Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Schildje: kindje van een (verre) kennis werd met een tandje geboren:$

Kaatje: hoe is het nu met Levi??
    Ze heeft groot gelijk dat ze bij jou weigert hihi die ruikt tiet:D maar frustrerend is het wel! Maar je weet in elk geval nu wel dat ze het kan.. Denk dat het op het kdv wel gaat lukken dan

Paso: hoe is het nu meid? Jim is lekker lang wakker 's avonds!

Andere kindjes: dus toch nog meer die vroeg slapen:)

Training: tsja danny traint ook veel en als je daar dan naast wakker word met je blubberbuik.. Dat is niet echt goed voor je zelfvertrouwen hahaha. En de apparaten staan allemaal thuis.. Dat scheelt ook heel veel. Stepapparaat had ik gewoon in de slaapkamer gezet. Als je zo'n ding constant ziet dan ontkom je er ook minder makkelijk aan hoor..

Ennas en marloes: ja erg he die onnozele uitgaven.. Danny schrok ook van het staartje. We gaan nu eens goed gebruik maken van onze verschillende rekeningen. 1 rekening enkel voor de vaste lasten en 1 voor boodschappen enz. Alles wat daarop overblijft gaat direct ook naar de spaar:) We spaarden wel al een aardig bedrag per maand hoor maar het kon gewoon veel meer(Bijna 800 euro meer:$).. Als we dat sparen kunnen we daar veel meer leuke dingen van doen en ik denk dat we daar toch meer voldoening uit halen als dat het aan troep opgaat.

Hier echt een dramatisch slechte nacht gehad. Declan was steeds aan het dromen en is zo'n 4x wakker geworden. Plus mijn productie loopt weer keihard terug:(. Nu dus het relactatie schema erbij gehaald en daarmee aan de slag. Bijvoed set voor borstvoeding weer uit de kast en aan de slag ermee. Hoop dat het maar een paar dagen duurt voor alles weer op gang is. Vanaf gisteravond nog 'maar' 90cc bij hoeven voeden maar wel elk uur borstvoeding geven. Ben aardig brak nu. Wil zelf absoluut niet stoppen met de borstvoeding dus even doorbijten;)

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Miracle gefeliciteerd met Jaimy!!!

MNM: verre van ideaal ja.. Ook ik vind het nog steeds knap hoe je het volhoud! Succes bij de ka donderdag, ik hoop echt dat het een oplossing bied. Zowel voor jullie als voor Nila!

Chantal: dat zou wel heel fijn zijn als ze even in een andere omgeving kan als haar bedje! Is het niet mogelijk dat vervelende dingen niet meer in haar bed gebeuren?? Ze word ook steeds ouder en gaat steeds meer snappen.. Straks word ze nog bang voor haar bed.. Ik weet dat in mijn oude ziekenhuis onderzoeken niet in bed mochten gebeuren omdat dit voor het kindje een 'veilige' omgeving moet zijn.. Ben benieuwd wat er uit het overleg komt en of er een oplossing is!

Moonlight: goed gegroeid zeg!! Ik moet 17 oktober weer.. Ben nu al een beetje bang voor wat hij weegt.. Hij is echt (doet een poging dit aardig te zeggen) chubby. Eigenlijk gewoon dik.. Was gister met hem op de weegschaal gaan staan en toen kwam ik uit dat hij zo'n 7 kg weegt:$ Laatste x cb was 6,4 dus dat kan wel kloppen. Toen hij net was geboren en ik dat magere lijfje zag vroeg ik me af hoe dat ooit goed moest komen:)

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Succes Frummel! Hopen dat je productie snel weer goed opgang komt!!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

:$ *shock* :$

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

*baps gaat op vakantie, tot volgende week dames*

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!

Tnxs voor de felicitaties!!
    Ik haak hier weer in, we hebben een enorm druk weekendje achter de rug ( kinderfeestje is hartstikke leuk, enig minpuntje is dat we het in 2x moeten vieren ). Jaimy is lekker verwend en zit nu heerlijk te spelen met der nieuwe speelgoed.
    Morgen hebben der verjaardag viering op het kdv, smoe heeft net een schaal met 15 zelf gemaakte ( lactose vrije ) cupcakes gebracht.

Ryan mag morgen meteen 3 uurtjes op het kdv blijven om te wennen, ben benieuwd hoe die het gaat doen :) Tussendoor ook twee gesprekken op het kdv, een eerste gesprek voor Ryan en een tussen gesprek voor Jaimy.

