@kaatje ja volgend jaar eerder niet haha @ennas Nee dank je wel niet met die buren... zou knetter gek worden... dat word ik al als ze hoi tegen me zegt... haar nederlands is zo grammaticaal slecht! @bellie ja heerlijk RUST!!! geen geschreeuw midden in de nacht van de jongste blaag! Geen woorden "AJAX MOET DOOD" van het buurjochie naar Ticho toe. etc etc etc *ego* Nu moet ik nog de cadeautjes inpakken voor me broer en straks de frietpan aanzetten om kipsticks erin te doen. dat vind me broer zo lekker... en daarna ga ik aan een bak ijs zitten!! Heb daar toch zin in!
Jeluna, gefeliciteerd met je nichtje, wel minder dat ze in het zh moet blijven.. Dikke knuffel. Anna, haha wou net zeggen, dan boek je lekker een weekje vakantie Geniet lekker van je rust Zo zit hier lekker te knabbelen aan een waterijsje
Hier slaapt Elin alweer groot deel van de dag. net werd ze wakker maar na een paar slokken viel ze weer in slaap. Zal zo dus wel weer komen.
MNM, fijn dat je nu iig wat geslapen hebt op de oxazepam! Veel plezier bij je SO. Hier gaat het onweren (joepieeee). Vind onweer echt gezellig weer hihi. Probeer zo lang mogelijk lekker buiten te zitten met een tijdschrift erbij. Kids slapen allebei nog lekker, dus zolang ik de tijd heb, ga ik lekker onderuit! Edit, het begint al te regenen, dan maar binnen op de bank!
Jeluna; gefeliciteerd! hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is en dat ze er wat mee kunnen! knuf in deze moeilijke tijd! mamachantal; hoe is hetnu thuis? gaat het al wat beter met Jamelie? en met Vienna? we hebben een bakfiets! barrie is u nog even een extra slot halen en een haak voor aand e muur, hij met namelijk voor het huis staan, we hebben een lastige achterom (lange steeg, en kan de draai niet maken) Zat ook nog een verzekering bij de fiets voor nog 3 jaar, dus mocht hij gejat worden...
wow wat gaaf zeg een bakfiets dat wordt hier nauwelijks gebruikt in deze omgeving maar lijkt me wel erg handig
Hallo alle mama's! Fijn zeg, dat er niemand meer hoeft te wachten op een onduidelijk begin. Marloes, dat had je mooi geschreven. Jeluna; gefeliciteerd! Lijkt me wel heel eng, wat je schrijft. Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat er mis is. Mamachantal; jeetje...jullie blijven ook bezig. Kan me goed voorstellen dat jullie lekker naar huis gaan. Beide situaties lijken me slopend hoor(in het rmd huis maar ook het reizen) misschien wel prettig dat je alles dan vanuit jullie eigen plek kunnen doen. Hier een aparte zaterdag aangezien Marc lekker thuis is. Hij heeft vanochtend 3 uurtjes boven gewerkt en vanavond om 18uur moet hij weer een paar uurtjes boven werken. Nu kunnen we straks dus even met ons 4tjes naar de winkels. mama's met een 2e kindje; hoe doen jullie dat met het naar boven gaan met de baby? Gaat de oudste mee naar boven of blijft deze beneden? Elin is nog niet zo'n vlotte op de trap maar wil haar ook niet altijd achter laten als ik Lotte ga verschonen. Wilde Lotte beneden dan verschonen maar heb gemerkt dat ik dit toch liever boven doe. Ook wil ik nu een slaap-in-je-bedje-ritme gaan ontwikkelen en moet ik dus nog vaker naar boven(die stomme speen die ze natuurlijk nog niet zelf terug kan stoppen ) Kaatje; hoe verwarm jij het afgekolfde flesje voor jouw Elin? In een pannetje met water? Hoe warm en hoe lang dan? Wil een dezer dagen papa ook een flesje laten geven.
Bapsie Netjes zeg, in 3,5 uur! Bellie Fijn dat Fabienne haar wakkere uurtjes 's avonds heeft. Dat heeft Romee ook, daardoor slaapt ze prima 's nachts! Buik missen Die mis ik (nog) niet. Ik ben blij dat ik alles weer kan! Fatsoenlijk auto rijden, gewoon afdrogen na het douchen en gewoon afwassen bijvoorbeeld. Het enige wat ik wel mis is het gevoel van een kindje in je buik. Dat blijft bijzonder. En wat ik jammer vind is dat het dit keer de laatste keer was. Dus voor mij geen kindje meer in de buik, geen bevalling, geen kraamweek meer. Alles nu voor de laatste keer. Dat vind ik soms wel 'moeilijk'. Moeilijk is niet helemaal het goede woord, maar jullie snappen vast wat ik bedoel. Geboren Haha, het zijn inderdaad veel meisjes zeg! Anna Haha, jij hebt flink je best gedaan met reageren zeg Romee poept ook altijd in een schone luier en vaak tijdens de voeding Fijn dat ticho een stuk rustiger is! Dat zal voor jou een stuk makkelijker zijn lijkt me. Zonnebeertje O wat fijn zeg een bakfiets! Heel fijn met 2 of meer kinderen denk ik. Kaatje lekker zeg een dagje thuis met je meisje! Marloes Wauw wat een mooie compilatie van de afgelopen maanden! *snif, snif* kan wel merken dat mijn (ongie)hormonen weer aanwezig zijn Henrieke Wat zal het moeilijk zijn om zo'n moeder het hebben!? Hoe is het contact met je vader? Jeluna Jeetje wat naar voor je zusje zeg! Ik hoop dat er uiteindelijk niks 'mis' is en dat ze snel naar huis mogen! O en gefeliciteerd, je bent tante geworden! Mannetje weer aan het werk dus de rest van de dag met mijn meisjes in huis ompielen. Misschien straks maar even cakejes maken met Jara.
Hier in het dorp rijden er geloof ik wel een stuk of 9. Erg in trek dus hier. Zonnebeertje, lekker dat er ook nog verzekering op zit !
Kikker Werkt Marc altijd op zaterdag? Wat voor werk doet hij? Ik verschoon Romee overdag beneden. Ze slaapt ook (nog) in de box of in de wagen. Maar als ik boven ben om bijvoorbeeld de was te doen dan gaat Jara wel mee, ik wil haar niet samen met Romee alleen beneden hebben. Jara is ontzettend lief voor Romee, maar toch....
Idd een schaaltje heet water, daar het flesje melk in ( vasthouden anders valt hij om ) Meestal is een minuut of twee hier genoeg om het warm te krijgen. Voel af en toe met mijn vinger. Over een tijdje gaat de melk gewoon in de magnetron hoor