Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Henrieke, whahaha, kijken mag he ;)

Marloes, ik voed 1 borst per keer. Hij dit doet zo tegen het einde, als hij zo goed als klaar is. Tis ook niet bij elke voeding.
    Hhah, vriendlief blij met een wipstoel :p

Oke, nou ga ik toch ook maar eens kijken voor wordfreud..

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, ja ELin beet toevallig gister

o levi roept om hulp haha

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hij was net 36.6 helemaal goed dus! Hij ligt nu lekker te slapen in de box.
    .

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Allemaal Wordfeud verslaafden dus... ik heb volgens mij een te oude versie van Android... eens laten updaten.

Paso, wat balen meid. Snap dat je daar nu geen zin in hebt.

Mamatien, super dat Fleur weer goedgekeurd is.
    Mees moest vandaag ook naar het cb, maar we moesten van de arts in het ziekenhuis minimaal een weekje wachten.

Mees woog gisteren in het ziekenhuis trouwens bijna 6900 gram

Auwie, bijtende baby's zonder tandjes... gelukkig maar, zonder tandjes ;)

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wordfeud?? ik kan t niet vinden op mn foon...jammer want dan had ik me daar morgen mee in t ziekenhuis kunnen vermaken ;)

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik kan wordfeud ook niet vinden op mijn foon maar denk dat dat komt omdat ik een blackberry heb..

Marloes, ohh gelukkig is de koorts gezakt!

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Aan het einde kun je makkelijk kijken of het honger is, dan zal hij de andere kant ook nog willen. Anders is het misschien ook spelen, dan zou ik snel loskoppelen, het is geen kauwgum! :D en dan maar hopen dat de tandjes nog even uitblijven, haha! :p

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Marlous, ohja kan idd eens kijken wat hij doet als ik hem daarna de ander eenbied. Ja als hij dat doet maak ik hem ook meteen los, haha kan nou niet zeggen dat ik er blij van wordt :p
    Brr, haha bij het idee aan tandjes en dan bijten krijg ik al kippevel!

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik hoop voor jouw dat het zo blijft. Hier is de temp weer 39.1 en ik heb de ha weer gebeld. ze zullen wel een punthoofd krijgen van mij maar ik wil dat het over gaat bij Fleur. Ze huilt/kreunt ook als ik haar nu oppak.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ben jij nog niet doorgestuurd naar de kinderarts?

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nee. Ik moet nu gaan trouwens.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Succes, anders gewoon eens vragen of ze de kinderarts willen vragen om advies.

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Schildje; Hoop dat de temp van Fleur nu een beetje stabiel blijft. Fijn dat de zakjes voor Bart helpen! Oh weer koorts, groot gelijk dat je weer hebt gebeld, wat zeiden ze??

Marloes; Dat is schrikken, hoop dat het snel weer beter gaat. Is hij er ook ziek van?? Oh...lees net dat het van de verkoudheid komt.

Paso; Jeetje dat meen je niet, zat er nog iets dan?? oh..lees het al, fijn ziekenhuis dan... Heel veel sterkte morgen

Pfff, zal volgende keer eerst alles lezen voor ik ga reageren, scheelt een hoop typewerk en "oh ik lees het al" zinnetjes :D

Henrieke; Hoop dat het wat wordt met je sollicitaties!!

Kelly; Jij ook succes morgen!

Miracle; Tja fijn hé mannen, ik zei ook al en als ik dan weg ben om ff boodschappen te doen??? Ja...dan red ik me er wel mee...en waarom nu dan niet...;) Beterschap voor jou en je kindjes!!

Bijten; Dat is wel heel toevallig, Mika heeft dat sinds gisteren nu ook al een aantal keer gedaan en idd aan het eind van de voeding. En hij kan ook best hard bijten... Heb niet het idee dat het komt dat hij meer wil, maar hij stopt gewoon met drinken en dan klemt hij z'n kaken op elkaar. Hier helpt het niet om de andere borst aan te bieden, want ook al heeft hij genoeg, hij drinkt toch wel om vervolgens alles wat hij teveel op heeft weer uit te spugen.

