pffff even snel een berichtje van mij..... Vriend is overwerken, eerste keer sinds de bevalling weer.....Man, man, man, heb echt nog geen ritme in m'n eentje rond etenstijd....heb uit nood gekookt met E.lin in de draagzak (heel gevaarlijk ik weet het, maar het kon even echt niet anders...). Daarna de kindjes in bad, ging wel redelijk, R.oan in het grote bad en E.lin in het babybadje. R.oan vermaakt zich wel.....Maar dan R.oan aankleden etc....Draaaamaaaa....Eek! E.lin schreeuwen (lees: zwaar hysterisch) R.oan dwars. Ik dacht echt even gek te worden!! Maar goed, R.oan slaapt nu, E.lin sliep....(ligt nu in de wandelwagen, ik train me beenspieren, door de wandelwagen te wiegen), maar slaapt nog steeds niet. Ga nu lekker GTST kijken, even ontspannen (hoop ik...)
Oja, vanmiddag om een uur of 1 de luier bij R.oan uitgedaan......resultaat: 1 ongelukje! En de rest op de wc/het potje! Morgen weer proberen Ik ben trots op hem!
Moonlight; Vervelend is dat. Hier was ik ook alleen, omdat vriend nog aan het werk was. En juist nu was Senna een beetje tegen de draad in en Mika ook erg huilerig...hoop dat je ff kan ontspannen tijdens gtst!! En wat goed van Roan!
Martje, ik werk als marketing assistente bij een internationaal bedrijf. Marloes, nee, maar dat merkt ie snel genoeg als ik m een keer telefonisch spreek
Henrieke: ik kan me op zich wel voorstellen dat je baas er zo over denkt, wat het natuurlijk niet makkelijker maakt. Uit ervaring weet ik, hoe ouder ze worden, hoe mee aandacht ze overdag vragen aan je! En vooral als je juist even geen tijd hebt.
Ennas, wat een stoere meid heb jij Martje, even een momentje voor jezelf nu de kids op bed liggen Moonlight, oh dat lijkt me wel even heel vervelend, even een klein beetje gaotisch. Hoop dat je ook zometeen lekker ontspannen op de bank kunt gaan zitten! Zo hier slapen beide kids ook, jaimy in bed en ryan lekker in de box. Hij was een beetje mopperig sinds het eten en wilde alleen maar bij mij liggen maar net viel ie lekker in slaap in de box..
Marlous Leuk zo'n serverhok... Erg sfeerverhogend zeg. Jij blij dat je je eigen haar weer hebt! Ik heb een gigantische hekel aan losse haren aangezien ik ze constant voel kriebelen. De laatste maanden heb ik daar geen last van gehad, geen losse haar gezien! Nu helaas wel weer. Martje Heb je dat zijlig kussen niet te leen van de fysio? Fijne dag gehad dus vandaag.... Kelly ben benieuwd of je het vergoed gaat krijgen. Zal ook wel een dure ingreep zijn. Die curetage doen ze dus omdat je zo bloed begrijp ik? Spannend hoor.... zwanger zijn missen Niet heel erg. Mis het nu minder dan bij Jara, maar misschien heb je daar nu ook minder de tijd voor. Het gevoel van zo'n ukje in je buik mis ik wel maar verder ben ik gewoon blij dat die buik niet meer in de weg zit en ik weer fatsoenlijk kan bewegen. Misschien heb je altijd (achteraf) wel het idee dat je meer had kunnen?moeten genieten omdat het zo voorbij is. Heb ik wel in ieder geval. Kaatje Ja genoeg vitamientjes is genoeg toch! Lekker zeg, appelflappen! Heb je de kinderopvangtoeslag binnen? Bij mij zegt het cb juist dat die extra vitamine d niet nodig is Heeeeeel onduidelijk! Miracle Zo jij hebt je wandelingen naar het kdv ook wel gehad vandaag Fijn dat het goed gaat met Jaimy en dat Ryan het naar zijn zin heeft gehad. Leuk he, dat ze stukjes schrijven over hoe het gaat. Doen wij ook altijd, als het kan elke dag. Deden ze dat bij Jaimy niet, of ging ze toen nog niet naar het kdv? Danitjuh Leuk een taartenworshop! Migraine is, dankzij mijn fijne pilletjes, weer over gelukkig! De vitamine zit idd bij de flesvoeding in. Henrieke Nou ja zeg! Anders neem je Emma toch gewoon mee die 4e dag! Dan verzint ie wel snel een oplossing hoor Zet dr bij hem op kantoor en die dag thuiswerken of salarisverhoging heb je zomaar Moonlight O leuk zeg. Volgens mij is het altijd het moeilijkst rond etenstijd. Dat is hier ook de tijd dat Romee veel wakker is en huilerig. Misschien de volgende x maar een keertje niet in bad, dan hoef je ook niet zo te stressen! Of E voor het eten in bad zodat ze misschien slaapt als je eten moet koken?
