Chantal, wat fijn zeg! Danitjuh, haha had je wel genoeg eten gehad als het geen ramadan was? Net met romee onder de douche geweest. Heerlijk! Daarna de fles er in en nu ligt ze lekker bij me te slapen. Zo in de wieg en hopen dat we lang kunnen slapen vannacht Trusten allemaal!
Kaatje, veel plezier morgen!! Hier begint er een langzaam wakker te worden, ga alvast een pampertje e.d pakken en hem verschonen. Tegen de tijd dat ik klaar ben is ie wakker en kan ie aangelegd worden Daarna duik ik er ook in! Alvast trusten!
Voedertijd Marcel kwam net thuis, 3 uren te vroeg! Hij is wat ziek. Ik zat net Romee de fles te geven toen ik de trap hoorde. Potverdorie man, mijn hart zat in mijn keel. Had de voordeur etc niet gehoord. Heb tegen hem gezegd dat hij de volgende keer wat minder zacht moet doen. Zat te huilen van schrik.....
Hier ook voedertijd! Het komt hier met bakken uit de lucht gekletterd, niet normaal.. Marleen, oh nou ik zou me ook wezenloos geschrokken zijn! Dikke knuff!en beterschap voor je mannetje!
Marleen ik zou ook schrikken hoor!!! Beterschap met je man Hier gisteravond om 22:30 en daarna om 3:00.... Dat was heerlijk! Maar daarna 05:30, 07:00, 07:45... En had nog graag even willen slapen!
morgen! marleen beterschap met je man..ik zou ook schrikken. heb het ook een keer meegemaakt dat mn man eerder midden in de nacht terug kwam ipv 6 uur sochtends ik had al mn busje deo en een aansteker gepakt nu moet ik even gaan opschieten ze liggen allebei nog te slapen maar schoonmoeder is hier over 40 minuten dus heel snel stofzuigen levi onder de douche ik douchen isa straks de fles... lees later wel weer bij
Goeiemorgen! Kom snel voorbij gewaait, ben Ryan aan het voeden en daarna lopen we naar het KDV. Ze heeft er al iets meer zin in loop op de terug weg even langs me moeder en doe dan ook meteen de boodschappen. Als ik dan thuis ben hoef ik de deur niet meer uit Tot strakjes!
Morgen! (maar laat dat goede er maar af) Vanacht niet geslapen. Had een klein meisje naast mijn bed dat de hele nacht misselijk is geweest. Heeft veel gespuugd, alleen maar met haar armen lopen maaien en telkens bij een scheetje keihard gillen. Geen speen willen maar wel mijn pink als ze buikpijn kreeg. Zometeen even langs de huisarts want ik heb het idee dat er iets niet goed zit. In het begin spuugde ze nooit daarna een beetje toen steeds meer en sinds gisteren doet ze aan projectielspugen. Je kan gewoon zien dat ze niet lekker is, zielig grietje. Vanmiddag maar proberen bij te slapen. Weet iemand trouwens waar ik kleine slaapzakjes kan halen, die ik van de Prenatal heb, hebben een te wijde hals.
Pink, ik heb een lodger hopper. Die past perfect. Goedemorgen meiden. Hier welgeteld bijna 8 uur slaap in totaal. Maar ben nog zooooo moe. Emma is vanmorgen opgehaald door so zodat ik alle tijd had. Straks naar de bank, de hypotheek bespreken. Hopelijk zijn we snel klaar. Emma komt pas begin vd middag terug. Dus ik hoop voor die tijd weer even ogen dicht te kunnen doen. Heb nu toch echt het gevoel dat ze niet zichzelf is. Vannacht ging goed, ze was gewoon uitgeput. Maar als ze wakker is dan huilt ze altijd. Ze is ook wel stil hoor, maar tijdens iedere wakkere moment huilt ze zeker 25% vd tijd. Gelukkig morgen ha!
Goeiemorgen meiden! @marleen, pff... zou me ook kapot schrikken!! @anna, gelukkig nu wat beter gegaan vannacht, alleen ging hij dat dus vanmorgen inhalen... @miracle, waren jullie nog op tijd op het kdv, een hele onderneming in de ochtend he! @pink, aaah vervelend zeg... @henrieke, succes vandaag! Hier niet de allerbeste nacht, Jevani had last van krampjes, gister overdag ook al wat meer. Hoop dat die krampjes snel helemaal over zijn! Ga zo nog maar ff liggen.
kellyA hoe is het vandaag? al beter? Marleen ja dat is schrikken. al een beetje bijgekomen van de schrik? pink ooh wat zielig. hopenlijk kan de ha je helpen. HenriekeC hopenlijk kan deha morgen iets voor je betekenen. hier. zoonlief gaat super. Vannacht was het 4.00 en toen om 8.00 Heerlijk. Kan hier wel aan wennen. hihi. Enigste waar die wel moeite mee heeft is om in slaap te vallen. Dan moppert die altijd even een kwartiertje, half uurtje. Net lang genoeg om mama helemaal wakker te krijgen. En als mama dan helemaal wakker is, val hij in slaap. Goed he.
goedemorgen dames ff vraagje, op hoeveel cc zitten de babys van +/- 4 weken? 100 ofzo toch? of al meer?
Ik heb een isi slaapzakje maatje 60. Past erg goed en is lekker qua temp. Ik heb m bij de babyzaak(tassen en babywinkel, ideale combi) gekocht maar Isi is algemeen verkrijgbaar!
heb je al bij prenatal gekeken? hoeveel wil je er max voor uitgeven? (moet zelf ook nog zoeken,kijk ik gelijk ff voor jou)
Prijs maakt me niet zoveel uit Maar zie gewoon niets leuks! Bij kleertjes.com had ik er wel 1 gezien die het maar moet worden als ik niets anders vind... die van elle, donkerblauw. Zal idd nog ff bij Kixx kijken