Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier weer een "fijne" nacht...03.00-04.00-06.00..., zal het ooit nog goedkomen??? Net Senna naar de psz gebracht en Mika ligt nu lekker te slapen. Vanmiddag komt de fysio weer, ben benieuwd wat ze nu gaat doen!!

Bellie; Heel veel plezier in Centerparcs, geniet ervan!!

Ennas; Zwaai

Chantal; Succes met het gesprek vandaag in het zh!!

Frummel; Zo dat is een hoop geld wat jullie kunnen sparen!

Laat wakker; Hier niet, Mika slaapt sowieso nog vrij veel overdag vind ik, daarentegen vind hij het 's nachts wel fijn om lekker veel bij mama te drinken ;) Senna gaat meestal rond 18.30-19.00 naar bed.

Moonlight; Succes bij het cb.

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Miracle, van harte GEFELICITEERD met Jaimy!!

Hebben jullie een leuk feestje gehad dit weekend?
    Veel plezier nog vandaag!

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Hoe gaat het met Nila??

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moggels!

Bellie; oeh lekker hoor! Geniet van je vakantie in centerparcs.

Martje; jouw ukkie heeft hier ritme dus precies verkeerd om van dag en nacht? (of begrijp ik het verkeerd)

Moonlight; ach die prikkies, zo zielig! succes!

Frummel; hier ook een uk die laat wakker is. Vanaf de voeding van 19:30 tot 23:00 is hij wakker. Daarna tukt hij dus wel door tot 7:30 dus klagen doe ik niet, en ach het is ook best gezellig met z'n 3en op de bank.
    Hier gaat het geld niet op aan onnozele boodschappen of snacks maar aan hubbie zijn "doe het zelf" projecten... de laatste was; een grondwaterput met als doel minder waterverbruik door onze koivijver...echter heeft hij nu al net zo veel geld uitgegeven wat we in een heel jaar aan water verbruiken en de puls werkt nog steeds niet...

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    FF een vraag; mag je borstvoeding nog invriezen als hij eerst een uur in de koelkast heeft gestaan?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    00.30 een huilende Levi.Had een droom denk. 5 min. later sliep hij gelukkig weer.
    06.00 een huilende Elin. Borst gedronken en 15 min. later sliep ze weer
    08.45 werd Levi wakker en Elin slaapt nog.
    Om 10.30 intake en rondleiding bij het kdv. Ben benieuwd hoe Levi het vindt daar

Bellie, fijne vakantie !

Chantal, is idd handig als alle artsen eens met elkaar aan de tafel gaan zitten om te kijken wat wel en niet kan. Weet iedereen ook waar hij/zij aan toe is

Frummel, gister deed ik een poging om Elin een fles te geven.Poging 1 mislukte ( ze viel van het huilen in slaap ) poging 2 mislukte ook.Poging 3 nam Ferry van me over en bij hem dronk ze het flesje leeg
    Wauw voor 220 euro per maand eten laten bezorgen. Hier zijn we al blij als we 1 of 2x in de maand eten kunnen bestellen

bedtijd Levi gaat meestal rond 19.00. Soms zelfs eerder als hij moe is. Als er visite is of hij smiddags laat wakker wordt gaat hij wel eens om 19.30 maar later niet ( ja gister maar dat was een uitzondering ;) )

Moonlight, succes met de prikjes ! Ken je gevoel. Ik moet morgen :( En ook nog eens alleen

Miracle, gefeliciteerd met Jaimy meis

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hoor. Ik laat de bv juist eerst op temperatuur komen in de koelkast voor het de vriezer in gaat ( dacht trouwens ook dat dat zo moest ? )

Edit

Op borstvoeding.com staat : Vries de melk binnen 24 uur in

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    De kermis was leuk gister, maar wel teveel van het goede.
    Beide opa's en oma's wilde perse op de zondag met alle kleinkinderen gaan. Eerst met mijn ouders geweest, dat was erg leuk, het was niet zo druk, nila sliep in de wagen maar we hadden wel af en toe buien.
    Dus tussendoor een uurtje bij mijn ouders gezeten en daar nila de fles gegeven. Toen met mijn so, nou dat was in het begin geen succes. Neia was hardstikke moe en wilde nergens in, nila was aan het gillen en het spugen en het was mega druk. Maar gelukkig werd dit alles rond half 6 beter en was het toch nog gezellig.
    Nila heeft gisteravond weer enorm gehuild. :( Het lijkt 's avonds wel het ergste. Maarja toen wel lekker geslapen en vanmorgen tot 8 uur.
    Ik had geen pilletje vannacht dus ik ben moe. ;)
    Vandaag wel een lekker rustig dagje thuis, al moet ik wel wat in het huishouden doen.

