MNM, Wooow, een nieuw record! Wat fijn zeg dat je zo goed geslapen heb! Hier ook goed geslapen. Vrouwtjelief heeft gister om 9 uur de laatste fles gehad, en kwam daarna pas om half 4 weer! Ze had heel haar luier, inclusief kleding onder gescheten! FIjn zo midden in de nacht hihi. Heeft er trouwens iemand een tip voor vastzittend lucht? Ze laat echt scheten waar je U tegen zegt! Niet normaal hoe hard ze dat kan zeg! Maar ze heeft er wel last van. Heb gister al cinababy gehaald, maar kan nog niet echt zeggen of het werkt. Infacol hebben we al gebruikt, maar heb niet het idee dat dat werkt. Ze krijgt de lucht er wel uit, met gemak zelfs, maar ze heeft er wel last van. Plannen vandaag. Moet vanmiddag naar de tandarts! Zooooo geen zin! Moet een wortelkanaal af laten maken! Jakkie jakkie. Mja ach, moet gebeuren he! Denk ook dat ik blaasontsteking heb. Voel al een paar dagen bij het plassen dat de laatste beetjes zeer doen en het wel bekende plasgevoel blijf houden. Vandaag maar even extra veel drinken, en anders morgen maar even een plasje inleveren bij de HA!
Whaha, ja ik mag vanmiddag. Wat hebben we gedaan tijdens de zwangerschap? hihi. Ach laat me heerlijk verdoven, dus ik voel nietsssssss
Mja, me zusje komt op de kids passen (hoop dat dat goed gaat!!!) Voor Dinand ben ik niet bang, maar hoop dat ze niet gek wordt als ze het beide op een janken zetten hihi. Gebeurd eigenlijk helemaal nooit, maar dan zal je zien vanmiddag!
Hihi Ik had het al voor de zwangerschap gedaan, maar kon door de misselijkheid pas na de zwangerschap afgerond worden. Ding is gelukkig al wel gevoelloos gemaakt toen.
Ik heb er ook geen last meer van. Hoewel, die noodvulling is er voor de helft uit komen zetten, dus nu voel ik het met kauwen wel weer. Dus ben blij dat het vanmiddag afgemaakt word!
Mogge *gaap* Nachten worden hier nog niet echt beter. Vannacht er wel 10x uit geweest waarvan 8x om te voeden. mamachantal. wel fijn dat ze nu een diepe lijn krijgt. idd hopen dat hij niet gaat ontsteken. Sneu dat spugen.Heeft ze er nu ook een zonde bij ? MNM, jeeee het wordt nog wat dat slapen met jou. Ferry kwam om 01.30 naar boven toen Elin begon te huilen voor haar voeding Bellie, sorry geen tips voor vastzittend lucht. Succes bij de tandarts. o blaasontsteking is balen zeg.
mamatien. ook een nieuwe auto. lekker. veel plezier vandaag met je rondje rijden. danitjuh. Fijn dat het met de aventfles beter gaat. marleen (succes) en veel plezier vandaag. hopenlijk valt het allemaal toch wel mee. Luca dikke knuf meid. die eerste weken zijn het zwaarst. Hoe gaat ie voor de rest?? met de bv? Mamachantal succes vandaag MNM superrrrr!!!!!!!!!!!!!!!! heeft dat actief zijn gister misschien wel geholpen. Belliebel. fietsen met de beentjes? of de beentjes beetje omhoog duwen. (voorzichtig natuurlijk hihi) zodat je hol ruggetje krijgt. succes bij de tandarts. oohooh hopenlijk geen blaasontsteking. Kaatje balen meid. hopenlijk gaan de nachten snel beter. Vind 8x persoonlijk wel heel veel. dikke knuf. hier alles goed. Naël kwam om 3.00 maar heb dat weten te rekken tot 4.15 (4 x tutje gegeven) toen gevoed. En daarna was het feest. melde zich om 6.00 en om 7.15 en om 8.15. Nou voed ik op tijd, dus weg was mijn schema. Nu ligt ie ook op schoot. Hij is ff niet zo tevreden vandaag. Normaal is de tweede regeldag toch pas met 6 weken?? hihi. NOu ja ga hem zo maar lekker in badje doen. Fijne dag iedereen.
Goeiemorgen! Danitjuh, wat fijn dat het met een aventfles beter gaat! Luca, oeff, dikke knuff! Mamachantal, heel veel suc6 vandaag! Kaatje, ohh ook al een bagger nacht... MNM, Jaa, wat fijn dat je wat langer hebt geslapen!! Belliebel, ik hoop ook geen BO voor je.. Jac, haha Naël laat even weten dat je dus niet had moeten rekken Zo hier net een bammetje gegeten en een kopje thee gedronken en dan gaan we maar eens even wat doen. Moet nog een paar wasjes wegdraaien, stofzuigen en afwassen. De kamers heb ik al opgeruimd Maar kom nu eerst een paar foto's spammen van gister
En broer en zus Heb de rest op hyves staan, waren er niet zo heel veel. Over een paar weken maken we een echte uitgebreide shoot.
