Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Mja, zit nu te wachten tot ze hier online komt of ik een smsje krijg van haar, ze zou vanmorgen nog een test doen! Ben zo benieuwd! (verder ben ik niet nieuwsgierig hoor hihi:p)

2. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    FFL wat een schatje.

belliebel. ik denk ook zwanger. (en anders hoop ik het heel hard voor haar hihi) Laat je ons ook even wat weten. ben ook erg nieuwschierig. hihi.

3. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo meisje gevoed en de flessen weer even uitgekookt. alles is weer schoon. Mijn mannen zijn even naar oma en de markt dus ik heb even tijd voor mij zelf.
    Rick heeft nu nog 1 week vakantie en dan mag hij naar groep 3. wat heeft hij hier veel zin in zeg!. Ik ben zelf heel erg benieuwd hoe het gaat met 3 kids en man werken. Daar is eigenlijk maar 1 manier om achter te komen en dat is gewoon doen over 1 week. hihi

Bart heeft sinds eergisteren een meegroeibed en de eerste nacht was een drama maar afgelopen nacht heeft hij de hele nacht op zijn bedje geslapen. Wat wordt hij nu ook groot zeg. :)

Gisteren heeft mijn man de keuken een nieuw kleurtje gegeven en alles is nu weer lekker fris. Nu ga ik even een kopje thee maken en even rustig op de bank zitten en opdrinken. Tot later.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,058
    113
    kleine meid heeft gepoept vannochtend,zouden nog iets van de arts horen..
    dave is daar nu heen, en ik ga toch lekker met jamelie naar de ahoy :) ze vond t zo jammer dat we niet gingen.. dus dan maar alleen met haar.. ook niet erg natuurlijk :D kind ook weer een leuke middag en even wat mama-jamelie time !

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Tuurlijk laat ik het weten:p.

6. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Oeh, zie net dat ze online is:D. Ben benieuwd:D:D!

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Aaah zwaar balen, test was negatief:(

8. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    belliebel. he wat balen. ze zal wel verdrietig zijn. dikke knuf.

9. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ja ze is er verdrietig onder, want ze snapt niet (en ik trouwens ook niet) waar haar "zwangere" klachten dan wel vandaan komen!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Net bij de fysio geweest.
    SI gewricht is niet meer geblokkeerd. Pijn komt bij mijn stuitbeentje vandaan. Deze is gekanteld. Cadeautje van een snelle bevalling.Ben ik nog wel even zoet mee dus.

Schildje, ja dan worden ze opeens groot he in een peuterbed

Chantal, fijn dat Viënna toch gepoept heeft ! Geniet van je tijd met Jamelie

Bellie, jammer voor haar :( Kan het niet van de pil komen ? of slikt ze die inmiddels alweer een tijd ? Maar snap de link niet zo tussen zwanger willen worden en de pil slikken, of doet ze dat omdat ze net een nieuwe baan heeft ?

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ze slikt de pil inmiddels alweer een tijdje. Ik vermoed dat haar klachten door de pil komen. Ze is een tijdje terug overgestapt op een andere pil. Naja ze is niet vrijwillig over gestapt, haar oude pil werd niet meer vergoed, en daarvoor kreeg ze een andere pil. Zou dezelfde pil zijn, alleen met een andere naam.

Ze heeft net als ik een tijd thuis gezeten vanwege psychische klachten en werkt nu sinds een kleine 2 maanden weer. Het zou op dit moment dus niet verstandig zijn om zwanger te worden, zeker als je er zeker van wilt zijn dat je mag blijven is het niet verstandig.

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!

Patriesja, geniet er lekker van! Even alleen erop uit ;)

Belliebel, wat balen voor je vriendin zeg.. :(

FFL, wat een lieve en mooie foto!

Kaatje, ai minder van de stuwing.. Zou ze dan toh wat langere regeldagen gehad hebben?
    Hier kan hij bij een overvolle borst wel gewoon de tepel goed pakken, hij moet alleen loslaten tussendoor omdat hij teveel binnen krijgt en de TSR krijgt hij zoiezo niet goed weggedronken dan..

Mamachantal, lekker even een dagje voor jou en Jamelie, geniet ervan!

