Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hele auto volgeladen voor de kringloop.Kom ik daar. op maandag gesloten. Tuurlijk ! Boodschappen er dus maar bij gepropt haha en morgen weer terug naar de kringloop.

Levi, Elin en kdv Ja Levi vondt het leuk.Moest even wennen maar ontdooide net voor we weg gingen en ging zelfs spelen haha. Komt vast wel goed.
    Maandag gaan ze beide 2 uur wennen ( ben er zelf dan nog wel een half uur bij om wensen etc door te spreken met leidster ) en dan woensdag 4 uurtjes wennen.

Marleen,moeten vandaag nog een flesje proberen.Moet nog ff kolven.
    Gelukkig voor Jara geen snee. Ja Levi vond het leuk.5 min.voordat we gingen ( zijn daar een uur geweest ) begon hij helemaal te ontdooien haha. Ja heb er een goed gevoel over, leidsters zijn ook bekende dus dat scheelt weer, maar vindt het wel moeilijk Elin daar straks achter te laten
    Goed dat je even langs de huisarts gaat. Lijkt ze ook benauwd ? Last van je rug dat je een verkleining wilt ?
    Viel het cadeau in de smaak ?

Miracle, Levi rende naar onze kamer en viel toen met zijn kin op onze bedrand. Behoorlijke snee er in dus gelijmd bij de HAP gister

Marlous, welkom terug :D Fijn dat alles zo goed gaat met Noortje. Tuurlijk mag je weer mee kletsen. Lekker zo'n vakantie in het vooruitzicht.

Bapsie, fijne vakantie !

FFL, zie dat onze Levi's vlak bij elkaar jarig zijn. Levi van mij is 09-09 jarig.
    Leuk park he koningin julianatoren . Nog gefeliciteerd !

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Pffff elk uur aanleggen en nog steeds een mega chago kind die onwijs hongerig is! Kan ik alsnog bijvoeden wat ik juist niet wil.. Ga nu naar de apotheek en domperidon halen. Ben het zat

3. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Warme melk met heel veel anijsblokjes doet hier wonderen!!

4. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Marleen; En al bij de ha geweest? Hoop dat je de borstverkleining vergoed krijgt. Zo'n kras kan natuurlijk "per ongeluk" gebeuren, maar dat de ouders er haast niks van zeggen vind ik wel heel erg!! Dus je ouders waren erg verrast!!

Marlous; Welkom terug! Geniet van jullie trouwen en de vakantie! Dat is het nadeel als iemand je werk tijdelijk overneemt, ben ook bang dat ik straks wel wat corrigeer werk heb!

FFL; Fijn dat jullie meisje zo rustig is en nog gefeliciteerd met Levi.

Henrieke; Hoop dat de oefeningen helpen! Fijn dat het met Emma ook goed gaat!

Kaatje; Dus nog een auto vol spullen... Logisch dat Levi even moet wennen, gaat vast wel goed komen.

Frummel; Sterkte...

Zo de fysio is weer geweest, ze zag wel resultaat!! Nu gewoon doorgaan met oefeningen en letten op z'n houding in bed en over 2 weekjes komt ze weer!

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    Jeetje frummel, dat is lastig! Succes met de domperidon. Ik mag nu kolven op het werk, das ook niet hetzelfde als thuis, zeg! Toch een ander gevoel, uitkijken op je drinkende meisje, of naar een stapel oude computers in een serverhok... ;)

Meisjes, ik ga lekker naar huis, ben klaar met werken! Groetjes!

6. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Dat kolven op het werk vond ik toen met Senna ook maar niks, had ook het idee dat het hele kantoor het kon horen...

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje, t is altijd lastig om je kids achter te moeten laten. Ik vind het soms al lastig om Romee bij mijn ouders te laten. Daarna is t klaar hoor, als ik eenmaal de deur uit ben. Straks bij de gastouder zal het eerst ook wennen zijn.

Nou we zijn bij de huisarts geweest. Romee haar longen klinken goed. Zit dus zeg maar boven in haar luchtwegen.
    En ik heb een verwijsbrief meegekregen voor de plastisch chirurg.
    Ik val met mijn G cup goed binnen de grens van een dubbel d. Verder heb ik redelijk wat klachten en is het is verder ontzettend lastig. Kan nooit een fatsoenlijke jas vinden bijvoorbeeld. Die kan namelijk niet dicht. En nog meer van dat soort dingen.
    Ik moet alleen een beetje afvallen. Zo'n 5 kilo.

