Heb jullie toegevoedg!! Marloes jammer dat t niet lukt, tis echt verslavend hahah.. Mn hersenen kraken er helemaal van, want die had ik al week of 15 niet meer gebruikt
Zucht... probeer een tegen argument te bedenken als mijn baas zegt dat het niet mogelijk is dat ik een dag thuis mag werken. Moet het dan zo weten te brengen dat dit alleen mogelijk is als ik meer ga verdienen. Dat ik dan wel bereid ben om 4 dagen op kantoor te zitten. Maar ja, hoe breng je zoiets dat je baas er voordelen in ziet en bereid is je meer te betalen??? De redenen waarom ie me meer moet betalen weet ik wel, alleen hoe verwerk ik dat tot het 4 dagen op kantoor zitten verhaal (ipv 3 dagen kantoor en 1 dag thuis). Frummel!! Help
Nou ging helemaal stressloos vanochtend.Niets aan de hand. Zaten 08.15 in de auto. allebei helemaal goed gekeurd. Elin weegt nu 4720 gr en is 56 cm. Levi is 13.3 kg en 94.5 cm Levi had natuurlijk geen zin om zo'n stomme afgeplakte bril op te doen ( geef hem eens ongelijk ) dus moeten over acht weken nog een keer. Gaf aan dat ik het zelf niet nodig vond maar zij natuurlijk wel. Kreeg nog een "standje" dat ik Levi echt vit. D moest geven en 2x per dag tanden poetsen ipv 1x. blablabla. Kelly,succes bij de arts Henrieke, succes met je gesprek ! Ben ook altijd erg slecht in die dingen
Ha dames, Allereerst bedankt voor het warme welkom, voel me weer helemaal thuis! Hier hebben we een goede nacht achter de rug, Noortje werd om 6 uur even wakker en daarna pas om half 8. Zo heb ik het graag, dan kan ik haar voeden en door naar het werk! Frummel, wat ben jij een adviseur zeg, petje af! Hoe is het nu met de domperidon? Alvast succes met de stuwing, heb je meteen een voorraad voor in de vriezer, haha! Jace is trouwens echt groot, wat een kerel! marleen, succes met de 5 kilo, dat is te overzien. Maar jeetje, cup G is ook wel groot! Ik heb nu dankzij Noortje een cup D, hoop heel erg dat er wat blijft hangen, anders worden het ski-schansjes denk ik, haha! Moonlight, hoi terug! Snap wel dat ik een onbekende naam was, ben ook een maand of 3 afwezig geweest Jac, hoi! leuk je weer te zien! Succes in Oostenrijk Martje, inbakeren klinkt niet gek. Noortje heeft ook van die maai-armen en werd ook vaak wakker. Ze slaapt nu 's avonds in met haar speentje omdat ze naast de bv nog veel zuigbehoefte had (en als je haar elk uur aanlegt zonder honger komt het vanzelf weer terug!) Die maai-armen hou ik even rustig tegen als ze in haar wiegje ligt en dan merk je direct dat ze rustig wordt. Dan loop ik de kamer uit en valt ze in slaap. Danitjuh mooie fiets! henrieke: heel veel succes zo meteen! Frummel heeft goede tips gegeven. Qua kleding sluit ik me er helemaal bij aan. Draag sprekende kleuren, dan kom je zeker over (rood is niet voor niets dominant) kies nette kleding waar je je goed in voelt en ik ben erg van de hakken. Dan sta je recht op, kom je vrouwelijk over maar niet uitdagend sexy en loop je zelfverzekerd. De argumenten om een dag minder te werken: vraag eerst waarom je baas daar bezwaar tegen heeft, dan kun je daar op reageren. Je wilt graag een dag thuis werken en deze dag combineren met de nieuwe thuissituatie. Op deze manier ben je loyaal naar het bedrijf door je in te willen zetten, je hebt zelfs al een oplossing gezocht om toch je baas tegemoet te komen in het aantal werkuren. Het kan zijn dat je baas dat niet ziet zitten, je bent niet aanwezig dus hij ziet niet wat je doet (onzin want je kunt tijdens werk ook de hele tijd op zp zitten...!) je kunt dan aangeven dat je door op afstand te werken, niet minder kwaliteit hoeft te leveren. een omgeving waar je rust hebt (niets is fijner dan thuis) ben je misschien wel meer gefocust dan op het werk waar meer afleiding heerst. Met duidelijke afspraken over de werkzaamheden en te behalen doelen is het toch alleen een andere locatie? We hebben gister met de ceremoniemeesters bijeen gezeten en dat was erg gezellig, kan nu niet meer wachten tot volgende week vrijdag! Wat ook grappig was, Noortje lag naast haar achternichtje in de box, zijn ze ondertussen al even lang! Onze meid wordt dus een lang end, ze is namelijk 2 maanden jonger!
