Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ga mijn pilletje innemen.
    Nila zal vast over een uur ofzo komen maar daar ga ik niet op wachten, ben kapot, hopelijk zet dat zich om in slaap.
    Morgen komt een vriendin me de hele dag helpen.
    Welterusten!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee smste hem net maar hij zat nu te eten ( was vandaag een nieuwe pc voor zijn ouders wezen kopen met zijn vader, en is vanmiddag en vanavond bezig geweest met installeren,bestanden omzetten etc.

Ik ga off. nog even Criminal minds kijken en als Elin wakker wordt voeden als Ferry er nog niet is. Hopen op een betere nacht.

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Emma ligt in haar bed en ik in de mijne. Hopelijk valt ze lekker in slaap, maar verwacht dat ze gaat zeuren. Zo gaat het iedere avond. Eerst half uur pink sabbelen en daarna lekker slapen.

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mnm, hopelijk slapen jullie allebei lekker!
    Fijn dat morgen de hele dag een vriendin komt helpen.

@kaatje, hopelijk heb jij ook een beter nacht!

@henrieke, pakt ze geen speentje of wil je dat liever niet?
    Lijkt me namelijk best vermoeiend, als je iedere keer een half uur met je pink moet zitten.

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Voedertijd! :D

Nou met half 3 neem ik ook genoegen ( vanaf 22.30u ). Heeft ie toch weer wat uurtjes achter elkaar geslapen. Nu lekker eten en daarna weer lekker slapen!

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hier ook voedertijd. Laatste om 22.30 gehad,dus netjes 5 uren er tussen.

MNM, oma woont in Zwolle. Daar in de buurt krijgen we koffie/thee etc en daarna eten. Ongeveer een uur rijden.
    Heb voor Romee een jasje van noppies besteld en voor Jara een van BFC.
    De luiertas is van MixMama's (kitsch kitchen zeg maar)
    Hopen dat t tussen de middag nog binnen komt.
    Fijn dat je vriendin komt helpen. Kun jij even bijtanken van gister!

7. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Zo, hier ook voedertijd:D. Sorry dames maar onze laatste keer was 21.30;)
    Strakjes wordt Elin opgegaald door sm( die kon gister niet) dus heb een fijne rustigr dsg in t vooruitzicht.
    Henrieke, ik hoop dat je lekker in slaap bent gevallen en Emma ook! En idd heeft ze geen speentje?

8. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    *zwaait naar Luca en Marleen( zie je me nu wel;))

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier vanaf 21.00 :) :)

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier ook voedertijd. En manlief geeft de fles!

Hij is al wakker vanaf 01.00 grrrrrrrrrrrr dus nu MOET hij gaan slapen anders wordt ik gek ;)

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ze heeft wel een speentje, alleen weigerde ze die eerst. Had hem nu idd wel gegeven en ging super. Wel erbij gebleven om 'm steeds terug te stoppen, maar na een kwartier sliep ze al :)

Net weer flesje gehad en als ik haar beetje ken zijn we over drie uurtjes weer wakker en hongerig. 's Nachts komt ze op vaste tijden en in de ochtend ook.

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier zijn we weer voor de tweede keer wakker :) hubbie is net weg naar het werk en wij liggen nu in bedje te voeden!
    Heb goed geslapen vanacht alleen rond 4 uur ff wakker van onze kreunende zoon ;) dat uurtje pik ik dadelijk nog wel ff ;)

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hier 21.30- 1.30 en dan nu, mooi 5 uur ertussen :)

oei dani is hij gaan slapen??

henrieke fijn dat ze het speentje nu wel pakte.

14. Pfoe wat een brave kindjes allemaal! Mijn monster is pas om 4u gaan slapen en vond het net om 6u wel weer mooi geweest :(
    Hopelijk slaapt ze zo nog even.

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    verder heeft iedereen aardig geslapen zo te lezen :) miracle wakker van jr kreunende zoon ;) hihi wat kunnen ze toch luidruchtig slapen he! :D hihi hopelijk idd nog een uurtje kunnen pakken.

Ik ga zo ook nog even lekker verder slapen :) truste!

16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    oh dat is niet veel nee :( hopelijk slaapt ze nu even een tijdje.

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kikker, nee heb je niet gezien, heb nog gekeken..... Waarschijnlijk was ik net weer off-line.

Luca, ai dat in inderdaad niet zoveel....

Verder lijkt iedereen redelijk goed geslapen te hebben. Fijn!

Hier weer 5 uren er tussen. Netjes!

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    goedemorgen:)

gister gesprek gehad met arts..hartje is goed,alleen nog wel snelle ademhaling,bandjes zitten dus iets te los.Dus ze moet goed gaan groeien,dan groeit ze er in.
    Ze krijgt waarschijnlijk een nieuwe diepe lijn,soort infuus maar dan groter.. haar infusen die blijven maar 2 dagen zitten, en t is zielig haar elke keer te moeten prikken voor een nieuwe,en ze is heel moeilijk te prikken.
    Dus willen ze een nieuwe diepe lijn (arteri lijn) inbrengen op de ok onder narcose,door een professor.
    De infectie in dr bloed heeft ze gekregen door de vorige diepe lijn..dus nu maar hopen dat deze niet gaat infecteren.

Vandaag komt een maag-darm-lever arts langs, word een foto van dr buik gemaakt met contrast vloeistof, kijken hoe de voeding doorloopt. Ook komt die man ff bij dr kijken dus ga er zo al heen.wil er voor 10u al zijn.
    En ze hebben ook een dietiste ingeschakeld,wat ze nou met de voeding moeten doen.

Voor de operatie kon ze de voeding wel verdragen, operatie gehad+infectie en nu ken ze geen voeding meer verdragen,en blijft ook gal spugen. Ze spuugt dus zowiezo,ook zonder voeding.
    Komen bijna elk uur wel golven uit.

dat was het geloof ik wel weer...;) ga ff eten en dan weg
    fijne dag iedereen!

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier goed geslapen. Eerst 2 uur en toen 3 uur, dus...........record. :D:D:D:D
    Is maar goed dat ik niet op Nila had gewacht die kwam pas om 2 uur, dat was 6,5 uur na de laatste voeding en daarna weer 5 uur ertussen. Echt helemaal super dus.
    Ik heb haar net lekker gewassen en ze ligt nu alweer te slapen.
    Vandaag idd mijn vriendin hier, haar man werkt bij hubbie en die komen na het werk hierheen dan eten ze hier mee.
    Als nila een beetje rustig is dan gaan we straks even boodschapjes doen voor het eten.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, en was Ferry nog een beetje op tijd thuis?

Henrieke, gelukkig pakte ze haar speentje, dat is toch handiger als je pink.

Miracle, ryan netjes geslapen hoor.

Marleen, oh toch nog een uurtje rijden. Veel plezier!
    Ik had ook al een mooi jasje van noppies gezien voor Nila maar ik weet nog niet wat voor maat ik zal nemen.

Kikker, ah heerlijk een rustig dagje voor jou, geniet ervan!

Ennas, wow :$ dan wordt je hangdag toch nog beloond. :D

Danitjuh, hopelijk heb je nog even kunnen slapen.

Patriesja, mooi hoor van Jevani!

Luca, grrr jeetje wat een nacht. Slaapt ze overdag dan wel veel?

MamaChantal, zo te horen houden ze haar van alle kanten wel goed in de gaten. Weet je al wanneer ze dat infuus onder narcose gaan doen? Dan weer duimen dat er geen infecties bij komen.
    Hopelijk kan het spugen opgelost worden, want dat lijkt me voor Viënna ook niet prettig.

Deel Deze Pagina