Moonlight Balen van je rug! Enig idee waar het van komt? Gelukkig dat je verkeerd gerekend hebt en 'maar' 100 euro meer gaat betalen. Nog veel te veel, maar goed. Kun je op je werk niet laten berekenen hoeveel je zou verdienen als je maar 2 dagen zou werken? Danitjuh Hoe is het? En met Ismail? Ah goedgekeurd lees ik Drukke middag gehad zeg, met al die doktersbezoekjes! Paso Hoe was de begravenis? Ennas Dat word dus even besluiten wat je het belangrijkste vind: De luxe van de extra dingetjes, die je waarschijnlijk ook wel kunt missen/beperken óf je eigen stekkie. Lees dat je al hebt besloten. Lekker zeg, je eigen plekje weer. Ik kan me voorstellen dat je moeder er niet zo blij van werd. Ze zal jullie straks wel missen! Patriesja Ik begin 3 oktober weer met werken. Heb besloten dat ik de eerste 2 dagen de halve werk en pas op vrijdag een hele. Kan ik een beetje rustig er in komen De komende maanden kan ik de woensdagmiddag vrij nemen omdat ik zoveel spaaruren heb. Dus werk dan 2,5 dag ipv 3. De kids zijn op woensdag de hele dag bij de gastouder dus dan heb ik even tijd voor wat afspraken/huishouden/boodschappen en tijd voor mezelf Fijn dat het redelijk met je gaat. Lekker zeg een weekje weg! Goed geregeld Sterkte met je opa! Marlous Jullie zitten een beetje in dezelfde situatie als wij. Mijn man werkt ook onregelmatig. Mijn moeder past op maandag en vrijdag op, als het nodig is, en op woensdag gaan de kids naar de gastouder. Vaak kunnen ze op een andere dag extra komen als mijn moeder (of een van mijn zusjes) niet kan. Gelukkig hoeft dat alleen als mijn ouders op vakantie zijn. Chantal Zoals ik het van je begrijp word je elke keer niet veel wijzer van die gesprekken met de artsen. Ik hoop voor jullie en voor Vienna dat ze die MRI maken onder narcose. Dan ligt ze in ieder geval stik en heb je niet het risico dat ze halverwege wakker word of zowiezo niet wil slapen, waardoor de MRI niet lukt... Miracle Beterschap! Martje Fijn dat Mika weer goedgekeurd is Prima vergadering gehad vanmorgen. Op zich ook wel weer fijn om weer aan het werk te zijn. Maar het zal straks voor ons alle 3 weer wennen zijn. Mijn ene collega komt de week na mij weer terug van verlof en de andere heeft het de afgelopen maanden alleen (met 2 invalkrachten) moeten doen. Maar wel fijn om straks weer met zn 3en te zijn.
Ik denk dat ik een schimmelinfectie ofzo heb Alleen is het anders al normaal.Normaal heb ik veel last van afscheiding en jeukt het als de ziekte, maar nu dus niet.Sinds ik gestopt ben met vloeien ruikt het niet zo lekker ( lekker praatje haha ) en is de afscheiding wat groenig geworden. Heb gelukkig nog twee van die vaginale pillen in huis, dus net maar eentje ingebracht.Baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen. Vanavond wel 7 hele min. onder de douche gestaan.Net klaar met haren afspoelen en toen stond Ferry alweer te schreeuwen dat Elin honger had en hij haar niet stil kreeg. Daar ging mijn ontspan momentje dus. Paso, ben benieuwd wat de gyn zegt. in princiepe staat er 6 weken voor. Bij levi heb ik ook 8 weken gevloeid Ennas, je gaat dus terug naar je eigen appartement ? Kan me wel voorstellen dat je moeder het er moeilijk mee heeft. Je zit daar toch al een tijdje in huis. zij ziet nu iedere dag haar kleindochter en straks niet meer. Maar het is voor jou en Jula ook goed om gewoon een eigen plekje en leven te hebben Martje, zielig he die prikjes. En over zijn gewicht moet je je niet te druk maken hoor. Haalt hij de volgende keer vast en zeker dubbel en dwars in Chantal,zitten jullie eigenlijk nog in het AMC? Of alweer in het LUMC ? Ik duik mijn bed in. Morgen even een dagje lekker niets.Ferry moet wel naar het ziekenhuis voor zijn halfjaarlijkse controle maar die gaat alleen. Wil morgen wel ff de keuken uit soppen.Is hard nodig ( net als de badkamer ) Truste
Ik probeer bij te lezen maar jullie gaan te snel :O Ik ben inmiddels ook weer begonnen met werken (parttime bij mijn ouders) Ondanks dat het parttime is ben ik wel moe.. Heb mijn eigen ding er ook nog naast.. Manlief zit in de ploegen en oma past 1 a 2 dagen op in de week dus wij hoeven gelukkig geen kdv te regelen.. Vandaag was zijn papa ochtendje maar ze was om 09.00u wakker en bleef dit ook tot 13.00u. Dus hij kwam maar naar me toe omdat hij zich geen raad meer wist Eenmaal bij mama was alles goed.. Ze voelt zich niet zo lekker.. Rode waterige oogjes maar geen koorts. Een tijdje geleden had ik flink mijn teen gestoten waardoor er een nagel afbrak. Dit is gaan ontsteken.. Echt ellendig.. Vrijdag 2e ronde voor prikjes
Goedemorgen Elin kwam om 02.30 en 07.00 uur. Is weer in slaap gevallen op mijn bed dus daar ligt ze nu nog. Marleen, doe vandaag alleen de keuken hoor, Badkamer is dan voor morgen of het weekend Sherry, ook alweer aan het werk. Ja is even wennen he werken en een kleine erbij. Klinkt pijnlijk je teen
Goedemorgen! nou, gister een prachtige nacht, vandaag meteen afgestraft... wat een ellende... half 5, speen erin, 5 uur, speen erin, half 6, toch maar voeden en daarna wakker liggen praten, smakken, jengelen, viel ik om kwart over 6 weer in slaap, om 7 uur de wekker... ben gebroken... en moet zo ook nog op pad voor het werk... Ga maar eens kolven, knap nu al uit elkaar... kan ik meteen mijn vergaderpost klaarmaken...
