Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Een flinke salarisverhoging... WHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

WAT EEN BAK ZEG! :D:D Nou dan moet ik eerst een andere baan vinden :p

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Haha of een andere reden waardoor je jaarinkomen hoger is dan vorig jaar.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
  4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Wij gaan hoe dan ook maar eens met een belastingadviseur babbelen. Mijn salaris is in 2011 hoger als in 2010, maar zal in 2012 dan weer lager zijn als in 2011. Er moet sowieso nog het een en ander uitgezocht worden qua belastingen. Dus binnenkort maar alvast contact hebben met eentje. Tot die tijd zal het toch 1 dag ouderschapsverlof worden. Vind het voordeel daarvan dat je wel pensioen opbouwt over die dag. Scheelt toch weer iets over 35 - 40 jaar.

Oh oh... flesje zit er in bij Emma en nu schijt ze d'r broek vol. Pfew, wat een lucht!!! :cool: Het is dankzij die Omneo nu echt ontzettend dun. Geen water, maar een goede persing en d'r luier zit helemaal vol!

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Dank je! heb er even een bladwijzer van gemaakt. henrieke, wat jij zegt is ook wel belangrijk, je bouwt wel pensioen op... en ik ben al zo laat begonnen na mijn eeuwig durende studie, dat het wel is meegenomen.

goeie poep! beter zo dan dat ie vast zit! ben zo heerlijk klaar met werken. meteen even langs de kruidvat voor nieuwe luiers, geeft anders zo'n bende :p

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo net ff met Elin wezen wandelen.Eerste keer spaarpot legen bij de bank, postzegels gehaald ( vliegen er doorheen hier met die haarclipjes haha ) en nog wat spulletjes bij de Jumbo gehaald. Was net thuis voor het hard begon te regenen. Paar druppels overleven we gelukkig wel :)

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ben echt niet wakker vandaag. Vliegt al een hele tijd een politie helikopter over en zag al meer politie rondrijden. Gister viel me op dat vlakbij so allemaal dranghekken klaarstonden. Dringt het nu pas tot me door dat het voor de voetbalwedstrijd van vanavond is. En snap nu ook pas waarom vriendlief eenmalig ziggo wil betalen voor eredivisie. Speelt de thuisclub tegen Ajax vanavond! Hier, in ons dorp :) Benieuwd of het tot rellen gaat komen. Niet dat ik verwacht dat we gaan winnen ofzo. Maar je kan het voetbalveld hier niet echt een topveld noemen. Tribunes zijn simpel en dus ook de mogelijkheden om supporters goed de baas te kunnen. Heb niets met voetbal en vind 6 euro dan erg veel om de thuisclub te zien verliezen, maar toch :D

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zo wij zijn terug van het ziekenhuis. Ismail weegt nu 3930 en is 55 cm lang :D Me is zoooo trots :D Hij mag nu 6x 110 hebben en over 2 weken mogen we proberen om naar 5 voedingen te gaan. We mogen nog niet zwemmen :( Pas in december. En in november mogen we met fruithapje beginnen :D

Hij heeft ook weer zijn prikjes gehad. Dus hij moet pas over 11 maanden weer als het goed is voor deze prikken. Hij krijgt nu alleen wel 1x in de maand een prik tegen het RS-virus. Hij ligt nu te knorren in de maxi-cosi.. Af en toe een huiltje dus valt tot nu toe nog mee

Fightforlove zielig voor je katten. Hopen dat het snel over is.

Patriesja wat verdrietig voor je opa zeg. Sterkte. Lekker bijna op vakantie heerlijk!

Paso sterkte vandaag

ehhhh de rest sorry

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dat was een een lekkere brulmiddag...

Tjonge wat een gepuzzel met dat ouderschapsverlof...ik zal er zelf ook over te denken, maar wij hebben ieder jaar beoordelingsgesprekken, en als je naar behoren functioneerd ga je altijd een stap omhoog.... dan heeft die hele vergoeding van de belasting dus geen nut meer!

Danitjuh; Wat gaat het goed met Ismael!! Jammer dat je nog niet mag zwemmen maar dat mag de pret niet drukken!

Kaatje; haha, net niet gesmolten van de regendruppels ;)

Henrieke; wat een poepfeestje! Kunnen ze geen flesvoeding produceren waar wat minder reuk van geproduceerd wordt ??:D

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    t was weer een boeiend daggie vandaag... overleg is geweest, voeding is weer naar 20cc gegaan,en ze krijgt weer een diepe lijn. Verder afwachten....
    Neuroloog is geweest,en die wilt een mriscan maken van dr hoofdje. Die was toch niet helemaal gerust erover. Ze volgt je wel goed gelukkig en kan zich goed bewegen. Dat was wel positief. Maar haar spierspanning was wel lager en dr hoofdje was maar 1cm gegroeid sinds dr geboorte. Dat hoort zo'n 5cm te zijn.
    Ze zit onder de onderste lijn met dr curve daarvan.
    Dat kan komen doordat ze teweinig voedingsstoffen krijgt,óf er is een afwijking in haar hersentjes. We hopen dus maar heel hard dat het het eerste is..
    Dus hopen dat die scan snel gebeurd,(weten we 1 dag van te voren) en ze moet dan heel stil liggen, net alsof dat lekker lukt met een baby..
    Misschien moet ze ervoor onder narcose,zodat ze wél stil ligt.

