zo dan hier weer terug. Heerlijk om de oude collega's te zien (ookal is het 2 jaar geleden)... Over 2 uur Ticho weer ophalen. Dit keer als het droog is lopend... Belde me moeder net op... wanneer moet jij bij de advocaat zijn.. oeps geen idee... is dat dus morgenvroeg... en ik was het vergeten... heerlijk die vergiet!
Goeiemorgen dames! @Marleen: Beterschap voor je man! @Pink: Aaah wat zielig @MamaChantal: Enora drinkt nu 120, maar denk zelfs dat ze meer op zou kunnen af en toe. @Jac: Gaat wel hoor, over enkele weken ben ik misschien mezelf weer en gaat het vast beter.
ennas: Salty Dog - baby jas? Bestel nu bij wehkamp.nl schoonmoeder is weer naar huis was wel ff gezellig eind van de middag komt mn vriendin langs en hier gezellig eten daarna filmpje kijken...
Nou, hypotheek gesprek was erg nuttig! Komt er iig op neer dat we eerst ons eigen huis moeten zien te verkopen willen we iets anders kunnen kopen. We hebben te weinig spaargeld om dubbele lasten te kunnen dragen en krijgen er van de bank geen lening voor. Het huis wat we op het oog hadden is te doen, mits ik een hoger salaris krijg (ik moet nog gaan onderhandelen over mn nieuwe uren, inclusief salaris). Dus voorlopig doen we niets wat betreft kopen. Wellicht dat we binnenkort ons huis laten taxeren en die te koop zetten. In ieder geval wel nuttig gesprek geweest. Duidelijk te merken dat de banken momenteel strenger zijn met hun hypotheken. Zit nu nog lekker alleen. Over een uurtje komt Emma weer thuis en dan later vanmiddag naar het CB. Ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeid is!!
Wij gaan voor een jasje van Lief! deze winter. Meestal maakt mijn sm de jasjes, en dat doet ze echt geweldig! Er zijn al andere moeders die bij haar een bestelling geplaatst hebben maar we vonden het zelf wel leuk om een keer een jasje te kopen. Voor Elin heb ik er al eentje van Mexx klaarliggen trouwens. Zo sprak 'toos merkloos'
Heb hier boven in bed een mopperkontje met krampjes liggen, goed voor de conditie. Beneden bouwen we met blokken. Wat een heerlijk leven zo.
Das idd ook een leuke FFL!! Kikker; Ohh Lief! is zo leuk he!!! Had een leuke gezien maar die ging pas vanaf 92 geloof ik
Middag Zo dat was een productief ochtendje. Beneden verdieping helemaal schoon, stofzuigen, dweilen, nat afnemen, wc, alles is gedaan. Boven ook opgeruimd, stofzuigen, nog niet gedweild haha. Kast van beneden naar boven gesjouwd en op de overloop geinstalleerd. Badkamer opgeruimd. Alle flesjes, douche dingetjes enz in het kastje opgeruimd. De mandjes uitgezocht en leeg gemaakt. Hier zit nu Declan zijn bad speelgoed in. 3 schilderijtjes en in Declan zijn kamer een reddingsboei opgehangen. In Jace zijn kamer de meetlint/knuffel geval opgehangen. Wilde ook nog Dex zijn kapstok ophangen maar helaas is de betonboor leeg en met de handboor gaat dat echt niet haha. Kids liggen nu allebei in coma en mama zit eventjes bij te komen. Als Dex straks wakker is even eten, iedereen in bad en dan langs de kruidvat nog een traphekje halen en die ophangen. Danny heeft gister het andere traphekje geplaatst. Mijn god, doen alle mannen zo moeilijk? En maar naar die tekening kijken en vloeken dat het niet klopte enz enz enz. Heel bouw schema uitgewerkt om de breedte van dat kreng te bepalen *zucht*. Uiteindelijk maar even ermee bemoeid want Dex moest naar bed. Toen was het binnen 3 minuten gebeurd.. Mannen.. Daarom nu maar even alles alleen gedaan want anders is het weer een 10 jaren plan. Hij bedoelt het allemaal zooooo goed maar hij denkt altijd zo moeilijk. Leuk hoor met een technisch tekenaar samen wonen hahaha. Wat geweldig dat Viënna terug is in Leiden!!! Super! Qua drinken ligt het echt aan het gewicht van je kleintje. Jace drinkt 3 flessen van 165 en de rest borstvoeding(nog zo'n 5 voedingen). Nog met hem naar de huisarts geweest. En hoera, we hebben een honger baby. Zelfs de hongerige baby voeding raakt hij amper op verzadigd. Toen Dex vanaf het begin af aan niet dronk enz heb ik ooit de opmerking gemaakt 'als ik ooit een tweede krijg hoop ik dat hij zooooo dol is op eten'. Tsja be carefull what you wish for zeggen ze dan haha. Ga even verder bijlezen maar kan niet beloven overal op te reageren. Want ik Denk dat declan zo wakker wordt.