Goedemorgen dames! Hier ook wel het nachtje gehad... Oudste in zijn bed huilen en huilen, moest die gewoon naar het toilet.. (was rond 2u) Dan om 5u Enora ook wakker en keihard brullen, had zij 5 minuten later ook een volle luier maar wel klaarwakker. Werd dus ook de oudste weer wakker en zaten we hier al met zen vieren "gezellig" om 5u15 op de bank. Kan nog wel wat slaap gebruiken denk ik zo
Goedemorgen, Hier weer een fijne nacht gehad, door de prikjes en de verjaardag gisteren kwam ik beetje raar uit met de voedingen. Mika kwam dus om 21.30 al voor de laatste voeding, dus was al bang dat hij vannacht weer een paar keer zou komen, maar hij werd pas wakker om 2.30 uur en daarna om 07.00 uur!!! Marleen; Fijn dat het goed ging op je werk, al is het wel weer even wennen. Kaatje; Hoop dat de pillen helpen. Irritant hé als je even wat voor jezelf wilt doen en dan direct weer wordt geroepen. Had ik zondagmorgen, wil ook even lekker douchen, roept m'n man ook ineens ben je zo klaar?? Krijg Mika niet stil volgens mij heeft hij honger...had een uur daarvoor net wat gehad, dus ik naar beneden beetje wiegen met de kinderwagen en hij is stil!!! Succes met soppen vandaag! Sherry; Beterschap voor Sophia en voor jou!! Marlous; Heftig nachtje dus!! Kelly; Dat is idd wel wat vroeg om al op de bank te zitten!!
Goedemorgen allemaal! Prima nachtje gehad hier E.lin om 7.15 wakker. R.oan om 7.30u maar wakker gemaakt. Zo naar de fysio, ik hoop echt dat ze een paar flinke oefeningen heeft, want het wil echt niet.Had gehoopt dat het beter zou gaan, als ik weer begon met sporten, 't wordt alleen maar erger. Misschien toch maar overwegen om 1 of 2 keer in de week te gaan zwemmen. Gisteren met m'n werk afgesproken dat ik nog voor een tijd de ziektewet in ga. Ik kan en wil zo niet beginnen met werken. Maar daar was m'n baas al over uit, voordat ik het zelf uberhaupt voorstelde. Wel prettig als ze zo mee werken. Kan E.lin niet fatsoenlijk uit haar wieg tillen en die maxicosi is al helemaal prut. Dus hoe moet ik het straks doen, op m'n groep met 9 baby's..... Scheelt dat het nu nog zwangerschapsgerelateerd is, dat is het niet meer als ik direct weer aan het werk ga en daarna weer de ziektewet in ga.. Vanavond condoleance van de papa van een vriendin... Nooit leuk zulke dingen. Hij heeft een hartaanval gehad en reanimatie mocht helaas niet meer baten. @ Kaatje: Sopse! Kom je hier ook even...? Hopen dat die pillen werken! Lijkt me niet prettig namelijk... @ Martje: Fijn zo'n nacht! Fijn dat hij is goed gekeurd bij het CB. Wat kunnen ze soms zeuren om niets eigenlijk.....hij is te weinig gegroeid, maar het is ook weer niet erg....ja wat willen ze nou?? @ Kelly en Marlous: Hopelijk hebben jullie vannacht beide weer een goede nacht. Ik duim ervoor! @ Sherry: Ook al weer aan het werk! Kan me voorstellen dat je moe bent, je ritme veranderd natuurlijk ook ineens weer. Beterschap met je meisje en met je teen! *auw* @ Chantal: Wat hebben jullie toch een zorgen om jullie lieve meisje.. Ik hoop dat jullie snel zekerheid hebben en dat jullie zorgen flink minder worden. Ik las hier trouwens laatst dat er meiden waren die Word Freud spelen.....als je me toe wil voegen kan dat op moonlight159.
