zo weer bijhelezen goede nacht gehad hier wel de nodige voedingen natuurlijk maar tussendoor goed geslapen stuwing lijkt stabiel te worden, ik blij TM vandaag weer 60gr aangekomen plast enpoept als een trein XL is stoere grote broer en geeft veel kusjes! gister kraamtranen weggehuild ik zit weer goed in mijn vel
Ja vind het best moeilijk om te gaan want ik kan het makkelijk op papier neerpennen hoe ik me voel, maar om zoiets te gaan uitleggen tegen iemand die je eigenlijk helemaal niet kent?
als je het moeilijk vind om te zeggen kun je het idd misschien fe op papier zetten of wat punten zodat je niet weggaat met het gevoel iets te zijn vergeten/niet duidelijk te zijn geweest Je kunt t meid, voor jezelf opkomen!Je wilt later wel met een goed gevoel terug kijken!
View attachment 173371 nog fe mijn heledere mannetje spammen kraamzorg is btw ook erg leuk! jonge meid, maar doet t super (al 3 jaar gediplomeerd aan het werk) Is vandaag om 13 uur nar huis gegaan omdat het zo goed gaat en ze klaar was!
Bapsie, alles loopt lekker dus Wat een schatje. Kelly, ik ben ook een moeilijke prater, maar toen ik eenmaal bij de ggz op die stoel zat bleef ik praten, puur omdat het gewoon oplucht het er allemaal eens uit te gooien.
@Kelly heel erg knap dat jij naar de ha gaat. Ze zeggen altijd dat dat de eerste stap is in de goede richting. @Bapsie van een heerlijk ventje om te zien zeg! Lucht op he als je de kraamtranen hebt laten gaan. Bij mij had de vk het niet echt handig uitgekient omdat hij op dag 4 de hielprik kwam doen en dan is het meestal het ergst met de kraamtranen. Zo ik ga nu even een meisje eten geven en dan heerlijk lopen. Het zonnetje schijnt hier volop.
Miracle Niet zo'n fijne dag dus.... Heeft je kleine meid het gister leuk gehad op het kdv? (heb t gemist geloof ik) Ennas Fijn zeg dat je lekker geslapen hebt. Het zonnetje heb ik vandaag nog niet gezien... Danitjuh Hoe was het in het ZH? Fijn dat al die afspraken op 1 dag kunnen! Kaatje Dat 'blaartje' komt va het drinken. Kun je verder niks aan doen geloof ik. Kelly Rustig aan meid. Inderdaad maar snel even langs je huisarts. Desnoods schrijf je het op voor je ha als je bang bent dat je het niet goed uit kunt leggen! Als het op papier wel gaat laat je het gewoon lezen. Bapsie Wat fijn dat het goed gaat en je een leuke kraamhulp hebt. Wat een vrolijk, wakker mannetje zeg! Vanmorgen visite gehad met 2 jongens.... Man mijn oren doen nog pijn Nu even rust en zometeen eerst langs vrienden hun huis om de post uit de brievenbus te halen (ze zijn op vakantie). Daarna door naar mijn ouders, hopen dat Jara zich dan een beetje kan gedragen, ze heeft dan in ieder geval veel afleiding. Morgen moeten we richting Zwolle voor mijn oma haar verjaardag. Marcel is nog steeds erg ziek, dus ik zal wel alleen gaan met de kids. Gelukkig gaan mijn ouders en een van mijn zusjes ook. Mijn andere zusje komt er lekker onderuit, die heeft een trouwerij.
haha klinkt alsof je erg veel zin hebt in morgen Ik ga mijn tanden poetsen en dan zo richting de tandarts. moet even gaatjes vullen.help!
http://www.youtube.com/watch?v=VATYSB46zMo Zo mooi!! Oh, Jula is alweer wakker.. heeft welgeteld 15 min geslapen vanaf 10u vanmorgen! Wil alleen maar op schoot hangen.
