Kaatje, van de week had ze toch een beetje uit de fles gedronken? Welke fles heb je toen gebruikt? Ik heb nl nog breastflow-spenen liggen van Tommee Tippee (ik dacht dat die sneller zouden gaan, maar bootsen alleen de tepel maar na... dus hard zuigen geeft veel melk en daarna minder. Heb ze 1x gebruikt voor Mees...dus als je hem wilt gebruiken voor elin, dan kan ik hem wel opsturen.
Ja Elin is echt een bv meisje. De vk vondt het stiekem wel leuk ( omdat het bij Levi zo slecht ging ) maar ja zij zit niet met de problemen.Ze stelde al voor om niet te gaan werken en geen kdv te doen tot ik van de bv af ben. maar ja dat redden we financieel niet. Ik heb de Tommee Tippee , daar heeft ze dinsdag dus 2x een half flesje uit gedronken maar gister en vandaag dus weer drama Ben trouwens weer bezig met nieuwe haarspeldjes Nu ook 4cm ovaal en 5 cm speldjes
Kaatje; kieskeurig meisje dus kwa speen? Jammer van je sollicitatie maar heel herkenbaar. Alle vestigingen van As.Watson (trekpleister kruidvat ici paris en prijsmepper) vragen een hoop flexibiliteit van hun werknemers. Ik hoop voor je dat je snel iets vind wat bij je past. Miracle; haha super die "pruttels" ik moet daar ook altijd zo om lachen. Jim doet dat graag terwijl hij drinkt...dan kan hij zijn kracht op de speen afreageren Henrieke; wasknijpers nodig? Fiets; ik wil ook een fiets (heb er geen)! Dus ik ben ook het een en ander aan het vergelijken zodat ik over een half jaar ook lekker door de sneeuw kan fietsen Helaas hier niet zo'n leuk nieuws. Gisteren is de moeder van mijn beste vriendin overleden. Dat is dus heel snel gegaan. Woensdag is de begrafenis, dus ik ga (o)ma even vragen of ze op Jim kan passen.
ophieuuuw. gaat lekker hier. Heb al 10 onderbroeken in de was liggen. En het is 2.5 (half naast het potje) goed gegaan. WIj doen hier altijd drastich. Dus hup luier af, en doe het maar op het potje. Geven de dame nu 1 week de tijd. Kijken hoe het gaat. Lukt het niet dan wachten we nog even. Ze is nog net geen twee. dus hebben tijd. Hoe doen jullie dat eigenlijk de zindelijkheidstraining.???
Nou dat wordt wassen Jac! En 's nachts? Gaat dat ook zo drastisch? Ben wel benieuwd naar de tips die gaan komen....ik ben nog ervaringloos in zindelijkheidstraining
Paso, is idd snel gegaan.sterkte Zindelijkheidstraining : Zijn hier begonnen met op vaste tijden op de wc zetten ( voor en na het slapen, eten etc ) daarna ging hij het steeds vaker zelf aan geven dus toen de luier af gelaten.Inmiddels loopt hij al ruim een half jaar ofzo zonder luier. In bed hielden we deze wel om. Maar nu wordt hij al weken droog wakker dus nu gaan we sinds vandaag overdag zonder luier doen en als dat goed blijft gaan over een of twee weken ook de nachten zonder luier
zindelijkheid: hier ook telkes op potje gezet.. tot ze doorhad wat ze daar deed vien heeft om 12u 27cc zelf gedronken,8cc via de sonde. ze hield gelukkig alles binnen! ook echo van buikje gehad, was goed! alleen konden ze 1 meting niet doen voor dr lever.. en uhm..ohja ze heeft prikken gehad vannochtend, ze was wel beetje zielig, telkens huilen om niks normaal is ze niet zo. vanmiddag ook ff op mn werk geweest, en kan mn vakantieuren opnnemen als mn verlof is afgelopen(5 oct) en dan heb ik vakantie tot begin december. Opzich wel lekker, alleen gaat mn nieuwe contract dan in oct al in voor 24uur dus minder salaris maargoed, valt ook wel weer te overzien... had nu 32u contract. Ook zei die dat ik tussendoor van mn werk weg kon om sondevoeding te geven, ben ik echt heel blij mee! Oppas zit daar 2 min vandaan dus das wel handig. en geeft me ook een geruster gevoel denk ik... wil ook leren zelf de sonde in te brengen voor t geval ze hem er uit trekt. Veel makkelijker dan telkens iemand te laten komen. Zo naar verjaardag,nie zo zin in.. voel me niet zo super. weer/nog steeds zo misselijk en benauwd..echt moeite met ademen.. nie zo fijn nou spreek jullie later nog wel ff, nu eten en dan weg..
