Paso, heel veel sterkte vanmiddag. Het zal vast heel heftig worden, laat de tranen maar stromen. Dikke knuffel! Marloes, ja ik ga heel even, ben zo (met de auto) weer thuis. En ik heb neia al voorbereid dat mama maar heel even mee gaat. Jac, druk bezig met de zindelijkheidstraining dus. Hier valt er weinig te trainen, mevrouw houdt het gewoon op totdat ze een luier aan krijgt. Henrieke, dat heb je goed gedaan je mannetje verrast , gelukkig viel het mee. Frummel, hoe was het gister? Je zag er erg mooi uit zeg. MamaChantal, moeilijk dat het bij vienna elke keer beter lijkt te gaan en dan weer minder. Ik kan me voorstellen dat je er heel hard naar verlangd dat ze thuis komt. Ik denk aan jullie! Martje, gelukkig kon je vanmorgen wel blijven liggen. Veel plezier met de kraamvisite!
Hallo Vannacht er twee keer uit ( 02.00 en 06.00 ) beetje jammer. Vanochtend met het hele gezin en de hond gewandeld op Reeuwijkse Hout ( bos en strand ) Daar een broodje gegeten en op de terugweg een mc Flurry gehaald. Straks Levi naar bed en dan weer verder met de zolder waren trouwens van plan levi eerst alleen overdag zonder luier in bed te doen maar gaat zo goed dat hij nu ook al twee nachten zonder luier gaat Paso, die fles van medela calma had ik idd ook al gevonden.ga ik kopen als echt niets anders meer werkt Sterkte vandaag fles Gister heeft ze 2x een flesje op. Wel op Ferry zijn manier. Ik zat huilend op zolder haha. Het blijkt dat als we haar boos laten worden en we leggen haar vervolgens 10 min. huilend op bed dat ze daarna dus wel de fles pakt en hem leeg drinkt. Vindt het zelf erg moeilijk om haar zo over de toeren te horen gaan maar over twee weken gaat ze naar opvang dus er moet nu gewoon wat gebeuren. Marleen, als het al 1 a 2x is opgewarmd kan je het niet meer invriezen Chantal, fijn dat Viënna het goed doet ! Playmobile moet je idd verzamelen via mp, verjaardagen en de sint Gaat dus niet beter Knuff
Jac; Super van jullie dochter!! Chantal; Jeetje, heb echt met jullie en jullie meisje te doen. Sterkte...ook vanmiddag, kan me voorstellen dat dat confronterend is!! MNM: Veel plezier op de kermis Kaatje; Kan me voorstellen dat je erbij zit te huilen, toch raar dat ze dan wel wil, ze zal wel denken...heb toch geen keus dus dan maar toegeven. Misschien heeft ze er op het kdv minder moeite mee omdat het een ander omgeving is.
Paso: heel veel sterkte vandaag meid. Zijn vreselijke dingen om te doen Chantal: het zit jullie ook niet mee zeg Heel veel sterkte en ik hoop dat er een goede oplossing uit het overleg komt! Kaatje: klinkt een beetje als honger provocatie wat Ferry doet. Werkt vaak heel goed bij fles weigeraars. Hoe klein ze ook zijn er zitten altijd beebjes tussen die heel snel door hebben dat zolang ze blijven weigeren ze toch wel de borst krijgen en dus geen honger zullen houden. Weet precies hoe jij je voelt en je voelt je zo vreselijk machteloos jij ook sterkte! Jac: wauw wat goed van haar!! Hopelijk blijft ze ermee doorgaan! Hihi moest stiekem wel lachen om dat schrikken nadat ze erin keek haha. Hier ook een potje met muziek Gisteravond: Was echt heel erg gezellig! Maar wat zijn mannen toch ranzige wezens zeg hahaha. We zijn rond 3 uur weggegaan omdat we allebei helemaal knetter gek werden van 1 of andere kale gespierde harry die continu achter me reet aan bleef lopen en keek alsof ze ogen eruit zouden rollen, echt ranzig. Plus we waren allebei toch wel erg moe hihi. Zijn niets meer gewend joh Toen nog lekker naar de shoarma geweest als vanouds hahha. Stierf van de honger, niet normaal! Heb in mijn eentje 2 turkse pizza's en 2 pita kaas op met heeel veeel saus Voor wie ik vergeet, sorry!