troonrede niet gezien Kinderopvangtoeslag tond vandaag voor beide kids op de rekening Kut prikken Elin heeft van 09.00 tot 17.50 geslapen (1x wakker voor voeding ) sindsdien is het alleen maar hangen en huilen
Henrieke; Zijn daar veel vacatures voor of wordt het moeilijk om een nieuwe baan te vinden? Moonlight; En heb je al even gegild Ik werk ook een gedeelte thuis en ik vind het prima te doen, het voordeel en tegelijk ook het nadeel is dat je eventueel ook op een ander dag/tijdstip nog even kunt werken als je niet alles af hebt gekregen. Sommige dingen kon ik thuis sneller afwerken dan op kantoor, omdat ik daar toch vaak werd afgeleid door vragen van m'n collega's e.d. Moet wel zeggen dat op mijn thuiswerk dagen, de tv wel iets vaker aanstond. Miracle; Bij jullie nu dus ook rust!! Marleen; Ja het was hier weer erg gezellig Ze hadden alle zijligkussens uitgeleend, ze gaat proberen om de volgende keer één mee te nemen, maar dat is pas over twee weken... Kaatje; Ach arme Elin, ze heeft er dus behoorlijk last van!
Kaatje; Ahh sneu he! Jula heeft net ook even heeeeel hard gehuild. Combinatie van honger/moe/prikjes Beter dat je je toeslag hebt! Jula gaat vanaf oktober 2 ochtendjes naar de creche. (Bij m'n zusje op de groep ) Heb ik een paar uurtjes mn handen vrij. Had vandaag even gebeld naar de belastingdienst, aanvraag word binnen 8 weken in behandeling genomen. Laat ik het nou pas vorige week aangevraagd hebben.. haha. Moet dus zowiezo deze maand voorschieten. Hopelijk volgende maand de beschikking binnen
Marleen, nee jaimy was net 1 jaar toen ze na het kdv ging dus die kreeg geen schriftje meer mee. Vind het idd heel leuk dat schriftje! Kaatje, nou heb je je kot toch optijd Ben benieuwd wanneer ik hier bericht krijg heb nog niks gehoord en ryan start toch echt per 1 oktober. Al wordt het hier niet op mijn rekening gestort maar direct over gemaakt naar korein zelf. En ryan is weer wakker, was een haze slaapje. Nu ligt weer bij mij op schoot.
@ Marleen: dat is misschien ook nog wel een idee om te doen, haar voor het eten in bad. Alleen hoop ik niet dat ik dan haar hele ritme in de war gooi en dat ze 's nachts niet gaat slapen.... @ Martje: Ik heb heul hard gegild.... hihi nee hoor. R.oan sliep aardig snel weer in na een dikke kus en E.lin heeft nog tot 9 uur om zich heen liggen kijken in de wandelwagen.... W.b.t. het thuiswerken.....Dat is natuurlijk ook waar (al heb ik er weinig verstand van, aangezien ik mijn werk niet mee naar huis kan nemen , heb er dus weinig verstand van.). Was meer iets wat ik zou denken hoe het zou zijn, als ik thuis zou moeten werken...snappie ? Ik ga lekker vroeg naar bed! Ben moe..... welterusten allemaal!
Miracle, ik heb ook nog geen brief gehad hoor,maar dus al wel het geld. Elin is weer iets beter gemutst. Temp was 37.9 Ga ff de hond uit laten.kijken of ze nog wat wil eten en dan naar bed Morgenochtend afspraak met mijn uwv werk coach
Martje, het begint weer een beetje te komen. Maar direct in de buurt helaas niet echt. Zal dus wellicht langer moeten gaan reizen. Thuiswerken, ik snap waarom hij er tegen is. En ik vind het prima om Emma een extra dag op het kdv te hebben, maar dan moet mijn salaris wel stijgen en die kans is klein. En na al drie jaar op hetzelfde gezeten te hebben voelt het voor mij alsof er geen waardering is. Het gemiddelde salaris voor mijn soort functie ligt in nederlandbruto bijna 1000 euro hoger. Ik zit maar een paar procent boven mijn start salaris en werk er nu vier jaar. Wordfeud, wat is dat verslavend Vooral doordat ik er hiermee beter in ben dan met het echte bordspel.
Zo hier is iedereen weer lekker weg. Manlief ligt voor pampus op de bank *snurkt* en ik ga ook zo maar naar bedje toe. Heb 3 bossen met bloemen gehad en een leesboek van de shopaholic serie en een lekkere douchding van rituals Henrieke wat een rotsituatie zeg. Succes met solliciteren. Hopelijk komt er snel een oplossing. Martje succes bij het CB en veel plezier op de verjaardag. Kaatje ik heb het opgeschreven ga het morgen eventjes navragen bij de kinderarts Ennas das knap van Jula! Moonlight je hebt het overleefd hahahaha.. Wat heb je gekookt ? Wat goed van R.oan zeg! Wordfeud: wat is dat????