Heb net echt in een scheur gelegen! Heb gister bij de appie een boekje gekocht dat heet: Waarom mannen maar één ding tegelijk kunnen... ...en vrouwen aan een stuk door praten! Kwam net dit tegen! Hoe douche je je als vrouw? Kleren uittrekken en sorteren op kleur en op het specifieke wasvoorschrift. Naar de badkamer gaan in een lange ochtendjas. Bij eventueel tegenkomen van echtgenoot ochtendjas goed dichttrekken en naar de badkamer rennen. Naar spiegelbeeld kijken en buik uitzetten. Klagen over vetlagen. Onder de douche gaan staan. Op zoek gaan naar washanden, een voor gezicht, boven- en onderlichaam,plus een scrubspons en een puimsteen, Haar twee keer wassen met komkommer / grapefruitshampoo met 83 extra vitamines. Haarconditioner met komkommer/grapefruitextracten en krokusolie aanbrengen. Vijftien minuten laten intrekken. Gezicht tien minuten met gekneusde abrikozenpitten scrubben tot het rood ziet. De rest van het lichaam wassen met bodygel. Haarconditioner uitspoelen, minimaal vijftien minuten, om te zorgen dat alles er echt uit is. Oksels en benen scheren. De bikinilijn bekijken en besluiten om die maar liever te harsen. Een keiharde kreet slaken als manlief het toilet doortrekt waardoor de waterdruk afneemt en het water heet wordt. Douche uitzetten. Alle tegels afdrogen. Schimmelplekken inspuiten. Uit de douche komen. Afdrogen met een handdoek die de afmetingen heeft van een tweepersoons laken. Hoofd in superabsorberende handdoek wikkelen. Hele lichaam inspecteren op onrechtmatigheden. Terugkeren naar slaapkamer in lange ochtendjas en met handdoek om het hoofd. Bij tegenkomen van echtgenoot: eventuele ontblote lichaamsdelen bedekken en naar de slaapkamer rennen om anderhalf uur de tijd te nemen voor het aankleden. Hoe douche je je als man? Kleren in bed uittrekken en op een hoop achterlaten. Naakt naar de badkamer lopen. Bij tegengekomen van echtgenote met seksgereedschap schudden en intussen `Waaaah!' roepen. In de spiegel kijken, buik intrekken en lichaam bekijken. Penis in de spiegel bewonderen, aan ballen krabben en aan vingers ruiken. In de douche stappen. Niet zoeken naar washand, is niet nodig. Gezicht wassen. Oksels wassen. Lachen om hoe hard scheten in de douche klinken. Ballen en omringende delen wassen. Achterwerk wassen, haar op zeep achterlaten. Haar wassen, maar geen conditioner gebruiken. Met behulp van shampoo hanenkam maken. Gordijn opentrekken om dit in de spiegel te bekijken. In de douche plassen, richten op de afvoer. Afspoelen en uit de douche komen. Niet letten op water op de vloer omdat het douchegordijn tijdens het douchen buiten de bak heeft gehangen. Zo'n beetje afdeppen. Zichzelf bekijken in de spiegel, spieren laten opzwellen en nogmaals edele delen bewonderen. Douchegordijn openlaten en badmat doorweken. Badkamerlicht en ventilator aan laten. Terugkeren naar de slaapkamer met handdoek rond middel. Tijdens passeren van echtgenote handdoek afgooien, seksinstrument beetpakken, ' yeah, baby ' roepen en met het bekken stoten. Twee scheten laten. Kleren van vorige dag aantrekken.
Ik reageer later op iedereen want op me mobiel is beetje moeilijk hihi Nou ik heb welgeteld 2 uurtjes geslapen dus als manlief thuis komt van werk ga ik plat! Ga straks ook de puckababy kopen hopelijk gaat het slapen dan wat beter. Fijne middag iedereen! Ik moet nog 2 uurtjes dialyseren en dan ben ik klaar.
Whaha, ja vooral dat stukje van de manen en hun rondslingerende piemel en dan waaaaaaaaaaaaaah roepen whahaha
Miracle, mooie foto's! Bellie, helemaal vergeten, maar veel succes bij de tandarts straks! Enne, heb gestemd hoor Ego, Ik krijg nu al 3 nachten maximaal 7 uur slaap en toch voel ik me alsof ik maar 3 uur slaap heb gehad Om gek van te worden!