Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Marleen, Rick is helemaal verdrietig maar Bart vind het ook gek dat ze weg is. Maar Rick snapt het veel meer.

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Schildje, dikke knuffel!

Kikker, zo nu en dan vind ik goeie woorden :)

Hier vanmorgen wachten op een ziggo monteur. Stappen over op zo'n alles in 1 pakket. Scheelt per maand gewoon 30 euro!! Morgen gaan we even naar Wooon in Leiderdorp. Zijn allerlei acties en we willen dus even kijken naar bedden. Die we nu hebben moet echt vervangen worden. En uiteraard wil ik de prenatal even in :D Dit word de eerste keer dat we met Emma op stap gaan in de auto. Heb dus geen idee of we de kinderwagen bak dan ook in de auto krijgen. Wat is op deze leeftijd de maximale tijd dat ze in een maxi-cosi mogen zitten??

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ach, arme mannetjes! Ligt zomaar je kleine zusje in het ziekenhuis.
    Ik was 10 toen mijn zusje met meningokokken in het zh kwam te liggen. Vond ik ook echt vreselijk. (ok dat kwam ook omdat ze heeeel ziek was en de dokter zei dat ze NU naar het ziekenhuis moest. Dat was heel eng)

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och schildje wat een verhaal! Arme meid van jou! hopelijk knapt ze nu snel op!!

Moonlight; gecondoleerd. Dit soort dingen is nooit leuk, knuffel!

Henrieke; veel shop-plezier :D wat betreft de maxicosi volgens mij is dat max 2.5 uur per dag.

Marleen; hopelijk kan je straks nog wat bijslapen!

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie trouwens dat we al op 500 pagina's zitten... tijd voor deel 2, (of is die er al?)

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Heb er nog niets over gelezen Paso.. :)

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Schildje; Jeetje meid, zit hier met tranen in m'n ogen je verhaaltje te lezen. Wat lijkt me dat erg zeg, arm meisje!! Logisch dat je erg verdrietig bent, ook al is het beter!! Dikke knuff...

Marleen; Fijn dat je een leuke avond hebt gehad, hoop dat je nog ff kan slapen vandaag.

Henrieke; Alvast veel plezier morgen, volgens mij is ca. 2 uur de max in de maxi cosi.

Hier weer een rommelige nacht, Mika wil niet weer terug in z'n wiegje na een nachtvoeding... Vannacht dus een paar keer wakker geweest en gevoed, weet de tijden niet eens meer...
    Zal me nu maar eens gaan aankleden en in huis wat gaan doen!

Fijn weekend allemaal!!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, Schildje toch. Vind het nu nog veel erger voor kleine Fleur, dat jullie steeds naar huis gestuurd zijn.
    En je kleine mannetje, helemaal van slag omdat z'n zusje er niet is.

Sam heeft dat ook gehad, toen Thom met de ambulance weg gebracht werd. Die heeft het echt een heel weekend tegen iedereen moeten vertellen

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Elin heeft doorgeslapen tot 06.00 uur.Daarna werd ik om 08.30 wakker van Levi. Straks naar de kledingbeurs. Vriendin belde af, zoontje heeft ontstoken amandelen.Ga dus ff snel alleen.
    Vanmiddag drukke middag. Hebben een speelmiddag georganiseerd voor de buurtkids.

Schildje, ahh arme Fleur. Hoop dat ze snel opknapt en de dagen omvliegen zodat ze weer snel thuis is

Paso, hoe gaat het ? je had toch gister die nacuretage ? of is dat maandag ?

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ahhh wat sneu schildje!! Hopelijk gaat het snel beter met fleur!!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976