben we wel geluk. En zij ook, want het is natuurlijk het belangrijkste dat zij zo min mogelijk pijn heeft. Vannacht heeft ze van 22.00 tot 07.30 uur geslapen. Nu echt maar eerst even aan de gang..........
hey meiden! ik lees wel mee hoor, maar steeds geen tijd om te reageren! heb ik belangrijke dingen gemist? hier gaat het wel goed, Jenna doet het super! heeft al weken geen last meer van krampjes en slaapt goed door 's nachts! overdag is ze ook super tevreden, huilt echt bijna nooit! Verder heb ik wel het gevoel alleeen maar met het huishouden bezig te zijn, het is nooit klaar. Ook heb ik mijn rooster al gehad voor mijn werk, moet 20okt weer beginnen, alleen gaat dat m niet helemaal worden... Ik stond veeel korte vroege diensten ingepland, en ik ga echt niet moeilijk doen met oppas voor 3 uurtjes werk! heb ze gebeld en die diensten zijn er nu af! wel binnenkort even een gesprekje over hoe dat de volgende maanden gaat! verder heeft mijn moeder ineens last van haar hart, heeft hartritmestoornis, heeft nu zo'n kastje die registreerd als het hart op hol slaat, van de week ging dat ding behoorlijk tekeer, toen was het echt niet goed Ze heeft nu medicijnen om het hart langzamer te laten kloppen.
Miracle; Bedankt voor de tip...helaas wiegje al andersom gezet, maar helpt niets!! MNM; Zielig hoor voor Nila, klinkt idd als reflux, het spugen doet waarschijnlijk heel erg veel pijn, omdat haar slokdarm door het maagzuur heel geïrriteerd is. Senna huilde overdag ook behoorlijk veel en het rare was dat hij ook 's nachts geen last had (of helemaal uitgeput was) en dan dus wel gewoon sliep. Ik dacht trouwens dat je vandaag al naar de ka moest, maar dat is dus pas volgende week donderdag?? Maar als je meisje zo'n pijn heeft elke keer, kan je dan niet vragen of je eerder terecht kunt?? Als een operatie niet nodig is en medicijnen de pijn kunnen verlichten zou je ook nog naar een osteopaat kunnen gaan, ben ik met Senna ook geweest en kon wel wat verandering merken. Trek je het zelf allemaal nog een beetje?? Zonnebeertje; Fijn dat Jenna het zo goed doet! Jeetje wat naar zeg van je moeder, hoop dat de medicijnen hun werk gaan doen.
Martje, en als je zijn kamertje helemaal verzet, dus compleet anders of juist tegen overgestelde? ( als dat gaat natuurlijk ) Hier heerst absolute rust, haha. Hubbie slaapt, Ryan slaapt en Jaimy ligt ook net in bed
Het wiegje staat nog naast m'n bed en die hebben we dus omgedraaid (het wiegje bedoel ik). En overdag ligt hij in de kinderwagen, dus die kan ik overal neerzetten. Ik heb echt het idee dat hij gewoon liever op links slaapt, want als ik hem in de box leg dan kijkt hij wel naar z'n mobiel die rechts van hem hangt... Denk dat het toch zo'n zijligkussen gaat worden, al zal hij dat ook niet leuk gaan vinden...maar dat liever dan straks zo'n afplatting dat hij een helmpje moet dragen. Geniet van de rust in huis!!