Nou ik wilde ook weer even gezellig meekletsen maar ik heb net alles gelezen, en nu wil mijn kleine kruimel zijn voeding en heeft zijn luchtalarm aangezet....dat eerst maar even regelen..
thnx dames haha. Heb mijn roeping misgelopen lol. Voordat ik ging puberen en dus besloot om niet meer naar school te gaan, wilde ik altijd mijn gymnasium afmaken en aarna politieke wetenschappen studeren. Helaas kunnen ze je op de middelbare school qua niveau aardig degraderen op absentie. Resultaat.. in 2 jaar tijd van gymnasium naar havo en echt een week voor mijn eindexamen naar vmbo tl. Dramatisch. 2 vingers in mijn neus examen gedaan hahaha. Bij wiskunde kreeg je serieus vragen over klokken. Henrieke: ik zou het over een andere boeg gooien. Met wat jij zegt ga je inderdaad geen voordelen noemen voor je baas. Maar je hebt maanden verlof gehad. Zeg desnoods dat je zelf ook hebt verder gekeken en dat er aardig wat bedrijven zijn die voor jou ervaring meer willen betalen en waarbij thuiswerken wel mogelijk is. Maar dat je liever op je huidige plek blijft omdat je dit bedrijft kent en het naar je zin hebt(liegen mag hahaha). Als je salaris niet meegroeit is dat helaas niet haalbaar om bij deze baan te blijven. Maak er iets leuks van. Gooi je positieve en sterke kanten er in en kom zo over dat je baas zelf ook geloofd dat ze jou absoluut niet kunnen missen! Succes meis!
Wat marlous zegt is ook echt een hele goeie! Zo zeg je het niet alsof jij iets vraagt waarvan je hoopt dat je baas wilt instemmen maar alsof jij je baas een dienst bewijst Dat is altijd goed!
Heb twee A4-tjes vol alleen nog even sorteren en beter overschrijven en ik ben er klaar voor. Zodra so Emma komen halen ga ik als de wiedeweerga onder de douche en kleed ik me aan. De hakken gaan idd aan Voel je je idd machtig vrouwelijk door Boss, here I come!!
Hee meiden, even vraagje.. Donderdag krijgt Fleur haar eerste prikjes... Raden jullie aan om van te voren al een baby zetpil te geven of aankijken hoe ze erop reageert en, indien nodig, acheraf 1 geven?
Ik heb de zetpil in huis gehaald en het eerst even aangekeken. Sommige kinderen schijnen er niet op te reageren, Noortje helaas wel. na een uur of twee ging haar keel open en hield ze het niet meer uit. Ik heb haar toen de zetpil gegeven en daarna was het goed. duurde een minuut of 10 voordat ie werkte. De volgende keer gaat er eerst een pil in, dan hoeven we de buren niet meer uit te leggen dat we haar echt niet mishandelen
Ik had zetpillen in huis, maar was totaal niet nodig. Emma heeft er bijna geen last van gehad. Ze was wat duf en sliep iets gemakkelijker. 's Avonds kreeg ze even lichte verhoging, maar dat zakte binnen een uur alweer. Over twee weken krijgt Emma haar 2e prikjes. Ik kijk het dan ook gewoon weer even aan. Wel zorg ik dat ik die dag thuis ben. Kan ik het in de gaten houden en er een zetpil in doen indien nodig.
Zo ik ben weer terug van de ha. Ik had nu een andere en die kon net als mijn eigen arts vorige week niks vinden. De longen zijn schoon, er zit genoeg actieviteit in de buik en darmen wat hij zo kon horen. De oren waren ook schoon. Maar waarom de temp. zo schommelt kon hij ook niet zeggen. Hij vond het alleen al positief dat ze alle flessen leeg drinkt en goede plasluiers heeft. Niks duidt op een infectie of wat dan ook. Goed de koorts moet toch ergens vandaan komen maar het zou ook net zo goed een verkoudheid kunnen zijn. Ze knort iets meer en je hoort dat ze snot heeft. Maar zelfs dat is met vlagen. Als ze allert blijf en ook de flessen goed blijft leegdrinken met goede plasluiers dan is er soverre niks aan de hand.
