Moonlight ik heb je toegevoegd (l.ady-m.arsie) naar dan zonder puntjes uiteraard wordfeud is een app voor zover ik weet voor alle smartphones, uitgezonderd blackberrys (weet eigenlijk niet of dat een smartphone is?!)
Hmm ik kan het niet installeren, heb nog een oude versie op mn Iphone. Moet ik 'm eerst updaten en dar duurt zoooo lang
Bedankt meiden! Ka zei dat de zantac geen wondermiddel is en dat het wel 4 weken kon duren voordat het iets rustiger wordt zodat ze kunnen zien of het al aangetast is. Maar henrieke, je geeft me hoop, want 4 weken zo doorgaan lijkt me geen optie. Martje, bedankt voor de tip, ik ga zeker een osteopaat bellen. Ik wil alles proberen, want dit is verschrikkelijk. Kaatje, lekker slapen!
Truste Kaatje! Zwaai Kikker!! Alles goed bij jullie?? MNM; Pf hoop echt dat het snel werkt! Arme Nila Schildje; Wat vreemd dat Fleur nog steeds koorts heeft, hopelijk knapt ze snel op!!
@Ennas ja alles goed. Rust keert terug. Koemelk volledig uit mn dieet lijkt te werken. Komende dagen kom ik even updaten(met laptop, stukken makkelijker) Wordfeud: kikker1. Lijkt me leuk! Moonlight al ge-invited.
Nila en fleur,hoop dat t snel beter gaat! Truste kaat! kut zh kind heb hele dag honger,vanmiddag met arts over gehad.ze mag nu weeer 30 proberen een dagje.omhalf 3 alles zelf gedronken. Half 5 maar 15 gehad (ze wilde gelukkig ook.niet meer) en net. Heb ik gebeld dat ze 30 moet krijhen,ingedikt met nutriton. Stond niet in de map. Handig he ? Zooitje daar.
Sherry Balen van je teen zeg, auw! Moonlight 9 baby's op de groep? Werk je op een babygroep? Ik vind baby's echt super, maar ben blij dat ik op een verticale groep werk. Wel supervervelend van je rug zeg! Had je dat in je zwangerschap ook? Hoop voor je dat het heel snel over is. Hoe was de condoleance vanavond? Patriesja Lekker geshopt? Schildje Wat fijn dat Bart weer wat kan poepen! En je kleine meid nog steeds zonder koorts? Niet dus Misschien de volgende keer zelf maar vragen om een consult bij de ka? Je hebt recht op een second opinion! Marloes Ach arme Mees! Hoe is het nu met hem? Paso Heel veel sterkte morgen! Is er iets blijven zitten van de placenta wat een domme mutsen daar in het zh zeg! Fijn dat je nu alsnog dat extra bloed krijgt. Hopelijk knap je daar wat van op. Kelly Jij ook veel sterkte morgen! Henrieke Fijn, zo'n leuke klusjesman Wij krijgen volgende week een nieuwe cv. De jongen die hier was voor de offerte was ook leuk, maar die zal m wel niet zelf plaatsen gok ik.... Marlous Haha, heeft ie t wipstoeltje helemaal zelf uitgezocht, of instructies van jou meegekregen? MNM Arme Nila! Gelukkig weten jullie nu wat het is en krijgt ze medicijnen. Nu maar hopen dat die snel werken. Fijn dat de arts zo begripvol was en de tijd nam! Chantal En dan denk je toch dat je je kind prima achter zou kunnen laten in het ziekenhuis.... Dus 10x de map controleren Pff ben kapot en dan vooral mijn benen. Heb niet echt iets bijzonders gedaan. Morgen weer even langs het werk voor een intake van een nieuw kindje. Leuk! En dan morgenavond bij een vriendin eten met nog 2 vriendinnen. Gezellig! Beginnen jullie kids ook al zo te flieberen? Romee fliebert steeds en zit ook al op haar handjes te kauwen Nog geen tandje in zicht voor zo ver ik kan zien....
Schildje, nouja na 3 ha's te hebben gehad zou je toch wel erop moeten vertrouwen dat er echt niks ernstigs is. Wat zegt je moedergevoel? Die heeft volgens mij altijd gelijk. Kikker, knuffel terug. Fijn dat het dieet zijn werk lijkt te doen. MamaChantal, nouja belachelijk zeg van het zh. Ik zou morgen er nog wat over zeggen hoor. Je kunt zo'n kind toch geen honger laten lijden. Marleen, grrr zware benen kan zo vervelend zijn. Een gezellig dagje dus morgen, leuk hoor. Flieberen bedoel je kwijlen mee? Nila heeft nu zeker 1,5 week beneden een wit puntje in het tandvlees staan. Als ze stil is zuigt ze inderdaad op haar handje. Lijkt Romee er last van te hebben? Kaatje, ik heb weer een bestelling bij je geplaatst.
Haha, bedoel inderdaad kwijlen. Is flieberen een fries woord zeker? Nee, ze lijkt er geen last van te hebben, maar was benieuwd of er meer kindjes dat hebben of dat het toch een tandje kan zijn. Trusten allemaal!
