Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    babsie kort maar krachtig zullen we maar zeggen. FIjn dat alles goed gaat, succes met de stuwing.

rono. OOh wat fijn goed nieuws. zal wel een hele opluchting zijn.

pink he bah dat is schrikken. wel fijn dat ze het nu in de gaten houden. Hopenlijk krijg je snel duidelijkheid.

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    annaB fijn dat je moeder je heeft helpen herinneren aan je afspraak.

Hier. nou gyn heeft vanmiddag gebeld. Waarschijnlijk is het de cyste geweest die weer opengegaan is. (bartholini cyste voor degene die het wil googleen. ) dus op zich niet erg. Wel vervelend. Maar goed nu weten we het. Over 1.5 week mag ik op controle. Dan bekijken we de andere klachten. Misschien dat ik ook een verzakking erbij heb. (ja joh kan er ook nog wel bij). maar dat horen we dan wel. Kan ook gewoon bij en de bevalling van een vijfde kindje zijn samen met het herstel van de operatie.Ik ben in ieder geval opgelucht.

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

even snel..

Pink: Nutriton zit een heel klein doorzichtig lepeltje bij. Dit schepje bedoelen ze. Je kunt een klein beetje water(warm) met een beetje nutriton mengen. 2 theelepeltjes voor de voeding en 1 na is voldoende met borstvoeding!:)

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Oohja TM alweer 90gr aangekomen vandaag, *trots*

Hoe is t met paso?

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Dus bij iedere voeding? De kinderarts had het over 1 voeding en daar de nutriton bij. En ik vroeg of het ook 2 voedingen konden zijn, eentje overdag met gekolfde melk en eentje 's avonds met kv. En dat vond ze ook een goed idee. Maar als ik het goed begrijp geven jullie het voor iedere voeding.
    (ik heb trouwens het schepje gevonden;))

6. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hoi meiden,

Ik ga eens even teruglezen en reageren dat is alweer even geleden:

@ patriesja: hoe gaat het nu met de krampjes?

@ jac: ahhh dat is jammer dat ie niet meteen weer in slaap valt na de voeding. Ik hoop dat het meevalt de bloeding en de verzakking etc . vervelend..

@ henrieke: ohhh dat is jammer voor nu! hopelijk kan je toch het huis uiteindelijk kopen. Gelukkig mag je morgen met haar naar de ha.

@ kikker: Wel leuk zo;n sm die jasjes maakt. en wat een mooie foto.

@ frummel: ohoh een honger baby! maar ja wel fijn dat hij zo dol is op eten toch?

@anna: oh jee een regeldag!

@ miracle: toch nog je huisje aan kant gekregen.

@ mnm: oh meid kan mij voorstellen dat je er even doorheen zit..... Casper doet het nu heel goed op friso voeding voor krampjes.

@ danitjuh: wat lekker dat je huis door je moeder is schoongemaakt.

@ schildje: wat goed fleur over haar geboortegewicht!

@ rono: wat een mooi kindje zeg!

@ pink: och jeetje dat is schrikken ik hoop dat alles goed komt.

@ bapsie: dat klinkt nog wel als een goede bevalling toch?

Zoo hier alles wel goed. Wel huilt Casper erg veel. toch wel zo'n 2-3 uur per dag. pffff dat is wel erg vermoeiend. gelukkig slaapt hij ;s nachts wel redelijk... maar vind het wel moeilijk zo hoor. Je kan hem bijna niet troosten en ik kan niet altijd met hem gaan zitten. Moet zelf ook eten en heb nog een kindje rondlopen. Ben blij als de eerste 3 maanden erop zitten!! zo ga nu even eten met op de achtergrond babygehuil!!

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @jac, fijn dat je gerustgesteld bent, hopelijk valt het allemaal mee.

@pink, wij doen de nutriton wel bij elke voeding, want anders dan gaat hij weer erg spugen.

@nina, het wisselt erg met de krampjes, ene moment weer meer last als het andere, maar op zich ging het vandaag erg goed.
    Hij huilt idd best veel, heb je een idee waarom hij huilt?

