Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier ook flink kwijlen en op der handje sabbelen. Heb er overdag een slab om omdat anders der kleren doorweekt zijn!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    op handje sabbelen doet vienna ook ja, of op dr infuusje :)

Lachen heeft ze nog steeds niet gedaan:(
    had ook al gevraagd of ze daar in een box kon, maar vonden ze niet zo'n goed idee :( teveel prikkels :( kind moet zich toch kunnen ontwikkelen....

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Goedemorgen!

E.lin had gisteren een wakker/onrustig dagje, waarschijnlijk door krampjes. 's Avonds in bad gedaan en een fles gegeven met meer voeding en ze sliep daarna als een roosje in haar eigen bed. Ik heb haar om 7.30u maar wakker gemaakt voor een fles, die heeft ze slapend op gedronken....en nu slaapt ze nog steeds. Hoop dat het vandaag wat beter met haar gaat.

Gisterenavond de condoleance van de papa van m'n vriendinnetje gehad :(. Wat is dat toch moeilijk om iemand zo verdrietig te zien :(. Vandaag wordt hij in besloten kring begraven. Hij is trouwens aan een hartaanval overleden, heel heel plotseling...:(

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen!

@mnm, ach arme Nila, ik hoop zo dat het snel een beetje gaat werken en minder wordt.
    Zo naar om je kindje pijn te zien hebben :(
    Heel veel sterkte en een hele dikke knuff!!!

@marleen, ja lekker geshopt :D erg lekker ff zonder kids!
    Hier ook hele tijd op handjes sabbelen en andere dingen ;) en lekker kwijlen erbij haha

@henrieke, hoe gaat het nu met haar?

@kaatje, dat heeft Celeno ook een hele tijd gehad, die bleef gewoon net zo lang in bed, tot er iemand kwam.
    Nu komt hij gewoon zelf zijn bed uit, helaas ook weleens midden in de nacht ;)

@chantal, jeetje wat vervelend, dat alles zo langs elkaar heen gaat, erg slordig! Dat zijn niet dingen, die ze even kunnen vergeten om te melden.
    Jammer dat ze niet in de box mag.

@moonlight, zo naar als iemand plotseling overlijd, vooral als hij nog jong was :( het verdriet is dan natuurlijk enorm...
    Helaas weet ik er alles van, het enige wat je kunt doen is er voor diegene zijn.
    Sterkte! X

Hier een goede nacht gehad, Jevani werd even wakker om 5 uur, maar is gelijk verder gaan slapen tot 6.30.
    Celeno werd om 7.30 wakker en die ging zelf spelen.
    Ohja Jevani lacht met geluid :D zo grappig!
    Hij had dat al eerder gedaan, maar nu echt bewust, zo leuk :)

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier voor het eerst iets geslapen zonder pilletje, wie weet........
    Straks ga ik een dagje uit met mijn werk.
    Helaas is het alleen een afdelingsuitje, dus die 2 trutten gaan ook mee ;), maarja ik probeer er maar iets van te maken, al heb ik er totaal geen zin in.
    Ik heb gezegd tegen mezelf dat ik MOET gaan, omdat ik na volgende week weer moet beginnen en dat is wel zo makkelijk als ik al wat begin heb gemaakt met het contact.
    Maarja natuurlijk is het ook moeilijk om Nila zo achter te laten. Manlief is vandaag thuis en ziet er niet tegenop zegt hij, dus dat komt vast goed.
    Ik heb haar net lekker in bad gedaan en ze ligt nu te slapen. :$ Dat is de afgelopen dagen bijna niet voorgekomen overdag vanwege het huilen, dus hopelijk is dit een goed teken.

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Schildje, moeilijk he dat zoeken naar een oorzaak, konden ze maar praten.......;) Ik heb dat nog nooit gehad met zo'n zakje, maar dat klinkt alles behalve makkelijk.

Kaatje, ik heb je mail gehad. ;)
    Jee heftig de hele avond aan de borst, gelukkig daarna wel geslapen.

MamaChantal, dat lijken me goede afspraken voor Jamelie.
    Ongelofelijk zeg in het zh, daar kan ik me echt kwaad om maken.
    Wat zul jij blij zijn als ze naar huis mag, zodat je alles zelf in de hand kunt houden en regelen zeg.