Marloes, nouja zeg, onbegrijpelijk dat gedoe met dat geld, dit noem ik geen klantenservice. Ik zou ook voor het principe gaan hoor. Anna, jeetje wat een nachten nog zeg. Heb je het idee dat je lichaam het nog wel trekt? Jac, jammer he dat je ritme er dan uit is als hij zo vroeg komt, maarja een keer extra is ook niet erg. Paso, heerlijk zeg je nacht. Jim doet het echt super. Pink, hoe is het met jou en je meisje? Frummel, bedankt voor je reactie! Verschrikkelijk dat Declan het ook zo erg heeft gehad. Zoals jij het beschrijft klinkt de operatie niet zo eng (al ga ik daar nog steeds niet vanuit hoor), maar het idee al dat mijn kindje onder narcose moet (kan me niet voorstellen hoe het voor MamaChantal elke keer moet voelen). Maar je hebt gelijk, je kindje zolang en zoveel pijn zien lijden is nog erger. Kreeg Declan geen last van zijn ontlasting als je de voeding zo dik maakte? Daar ben ik ook wel een beetje bang voor, omdat ze daar al zo last van heeft en Extra Care voeding krijgt. Maar ik ga het morgen toch proberen, eerst een nieuwe speen op de fles kopen. Wij hebben ook het geluk dat Nila wel gewoon groeit en een lekker dikkertje is. Volgens mij krijgt ze de voeding er wel van binnen, want vaak spuugt ze 2 a 3 uur na de voeding het ergste. Hihi die Declan is wel een frietpan fan. Kaatje, verschrikkelijk dat je zusje er zo moeilijk over doet, ik kan me haar gevoel wel voorstellen hoor, maar jij kunt gewoon niet anders nu. Veel succes morgen op je sollicitatie gesprek. Ik heb idd ook wel eens slechte verhalen gehoord over de kruidvat, maar ook hele goede, ze hebben namelijk goede opleidingen en doorgroeimogelijkheden. Moonlight, goed bezig zeg met het hardlopen. Oooh wat klinkt dat gaaf zeg het bedrijfsuitje. Waarom denk je dat jullie huis niet te verkopen is? Miracle, dat klinkt idd als een onrustig ochtendje. Is Ryan ziek (geweest)? dat heb ik even gemist, maar ik las gister wel iets over verhoging? Heeeeeeeeerlijk die rust in huis. Patriesja, laat je tranen maar gaan meid, je maakt een moeilijke tijd door nu. Heb je vanmiddag nog even kunnen slapen? Dikke knuffel! Martje, wow goed bezig zeg! Heerlijk dat alles weer schoon is. Bij de zwangerschapsgym liet die vrouw zien hoe je een badlaken kon rollen, zodat je kindje er tussen ligt (net zoals zo'n kussen), misschien kun je dat tot maandag proberen? Bij Neia hadden we ook zo'n kussen en dat heeft heel goed geholpen. Ik weet hoe lastig het is in het begin, gelukkig ben je er nog op tijd bij. De ha dacht idd ook dat haar slokdarm helemaal geirriteerd was en dat het daarom zo'n pijn kan doen. Met mij gaat het wel, al heb ik het op de momenten dat ze echt ontroostbaar is wel erg moeilijk. Echt verschrikkelijk om je kindje op die manier te horen huilen. En vaak ben ik dan ook onrustig omdat ik niks voor haar kan doen. Bedankt voor de tip van de osteopaat, dat wil ik idd ook doen nadat ik de ka heb gesproken. Zonnebeertje, wat goed om te horen dat het zo goed gaat met Jenna. Echt geweldig. Ik heb ook vaak het idee dat ik altijd bezig ben met het huishouden en dat er geen einde aan lijkt te komen. Maar kan me herinneren dat ik dat bij neia de eerste maanden ook had. Dus hopelijk wordt het makkelijker. Och wat erg zeg van je moeder, lijkt me ook erg eng.
MNM, nee gister heeft ie zijn eerste prikjes gehad. Maar erg veel last heeft ie er niet van gehad Was je al bij de KA geweest? Martje, ja hij zal het idd misschien niet prettig gaan vinden maar voor zijn hoofdje is het inderdaad wel beter.
Zo dat is ook weer gedaan. Moet het morgen nog wel opruimen, maar morgen is er weer een dag hoor. En er ligt nog een wasmand met beddengoed dat ik moet strijken, maar daar had ik echt geen zin meer in. Mannetje en Nila lagen beneden al te slapen. Hubbie heeft het altijd zwaar op donderdagavond, daarom had ik de kids vanmiddag al in bad gedaan, heeft hij ook lekker rust.
