Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ziet er super uit Frummel, veel plezier!!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    krijgen er nog een verslag van, maar ze zei dat ze niet goed praatte/verstaanbaar was,de kleuren niet goed kende en niet goed kon tellen?
    nou ik weet niet, maar de kleuren kent ze prima, tellen ook, praten doet ze soms wel onduidelijk, maar is ook maar net hoe moe ze is.
    dus weet niet waar dat mens het over heeft, maar niemand merkt wat aan dr, heb t nog gevraagd in mn omgeving.
    maar we moeten naar een kinderpsycholoog.. ben benieuwd wat die dan te zeggen heeft.

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Chantal; Wat raar zeg, maar ze zou toch ook kijken naar het gedrag van Jamelie en niet naar wat ze wel en niet kan?? Jullie zijn er dus nog niets wijzer van geworden.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    nee inderdaad, maar even verslagje afwachten en dan weer verder kijken.. had nu zo'n zh playmobile gehaald, in de hoop dat ze daar zich een beetje in kan uitten:) niet wetende dat er weinig in zo'n doos zit, belde mannetje net en die zei al "oh dus je moet nog meer kopen?":D uhh ja schat... hihi kijk wel ff op mp

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier een lange nacht gehad.
    Nila had bijna de hele nacht pijn, meestal gaat het 's nachts wel goed maar nu dus absoluut niet, terwijl ze gister overdag ook weinig geslapen heeft, arm kind.
    Neia heeft zin in vandaag, want we gaan met de hele familie naar de kermis. Zit er alleen nog over te twijfelen of ik nila zal meenemen.

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Paso wat erg van je vriendin. Dat is een veels te jonge leeftijd. En zo snel gegaan. wat erg.

sherry. wat een leuk pakje. Jouw kleine beertje. hihi

mamachantal/wat super dat het best goed gaat met Viënna! heerlijk meid, even lekker van genieten. Misschien wil jamely gewoon ff lekker knuffelen met paps en mams. Zo'n kleintje krijgt gewoon ook heel wat mee. en zoekt de veiligheid op. ben benieuwd wat de kinderspych zegt. Hier ook eens een keer geweest met onze oudste zoon (die met spraakprobleem). Maar dat steld echt niks voor.

Frummel gezellig geweest gisteren???

nou hier dag drie van de zindelijkheidstraining. Denk dat we aan het einde van de week maar weer gaan stoppen. Mevrouw kan het uitstekend ophouden. hihi dus gaat gelukkig niet 10x meer fout op een dag. Maar mevr. durft opeens niet meer op potje te plassen. Ze heeft nu een hoekje gevonden. En als ze moet plassen gaat ze daar plassen. Ze voelt het dus wel. dat is dan positief. (moeten het maar positief bekijken he)

7. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    MNM oooh wat zielig voor de kleine Nila. beterschap voor de kleine meid. Veel plezier vandaag op de kermis.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    arm meisje. Heb je al snel een afspraak bij de kinderarts?

Misschien gewoon mee gaan, lukt het niet, dan weer terug lopen. Of is het te ver?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en op de wc met een verkleiner?

Ik ben Sam destijds begonnen in een vakantie week. Ik was vrij, het was mooi weer, dus hij kon lekker zo rond rennen in de tuin. Potje mee naar buiten en plassen maar.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi :) Hier vriendlief eindelijk weer eens blij gemaakt. Moest er eens van komen. Had gelukkig totaal geen last van de wond! Ging zelfs makkelijker als ervoor :p Was wel grappig, hij dacht dat het nog wel een lange tijd kon duren voor ik weer zin had. Moest ie dus in totale paniek condooms zoeken. Hij bewaart ze altijd in zijn nachtkastje. Nu werden overal lades en kasten opengetrokken voor hij zich herinnerde dat ze in zijn nachtkastje lagen :) Ondertussen lag ik met de slappe lach op bed :p :D helemaal overdonderd dat ik initiatief had genomen!

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mnm, ach je arme meisje! :( Veel plezier op de kermis!

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    MNM; ach arme Nila. tja op de kermis krijgt ze wel heel erg veel nieuwe dingen en indrukken die ze moet verwerken. Ik weet ook niet of dat wel zo slaapbevorderend werkt. Hopelijk heeft Neia veel plezier vandaag.

Henrieke; haha, wat kunnen mannen soms mutserig zijn :D je arme vent totaal overrompeld :cool:

Jac; misschien het potje in datzelfde hoekje zetten?

Sherry; ach wat een schattig pakje met oren :D ik kan met voorstellen dat ze daar lekker mee in slaap knuffelt.

Chantal; Jamelie krijgt inderdaad ook een hoop voor haar kiezen momenteel. Misschien dat de kinderpsycholoog wat meer uit haar krijgt.

Ik ga vanmiddag afscheid nemen, dus t zal wel brullen worden, ze ligt thuis. Gisteren kreeg ik het rouwkaartje en daar moest ik al om huilen. Rare hormonsters zitten nog steeds in mn lijf, normaal duurt het altijd even voor ik zoiets verwerk met huilen.

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Paso, helemaal vergeten! Sorry! Dikke knuffel meis! Sterkte vanmiddag!

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier weer een aantal voedingen vannacht, maar vanmorgen lekker uitgeslapen!!

Chantal; Ben benieuwd wat de kinderpsychologe er van zegt!

MNM; Ach wat zielig zeg dat je meisje zo'n last heeft! Misschien toch gewoon gaan en kijken hoe het gaat.

Jac; Dat is lastig dat ze niet meer op het potje durft...dat ze het voelt is idd wel positief

Henrieke; Fijn dat je geen last had van de wond.

Paso; Heel veel sterkte vanmiddag!!

Zo ik ga me zo maar eens douchen en aankleden, vanmiddag krijgen we gezellig kraamvisite!!

Fijne dag allemaal!

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niet hoor, maar Thnx!
    Martje ook bedankt.
    Helaas hoort het bij het leven.

16. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mijn dochter heeft de grote boodschap op het potje gedaan. Kind durfde net weer op het potje. Gaat helemaal goed. En nu doet ze de grote boodschap. Zodra ze in het potje keek, was het brullen geblazen. Ze schrok zich een hoedje. hihi. papa en mama lagen helemaal in een deuk. (wat een slechte ouders zijn wij toch hihi) We hebben haar de hemel in geprezen, en toen leek ze het gelukkig wel leuk te vinden. Dus hoop dat ze straks wel weer op het potje durft.

17. Sherry

Sherry Niet meer actief

Paso, sterkte vanmiddag. Dat zijn altijd de vervelende dingen :( Wat had ze als ik vragen mag? Ik heb wel een vermoeden omdat je zeg dat het erg snel is gegaan..

Jac, altijd leuk als ze in een hoekje gaat zitten :D Maar gelukkig niet meer bang voor het potje :p

Chantal, mooi dat het al wat beter gaat :)

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Paso, Sterkte vandaag!!!
    Jac, wij hadden zo'n potje met muziekje,vond ze prachtig!hihi

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Krijg net sms van manlief,..
    Morgen doktersoverleg over viënna, plan maken hoe nu verder:(
    Voeding ophogen lukt niet:( 30 gaat redelijk, als ze meer krijgt spuugt ze alles uit...
    Ben even verdrietig.....:x dacht dat het beter ging... dat ik dr snel mee naar huis kon nemen... niet dus...
    naja ooit zal die dag wel komen... :);)

vanmiddag naar verjaardag van een vriendin, haar oudste is half jaar ouder als jamelie, en haar jongste een week ouder dan vienna.. best confronterend..

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Paso heel veel sterkte vanmiddag. Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina