Vermijd negatieve woorden die onzekerheid aangeven zoals: nooit, niet, misschien, wellicht, eigenlijk en eventueel. Probeer verder heel veel het woord WIJ te gebruiken ipv ik. Wees heel standvastig. Als je baas zegt dat hij je bv 2500 bruto per maand wilt bieden en jij wilt 2750. Zeg dan niet; ik wil 2750 maar zeg; ik vind dat ik 250 euro meer waard ben OMDAT... ervaring, de redenen dat je bent aangenomen, flexibiliteit enz (ik noem maar een paar dingen hoor)
Je verdient een dikke knuffel die ga ik zeker gebruiken!! Kan je niet stiekem aan de andere kant vd deur zitten en me alles toe fluisteren??
Morgenvroeg ga ik gelijk alles uitschrijven. Inclusief alle argumenten en idd alles vanuit het bedrijf brengen en niet ik, ik en ik. Maar ik moet me vooral niet inleven in zijn situatie want dat deed ik altijd. Ik weet dat ik veel ziek ben geweest laatste twee jaar en ik weet dat het allemaal wat moeilijker gaat en het bedrijf zich moet bewijzen. Maar dat is even niet mijn probleem. Ik weet wat mijn sterke punten zijn en wat het bedrijf aan me heeft en dat dit helemaal nu nodig is. Goed, power talk heeft geholpen Ik zwaai morgenvroeg nog wel langs voor een nieuwe. Nu lekker slapen
Hehe, alles bijgelezen... Henrieke ben het met frummel eens Zo nu gaat slapen.. Morgen weer de eerste 'werkochtend' en heb er toooooootaal GEEN zin in!!! Truste!!!
Morge, Hier gaat alles goed. Fleur had gisteravond een temp. van 37.4, om 11 uur was dit 38 en vanmorgen pas om 4:15 werd ze wakker en was het 37.7. Dus het gaat langzaam weer de goede kant op. Dat de temp. zo schommelt ken ik wel van de jongens. Die hebben dit ook als hun koorts hebben. Dus raar vind ik het niet. Wel raar dat het bij een kindje van onder de 3 mnd is. Zal straks eens kijken als ik haar uit bed haal om naar school te gaan. Als het dan toch weer boven de 38 zit dan ga ik weer bellen.
Goedemorgen Elin heeft doorgeslapen tot 06.30.Slaapt nu weer Levi wordt langzaam wakker Danitjuh,gefeliciteerd met je verjaardag ! Chantal, sorry geen ervaring mee. hoop dat je artsen snel meer kunnen vertellen Miracle, Ryan vandaag wennen ? Henrieke, succes ! Weet nog van toen ik een dag minder ging werken van Levi. Scheelde 300 euro.echt niet normaal
En laat vannacht nou net de nacht zijn dat Emma om 5 uur al komt voor een flesje ipv 8 uur. En laat dit nou net de nacht zijn geweest waar ik pas om 1 uur in bed lag ipv 10... BRAK!! Ze is weer gaan slapen erna, maar ben nu best gaar. Iig bedankt meiden!! Heb pas halverwege de middag het gesprek, dus kan alsnog lekker nerveus worden
Hier ben ik ook weer eens! @Frummel: Enora heeft der voedingen om 6,10,14,18 en 22u. Je kan je klok er haast naastzetten, na de voeding van 18u is ze best lang wakker tot zelfs nog een uurtje na haar laatste voeding. Dus rond 23u zou ze makkelijk nog wakker kunnen zijn. Vitto daarintegen gaat om 19u30 zijn bed in en is rond 6u30-7u weer wakker, hij heeft echt die uren nodig omdat hij de tijd nodig heeft om 's morgens nog goed wakker te worden voor hij naar school gaat. Btw: wat voor oefeningen doe jij zo dan allemaal om terug in vorm te komen? Edit: Oops gevonden! Die crunches, wat voor oefeningen zijn dat dan? @Moonlight: Haha dat ochtendhumeur ken ik hier ook bij de oudste! @Miracle: Nog gefeliciteerd met Jaimy haar 3e verjaardag!! @Martje: Gisteren dus niet zo'n fijne nacht gehad, zou er al niet meer aan moeten denken om terug zoveel te moeten opstaan.. @MNM: Wel goed dat je tenslotte nog een fijne dag had op de kermis meid! Nog wat kunnen doen in het huishouden? @Schildje: Hoe gaat het nu met Fleur? Hier ook afslankplannen! Ben wel al mijn kilo's kwijt + extra van de zwangerschap maar ik weeg toch ook nog 83kg en wil graag naar de 65! Edit; Lees dat het de goede kant op gaat met Fleur @Bapsie: Geniet ervan! @Marleen: Verschrikkelijk duur hé zulke operaties! Zo heb ik bijvoorbeeld énorm stevige bovenbenen en heupen, na veel sporten vermagerde ik overal buiten daar. Bleek mijn lichaam dat vet op die plaatsen de aanzien als structureel vet, zogezegd dus nodig voor het lichaam in functie te houden. Het enige wat dus zou helpen is een liposuctie. 10 oktober heb ik een afspraak om te gaan horen naar de kosten. This niet zozeer voor gewoon er slanker uit te zien, maar ze schuren zo fel tegen elkaar dat het in de zomer gewoon bloed. @Marlous: Welkom terug! @FFL: Nog gefeliciteerd voor Levi!! @Danitjuh: Leuk zo'n nieuwe fiets! @Henrieke: Succes met het gesprek alvast meid!
@Kelly, ik heb voor dat ik Rick naar school ging brengen nog even de temp gevoelt bij Fleur en het was nu bijna 39 graden. Dus toch maar even de ha gebeld en ik kan om 11:20 komen. Ik had goede hoop dat het minder zou zijn. Maar toch denk ik dat de ha zal zeggen dat het iets van een infectie is en dat het zelf over moet gaan
Heey meiden! Wie van jullie speelt wordfeud op zn telefoon..(=app voor scrabble) Ik ben er echt verslaafd aan en zoek tegenspelers haha (mn vrienden werken overdag dus reageren alleen savonds hihi). Ohja ik ben er nog niet zo goed in.. Stuur maar pb met je emailadres/nickname dan voeg ik je toe Hoe is het met jullie?? Henrieke, succes bij je gesprek, je kan het!! Dani gefeliciteerd!! Schildje, ach arme fleur! Fleur vannacht doorgeslapen, heb dr half 8 wakker gemaakt.. Heerlijk
Goedemorgen! Henrieke: Succes met het gesprek!! Kaatje: Succes bij het CB Schildje: Fijn dat je nu eindelijk bij de HA terecht kan. Sherry: werkse! Chantal: Ik heb er ook geen ervaring mee... ik hoop voor je dat het niets is! Danitjuh: Mooie fiets! Martje: Heb je al geprobeerd in te bakeren vannacht? Hoe is het gegaan? Ik gebruikte ook de puckababy, nu slaapt ze in een dikke slaapzak met mouwen en dat gaat gelukkig ook prima. Merk wel dat ze soms nog iets last heeft met in slaap komen, maar dan moet ik haar armpjes even tegenhouden en dan slaapt ze zo! O ik lees net dat je wilt wachten na de inentingen! Hier weer een prima nacht gehad. E.lin om 7 uur een voeding gegeven en die is weer in slaap gevallen. Zelf tot 8.15 geslapen en toen wakker getimmerd door de bouw hier achter..... R.oan en mama zitten nog even heeeerlijk in pyama "de wielen van de bus" kijken...*irritant*. Brrr....ik heb de kachel wel aan, 't was behoorlijk fris beneden! E.lin had gisteravond trouwens 37.7, ik heb haar voor de zekerheid maar een zetpilletje gegeven....ze had ook behoorlijk geslapen gisteren.
@Schildje: Hoop dat ze dan snel beter is! Hier moet ik om 11u20 ook naar de kinderarts met Enora. Ze heeft al van de geboorte een verstopt neusje en we moesten blijven spoelen met fysiologisch water, maar heb het gevoel dat het gewoon slechter wordt. Ze drinkt haar flessen maar halfleeg meer, heeft moeite met ademen en knort als een klein varkentje Verder is het bloeden al een pak verminderd en hoop ik dat het vrijdag snel allemaal voorbij zal zijn. Moet na het weefselonderzoek dat ze tijdens de curretage gaan doen wel nog 6 weken wachten op het resultaat. Je maakt je sowieso zorgen natuurlijk! Heb me gisteren ook ingeschreven voor een cursus 'medewerker personeelszaken', hoop dat dat wat wordt Mag voorlopig toch nog niet werken.
Ik ben heel makkelijk te vinden hoor Zelfde nickname als hier Ik kan nu nog overdag spelen. Zal als ik weer werk wel 's avonds worden
ik speel ook wordfeund! gebr naam: Jetske44 maar heb geen internet op mn mob doe altijd via wifi internetten alleen thuis..
okee thnx dames! zal zo wel ff berichtje posten bij de babys forum.. zit me niet helemaal lekker.. en hoef pas over een half jaar naar de poli te komen, en dan 4mnd later de uitslag. maar als er iets is met dr merken we dat snel genoeg
Chantal laat je niet gek maken. Ohh lees al dat je dat niet doet. Frummel jij bent gewoon onze adviseur hier op ZP haha jij geeft hele goede adviezen!! Thanks voor de felicitaties. Ik reageer later op de rest. Vindt het een beetje moeilijk te reageren op mijn mobiel kan niks onthouden. Zit nu aan de dialyse en me moeder komt straks langs met Ismail
danitjuh: doe ik ook niet, maar vind het wel soort van eng dat er nog meer kan zijn met haar.. daar ben ik altijd al bang voor geweest, van als het in dr koppie maar goed zit, de rest kunnen ze "maken" maar in dr koppie niet. En die vent dacht wel dat er iets zou zijn met haar.. maar wat?