Mamatien; Fijn dat alles goed was bij het cb, die prikjes blijven zielig!!

Marlous; Wat lief van je vriend...

Moonlight; Succes met de oefeningen

MNM; Hoe gaat het? Ben benieuwd wat de ka heeft gezegd.

Hier zijn alle bedden weer verschoond, keuken, kamer en wc schoon. Ovenschotel voor vanavond alvast klaargemaakt. Wasje gedraaid, die alleen nog ff ophangen. Moet eigenlijk boven nog stofzuigen, maar denk dat ik dat morgen maar ga doen!!

Wordfreud, heb bijna de neiging om het op te zoeken, maar ben bang voor een verslaving ;)

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Meisjes, fijn weekend! Ik zal eens kijken of ik nog online kom, hebben het druk zo een week voor de bruiloft!

Tot later!!!!

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Jij ook een fijn weekend!! En veel plezier met de voorbereidingen voor jullie huwelijk!

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hoi meiden,
    Wij zijn vanmorgen bij de kinderarts geweest. Dat was een wat oudere vrouw, die erg aardig en duidelijk was. Ze heeft ook goed de tijd genomen.
    Nila heeft dus een zware reflux. En door het zuur een ontsteking in haar slokdarm. Ze zei dat dat enorm veel pijn doet.....nou dat wisten we helaas al, oooh wat huilt ze veel en hard zeg. :(
    Nu 4 weken medicijnen en speciale voeding. Ze zei dat de zantac geen wondermiddel is maar dat het wel ervoor moet zorgen dat het zuur weg gaat zodat de slokdarm rustiger kan worden.
    Daarna onderzoeken of de slokdarm en/of maag al aangetast is.
    Dat hopen we natuurlijk van niet.
    Vanmiddag was het weer huilen, huilen en nog eens huilen. Nu slaapt ze, hopelijk voor langer als 5 minuten.

Nu neia in bad doen en eten koken. Vanavond naar de nagym, maar hopelijk kan ik daarna even bijlezen.

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mnm, de zantac heeft hier heel goed geholpen! Al na een dag merkte ik verschil. Hopelijk helpt het jouw meisje ook! Maagzuur is rot, helemaal als de slokdarm erdoor beschadigt is (heb het zelf heel zwaar gehad). Hopelijk kalmeert de zantac en kan de slokdarm weer herstellen. Sterkte!

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Ik hoop zo voor jullie dat de Zantac helpt, helaas weet ik wat het is...en ook hoe verschrikkelijk zwaar het is als je kindje pijn heeft en zoveel huilt. Dikke knuff... En ik zou ook zeker nog een afspraak maken bij een osteopaat, daar heeft Senna toen ook baat bij gehad!! Veel plezier vanavond!!

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nou ik ben weer naar de ha geweest en ik had nu ha nr.3. Als je voor de 3de keer komt in 1 week tijd gaat bij hun een alarmbel rinkelen en is dus de kans dat hun de ka bellen. Nou ik kwam binnen en de arts kon al zien dat ze niet een heel erg ziek kind is. Ze reageerde op de ha en alles is echt schoon. Oren, longen, hoofdje goed. Geen aanwijzing om de ka te bellen. Wel heb ik nu plaszakjes meegekregen om een infectie uit te sluiten.
    Ze hebben het mij gezegd hoe het moet maar of het gaat lukken is vraag 2. Ik heb er voor het geval dat 2 meegekregen.
    Voor als nog oogt zij dus niet ziek bij hun en ze begrijpen mijn bezorgdheid echt. Nu is het dus proberen plas op te vangen en dan dat afwachten wat er uitkomt. Ik mag paracetalmol geven aan haar dus we zullen wel zien hoe dat gaat.

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    MnM ik hoop zo dat het werkt en dat jullie meisje er snel van opknapt.

Deel Deze Pagina