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Marlous: welkom terug! En alweer aan het werk joh!
    Kolven opp het werk is minder grappig ja.. is echt heeel anders:(

Nou hier de eerste 2 tabletjes domperidon ingenomen. Begin met oplaadschema van 4x daags 20 mg. Morgen even kijken hoe het dan is. Jace slaapt nu EINDELIJK en dex zit lekker te spelen dus dezze mama gaat even koken.

Als hier apothekers assistenten tussen zitten bied ik nu alvast mijn excusses aan. Wat een onwijze irritante kutten zeg!!! Gaat ze zitten ouwehoeren dat het als bijwerking spierkramp kan hebben bij de baby. Ja KUT dat is als je het direct aan je baby geeft, niet via borstvoeding. *zucht* hele discussie, uiteindelijk de aptheker erbij en ja hoor.. ik had gelijk. MUTS

zo dat ben ik kwijt:D

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Frummel, whahaha "ja KUT.." lol! ( zou zo uit mijn mond kunnen komen :-$ )
    Maar waarvoor gebruik je de domperidon als ik vragen mag?

Hier staat het eten ook op, hubbie heeft late dienst dus wij eten iets wat papa niet lekker vind, andijvie stamp :)

10. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wahaha frummel; ja je hebt ze er bij zitten....;)

Miracle; hier ook een hubbie in de middagdienst. Ik eet dan ook altijd vanalles wat hij toch niet lust :D Vandaag was het zalm met aardappelpuree, erwtjes en worteltjes. Morgen wordt het penne (pasta) met tonijn...mjam

Marleen; die 5 kilo moet te halen zijn, fijn dat ze je dan kunnen helpen! Oh en gelukkig zijn Romee haar longen schoon. Beterschap voor de kleine meid.

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier heerlijk even half uurtje met Emma gewandeld. Krijg overal en van iedereen te horen dat je moet wandelen om baby's lekker te laten slapen. Nou, Emma niet hoor!! Die blijft mega wakker en zit of naar mij te kijken of naar alles wat voorbij komt. Maar slapen, nee hoor :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Frummel, haha. hopelijk heb je er baat bij

Marleen, die 5 kg gaat je lukken !

Henrieke, haha Emma wil dus alles zien. Elin valt juist wel heel snel in slaap.al voor we de straat uit zijn.

Wij gaan ook even met zijn allen naar de brievenbus wandelen.

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    @ Marlous: *Zwaait* jou kende ik nog niet :).

@ Kaatje: Heb je al werk gevonden (omdat ze naar het kdv gaan..? Kan natuurlijk ook zonder dat je werk hebt, dat je alvast opvang geregeld hebt.)

@ Henrieke: Ik hoop voor je dat je snel weer kunt paardrijden! Hier ook een dame die altijd slaapt van wandelen. Kun je niet iets van een doek over de kap hangen, zodat ze geen oogcontact kan maken en geen prikkels van buitenaf krijgt?

@ Frummel: Hahaha wat een muts zeg....pfff. Hoop voor je dat de medicijnen (?) snel aanslaan!

@ Marleen: Fijn dat de longetjes schoon waren. Een collega van mij heeft ook recent een borstverkleining laten doen, daarvoor moest ze ook een paar kilo kwijt. Was haar gelukt en nu ziet ze onwijs goed uit !(zag ze al wel hoor!) Gaat jou ook lukken :)

E.lin slaapt zon beetje de hele dag, zal wel een reactie op de prikjes zijn denk ik...hihi.

Ik wacht op m'n cappuccino (die vriendlief aan het maken is) en dan ga ik grote broer in bad doen! E.lin ligt alweer te pitten, dus die doe ik straks wel in bad...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Moonlight, kdv was al geregeld voor ik mijn baan kwijt raakte. En ga er sowieso voor betalen dus kunnen ze er ook maar beter heen gaan toch.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Moonlight en miracle: zijn inderdaad medicijnen ja. Oorspronkelijk voor maag problemen. Maar ze hebben als neveneffect dat het de productie sterk verhoogt. Dus over een dag of 2 zal ik wel weer stuwing hebben haha. Op borstvoeding.com kun je er ook meer over vinden.