Trusten kaatje! Mnm, hopelijk werkt de zantac snel! Dikke knuff voor je meissie. Mamachantal, dat klinkt idd niet erg goed georganiseerd... Hoe gaat het met de voeding, houd ze het goed binnen nu? Marleen, hier is hij sinds een paar dagen ook met zijn armpjes/handjes bezig, zwiebelen en zwaaien naar de speeltjes, proberen ze te pakken maar dat is nog best moeilijk haha! Ook sabbelen op zijn handjes en mijn tepels worden af en toe gebruik om in te "bijten".
Dat kwijlen en handje sabbelen doet Emma nu ook al zo'n twee weken. Pink of speen zijn niet meer goed genoeg. Er moet iets groters in. Zoals mijn neus, mijn kin, de zijkant van mijn hand of idd haar eigen handje. Heb niets gezien nog wat op een tandje kan duiden. Kan dit dan al wel voorbode zijn dat die er aan komt?? Vanavond is ze weer enorm aan het spugen. Golven melk en later ook golven water. Haar mond lijkt momenteel constant vol te zitten met vocht. Zo nu en dan verslikt ze zich er zelfs in. Het is geen maagzuur en ze heeft er verder geen last van. Vind het zelf alleen wat raar.
Miracle, haha jij kent het woord ook niet dus. Leuk zeg dat Ryan heerlijk aan het spartelen is. Nila weet ook opeens waar haar handen zit, op de kleine momentjes dat ze rustig is kijkt ze er soms scheel naar en brengt ze naar haar gezicht, echt mooi. Henrieke, inderdaad raar zeg. Vooral dat water.........Heeft ze dan niet teveel of te gulzig gedronken? Gelukkig heeft ze er geen last van.
@MnM ik weet het momenteel even niet meer. Vanmorgen geen koorts. Het was 37.7 maar de flessen drinkt ze nu met moeite en niet eens helemaal. Plaszakje nr.1 is mislukt. Gaat moeilijk zeg bij meisje. Als het een jongentje was geweest dan had je het piemeltje er in kunnen hangen en klaar. Ik heb nu zakje nr.2 opgeplakt dus we zien wel. @Kwijlen doet deze Fleur ook iets meer de afgelopen paar dagen. Eerst dacht ik dus dat dit met de koorts een tand kon zijn maar ik kan echt niks vinden. Je gaat u vanalles verzinnen wat het kan zijn.
Goedemorgen Zo Elin heeft gisteravond zo ongeveer de hele avond aan de borst gehangen. Om 22.30 viel ze eindelijk in slaap.Werd 04.00 wakker en nu slaapt ze nog Werd om 08.15 wakker van Levi die riep dat hij moest plassen. Meneer komt zelf zijn bed niet uit haha.blijft gewoon bovenop zitten tot iemand zijn kamer in komt Chantal, jeetje wat slordig van het ziekenhuis zeg. MNM, ik ga zo gelijk mijn mail checken Heb nu trouwens ook spullen besteld voor kinder armbandjes en kettingen met houten kraaltjes ) handje sabbelen en kwijlen handje sabbelen sinds een week en gisteravond was ze opeens vet aan het kwijlen. Levi had met 4 maanden zijn eerste tandje.Ben benieuwd of hier de theorie op gaat dat meiden sneller zijn
Goedemorgen! zo, Jamelie is al cakejes aan het versieren!hihi die hadden we gister al gebakken,alleen werd beetje laat om nog te versieren. Dus Jamelie ook weer blij tja voeding...om half 3 had ze alles binnengehouden, om 5 uur had ze maar 15 gehad,en wilde ze ook niet meer drinken(ze had de rest via sonde moeten krijgen) en om 9 uur heeft ze wel die 30 gehad.zal even bellen hoe de nacht is gegaan. Vind het ook wel raar hoe t gegaan is hoor, me man had nog gezegd dat ze meer moest krijgen en dat het ingedikt moest worden. Maar dat mens geloofde t niet omdat t nergens stond opgeschreven. Gelukkig is de IC arts nog ff langs geweest en die heeft het ook gezegd,dus toen ik belde toen was het ineens van "oh ja dat hoort ze wel te krijgen hoor" Ze drinkt nu met een prematurenspeen ingedikt met nutriton, en dat gaat prima! als je het niet indikt dan stikt ze half in dr drinken,ze krijgt het niet optijd doorgeslikt, en neemt ze veel lucht mee. Dat was dus om 5uur gister ook het geval zei mn man. Ga het straks zelf wel in de map zetten.. stomme mensen daar! Gister bij de psycholoog geweest met jamelie...die dacht dat jamelie vooral verdrietig was door alles wat er in dr leventje al gebeurd is. En dat ze papa en mama mist. Dus het plan is nu dat ik dinsdag en donderdag thuis blijf bij haar dan hebben we allebei wat rust. Er komt dan een gastouder vanuit het ziekenhuis naar viënna toe. Ze gaat dan alleen in het weekend naar het zh toe, misschien 1 dag in t weekend nog naar buren/oma/iemand anders.