Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    En veel bij jou willen zijn? Dan is het een sprongetje! Met een dag of 2 is het voorbij hihi:D.

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hier een heerlijke cola razz voor mezelf in geschonken. Schoonpa belde net nog op. Zitten in Oostenrijk, en hebben het naar hun zin. Vandaag hadden ze super mooi weer gehad, en heb meteen even gevraagd of ze wat hierheen willen sturen. We kunnen wel wat mooi weer gebruiken dacht ik zo!

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Belliebel, precies, al moppert hij zelfs bij mij af en toe! Goh, zou toch zeggen dat ik een sprongetje wel zou kunnen herkennen..
    Laat ze idd maar wat mooi weer hierna toe sturen, lijkt wel herfst..
    Uhm, wat is een cola razz? (Misschien domme vraag haha )

Kleine vent heeft net een half uur aan de borst gelegen (!) En dat terwijl hij normaal maar 10min drinkt. Nu heeft gedronken/getutteld, normaal laat ik hem niet tutten aan de borst maar nu deed ie afwisselen, dan drinken en dan weer ff tuttelen. Nou voor een keertje mag dat best ;)
    Nu ligt ie half wakker half slapend tussen mijn benen op bed. Ben benieuwd hoe het vanacht gaat, heb hubbie iig gewaarschuwd dat het weleens een rommel nachtje kan worden ( of hij is zo mooi van niet slapen vandaag dat ie vanacht goed slaapt, ijdele hoop gok ik :p )

4. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Je hebt barcardi razz. Hou helemaal niet van bacardi, maar die razz variant is lekker (frambozensmaak). Ik meng het lekker met een clas cola. Hou helemaal niet van sterke drank, maar dit gaat er wel in hihi:p.

Sprongetje is soms lastig te herkennen hoor. Maar als je er eenmaal 1 gehad hebt, herken je de volgende ook wel hihi:p. En tja, ik heb de kids vrij dicht op elkaar zitten, dus zat er nog midden in whaha:p.

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whihi, dat van dat slapen heb ik ook wel eens gehoopt. Maar het kwam wel uit hihi:p. De hele dag was ze onrustig, scheet elke keer weer d'r luiers vol, heb er wel 20 verschoond op een dag en zei 's avonds tegen hubbie al: nou dat gaat een lekker nachtje worden. Wat doet mevrouw...slaapt van 23.00 uur tot 05.30 uur! Sprong een gat in de lucht hihi:p.

6. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik merk hier dat fabiënne haar wakkere uurtjes gaat veranderen. Het is nu 's middags i.p.v. 's avonds! Vind dat een veel beter plan van haar, want dan kan ik 's avonds ook gewoon lekker op de bank neerploffen en er niet meer afkomen:p.

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Oh haha, nou weet ik wat het is. Ik hou ook niet van drank, heb misschien 2x gedronken in heel mijn leven :D En goed ook, lol!

Ja, ik geloof dat het laatste sprongetje met 36 maanden is (?). Is voor mij dan alweer ff geleden :D

Hij slaapt! :D

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh, dat klopt ook niet... Ik bedoel 36 weken :)

Dat is idd dan wel fijn als ze het omgooit, heb je savonds lekker tijd voor jezelf.

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Maken ze met 2.1/2 week ook een sprongetje??
    Jula is al 2 dagen hangerig. Weinig slapen, alleen op schoot. In de wagen is het brullen! Flesjes niet goed leegdrinken.
    Ligt nu gelukkig wel lekker te slapen op bed (Nouja, in de wagenbak)

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant

Kijk, daar hoop ik nou dus ook op :D

Ennas, ik heb geen idee of dat met 2,5 week ookal kan..

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Bellie, bacardi razz i like :) ik drink t 'altijd'(zovaak drink ik t niet haha) met zeven up, heerlijk!! (nu lekker wijntje hihi)

Ennas, nee volgens mij is er dan geen sprongetje...

Miracle, pas 2x gedronken?? Hihi sinds ik thuius ben uit t zkhuis drink ik elke avond wel 1 wijntje (terwijl ik voor mn zwangerschap nooit thuis dronk, maar dan dronk ik wel veel in t weekend in de kroeg.

Ik moet morgen voor nacontrole vd keizersnee naar de gyn.. Wat doen ze dan? Toch gewoon naar mn wond kijken, hechting eruit en meer niet!?!??!?!?

12. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ze is te laat geboren he? Hoeveel te laat?

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mamatien, ja pas 2x gedronken maar beide keer wel net iets teveel *schaamt zich diep * :D

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Zal ik even mijn nacontrole vertellen van mijn KS van Dinand...

Ik stond binnen 2 minuten weer buiten. Hoe gaat het? Ja goed! En met de wond? Ja heb er eigenlijk geen last van! Oke! Je mag het wel zien hoor!! Nee als jij zegt dat het goed gaat dan geloof ik je! Tot zien *deur werd open gedaan*

Eeeh oke, tot ziens! Heb eerst een half uur zitten wachten. Dit keer heb ik gezegd dat ik die nacontrole niet nodig vind voor die 2 minuten binnen zijn!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,058
    113
    ze is aangekomen int amc, en nu is de chirurg bij dr.. mannetje is daar ook, en die belt me zo weer terug ..
    ze gaan of zometeen al opereren.. of morgen..of over paar dagen.. ben benieuwd wat t gaat worden

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    6 dagen te laat!

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Chantal wat spannend zeg! Pfff nu wachten op het telefoontje!

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Hoe kan je eigenlijk merken dat je kindje een sprong maakt zoals jullie dat noemen?

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,058
    113
    ze zijn nog aan het overleggen :(
    maar er moet ook een speciale anestasist komen ivm dr hartje, en die is er nu en morgen.. en anders moet ze naar een ander zh overgeplaatst worden.

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Danitjuh, ehm ik herkende het niet :-$ Al had ik wel een vermoeden en belliebel bevestigde het :D
    Ryan is sinds vanmiddag huilerig/mopperig, slaapt kort, wil bij mij liggen ( en moppert zelfs dan nog ) en eten.

Chantal, oef, hoop dat je snel iets hoort en weet.

Share This Page