Ryan is een beetje verkouden, hij snotterd en knort een beetje ( erg prettig tijdens het voeden ;) ) en vanmorgen bij de HA geweest met Jaimy en die heeft een schimmelinfectie van ondere. Gerum kind brulde gistere alles bij elkaar :( Gelukkig krijgt ze er een zalfje voor.

Nu ga ik even eten en dan wandel ik na de winkel, ben vanmorgen twee uur bezig geweest met me huis terug op orde brengen. Nu is het iig weer netjes en opgeruimd :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Vanochtend intake gehad op het kdv. Levi zou eigenlijk naar de dobbers gaan,maar gaat misschien naar de flippers. Hoop zelf de flippers ( ken de leidster beter en heerste meer rust etc. Alles was daar netter en overzichtelijker )
    Levi liet zich zelfs even door een leidster mee naar buiten nemen.Kwam na 10 min. toch maar weer veilig naar papa en mama. Volgende week maandag en woensdag wennen

Schildje, goed bezig ! hier wil ik ook nog 6 kg kwijt maar afvallen lukt nog niet echt in combi met bv

Moonlight, zo die groeit lekker door ! Zielig he die prikjes

Miracle, ahh wat zielig.hoop dat het zalfje snel helpt bij Jaimy

Ik ga ff boodschappen doen

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MNM En heb je Nila nog meegenomen naar de kermis? Ah lees t al. Wat een intensieve dag dan he? Ik hoop voor jullie dat het snel donderdag is en dat de ka er iets met Nila kan.

Chantal Eigenlijk is het niet vreemd dat Jamelie zich zo gedraagd als dat ze doet.
    Ze kreeg er een zusje bij en dat maakt zowiezo al alles anders. Het ene kind vangt dat wat makkelijker op als de ander. Bovendien is haar zusje niet thuis maar in het ziekenhuis omdat ze ziek is. En de stress die jullie er van hebben pinkt ze ook op. Eigenlijk gaat het dus voor haar 3-dubbelop. Misschien dat ze daarom bij jullie wil zijn/slapen.
    Ik heb geen idee hoe je daar het beste mee om kunt gaan. Misschien dat je dat bij de kinderpsych kunt vragen?
    En dat ze niet kon/wilde tellen enz bij die vrouw dat kan natuurlijk ook zijn omdat ze dat op dat moment niet wilde. Dat zijn maar momentopnamen, wil niet zeggen dat ze dat ook echt niet kan.
    Haha, Vienna word dus lekker vertroeteld door de zusters :D

Jac Misschien het potje in die hoek zetten? Of met haar naar de wc gaan?

Henrieke Fijn dat HET dus goed ging :D

Paso Fijn dat je goed afscheid hebt kunnen nemen. Moeilijk is dat he?

Kaatje En heeft ze al weer uit het flesje gedronken? Goed dat je op zolder bent gaan zitten. Ze zal het toch moeten leren.....
    Wat stoer van Levi zeg! Wel even schrikken lijkt me, ook voor jullie!
    Jara is een keer net zo gevallen. Met haar voorhoofd tegen de bedrand. Er zat een giga deuk in maar dat was alles.
    Dus Levi vond het besr leuk op het KDV? Heb je er zelf een goed gevoel bij?

Frummel Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad, op die rare vent na. Jeetje wat kan jij eten zeg!! :$ Waar laat je t in dat ienie-minie buikje van je?
    Wow, dat is echt veel geld wat kunt besparen zeg! Kun je veel leuke dingen van doen als je t op spaart :)

Marloes Heb het kaartje gister voor je op de post gedaan. Zal er vandaag/morgen wel zijn neem ik aan.

Moonlight Ah wat een lekker bekkie zeg!
    Fijn dat jullie dagje weg leuk was, knap dat je alles binnen hebt kunnen houden tijdens het vliegen :)
    Dat is inderdaad een hele nare afsluiter zeg. Sterkte!
    Fijn dat alles ok was op het cb. Nare prikken ook!

Bellie Heerlijk zeg, een paar daagjes weg! Veel plezier!

Miracle Gefeliciteerd met Jaimy haar 3e verjaardag! Fijne dag vandaag!

Schildje Vreemd hoor dat Fleur steeds zo koorts heeft.... Hopen dat t snel zakt!

Bapsie Veel plezier meid!