Moonlight, hopelijk vandaag een betere dag voor E.lin. Heeft ze na de krampjes nog gepoept?
    Verschrikkelijk om zo plotseling afscheid te moeten nemen van iemand.

Patriesja, aaaaaaaaah schattig met een geluidje lachen!! Dat is echt volop genieten dan.

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MNM, veel plezier vandaag, trek je niks aan van die 2 mutsen!

Chantal, je had toch de wagen mee naar het ziekenhuis om met vienna een paar stappen te kunnen lopen? Anders hang je daar wat speeltjes in en laat je haar daar in liggen als jullie er zijn. Dan heb je een beetje hetzelfde principe als een box en heeft ze even een andere omgeving als haar bedje.

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Mnm veel plezier vandaag.

Nou we weten nu eindelijk wat er aan de hand is. Ze heeft een urineweginfectie. Is zeer uniek voor baby's omdat dit heel heel weinig voor komt bij hun. Nu wordt ik rond half 1 terug gebeld wat ze nu krijgt want hun moeten nu overleggen met de ka ivm dosering.
    Net was de temp trouwens 37.5
    Oja haar keel is ook iets rood dus daar kan moeizaam drinken ook vandaan komen.
    Maar wat ben ik blij zeg dat ze nu wat weten!!!

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Even zitten googlen en denk te weten waarom Emma vocht/water spuugt. Ze krijgt momenteel omneo en dat word heel snel opgenomen. Wat overblijft is water. Dus ipv dat ze 'gewoon' melk spuugt, is de melk er nu al uitgehaald door haar lichaam.

Vanmiddag gaan we naar een vriendin. Die is afgelopen weekend met zwangerschapsverlof gegaan en ik weet dat ze erg tegen de bevalling op ziet. Aangezien ik de eerste van de vriendengroep ben die natuurlijk is bevallen, zal ik haar even een hart onder de riem steken.

Emma ligt weer lekker te slapen :) Ze had net heel druk gespeeld op het speelkleed, samen met de kat. Emma op het kleed en de kat er half onder... Raar beest :D

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier ehhhh ja gaat wel goed. Ismail had lekker geslapen vanaf 4 uur snachts.. tot kwart voor 8 dus ik mag niet mopperen! Poepen ja wat zal ik er van zeggen. Niks dus.. Zegt genoeg toch :cool:

Straks op verjaardag van de dochter van de oom van mijn man.

Morgen krijgt Ismail zijn prik tegen het RS-virus. Arm kind ...

Ohhh jaaaa :D Hij lag gister in de box op zijn buik en in ene ging hij van zijn buik naar zijn rug :D * trots*

Chantal jeetje wat krijgen jullie toch veel voor jullie kiezen zeg

Miracle beterschap met jullie snotterige familie :)

Ennas lekker weer verhuizen. Toch lekker je eigen plekje weer.

Martje jou kleine doet het ook goed zeg.

Schildje fijn dat Bart weer kan poepen. Dat zal wel een opluchting zijn voor hem. Ohh een infectie hopelijk slaan de medicijnen snel aan

Marloes beterschap met Mees.

Paso succes vandaag in het ziekenhuis.

Kelly jij ook succes in het ziekenhuis vandaag.

Mamatien wat doet Fleur het goed!

MNM beterschap met Nila arme meis :(

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh het arme meisje toch. Gelukkig weten jullie het nu eindelijk!!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wow, goed van Ismaïl!!!

MNM, veel plezier meid! Goed dat je gaat! en die 2 vrouwen...laat ze maar lekker.

Sterkte Moonlight, lijkt me verdrietig als je je vriendin niet kunt steunen op het moment dat je ze juist nodig heeft, omdat het besloten is...

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Met Mees gaat het steeds beter. Vannacht lekker een beetje ingesmeerd met babyluuf, maar hij heeft prima geslapen.
    Hij kan nog wel heel zielig huilen...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, je ze moet zich idd ontwikkelen.al is het maar een kwartiertje in de box. Zou gewoon zeggen dat je het wil proberen. Krijgt ze te veel prikkels merk je het snel genoeg toch
    Goed plan om meer tijd voor Jamelie in te plannen

MNM< ook al zie je er tegen op.veel plezier vandaag. is idd wel goed om vast weer wat contact te hebben. En die twee trutten moet je lekker links laten liggen

Schildje, ahh wat sneu.gelukkig weten jullie nu waar het vandaan komt

Henrieke, klinkt idd heel logisch (water ipv melk )

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik moet dadelijk met Fleur naar de ka toe. Zij is nu onder behandeling daar en dan krijg ik medicijnen.
    Ik wist ook niet dat het kon bij baby's maar het schijnt toch een voorkomend probleem te zijn bij meisjes. Wist ik helemaal niet.