zo weer even tijd voor een berichtje... met feline gaat het goed..alleen wil ze nog niet echt goed aankomen van de borstvoeding.. ze moet nu om de 2,5 uur eten ze is wel tevreden en heeft goede ontlasting en plasluiers ze slaapt ook goed...iemand nog tips...vandaag moest ik haar weer laten wegen bij het cb ze was van 3440 naar 3470 vanaf afgelopen vrijdag..niet erg veel dus..maar ja ik ga niet lopen tobben met m'n bv dan maar overstapppen op de fles als ze niet goed blijft aankomen... ik loop hier rond als een zombie pfff het lijkt wel of ze al m'n energie eruit drinkt hebben jullie dat ook? Bekijk bijlage 173070
Lindaatje; Misschien zit er niet genoeg in je BV?? Ken ook iemand die dat had, kindje kwam bijna niet aan. Is overgegaan op fles en toen ging het goed!
Goeiemiddag! Patriesja, We waren optijd Ik had gistere alles al klaar gelegd, dus was vanmorgen eten, aankleden, etc en toen konden we gaan. Lindaatje, oh ik heb geen tips voor je... Toch lijkt ze wel genoeg te hebben aan je BV gezien ontlasting, plasluiers en verzadigd zijn. Frummel, zo jij bent flink bezig geweest zo te lezen! Ben er weer ff weg van, ventje ligt te mopperen en heb hier nog niks aan huishouden gedaan..
Gut heb het halve huis op de kop gezet voor 2 brieven! Gelukkig gevonden... Regenhoes voor de kinderwagen ook gevonden... Céan heeft een heerlijke regelmomenten weer jeuhh... hangt de halve dag al aan de tiet... Ach verschil moet er wezen Iedereen fijne middag gewenst
M'n meiske is weer thuis van schoonouders Ze hadden het er moeilijk mee vanmorgen. Emma was niet stil te krijgen. Zojuist na het flesje schijnt ze ook enorm gespuugd te hebben. Maar ze drinkt nu ook al een dag heel slecht. Iedere keer laat ze zo'n 50 cc staan. Ben dus steeds blijer dat ik morgen bij de ha zit! Nu ligt ze heel diep bij me te slapen. Zal wel doodop zijn, dat arme meisje.