Wij gaan vanmiddag even met Romee naar de ha. Ze hoest veel, voornamelijk aan het einde van de dag. Zo erg dat ze er bijna in blijft en soms moet spugen. 's ochtends is er vaak niks aan de hand.
    Ben benieuwd wat ie er van vind. Het zal wel niks zijn, maar toch maar even langs.
    Zal meteen aan hem vragen of ik een verwijzing kan krijgen voor de plastische chirurg. Wil graag een borstverkleining volgend jaar, maar aangezien ze weer dingen gaan veranderen in de zorgverzekering ga ik er nu maar vast achteraan. Misschien krijg ik t nog voor elkaar zonder zelf te moeten betalen, daar heb ik het geld namelijk niet voor.

Verder gisterochtend visite gehad van vrienden. Erg gezellig alleen is jara flink in haar gezicht gekrabt door hun jongste zoontje. Om niks, ze wou m alleen troosten. Later deed ie t nog eens en het ergste was dat zijn ouders er weinig van zeiden :$
    Van de 8 rode strepen die er zaten (4 op elke wang) zijn er nu nog 2 zichtbaar. Lang leve de vallen en stoten zalf! ;)

Gistermiddag naar mijn ouders geweest om hun vroege kadootje te geven. Ze wisten niet dat iedereen zou komen dus toen ze thuis kwamen van de sauna snapten ze niet wat iedereen thuis kwam doen.
    Mijn middelste zusje ging eten koken (en ik heb de lasagne thuis gemaakt, hoefde dus alleen nog in de oven) vroeg mn moeder of t toeval was dat iedereen er was :D
    We hebben ze nog even laten denken en na het eten hun kadootje gegeven. Haha dat hadden ze niet verwacht!

9. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Moonlight; Zo...jullie meisje doet het goed!! Ah...die prikjes, Mika is woensdag aan de beurt!

Frummel; Hoop dat de bv snel weer op peil is!!

Bapsie; Fijne vakantie!

Miracle; Fijn dat alles weer netjes is, lijkt dan net of er een bom ontploft is hé!! Spannend Ryan morgen naar het kdv! Hopen dat het zalfje snel werkt!

Kaatje; Vond Levi het wel leuk??

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, gaat Elin dan ook meteen wennen, denk het wel toch?
    Wat was er eigenlijk gebeurd met levi? Las op hyves dat je naar de hap moest voor zijn kin, hopelijk niks erg..

Martje, zo leek idd alsof er hier een bom was ontploft! Gelukkig is het weer netjes :D

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    Goedemiddag dames,

Het is een eeuwigheid geleden, maar de afgelopen maanden heb ik in mijn verlof de pc aardig vermeden en genoten van de vrije tijd en Noortje natuurlijk.

Hoe is het met jullie? Het is me niet gelukt 400 pagina's terug te lezen... maar ik zag een mooie lijst met heel veel meisjes langskomen, wat heerlijk! :D

Hier gaat alles goed, Noortje doet het heel erg goed, ze groeit als kool (ook al een kilo of 7...) en is een blij, lief en rustig kind. Ongelooflijk dat wij zo'n rustig kind hebben gekregen, we zijn nogal druktemakers :) Ze zou van mij 's nachts een uurtje langer mogen slapen, maar dat zal wel goed komen.

ik heb nu weer een pc met redelijk snel internet, geen ruzie meer met de laptop (gebeurde me dagelijks thuis) en ik ben op het werk na een week al weer aardig ingeburgerd. mijn vervanger heeft hier en daar aardig wat steken laten vallen, dus ik zal het wel druk krijgen de komende tijd. maar eerst over 1,5 week trouwen en met zijn drieën 2 weken naar Portugal, dan ga ik daarna wel echt aan de slag...! :D

mag ik vanaf hier weer bij jullie aansluiten? Ik heb jullie toch wel gemist de laatste tijd. Alleen die vreselijke laptop hield me bij jullie weg... :( Als je er elke keer uitgeknikkerd wordt, hou je er wel mee op...!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Geniet er van!!!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    he, leuk dat je er weer bent Marlous en al weer aan het werk...

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    ja dat valt dus vies tegen... Ben vorige week maandag begonnen, met frisse tegenzin. Het went wel heel snel en de collega's waren wel heel lief. Alleen mijn vervanger, die zo geweldig leek, bleek dus halverwege geen bal meer te hebben uitgevoerd... :(

's ochtends weggaan was het ergste... Dan krijg je eerst zo'n vette glimlach en dan moet je weg... Maar Noortje doet het gelukkig heel goed en ze pakt de fles ook goed naast de bv, dus dat was voor mij wel een geruststelling.

Bij jou ook alles goed, met je grote derde mannetje?