Paso: Koikarpers zijn een dure hobby. Wij hadden vroeger(pa en ma dan) zijn japanse vijver met koikarpers en steuren. Kan me alleen niet meer zo goed herinneren of die beesten er nou gelijktijdig inzaten.. In de tijd dat wij die vijver hadden had mijn vader echt een grondige haat voor buiten katten. Er lag van dat kippengaas overheen maar er was altijd wel een kat die het voor elkaar kreeg er 1 te vermoorden. Zoals je al zei, ze zijn niet goedkoop nee..

moonlight: hoop dat Elin niet ziek word van der prikjes!

Marleen: Fijn dat alles goed was met de kleine! Jeetje een borstverkleining! Spannend en ik hoop dat je het vergoed krijgt. Ken ook iemand die het heeft gedaan. Echt super netjes en zij voelt zich veeeel beter. Ook minder rug/nek klachten, geen blauwe plekken meer van bh bandjes.. En ze lijkt 10 kg lichter joh. Puur omdat het niet meer eerst cup k is wat binnen komt wandelen en daarna pas zij zelf:)

Miracle: tsja ik zei het niet zo hoor:D Maar ik dacht het wel haha. Heb daar alleen flink wat geirriteerde blikken gegeven. Echt een stelletje dwazen.. Ik snap best dat ze moeten waarschuwen en moeten voorlichten. Maar doe dat dan wel met de juiste info..

Hier stront verkouden. En ik hoest. Heel irritant als Jace aan de borst ligt haha. Hij schrikt zich wezenloos, veert op en laat los. Maargoed, liever dat als bijten;)

Net 16 cupcakes gebakken en versierd(chocolade cupcakes met amandelspijs en chocolade topping) en een gevulde speculaas gebakken met de rest van de amandelspijs. Zometeen lekker smullen!!

Zo Jace is tijdens het typen van dit stukje is slaap gevallen, dus die ga ik ook maar eens op bed leggen. Danny is Declan op zijn bedje leggen. Beetje laat geworden vanavond

Even het bewijs dat Jace echt groot is hihi

16. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    hoi dames,

heb heel slecht internet dus heb niet alles kunnen lezen.
    wil jullie even fijne dagen wensen. varen straks oostenrijk binnen, dus dan heb ik geen internet meer. Weet niet precies wanneer ik terug ben.

babsie fijne vakantie.

marloes he leuk om je weer te zien!

17. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jac; succes in oostenrijk! Vervelend dat er daar geen internet is!

Frummel; ja dure hobby. Hubbie en zijn "grondige" berekeningen :cool: en dan nu liggen zeuren over het water....snap hem soms echt niet. Hij wilde die vijver! Ach ja mochten we ooit geld te kort komen verkoop ik gewoon een paar vissen ;) Ennuh Beterschap voor jou!

18. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Marleen; Fijn dat alles goed was met Romee.

Frummel; Zo die apothekersassistente had er echt verstand van...;) hoop in ieder geval dat de medicijnen snel werken. Mika schrok ook altijd heel erg als ik moest hoesten toen ik verkouden was en ik kreeg natuurlijk altijd kriebel als ik net aan het voeden was... Wat een lieve foto en hij is idd best groot!!

Jac; Jij ook fijne dagen, we zien je vanzelf weer terug!

19. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Nog even een vraagje;

Mika is een heel tevreden en makkelijk ventje, maar zou het toch wel fijn vinden als hij 's nachts wat beter zou slapen. Vind het op zich niet erg om één (of 2) nachtvoedingen te geven, maar dat hij soms na een uur alweer komt is iets minder, kan me ook niet voorstellen dat hij dan echt honger heeft. Zit er nu toch aan te denken om hem 's nachts te gaan inbakeren, want soms heb ik het idee dat hij zichzelf wakker maakt door het gezwaai met z'n armpjes...weet het niet zeker, maar hij wordt toch ergens wakker van. Voelt alleen een beetje raar, omdat hij verder absoluut niet onrustig is en hij huilt ook (bijna) nooit, alleen als hij honger heeft...

Wat zouden jullie doen??

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Jac ,jij ook fijne dagen !

Frummel, Jace is zeker groot. O lekker zeg die muffins. Kwijl loopt uit mijn mond. Neem maar gezonde noten muesli met magere yoghurt

Ik ga off. Morgenochtend moet ik er in mijn eentje voor zorgen om 08.30 met twee fris en fruitige kids bij het cb te staan. Levi voor jaarlijkse check up en Elin voor haar eerste prikjes. Arm kind

Share This Page