Schildje: het blijft toch vreemd he.. Kun je je niet laten doorverwijzen naar de kinderarts? 39 graden voor zo'n kleintje is best wel heel hoog! Zetpillen en vaccinaties: beide hebben hier van de eerste prikken nooit last gehad. Van de 2e zijn ze allebei ziek geweest. De 3e(met 4 maanden) is Declan heeel erg ziek van geweest met koortsstuipen. Ik heb Jace bij de eerste prikken niets gegeven, bij de 2e preventief een zetpil(half uurtje voor de prikken) de 3e ga ik los van elkaar laten zetten. verder ga ik vandaag opnieuw stoppen met roken, wish me luck! Was na de bevalling van Jace wee begonnen.. Enorm stom natuurlijk dus nu nog 4 sigaretten en dan is het over! Had vorige week deze datum al gesteld voor mijzelf(dat werkt voor mij het beste) Ook Danny stopt vanavond dus dan hebben we tenminste elkaar om verrot te schelden, te chagerijnen en te steunen(zal wel meevallen hoor haha hebben het vaker gedaan tenslotte)
Hoi meiden, Heel even een momentje voor mij zelf, maar ik hoor dat de kleine meid alweer wakker aan het worden is. Vannacht heb ik "goed" geslapen met mijn pilletje. En nila gelukkig ook weer mooi tot half 8. Vanmorgen was ik van plan om de strijkwas te gaan doen, want neia was op de psz, maar nila was zoals de laatste tijd weer enorm onrustig. Het lijkt wel of ze nu elk uur overgeeft totdat de volgende voeding er weer aan komt......en dan begint het weer opnieuw. Je kunt haar dan ook echt niet neerleggen, zelfs in de wipstoel is de afgelopen 3 dagen niet meer goed, terwijl dat eerst soms nog wel eens ging, maarja......... Ze heeft nu bijna een uur geslapen denk ik, ze was hardstikke moe. Neia ligt nu in bed, dus kunnen we nila er weer uit gaan halen zo te horen...........
Hier net terug van de kinderarts. Enora heeft al sinds de geboorte last van een verstopt neusje en die moesten we al 2 maal daags spoelen. Lijkt nu enkel maar erger te worden. We moeten nu echt ook gaan spoelen met zo'n spuitbus en daarna druppels in doen, als dat niet beter wordt moeten we de poliepen laten weghalen. Ze heeft volgens de dokter 'een korte neusbuis zoals de papa' Dus dat heeft ze ook van hem geërfd. Verder was ze helemaal in orde! Ze is nu blijkbaar héél fel gegroeid, 59cm en 5kg250.
Zoooo, nila schone kleren aan, mama weer schone kleren aan......... kijken hoelang we ze deze keer aan mogen houden........
Henrieke, ik ben erg benieuwd hoe je gesprek zal gaan. Ik hoop echt dat het gaat lukken zoals het jou het beste uitkomt. Je bent goed voorbereid en ziet er goed uit , dus daar zal het niet aan liggen. Ik duim voor je! Schildje, gelukkig hebben ze haar nog een keer goed nagekeken. Hopelijk is de koorts van de verkoudheid en gaat het snel over. Wel moeilijk zeg dat gissen. Kelly, fijn dat je meisje zo goed gegroeid is. Heeft ze ook last van haar neusje? Danitjuh, ben je ook echt vandaag jarig? Wat een gave fiets zeg! Marlous, heeeee daar ben je weer, gezellig! Frummel, slim dat jullie weer gaan stoppen met roken. Hopelijk houden jullie het deze keer echt vol. Zet hem op! Prikjes: hier de volgende keer echt wel zetpillen voor de prikjes, maar eerst maar eens zien of ze geprikt mag worden. Volgende week donderdag is de afspraak, en de vorige keer kreeg ze gelijk daarna de longontsteking.
Kaatje, dat heb je goed gedaan vanmorgen! Je kids weer goed gekeurd dus, super. Die vitamine D druppels doe ik altijd gelijk bij de melk 's ochtends. Paso, als hier het luchtalarm afgaat bij de kleine kan ik ook maar beter niet te lang wachten.