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bedankt voor de reacties meiden.
    Frummel, ik had er idd ook aan gedacht om beide te gebruiken.
    Maar ze laat nu veel scheten, dus ik denk dat het krampjes zijn.
    Het is echt belachelijk erg, nu weer.
    Typisch, want het ging juist zo goed en we hebben niks veranderd.
    Manlief was vroeg thuis, heeft gekookt, we hebben gegeten en daarna ben ik in bad gegaan.
    Ja, we zijn pas 5 weken verder na de bevalling, maar ik dacht het is goed hoor, ik wil ontspanning.
    Dat was wel lekker, maar nu dat ik mijn kleine meisje constant beneden hoor gillen wil ik niks liever als erheen.......;)

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee zeg, das schrikken!

Over de nutriton: ik doe 1 schepje (niet afgestreken) op 150+5. Is voor Fabiënne genoeg om zich niet constant in de voeding te verslikken en spuugt daardoor veel minder!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pink, ik deed het wel bij elke voeding maar je zou ook kunnen beginnen met twee voedingen ( zoals je met de arts hebt besproken ) en dan kijken hoe ze daar op reageerd. Als dat al voldoende is voor haar hoef je het niet bij elke voedingen te doen.

Nina, ohh dat is minder dat hij veel huilt..

Zo jaimy ligt op bed, ik heb me even lekker gedoucht en lig nu op bed met hubbie en ryan aan de borst :)

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ennas, ik heb je ook toegevoegd ( zag je hyves voorbij komen in bellies quote :) )

Voor degene die willen, mijn hyves is Jennifer Profiel - hyves.nl , ik heb volgens mij van hier ook nog niemand :D

13. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    hihi miracle: zo klinkt het alsof ze beide aan de borst liggen.

Ik heb geen idee waarom hij zo huilt. De krampjes zijn al minder maar hij blijft huilen. snap het ook niet.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    MNM, lekker dat mannetje gekookt heeft, en helemaal lekker dat weer in bad bent geweest, heerlijk! We hebben helaas geen bad, maar das wel een pre voor ons volgende huis hihi:p.

Hier vandaag ook een onrustig meisje gehad. Was veel wakker, en dan lag ze heerlijk te kijken, om 15 minuten later heerlijk te gaan liggen krijsen! Zoals Nina al zei, stiekem ben ik ook wel blij als die eerste 3 maanden voorbij zijn hihi. Hoewel ik vind dat ik niet mag klagen, want Fabiënne heeft 1 keer in de 2 weken een dag dat niets goed is. Ach, het meiske ik nu bekaf van het wakker zijn, dus slaapt nu heerlijk!

Oops, te hard gedacht...

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Toegevoegd!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heeft hij geen sprongetje?

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nina, haha nu ik het zo lees, lol! Maar alleen Ryan ligt aan de borst, hubbie moet eraf blijven! :D
    Vervelend is dat dan he, als je geen reden kan vinden waarom hij zoveel huilt..

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Hey dames..ff snel.via tel.van mannetje.

Vienna heeft geen ontsteking in dr hart,morgen echo en gesprek.
    Voeding nog steeds kut.ze spuit veel..bij elke voeding. T loop wel goed door naar darmen maar toch veel spugen. Ook met nutriton..nu gaan ze kijken of t. Beter ga als ze constant voeding krijgt.

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mnm, heerlijk he in bad, dan kan je idd lekker ontspannen.
    Hier snap ik ook niks van die krampjes, zo is het bijna weg en zo is het ineens weer terug.

@miracle, toegevoegd.

@nina, misschien een keer even overleggen met het CB of de Ha?

@bellie, ja gek is dat he, ene moment alles goed en dan....

@chantal, fijn dat er geen ontsteking is, hopelijk gaat het snel beter met de voeding.

Even een vraagje: koken jullie de flesjes en spenen uit? En hoe vaak?
    Je hoort en leest zoveel verschillende dingen daarover.

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Chantal, gelukkig geen ontsteking in der hartje!! Minder van het spugen.. Hoop dat dat ook snel minder wordt.

Deel Deze Pagina