Oh oke eerste prikjes, pfieuw gelukkig niet zoveel last van. Nee a.s. donderdag moeten we pas, we zijn er al tussen gepland omdat de ha had gestuurd dat het spoed was.
MNM; Bedankt voor de tip, badlaken ligt ook al in z'n bedje, maar ook dan wurgt hij net zo lang tot hij op z'n rug ligt... Volgens mij moet ik hem echt gewoon klemzetten! Ga morgen nog wel ff weer proberen. Vreselijk hé als ze zo huilen, ik heb met Senna ook heel vaak mee gehuild hoor en je wilt ze zo graag helpen, maar kan gewoon helemaal niets doen. Wat hier toen heeft geholpen is liedjes zingen, daar werd hij rustig van. Op een gegeven moment had ik een heel repertoire, maar daar moest ik dan ook niet van afwijken of ineens in een ander volgorde gaan zingen haha. Heel veel sterkte en als jij (en Nila natuurlijk) het echt niet meer trekt gewoon aan de ha vragen of je niet eerder terecht kunt bij de ka.
Wat goed zeg dat je zelfs je beddengoed strijkt!! Wat ben ik dan een slechte huisvrouw, ik strijk (bijna) helemaal niks... Toen we nog met ons tweetjes waren deed ik het wel, maar toen Senna is geboren ben ik ermee gestopt
MNM: jeeeeuh een bondgenoot hahaha ik strijk ook het beddengoed en iedereen verklaard me altijd voor gek. Ziet er zo netjes uit Voorkeursligging: snoozzzz werkt goed erbij.. Dan liggen ze vast maar wel veilig.. Ik ga Jace maar eens op bed leggen. Die ligt nu languit boven op me te slapen, eindelijk. Lang leve de regeldagen Jace zegt hoi
Marloes Nou ja zeg..... Princiepe of niet, 170 euro is veel geld. Kun je veel leuke dingen van doen! Je kunt er zelfs 170x een ijsje van kopen (of meer als je ijsjes bij de supermarkt koopt ) Jac Haha zal snel een foto spammen met een snotvrij oogje (Romee had al ruim 2 maanden troep uit haar oogje. Maar het oogje was niet ontstoken. kon wel een jaar duren zei het cb..) paso Jij/jullie hebben een fijne nacht gehad dus Kaatje Super dat je op gesprek kunt komen! Heel veel succes morgen, hoop dat het wat voor je is. Martje Ik heb voor Romee zo'n zijlig-kussen gekocht. daar liggen ze tussen. Als je wilt kun je m van me overnemen.We hebben m maar een paar weken gebruikt. Ah lees al dat je m kunt lenen. Nou ja het aanbod blijft staan hoor MNM wat fijn dat Nila 's nachts wel lekker slaapt! Zonnebeertje He wat naar zeg voor je moeder! hopen dat de medicijnen snel werken. Vanmorgen bij mijn moeder geweest. Even een bakkie gedaan en Marcel en ik zijn even de stad in geweest voor oa de doos van de Etos. Kwamen we langs de (dure) schoenenwinkel en daar waren verschillende meisjeslaarsjes in de aanbieding. Nu 49,-. Jara heeft nog laarsjes van afgelopen voorjaar en die blijken dus nog te passen. Dat valt weer mee want ik had gedacht dat ze al lang te klein zouden zijn. Maar schoenen meenemen zonder ze eerst te passen bij Jara is ook geen optie, dus vanmiddag nog met Jara terug geweest om schoenen te passen. Maatje 25 meegenomen dan kan ze die aan als de 'oude' schoentjes te klein zijn. Morgenochtend eerst Jara naar de peuter brengen en dan rustig, in alle vroegte, boodschappen doen.