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier had Fleur vanmorgen weer koorts. Nu was het 40 graden en vlak voor ik naar school ging was het weer gezakt naar 38.1. Wel even gebeld met de ha en ik moet het vandaag even aankijken. Heeft ze morgen ochtend weer of nog koorts dan bellen en langskomen. Net even haar nekje gevoeld en volgens mij is eht nog meer gezakt. Maar goed wie weet wat de dag nog brengt.

Oja ik ben vandaag begonnen met afvallen. Ik heb een boekje van de weightwatchers en dat helpt goed. Ik doe dit nu samen met mijn schoonzusje. Zij wil er maar 5/6 kilo af maar ik wil er zeker 12 kilo af om weer een beetje fatsoenlijk in mijn kleren te kunnen.
    Nu weeg ik 83 kg. dus ik heb nog even te gaan!! :D

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje; thnx, dan ga ik het zo in de vriezer mikken. Ik ga alvast een voorraadje opbouwen nu ik nog genoeg heb. Ik hou elke dag 1 complete voeding over en dat moet ik dan weggooien. Eigenlijk zonde.

MNM; Tjonge, je zou zeggen dat ouders zelf ook wel snappen dat 2xkermis op de zelfde dag niet zo ideaal is..... Gelukkig is het nog goed gekomen. Nila spuugt dus nog veel, ach am meisje! Wanneer heb je weer een afspraak? Oh en jij een slechte nacht...meid petje af...hoe hou je het vol met zo weinig slaap!

11. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    @ Miracle: Gefeliciteerd met Jaimy!

@ Kaatje: De Elins zijn vandaag precies 2 maand oud :D
    jij morgen suc6!

@ Schildje: arme fleur! :( Succes met afvallen!

@ MNM: Was je nou al bij de KA geweest of moest je deze week?

Er ligt hier een klein meisje zich te verzetten tegen de slaap.....ze ligt me toch te maaien met die armpjes, het is net alsof ze aan karate doet hihi:D

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, jeetje wat schrikken van Levi, gelukkig leek hij er zelf niet zoveel last van te hebben.
    Oh spannend een gesprek op het kdv.
    Jeetje wat een gevecht met de fles, gelukkig is het wel gelukt bij Ferry.

Martje, pfff wat een nacht zeg. Mika heeft het nog niet echt door dat hij 's nachts moet slapen. ;)

Moonlight, wat een geweldig bedrijfsuitje zeg.
    Succes op het cb, hopelijk heeft ze niet teveel last van de prikjes.

Frummel, dat klinkt als een gezellig avondje.
    Jeetje wat een hoop geld zeg. Wij laten nooit iets bezorgen.

Marloes, zo he dat doe je goed als je zelfs zit te wachten om naar school te lopen.

Jac, heerlijk dat N.aël zo goed slaapt!

Bellie, heel veel plezier op vakantie, geniet ervan!

Ennas, alles goed met jullie?

Paso, haha geweldig die man van jou. Ze weten het zo goed te vertellen........;)

Bedtijd: neia altijd rond 19.30 en slaapt dan 's middags nog minimaal 2,5 uur.

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Schildje, och arme Fleur, goed in de gaten houden dan.
    Is ze ook ziekjes?
    Succes met het afvallen, hopelijk gaat het hard!

Paso, nou idd, maarja ik had zelf ook moeten zeggen dat het allemaal teveel was.
    Donderdagochtend hebben we een afspraak bij de ka. Ze spuugt idd nog heel veel, nutriton maakt de spuug wel dikker maar volgens mij nog evenveel, ze heeft er dan ook zoveel last van, dat is het ergste.
    Geen idee hoe ik het vol hou ;), vannacht had ik het ook even gehad, maarja we gaan vandaag weer door.

Moonlight, jij ook al zo"n karatekid. :D

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    MNM; ja dat is het ergste. Nila heeft er super last van en je kunt alleen maar toekijken hoe het kind pijn heeft. Zo zielig als ze zo hulpeloos zijn en je alleen maar kan proberen te troosten.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jaimy, gefeliciteerd!!!!

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Paso; Op zich slaapt hij wel goed 's nachts, wil alleen vaak een voeding, terwijl hij er overdag soms wel 4 uur tussen laat. Heb ook al geprobeerd er overdag max. 3 uur tussen te laten zitten, maar dat helpt niet... Zo jullie ventje is ook lang wakker 's avonds, gelukkig slaapt hij 's nachts wel lekker!! En de bv mag je nog gewoon invriezen hoor!