Hier weer terug van ha. We hoeven ons nergens zorgen om te maken. Emma is gewoon een normale gezonde baby KISS nam de ha heel serieus en ze heeft Emma goed bekeken. Maar haar nek beweegt te soepel en zonder huilen. Waarom ze dan wel haar haren greep, dat durfde ze niet te zeggen. Tegen het spugen kan ik evt de voeding dikker maken. Maar ze zei ook dat het daardoor ook erger kan worden. Zolang ze goed aankomt en groeit is er niets aan de hand. Ik moet dan alleen wat vaker wassen Ze zei nog dat ze blij was dat ik langskwam. Doordat ik nu gerustgesteld ben, zal ik ontspannender zijn en Emma dus ook
Bapsie, wat klink je goed meid, fijn die kraamtranen eruit. Heerlijk dat je mannetjes het zo goed doen. Heerlijk XL een grote broer. Wat een heerlijk manneke zeg, om verliefd op te worden. Leuk een fijne kraamhulp! Kelly, misschien een kleine samenvatting op papier zetten en die meenemen. Je bent een sterke meid hoor, je weet dat je actie moet ondernemen, ik vind het knap dat je naar de ha gaat, dat is een goede stap dat weet ik zeker. Dikke knuffel! Schildje, heerlijk even wandelen. Hihi hier hebben 3 vk's mijn (kraam)tranen gezien. Marleen, hihi een beetje drukke visite dus. Gelukkig gaan je moeder en je zusje morgen ook. Moet je dan wel alleen rijden met 2 kids? Och arme Marcel. Kaatje, succes bij de tandarts. Ennas, ojee een hangdag dus. Henrieke, helemaal super dat je meisje is goedgekeurd en dat er niks aan de hand is.
Henrieke; Wat goed!! MNM; Denk het.. heb er net de fles gegeven en ze huilt nu alweer... Best vermoeiend, de hele dag een baby op schoot Aan de ene kant heb ik zoiets, je blijft nu maar even liggen. Ze vecht echt tegen de slaap. Aan de andere kant is het ook wel weer sneu..
zo 2 gaatjes gevuld, nog 1 gaatje te gaan Henrieke, fijn dat de ha je serieus nam, en het geen Kiss is
He meiden, ik ben trots op mezelf. Ik heb beneden achter de ramen binnen en buiten gezeemd, het eten voorbereid (we eten kofta, veel voorbereid werk vind ik altijd, en als nila krampjes krijgt komt er nooit eten op tafel) en 8 minuten op de hometrainer gezeten (dat is een nieuw record). Dat voelt goed zeg!
Eeehm Dinand was naar het KDV, en Fabiënne heeft geslapen, dan ga ik als een gek door het huis heen (letterlijk he hihi)!
mamachantal. fijn geen ontsteking aan het hartje. Lijkt mij zeer goed nieuws. spugen is natuurlijk minder. Hoe was je gesprek vandaag? kaatje. leuk naar de apenheul. hihi tja openbaar voeden went vanzelf. (je hebt zelfs van die voedingsdoeken tegenwoordig. Maar je kan natuurlijk ook een hydrofiel luier gebruiken. En ik weet niet of je een beetje handig bent, maar een voedingsdoek is ook heel makkelijk gemaakt. Dat blaasje op de lip van Elin komt door de bv. hebben bijna alle bv voedingsbaby's. Hoef je helemaal niks aan te doen. Dat vele speeksel herken ik ook wel. Ik veeg tussendoor tepel ff af, als ik naël weer aan moet leggen. kikker. Naël heeft ook heel veel zuigbehoefte. (kreeg al een speentje in de kraamweek terwijl ik bv geef) Maar ik geef hem gewoon wanneer hij hem wilt. Ik heb vier duimelijntjes. En dat heb ik eigenlijk liever niet. Ik hoop dat het speentje geven dat voorkomt. Danitjuh ja hoor paracetamol. Maar neem liever helemaal niks aangezien ik bv geef. succes vandaag met ziekenhuis en shoppen! Belliebel. he vervelend van je schoonzus. hopenlijk had jij het bij het goede eind, en knapt ze nu snel op. miracle. hoe was het op het cb? ooh lees het al weer goedgekeurd! super! sherry.hoe was het bij de ha? mamatien. he bah. wat jammer dat fleur zoveel huilt. Kan je achterhalen waarom?? dikke knuf meid. Rono geslaagd voor je bakfiets? MNM Dus toch nog wel een goed nachtje voor de kleine nila. Hopenlijk gaat het vandaag weer goed met nila. en jij kan hopenlijk nog ergens een tukkie doen. ooh ik lees dat je lekker wat gedaan hebt vandaag. FFL haha dan had je je slaap nodig. KellyA dikke knuf. Hopenlijk kan de ha je helpen. Neem je tijd. en zoals hier al meerdere zeiden. Schrijf het op, als je het moeilijk vind om het zo te moeten vertellen. Desnoods geef je hem/haar gewoon die brief. Babsie wat fijn om te horen dat het zo goed gaat. en wat een lieve foto! Marleen he bah gaat nog niet beter met je manneke (de grote dan he hihi) Veel plezier vanmiddag en morgen. en alvast gefeliciteerd met je oma. henrieke C wat fijn dat alles goed is met Emma. En wat fijn om te horen dat de ha je serieus neemt. Ben je nu zelf ook gerustgesteld? hier gaat alles goed!