Vanmorgen toch even een uurtje gedoezelt, ryan viel toch nog zo lekker terug in slaap. Daarna wilde hij om 10.00u weer eten en nou word is ie weer wakker aant worden :) ga hem even voeden en loop dan naar de kruidvat om me foto's op te halen en billedoekjes want die zijn ook op.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik zwaai even voorbij. Ik lees nog trouw mee hoor:) het is alleen zooo druk met alles erbij hahaha.
    Net met Declan naar de osteo geweest. Ze zei aan zijn blaas te kunnen voelen dat hij heel veel opgekropte angst heeft(ik dacht op dat moment jaja whatever). Dus ze maakte het los, meneer begon echt oorverdovend te huilen, zo zielig en na een minuut huilen viel hij echt in een mega diepe slaap. Ze heeft de behandeling afgemaakt, ik heb hem aangekleed, terug in de trike gezet, ben wezen wandelen, naar de trekpleister geweest, langs de bakker en pas op de terug weg in de bus werd hij wakker! Zo bizar! Die osteopaat doet me telkens weer versteld staan. Had Jace in de draagdoek zitten. Ze heeft mijn email adres opgeschreven want zij wilt er ook 'een paar'. ben benieuwd wat ze onder een paar verstaat. Heb al gezegd dat het wel even duurt voor ze af zijn want men o men wat is het druk!

Senso der draagdoek gaat zaterdag op de bus en miracle jouw draagdoek gaat maandag op de bus:) ik mail nog voor adres enz enz

Bellie: die test is positief maar heel licht.. Een indrooglijntje kleurt namelijk grauwig en nooit paarsig. Daar is hcg voor nodig. Misschien een hele vroege miskraam?:(

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Frummel, mijn draagdoek? Volgens mij vergis je je ;)
    Zo dan doet die osteo het goed! Heeft ie er nu helemaal geen last van?
    Haha volgens mij zit jij tot over je oren in het maken van de doeken ;)

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Mja, maar dan nog is het raar omdat ze 2 weken geleden ongi geweest is:(

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Frummel Ik ben heel benieuwd of je de komende dagen nog merkt dat Declan anders is dan normaal (in positieve zin dan)
    Klinkt wel logisch hoor, die opgekropte angst.

Kaatje Hoe kan je stuitje gekanteld zijn? Net zoiets als gebroken?
    Balen zeg, maar je weet nu wel wat er aan de hand is. Is er nog iets aan te doen of gewoon afwachten tot het beter gaat?

Bellie Jammer voor je vriendin zeg! Aan de ene kant erg verdrietig maar aan de andere kant waarschijnlijk ook een opluchting gezien de omstandigheden.
    Wie weet was het inderdaad een vroege mk?

Vanmorgen even een klein rondje door de stad voor een paar boodschapjes.
    Romee in de draagdoek en Jara aan de hand. Ging super! En ik kreeg echt hele leuke reacties, ook van mensen die ik absoluut niet ken.
    Het weer is hier redelijk, heb vanmorgen zelfs even de zon gezien met wat blauwe lucht! Hoop vanmiddag nog wat meer zon te zien, kunnen we even lekker wandelen. Marcel is nog steeds ziek, hoewel het al wel wat beter gaat gelukkig.

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    MamaChantal jeetje de operatie is morgen al! Weten jullie al hoe laat? Ik duim dat er geen complicaties optreden. Veel plezier in de ahoy met je andere dochter.

Patriesja veel plezier bij de bios :cool: Niet in slaap vallen he ;)

Fightforlove ze ligt er lekker ontspannen bij zeg.

Zo net eventjes op de thee geweest bij een mama van een ander forum. Was gezellig. Nu zo Ismail fles geven en dan richting ziekenhuis voor zijn oogjes..

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Meiden, wat kletsen jullie veel in een ochtend :)

Hier was het duidelijk dat ik echt slaap tekort kwam. Viel om negen uur in slaap en ben net (met wat korte tussenpozen) wakker geworden! :$ En heb zelfs het gevoel nog langer te kunnen slapen. Maar ga nu lekker lang onder de douche en daarna uitgebreid ehm ontbijten :D :p Emma komt rond drie uur weer thuis. Benieuwd hoe zij het heeft gedaan vanmorgen. Iig maar even rooibosthee kopen. Kan ik dat gewoon iedere dag geven of beter alleen als ik idee heb dat ze vast zit?

19. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Succes in het ZH. Wat gaan ze precies doen?

20. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Zo dan slaapkop hihi:p

Ik zou rooibosthee alleen geven wanneer je het vermoeden hebt dat ze vast zit van binnen.

Share This Page