Mamachantal; fijn dat Vienna weer wat voeding binnen heeft. Hopelijk knap ze snel op van haar prikjes. Je werkgever klinkt erg meedenkend, dat is erg fijn en moet je vast een gerust gevoel geven voor als je weer gaat werken. Eet smakelijk, en heeft Jamelie al iets moois uitgekozen uit "het grote boek"
Zindelijkheid: Hier hebben we haar luier af gedaan en haar in het begin elk kwartier/20 min er aan herinnert dat ze op het potje moet plassen, dus vragen "Moet je plassen op het potje? ". Ze had het vrij snel door moet ik zeggen Alleen snachts draagt ze nog een luier maar daar willen we volgende week ook langzaam mee gaan beginnen. Mamachamntal, gelukkig bleef het nu goed binnen, hopelijk blijft het ook zo! Doen ze die levermeting nog opnieuw? Net even bij de blokker slingers en balonnen gekocht, als Jaimy straks op bed ligt gaat mama op versiertoer ( in huis dan )
Ff mn ventje spammen, hij was eergister zo op mn buik in slaap gevallen en ik heb hem dus zo in de box geparkeerd....
Chantal, fijn dat je je vakantiedagen kan opnemen en straks weer tussen het werk door haar kan gaan voeden.Hoop iig dat ze thuis is als je weer aan het werk moet. Lijkt me zo erg te moeten gaan werken terwijl je meisje nog in het zh ligt Paso, cute ! Miracle, jeeee Jaimy ook bijna 3
pff word niet laat vandaag... zal wel door de stress komen.. nog steeds misselijk na t eten, pijn onder mn ribbenkast,daar in t midden zegmaar..en stikbenauwd, longen doen zeer.. en ook onderin mn buik/blaas... ff op visite(gelukkig 1 deur verder) en dan mn bedje opzoeken maar.
Chantal; jakkie, ja stress doet een hoop met je lichaam. Zorg je wel goed voor jezelf en tussendoor ook eens tijd vrijmaken voor ontspanning! Knuf.
Chantal, sluit me bij Paso aan. Kan me voorstellen dat je dagelijks in het ziekenhuis wil zijn en het een hoop stress geeft maar denk ook aan jezelf. Viënna ( en Jamelie ) hebben er ook niets aan als ze straks eindelijk thuis is en jij vervolgens in stort meis. Mijn aanbod geldt nog steeds. Als je een keer wat wil gaan drinken ofzo in Alphen gil je maar he.
Ik ben nu alleen thuis. Manlief is biljarten met een vriend. Nu heb ik de film love happens opstaan. Die had ik opgenomen van de week.
Gezellig Normaal gaat Ferry op vrijdagavond naar zijn ouders en is dat mijn avondje voor mezelf. Maar hij is moe dus blijft thuis.
Kaatje; Elin wilde laatst de fles toch wel, of was dat eenmalig?? Oh...lees het al! Aan de ene kant natuurlijk wel mooi dat ze het liefst lekker bij mama wil drinken, maar idd ook erg lastig! Miracle; Haha Ryan heeft dus goed laten horen wat hij aan het doen was in de box!! Paso; Jeetje dat is idd snel gegaan...sterkte! Wat een schatje is je ventje!! Jac; Hier gewacht tot Senna het zelf interesse toonde, toen geprobeerd en na een paar ongelukjes achter elkaar toch maar weer een luier om. Een paar weken later weer geprobeerd en dat ging direct hartstikke goed, tot nu toe geloof ik maar iets van 4 of 5 ongelukjes. Ik kon me er nooit zo druk om maken, komt vanzelf als ze er zelf aan toe zijn!! 's nachts heeft hij nog wel een luier om en daar zit ook altijd wat in, maar dat is meer gemakzucht van meneer, als ik 's morgens tegen hem zeg dat z'n luier uit moet zegt hij soms; even wachten mam en gaat dan nog ff snel plassen in z'n luier Wil binnenkort wel proberen om 's nachts de luier af te laten, maar zolang Mika nog twee keer komt 's nachts voor een voeding, laat ik het nog maar even. Wil er liever niet ook nog een derde keer uit om z'n bed te verschonen. Jij in ieder geval succes met de zindelijkheidstraining en het wassen Chantal; Fijn dat ze alles binnen heeft gehouden. Mooi dat je werkgever zo flexibel is, geeft je toch een beetje meer rust denk ik! Beterschap!! Miracle; Veel plezier met versieren
Fijn mannen, riep ie hier toen straks dat ik wel moest wachten met versieren zodat hij mee kon helpen. Ligt meneer nu te ronken in bed.. * Zucht * Ahjoh, ik doe het ook wel alleen. Hij heeft toch schrik van balonnen ( over watjes gesproken )