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik kom voorbij gewaait, wel bij gelezen maar de fut niet om uitgebreid te reageren.. Solly!

Ben snotverkouden en beide kids ook, krijg er alleen z'n koppijn van.. ( Lang leve een snotkop ).

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miracle; beterschap!!!!! Een snotkop is alles behalve prettig!

Chantal; Het zit jullie meisje ook niet mee. sterkte en ik hoop met je mee dat het door de voedingsstoffen komt. knuf!

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Nou knoop doorgehakt, 1 november ga ik verhuizen!

Net aan m'n moeder verteld en die vond het niet leuk :( Volgens mij moest ze zelfs halen toen ik weg liep...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, hoop dat jullie snel de scan,uitslagen en zekerheid hebben.

Miracle, beterschap

Henrieke, jottum voetbal. ( vindt ik zo saai. berg mannetjes die achter een balletje aanrennen haha )

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen moet ik op controle bij de gyn. Ben benieuw wat hij zegt. Ik vloei namelijk nog steeds :x Hopelijk mag ik weer starten met paardrijden.

Jim ligt wonderbaarlijk te slapen op dit tijdstip, hij is nu van half 5 wakker geweest en is net in slaap gevallen dus ik denk dat ik ook even een tukkie ga doen...

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ennas,waar woon je nu, en waar ga je wonen?

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennas, kan me voorstellen dat het zwaar valt voor je moeder maar lekker je eigen ding in je eigen huis is voor jou ook belangrijk!!

18. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Woon nu bij m'n moeder en ga weer terug naar m'n eigen huis. Daar heb ik nu een huurder in. Per 1 november ga ik er zelf weer in.

Ja mis gewoon dat ik zelf m'n ding kan doen zonder rekening te houden met m'n moeder of stiefvader.
    stiefvader is ook nog eens ziek thuis al 2 maanden (beknelde zenuw in z'n arm) dus die is er ook de hele dag. En op een gegeven moment gaat dat gewoon irriteren omdat ik me constant aan moet passen.

Ja snap idd wel dat m'n moeder het niet leuk vind. Die zei net tegen Juul ' blijf jij maar lekker hier' Maar kan natuurlijk niet hier blijven omdat m'n moeder Jula anders mist.

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marloes; Succes bij de tandarts, kaaskiezen...heb ik nog nooit van gehoord!!

Moonlight; En dat vond mama vast niet zo gezellig vannacht...;) hoop dat je rustig aan hebt kunnen doen vandaag!

Danitjuh; Drukke middag dus! Zo Ismail doet het goed, super!!

Paso; Zal een zware dag voor je geweest zijn vandaag! Vloeien heeft hier ook lang geduurd, niet echt veel...maar heb nog steeds maandverband in, merk dat het sinds deze week bijna over is.

Marlous; Je nacht klinkt goed!! Ouderschapsverlof krijg je een gedeelte terug van de belasting, oh lees inmiddels dat alles al is uitgelegd...wist niet dat je het niet kreeg als je inkomen hoger is...

Ennas; Moeilijke keus wat betreft het wonen, maar kan me wel voorstellen dat je graag weer eigen baas wilt zijn, dus ik denk dat ik terug zou gaan als het financieel haalbaar is! Lees dat je al een beslissing hebt genomen, kan me voorstellen dat je moeder het niet zo leuk vindt, woon je wel vlakbij haar??

Patriesja; Klinkt lekker jullie vakantie, ik wil binnenkort ook ff een weekendje weg boeken!! Waar gaan jullie heen?? Sterkte met je opa!

Kaatje; Dat is idd zonde van je tijd! Wat super van Elin dat ze haar flesje heeft leeggedronken, Levi doet dat goed!! Oh toch niet...nou ja Ferry doet dat goed :D

FFL; Balen zeg van je katten en dat voer is idd megaduur. Hier ook een kat met blaasgruis gehad.

Chantal; Een hele dikke knuffel voor jullie, heb met jullie te doen...

Miracle; Beterschap!!

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Mika weer helemaal goedgekeurd op het cb, had wel wat meer mogen aankomen volgens haar hij weegt nu 5075 en 58.5 cm. Is 225 gr gegroeid t.o.v. de vorige keer (2 weken geleden), lengte was vorige keer 56 cm, dus hij is in de lengte wel goed gegroeid. Later zei ze ook wel dat als hij tevreden is en voldoende plasluiers heeft ik me er niet te druk over moet maken en dat je dit wel vaker ziet met baby's die bv krijgen. Ga me er ook niet druk om maken, want hij doet het verder hartstikke goed!! Heb metingen even ingevuld op de bv groeicurve en qua gewicht zit hij onder het gemiddelde en lengte op het gemiddelde. Daarna de prikjes en hij heeft heeeeel hard gehuild, arm ventje :( Toen we in de auto zaten was het gelukkig weer over. Vanmiddag had hij er wel echt last van, steeds huilen en dat zijn we helemaal niet van hem gewend...dus heb hem maar een zetpil gegeven en toen is hij lekker gaan slapen!! Verjaardag was gezellig, kids hebben fijn gespeeld!!

Deel Deze Pagina