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemiddag!

bapsie: fijne vakantie!

hier gaat alles goed. isa is super rustig kindje. slaapt van 23.00 tot 8.00 soms iets eerder als manlief teveel herrie maakt sochtends als hij naar zijn werk moet.

levi is jarig geweest. we zijn op de dag zelf naar koningin julianatoren geweest. hij vond het super leuk en wij ook! heerlijk weer was het. daarna nog gegeten bij de gele m. vrijdagavond isa weer opgehaald bij mn oom. (ja ze is voor het eerst een dagje niet bij mij geweest) vond het ook wel fijn om op levi zn verjaardag alleen aandacht te hebben voor levi.
    van ons heeft hij een fisher price autogarage gekregen.

savonds nog snel een wii online besteld voor mezelf:) doe ik ook wat aan beweging.

zaterdag hebben we visite gehad voor levi zn verjaardag
    en zondag heb ik helemaal niets gedaan. werd ongi. en was beetje chago en had hoofdpijn.

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hey Marlous! Welcome back!
    Balen zeg dat je dus de troep van je vervanger op kunt ruimen.
    Leuk zeg, over 1,5 week trouwen en lekker op vakantie. Heb je alles al klaar voor de trouwerij?
    Fijn dat Noortje zo lekker rustig is!

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    FFL, nog gefeliciteerd met Levi! Wat slaapt Isa goed zeg! Noortje valt al eerder in slaap 's avonds, rond 21.00 uur en slaapt dan tot ongeveer half 6 / 6 uur. Net te vroeg voor mijn wekker dus...! maar ik krijg het nog niet voor elkaar om haar ritme te rekken.

Marleen, thanx! ja, het is echt puinruimen. maar ze hebben me in ieder geval wel gemist! De bruiloft is nu echt heel dichtbij, en dat is ook wel leuk spannend. Morgen een afspraak met de trouwambtenaar en dan de allerlaatste puntjes op de i, we hebben er zin in!

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    *zwaai!*

Heb geprobeerd terug te lezen, maar is me niet gelukt. Zag nog wel het strakke trainingsschema van Frummel. Pfff... gaat het 'm niet worden hoor! Ik step dan wel een half uurtje per dag (met de wii balance board, maar zonder 'm aan te zetten) en dat is het 'm dan ook. Ben al blij als ik dat een week weet vol te houden!

Vandaag ben ik echt zo enorm moe! Najaarsmoeheid ofzo :) Gister iig nergens last van.

Net terug van de fysio voor het urineverlies. Gaan nu allerlei ademoefeningen doen om m'n bekkenbodemspieren te vinden en op de juiste manier aan te spannen (en te ontspannen). Ben benieuwd! Mag voorlopig alleen nog niet paardrijden :( Moeten eerst een maandje oefeningen doen en dan mag ik het een keer gaan proberen.
    Ze is iig positief doordat ik het alleen zo nu en dan bij sportactiviteiten heb.
    Emma doet het prima. Ze spuugt nog wel regelmatig en gisteren was ze opeens aan het overgeven. Geen idee waar dat vandaan kwam. Ze was wel verkouden de dagen ervoor en daardoor flink zeurderig. Verder ontdekt ze steeds meer van de wereld om d'r heen en vooral mama die gekke bekken trekt is erg grappig :)

19. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennas; ja die koi zijn leuk maar ze kosten een godsvermogen...daarvoor hebben wij een cursus gedaan en kunnen zelf afstrijkjes maken en onder de microscoop beoordelen. Dan kost het je alleen medicijnen en geen dure koidokter! Maar voorlopig krijgen ze dus gewoon kraanwater :D ik zie die pomp niet meer gereed worden.

Frummel; ja hier gaat het wel weer. Gelukkig weer een goede nacht gehad. Had gister behoorlijk hoofdpijn na het afscheid maar dat is gelukkig weggetrokken.

Henrieke; goh een balanceboard ! je brengt me op ideeen, ik zal het ding ook eens onder de bank vandaan toveren.

Paardrijden; ik heb mam afgesproken dat als ik donderdag akkoord krijg van de gyn ik de dinsdag er op de kleine man even kom brengen zodat ik op mn gemakje even kan proberen of het gaat. Ben benieuwd.;)

Marlous; welcome back!! Gezellig dat je er weer bent!

Bapsie; geniet van je vakantie!! waar gaat de reis heen?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hmmm een koi-dokter... zijn er die ook al

Marleen, DANK JE WEL!!! Kaartje zat bij de post!

Share This Page