Straks dus meer. Ik moet nu eten en wachten tot mijn man thuis komt want hij blijft bij de jongens. Mijn ouders zijn net vanmorgen op vakantie gegaan dus haar kan ik niet vragen. Dus dan maar alleen er naar toe.

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Schildje Dus toch een plasje op kunnen vangen? Fijn dat jullie nu weten wat er is, hopen dat de medicijnen die je straks krijgt goed gaan werken.

Danitjuh Knap hoor!

Vanmorgen Jara naar de peuter gebracht, boodschappen gedaan, de koelkast uitgesopt en weer naar het werk voor een intake.
    Wel leuk, want de ouders van het kindje ken ik wel (kwamen we achter toen ze binnenkwamen ;))
    De vader is een collega van Marcel. Leuk kindje ook, erg makkelijk.
    Daarna Jara weer meegenomen van de peuter. Toch handig dat het in hetzelfde gebouw zit, gewoon de deur naast mijn groep :)
    Vanmiddag komt mn moeder en die blijft hier als ik naar mn vriendin ga. Marcel werkt tot 10 uur dus ze kan ook nog redelijk op tijd naar huis. Ben bang dat ik pas na 12-en thuis ben :)

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemiddag dames,

Redelijke nacht gehad, 23.00-03.45 bij de laatste voeding ben ik in slaap gevallen en werd rond 04.30 wakker, wilde Mika terugleggen maar hij vond het toch fijner bij mama...dus heeft hij de rest van de nacht bij mij gelegen en dat slaapt toch iets minder, dus nu wat last van m'n spieren... Maar goed dat is m'n eigen schuld.
    Waren al heel lang van plan om eens een weekendje weg te gaan (roepen we wel al twee jaar), maar omdat we dit jaar ook niet op vakantie zijn geweest, nu toch maar een huisje geboekt bij Landal voor eind oktober!!!
    Hier vandaag niet echt vooruit te branden, heb alleen een wasje opgevouwen en weer één aangezet...misschien vanmiddag ff eindje wandelen, het is mooi weer!!

Nu eerst voedertijd, hoor iemand mopperen!!

Chantal; Jeetje wat erg zeg van het zh. Goed plan denk ik om wat dagen in te plannen voor Jamelie!!

Moonlight; Verschrikkelijk zo'n afscheid...

Patriesja; Hier ook steeds meer geluid bij het lachen!!

MNM; Toch veel plezier vanmiddag, niets aantrekken van die meiden... Ik hoop dat de zantac snel helpt!

Schildje; Arm meisje, dus de koorts was er dus niet "zomaar", kan me voorstellen dat je blij bent het nu te weten. Succes bij de ka!

Danitjuh; Wat supergoed van Ismail!!!

Marloes; Fijn dat het beter gaat met Mees.

Marleen; Dat is idd handig dat Jara in hetzelfde gebouw zit, veel plezier vanavond!!

18. Sherry

Sherry Niet meer actief

Vanavond lees ik het allemaal weer bij :)

2e ronde van prikjes gehad dus nou een zielig meisje! Ze is flinker geworden! 61.5 cm (vorige maand 58.5) en nou 5835 en voige maand was het 4815!

Pfff wat is reageren via de tel. Vervelend!

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!
    &#12288;
    Schildje, beterschap voor je meissie. Je weet nu eindelijk wat er aan de hand is!
    &#12288;
    Moonlight, sterkte..
    &#12288;
    Danitjuh, wat goed van Ismail!
    &#12288;
    MNM, ondanks de twee trutten hoop ik dat je toch veel plezier hebt!
    &#12288;
    Sherry, kleine meid weer helemaal goedgekeurd! Hopelijk krijgt ze niet zoveel last van de prikjes :)

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Zometeen weer The Voice of Holland!!! Kijken jullie ook?? :)

Deel Deze Pagina