Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier zeiden ze dat de koorts echt kwam door de verkoudheid (veel snot)

maar ik moest echt meteen naar de HAP en Ziekenhuis

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Was een beetje aan het teruglezen...

Ik neem al 4 jaar ouderschapsverlof op, maar die 4,99 van de Belasting Dienst vervalt binnenkort. Weet nog of het 2012 of 2013 is... maar daar willen ze vanaf.

EDIT: Sorry, het was alleen een voorstel van de Minister... nu misschien voor 2013.

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Fleur had ook snot maar dat is nu weg en het hoesten is ook gelukkig over. Mijn man had het er vanmorgen nog over dat het bij de jongens het er gelijk uit komt door middel van verkouden zijn en flink hoesten en bij Fleur is het schijnbaar nu dat zij dit met koorts heeft en voor de rest eigenlijk niet.

Maar buiten dat is het zeker schrikken als ze opeens zo'n hoge temperatuur krijgen. Ik hoop voor jouw dat het snel weer over is.
    Heeft hij er last van?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik denk dat hij last heel van z'n keeltje... hij is wat zeurderig, niet vrolijk..(gisteren dan) Nu slaapt 'ie al weer een tijdje, heeft heel wat in te halen.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Het inhalen qua slapen ken ik. Ze slaapt meer dan anders. Maar gelukkig wel goed.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hij werd vannacht op 4 uur wakker en heeft daarna op mij nog verder geslapen. Opzich wel goed, want toen we wakker werden zaten we allebei onder het snot.. kon er zo dus goed uitkomen.

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    *ego*

Baal baal, komt net van de gyn....morgen nacurretage.....schijtziekenhuis!

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    *zwaai!*

1 sollicitatie al verstuurd :D Nu een hongerig meisje, dus ga ff voeden!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, dat is klote zeg. Omdat je nog vloeit ?

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, en ze hebben op de echo gezien dat er nog wat zat....mooi ziekenhuis die met een manuele placentaverwijdering zelfs nog restjes laat zitten!!:x

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Patriesja: Neen, mocht na 3,5 dag al stoppen met werken jammer genoeg aangezien de abnormale bloedingen... Moet eerst morgen de curretage en weefselafname laten doen, herstellen en mag dan pas weer werken.

@Paso: Aah balen, ook een curretage morgen dus..

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hebben ze toen idd niet goed nagekeken :(
    Gelukkig is het verder geen ontsteking geworden anders was je nu een stuk verder van huis.Maar blijft kut

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly; jij ook een curretage morgen dus?! sterkte! Maar hoe lang heb jij nog gevloeid als ik vragen mag, jij bent veeeeel eerder bevallen dan ik.

Kaatje; gelukkig geen ontsteking inderdaad, maar wat je zegt...leuk is anders.

14. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Paso: Ik heb gevloeid tot 6 september en vorige week ineens hele heftige bloedingen gekregen, niet te stoppen met tampon super plus én 2 maanverbanden....
    Heb zelfs een pamper geprobeerd en dat hield het niet tegen :)
    Gyn vond dit niet normaal en gaat dus een curretage doen en kijken van waar het komt...
    Heb nu in tussentijd capsules gaan halen op voorschrift om de bloeding wat te doen minderen.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!!

Kaatje, hoop ook dat de pillen werken!
    Schoonmaakze vandaag ;)

Martje, ohh dat gebeurt hier ook zo, sta ik onder de douche wordt ik er onderuit geroepen omdat Ryan huilt en hubbie hem niet stil krijgt. Kom ik onder de douche vandaan, maak me klaar om te voeden en dan is ie stil of zelfs in slaap gevallen..

Mamachantal, dikke knuff en sterkte!

Marloes, hoop dat de koorts snel weer zakt.

Paso, ohh dat is balen!

Hier snotteren we ook nog een eindje aan, nu begint me keel ook nog eens op te spelen… Erg fijn..
    De kindjes snotteren ook allebei en Jaimy zit vandaag niet helemaal in haar hummetje, heeft de hele ochtend lopen huilen/mopperen, nu ligt ze op de bank naar Dora te kijken.

Een vraagje aan de BV mama’s: “Bijten” jullie kleintjes ook weleens in je tepel? Ryan doet sinds een dag of twee als ie zo goed als klaar is in me tepel “bijten” en moet zeggen dat hij me soms wel ff pijn doet ( en dat zonder tanden! ). Weet alleen niet of ie dat nu gewoon zomaar doet, of omdat ie misschien nog meer wilt maar er geen voeding meer uit komt… Hmm..

16. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly; nou ik hoop dat dit dat wat verbetering voor jou betekent! Ik heb 1 maandverbandje vol per 12 uur, dus het is niet heel erg veel bloed maar op de echo zagen ze dus wel restjes zitten....

Meteen nadat ik bij de gyn was geweest moest ik me dus melden bij de anestesie, vanalles doorgenomen en nu krijg ik morgen alsnog extra bloed omdat mn hb nog steeds te laag is. (elk nadeel heeft zn voordeel)

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Haai meiden,

Heb weer ff bijgelezen, maar blijft veel voor me om te reageren!!! Zit tegenwoordig hele dagen te wordfeuden haha, wat is dat verslavnd zeg!!!(he Hemrieke en chantal ;))

Net naar cb geweest, fleur is 56cm en weegt 4.4kg :) goed gegroeid dus... Eerste prikjes gehad, vomd ze wat minder... Heeft een uur keihard gekrijst, daarna grote fles gedronken en viel als een blok in slaap.. Die zal nog wel ff pitten..

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    wordfeud verslavend?? Hoe kom je erbij :p Zit met 1 hand Emma te voeden en met de andere letters neer te leggen :D Vriendlief speelt het ook. Zitten soms dan ook naast elkaar op de bank tegen elkaar te spelen :)

Ging zonet de deurbel, stond me daar toch een hunk! Was het iemand van een loodgietersbedrijf die we voor de bouwvak nog hadden gevraagd om een offerte. Ehm... kom vooral binnen :cool: En vind je het heel erg als ik zit te kijken hoe jij de ladder oploopt?? :) Mijn dag is weer helemaal goed! :p :D

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    gelukkig niet, haha! ben al beurs genoeg van het kolven op het werk... Het is wel zo dat Noortje met mijn tepel gaat spelen als ze genoeg heeft gehad. Beetje sabbelen en zo, maar niet bijten.
    Bied je een of twee kanten aan met een voeding? en wanneer bijt hij dan?

Hier net vriendlief aan de lijn gehad, hij was helemaal trots want hij heeft een wipstoeltje gekocht :D:D gossie :)

20. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Tja dat word freud heb ik gisteren ook ontdekt.....dus wie graag wil winnen...ik zou zeggen voeg me toe ;).

Vanmorgen bij de fysio geweest en de fysio kwam tot de conclusie dat mn spieren rondom m'n bekken verslapt waren. Heb nu pittige spieroefeningen die ik moet doen elke dag. Volgende week weer terug.
    E.lin ligt nu op m'n arm te slapen, heeft last van krampjes...:(

Paso en Kelly: Sterkte morgen!

Miracle: Beterschap in de snotbrigade!

Mamatien: Fijn dat ze goed gegroeid was :)

Deel Deze Pagina