@Lindaatje, ik zou ook denken dat er dan misschien niet voldoende voeding in je voeding zit...? Hier precies het tegenovergestelde. Wel vervelend als het op zoiets stukloopt dan. Wat een lief popje zeg. Euhm, ja maar ik voel me ook leeggezogen qua energie. Is ook wel logisch denk ik. Kleertjes.com die oprichtster heeft bij mijn Man gewerkt, zo stoer hoe zij zich inmiddels een weg naar de top gewerkt heeft. Echt een geweldig bedrijfje zo. In doetinchem zit er ook een winkel van; altijd leuk. @Marleen, jeetje ik zou ook zo bang geworden zijn. Ik zag je vannacht nog online maar had geen puf even naar je te zwaaien . Verder heb ik even geen idee meer.... Net afspraak gemaakt voor de nacontrole bij de vk en voor de hervating van mijn fysio. Heb het idee dat ik niet meer weet hoe ik een fatsoenlijke staande houding aan moet nemen. Mijn hakken doen altijd pijn(alsof ik kiloos aangekomen ben ofzo) Ik hoop dat ze me helpen kan. Over kilo's gesproken; ik was na een week alweer terug op mn startgewicht...ware het niet dat ik de 20 kilo die er van Elin nog aanzitten minimaal met de helft wil verminderen. 10 kilo te gaan nog, dan weeg ik 59; perfect! En dan natuurlijk nog even pronken met mijn 2 prinsesjes(ik dacht tenminste dat ik die foto nog niet geplaatst had. We hebben 'm besteld voor in een grote lijst in de woonkamer) Bekijk bijlage 173096 De foto is gemaakt voor het kraamfeest dus toen was Lotte nog geen 2 weekjes oud.
Ik hoop zo dat de ha je morgen helpen kan! Zoals eerder gezegd was Elin een huilbaby maar wij hebben nooit hulp gezocht omdat we dachten 'het zal er wel bijhoren' Heb daar tot op de dag van vandaag spijt van. Laat je niet zomaar weer naar huis sturen hoor!
Heel stom en voel me er enorm schuldig over, maar ergens hoop ik dat er idd iets is zoals KISS. Dat betekend iig dat er iets aan gedaan kan worden! Heb nu zo duidelijk door dat ze niet lekker in d'r vel zit. Oh jee, vriendin waar we gister waren smst net dat ze naar de gyn word door gestuurd ivm licht bloedverlies. Ze is over 2 mnd uitgerekend. Dacht dat licht bloedverlies vrij normaal was?
Anna, ohh een "lekker" regeldagje voor jou en Céan dus... Gelukkig heb je de brieven gevonden! Henrieke, ik hoop ook dat de HA je morgen kan helpen! Kikker, wat een mooie en lieve foto! Zo huisje is aan de kant, wasje staat te draaien, net even Jaimy der speelgoedkast uitgezocht en opgeruimd en voor het eten van vanavond de prei en champignons ook meteen gesneden. Hoef alleen nog de afwas te doen en straks de kip te snijden. Dat komt wel, nu ga ik even zitten. Ryan ligt lekker in de box te slapen dus even tijd voor mezelf
Pfff zit er doorheen. Vandaag weer alleen met de meiden, nouja vanmorgen wel visite gehad, die heeft meegeholpen. Maarja die had ook 2 kids bij. Nila is sinds gistermiddag enorm onrustig, en ik weet niet zeker of het nou krampjes of honger is, of misschien wel beide. Ze krijst echt de oren van je kop, alsof haar iets heel ernstigs wordt aangedaan. Daarom denk ik krampjes, ze strekt dan ook zo met haar beentjes en haar hoofd naar achter. Maar ze blijft ook zoeken. Gister een extra fles gegeven, en vanmorgen voor het eerst 150+5, dat drinkt ze allemaal op. Maar dan komt ze na 2,5 uur weer. Dan vraag ik me echt af of ze honger kan hebben. Dus maar rooibosthee gegeven, maar dan is ze te gulzig en verslikt ze zich elke keer, is het ook weer brullen. Ik wilde eigenlijk voeding tegen krampjes kopen maar nu vraag ik me af of ik niet beter voor hongerige baby's moet proberen. Dit alles in combi met het slaaptekort is me nu teveel. Heb mannetje gesmst of hij na zijn afspraak naar huis kan komen, hopelijk lukt het.
Ik kan me voorstellen dat je dat even niet trekt! Zit Nila niet in een regelmoment? Qua voeding of qua ontwikkeling? Die hebben we hier net achter de rug. Ken je 'oei ik groei'? Hier gaat dat altijd precies op. Je pijnomschrijving klinkt ook erg bekend en dat lijken mij krampjes; die zijn hier de laatste dagen ook weer heftiger geworden. Zo vreselijk zielig he! Sterkte meid!!!