Martje, hoop dat Elin het bij oma en kdv ook beter doet Frummel, je voelt je zeker machteloos maar ja moeten er even doorheen.komt vast goed Zo jij krijgt veel naar binnen haha. Gelukkig om geile Harry na wel een leuke avond Schildje, HAP gebeld ? Net met zolder opruimen kwam ik mijn baby foto's tegen.Of ik Elin zag op de foto.Zal ze straks eens inscannen
@Kaatje nee ik heb de hap niet gebeld want de ha had gezegd dat kids dit makkelijk zo kunnen krijgen. Als het een paar dagen aanhoud dan moet je zeker bellen. Nu was de temp 38.6 en ze was aan het mopperen. Maar goed wij zijn ook niet echt lekker met 38.6 a 39 graden koorts.
Vindt het wel makkelijk zeggen van de HA aangezien iedereen altijd roept dat kinderen onder de 3 maanden geen koorts mogen hebben
Dank voor alle knuffels!!! Zal jullie details besparen maar 't was een mooi afscheid. Sherry; t was longkanker. Kaatje; Ferry zijn manier klink wel cru maar hij heeft wel een beetje gelijk. Misschien een rare vergelijking maar ik heb dat bij mijn hond ook eens moeten doen. Die had ik na zijn kniebandoperatie verwent met blikvoer (wat hij anders alleen op dierendag krijgt omdat het zo slecht is voor t gebit) alleen toen wilde meneer na 3 dagen blik geen brokken meer. Toen heeft hij de hele dag niks gegeten. De volgende dag nam hij toch zijn brokjes maar weer. Wat knap van Elin!! Frummel; dat was dus een leuke avond gisteren!! Oh de deurbel...
Frummel: Super dat jullie je vermaakt hebben!! Mmmm lekker daarna shoarma!! Kaatje; Wat goed van Elin!! Schildje; Vind het ook wel erg makkelijk van de ha. Marloes; Heb de kaart gevonden, maar zag dat hij ook bij Leenbakker ingeleverd kan worden, dus als je het niet erg vindt houd ik hem zelf.... Zo visite was gezellig, leuke kleertjes gekregen. Is maat 68, maar wat lijkt dat al groot!!
Vond het een beetje lullig omdat ik al had gezegd dat ik hem op zou sturen als ik hem zou vinden, maar ben zelf nog hoeslakens nodig...dus kan hem zelf ook gebruiken!! Fijn dat je al heel wat kaartjes hebt, scheelt toch een hoop!
Wij zijn net terug van de HAP. Gingen vanavond Elin en Levi in bad doen, rent Levi naar onze kamer toe, struikelt en valt precies met zijn kin op onze bedrand. Snee en behoorlijk bloeden. Is nu geplakt. Levi was een echte kanjer en heeft geen kick gegeven. Stoere vent ! Nu een mooie sesamstraat pleister er op en a.s woensdag helaas niet zwemmen.
Kaatje; Dat is schrikken!! Wat ontzettend stoer dat Levi geen kick heeft gegeven! Hoop dat hij er niet al te veel last van heeft!
Nee niets aan de hand. Mega sesamstraat pleister, een waterijsje en gelukkiger kon je hem vandaag niet maken
Hallo! Nou dat was me het weekend wel..... Gisteren bedrijfsfeestje gehad, was erg gezellig en leuk! Klassieke rally met mini's gehad (zelfs ik heb nog lekker rond gescheurd in dat karretje!) ik vond dat ding nog lekkerder rijden dan onze luxe auto hahaha Ook een rondvlucht over Apeldoorn gehad...... mijn hemel, ik weet niet wat het was, geloof dat er nog behoorlijk wat hormonen etc. in mijn lijf zaten....zat te zweten in dat ding en ik werd me toch ineens kotsmisselijk .....zit ik ook nog eens met 3 mannen in dat ding, waarvan geen één mijn eigen man was, maar jonge collega's van mijn vriend....die hebben zich kostelijk vermaakt om mijn lijkbleke/groene gezicht geloof ik . (wel alles binnen gehouden trouwens en daarna zelf gereden, dus het was snel weer over). Vandaag kreeg ik de kolder in de kop en heb ik het hele huis op de kop gezet. Meubels verschoven en flink gepoetst.... Hoorde alleen vandaag dat de vader van een goede vriendin is overleden....heel plotseling, want hij was verder niet ziek. Weet alleen niet waaraan, want ik heb haar nog niet gesproken.... Dus dat was een slechte afsluiter van het weekend. Morgenochtend R.oan naar het kdv brengen en met E.lin naar het CB...de eerste prikjes . Heb net trouwens de kleding van E.lin opgeruimd, wat te klein was. Ga het denk ik met pijn in mijn hart op marktplaats zetten van de week....zit behoorlijk wat merkkleding bij, vind het eigenlijk te duur om het zo weg te geven. ff spammen Bekijk bijlage 184017