Moonlight, waarvoor moet je naar de fysio ? Voor je bekken ? In dat geval zou ik niet gaan zwemmen, want dat is heel slecht voor je bekken. ( net als bepaalde sporten als je niet goed begeleid wordt ) ja ik ga aan de keuken beginnen... ( met tegenzin )
Kaatje: Ja voor mijn bekken, maar deze fysio (ben ik beide zwangerschappen naar haar toe geweest) had dit juist in m'n zwangerschap aangeraden!
Morning! Thx voor de reacties! @chantal, knuff!! @ennas, lijkt mij ook de beste keuze, anders komt er uiteindelijk misschien een keer ruzie van. En dan past oma toch gewoon lekker vaak op @martje, ja heerlijk even weg! Wij gaan hier heen: Landal Het Land van Bartje | Faciliteiten Het land van Bartje voor kinderen heb je er echt alles, zowel binnen, als buiten! @marleen, oh dat is bijna, idd lekker rustig aan beginnen. Lijkt me best weer pittig en nu met 2 kids! @kaatje, lekker even een dagje rustig aan! lekker poetsen! @sherry, lijkt me ook pittig weer aan het werk, gelukkig heb ik nog even. @marlous, hier zei ik idd gister ook nog we hebben zo een mooi ritme, slaapt van 12 tot 6, maar nee hoor afgelopen nacht ook wakker en uiteindelijk maar om 5 uur zijn fles *zucht* @kelly, ook een leuke nacht... moet je werken vandaag? @moonlight, lekkere nacht! Succes bij de fysio! Hier niet de beste nacht *gaaaap* uiteindelijk maar om 5 uur een fles gegeven. Half 8 opgestaan met Celeno, maar gelukkig heeft vriendlief hem naar de psz gebracht. Nu maar is even gaan opschieten, want straks Celeno weer halen en dan bij oma brengen, samen met Jevani. Want ik ga vanmiddag even shoppen met me nichtje, even lekker zonder kids erbij
Als je op de goede manier zwemt is het niet erg volgens mij.. Tenminste dat zeiden ze bij zwangerschapszwemmen. Het liefst met je gezicht in het water zodat je niet je rug krom trekt en niet te grote slagen met je benen...
Wij hadden op zwangerschapszwemmen ook een soort vesten aan, waardoor je niet voorover kon/mocht zwemmen. Je zwom dan met je benen naar beneden. Ik ga E.lin naar de buuf brengen en dan weg!
Moonlight; Hoop dat de fysio wat voor je kan doen, dit is ook niks!! Sterkte vanmiddag. Ja vreemd hé van het cb, ach ze moeten toch wat zeggen! Over het algemeen heb ik niet veel problemen hier met het cb! Patriesja; Leuk, is vlak bij ons!! Gaan we misschien ook wel heen, ik hoef niet zo ver weg!! Vrienden van ons zijn daar laatst ook geweest! Lekker shoppen, geniet ervan!!
Zo eindelijk heb ik weer een keer de 37 gezien met temp. nemen. Het was gisteren de hele dag rond de 38.5 en gisteravond rond 6 uur was het weer bijna 40 graden. Ik dacht even dat het weer zo zou blijven. Met de fles van 11 uur en van half 5 had ze een temp. van 38.4 Nu was het 37.9 wat was ik blij om dit een keer te zien zeg. ik was vorige week bij de ha geweest voor Bart zijn poepen. Nu had ik daar zakjes voor gekregen om in zijn sapje te doen. Na bijna 1 week begint het nu goed te werken. Zijn poep is weer zachter gelukkig. Hij hoeft nu niet 1/2 dagen te persen voor het er een keer uitkomt. Je kunt aan hem ook merken dat het daar goed mee gaat. Hij heeft vanmorgen al 2 keer flink gepoept. Maar goed wat wil je als er nog best wel veel in zijn lijfje zat en dat dat er nu uitkomt.
zo even snel... niet bijgelezen... Gisteren kreeg Mees opeens koorts, in de ochtend 39.2 en rond 19.00 uur 40.0. Moesten naar de huisartsenpost in het ziekenhuis komen. Geen gekke dingen te zien, maar toch overleg met de kinderarts (in een ander ziekenhuis) en moesten toch nog langs komen. Daar 2 x helemaal onderzocht en mochten toch weer naar huis. Koorts moet wel binnen 2 dagen weg zijn. Hij moet nu 3x 120mg paracetamol voor zijn comfort (we hebben hier in het ziekenhuis veel belgische artsen )
Nou keuken is weer spik en span.Helaas is mijn opgeruimde en gestofzuigde huiskamer weer veranderd in een tapijt, zandbak en uitstalplaats voor al het speelgoed Moonlight, en zo zegt iedere fysio wat anders.Zwemmen is goed om je conditie op peil te houden maar die kikker bewegingen die je met je benen maakt is heel slecht voor je bekken. Schildje, fijn dat de temp zakt en de zakjes helpen Marloes, raar he dat er dan opeens koorts komt en ze niet weten waardoor.Hopelijk zakt het weer