Kaatje; Naar hé als ze zo dromen. Op zich logisch dat ze van jou de fles niet wil, weet nog dat Senna ook alleen de fles nam, als iemand anders het gaf.

MNM; Zielig hoor voor je meisje, hoop dat de ka wat voor haar kan doen. Slapen 's nachts is idd nog niet super, maar ach je went eraan...

Schildje; Toch raar dat Fleur steeds koorts heeft, vind 40 graden ook wel hoog hoor voor zo'n klein meisje. Vind het ook raar van de ha dat je niet even langs moet komen. Heel veel succes met afvallen.

Mika heeft een beetje een ontstoken oogje...er net ff wat melk ingedruppeld, dus hoop dat het snel beter gaat!

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MnM, nou niet echt. Als ze koorts heeft dan kreunt ze meer en is iets wat huilerig maar ze heeft net goed naar mij gelachen en de temp was net 37.4 en de fles is ook helemaal leeg. Ik zie wel wat de dag gaat brengen.

@Martje, ik ben vorige week donderdag geweest en toen zei hij dat bij deze kleintjes zo snel de temp omhoog en omlaag gaat. Hij heeft haar toen helemaal nagekeken en niks kunnen vinden. Maar vandaag houd ik het in de gaten. Op een ander forum zei iemand al van krijg ze geen tandjes? :$ Ik heb niks kunnen vinden maar goed je weet maar nooit. Volgens mijn moeder had ik al mijn eerste tand met 3 mnd dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Schildje; Was even vergeten dat je vorige week al bij de ha was geweest. Is idd wat vroeg voor tandjes, maar ze zal de 1e niet zijn, je hoort het wel vaker!

19. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Zo....ik ben weer terug van het CB...onze kleine boedha is goed gegroeid (maar dat had ik al gemerkt aan haar kleding :D). 5700gram en 60cm!
    Maar ooooooh:$:$ die prikjes......:( Ik heb haar nog nooit zo pissig gezien, ze schreeuwde nog, toen ik haar al aan het aankleden was.....Pffff dit wordt zeker niet mijn hobby.

Heb wel lekker al m'n lichaamsbeweging gehad vandaag, heerlijk in het zonnetje naar het CB gewandeld (zo'n 20min lopen...). Heb op een gegeven moment m'n jas maar uitgetrokken! Als het nou nog even droog blijft, hang ik zo mooi m'n was buiten op.

Ik zit nog even te bedenken wat ik vandaag verder zal gaan doen...;)

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Zo! Juul op bed, ik gedoucht. Dus nu eerst maar eens tijd maken voor jullie!
    Kaatje; Wat sneu voor Levi. Wel knap dat ie zich zo stoer heeft gedragen!
    Hoe was de intake?? Vond Levi het wat??

Moonlight; wat een schatje!!
    Haha kleine man met een ochtendhumeur. Wel lekker geslapen, das altijd prettig! :)
    Goed gegaan met de prikjes??

Bellie; Veel plezier meid, geniet er lekker van met z'n 4e. Hopelijk een beetje knap weer..
    Klinkt goed die pizza, ga het straks eens proberen :)

Chantal; Idd niet zo gek dat ze het bed niet leuk vind! Wel lekker dat de zusters der op schoot nemen :)

Frummel; Oei, best confronterend :) Ik zou het eigenlijk ook moeten doen.. gaat hier ook veel te veel geld doorheen aan nutteloze dingen *schaam schaam*
    Jula gaat om 21.00 naar bed. Is daarvoor meestal wel wakker vanaf een uur of 18.00.
    Jeeeetje wat een disipline met je oefeningen, ik doe zoiets altijd 2 dagen en dan heb ik geen zin meer haha.

Miracle; GEFELICITEEEERD met Jaimy! :)

Martje; Pff heftig zo'n nacht!! Zal vast snel beter gaan hoop ik voor je!!

Paso; Haha mijn broer heeft dat ook.. Is van de week weer naar de koi dokter geweest met die beesten, kost echt een vermogen elke keer! Nu is zn luchtpomp weer kapot. En tsja als er voor 1000 aan vis in de vijver zwemt ga je dat wel maken :)

MNM; Idd niet echt ideaal 2x naar de kermis... Maar het is goed gegaan gelukkig! Arme Nila, hopelijk komen jullie donderdag wat verder bij de KA!
    Ja, met ons alles goed! :D
    Schildje; Wat sneu voor Fleur, heet ze er erg last van? Lees het al, gaat weer beter gelukkig!!
    Afvallen... tsja daar zou ik ook eens mee moeten beginnen... wil er nog zo'n 8 af..

Deel Deze Pagina